уторак, 29. јануар 2013.

POREfessional by Benefit

Drage moje, za danas sam vam pripremila proizvod zbog kojeg je koferče iz prethodnog posta prvobitno i kupljeno, a to je čuveni i hvaljeni POREfessional!
Ovo (za mene) čudo kozmetike dolazi u jako simpatičnoj ambalaži u kojoj ćete pored proizvoda od 22ml naći i uputstvo za korišćenje kao i sličicu ''akcione figure'' koja u svoju misiju ide sa pištoljem za smanjivanje pora.
Nikada nisam imala toliko željeno Nindža koferče tj Nindža kofernjače (sećate ih se, zar ne? ), pa sam ovim Benefit koferčetom tu želju nadoknadila :)
Šta nam proizvođač obećava i kako se koristi ispod i iznad šminke
Sastav proizvoda
Jako simpatično uputstvo
Kako PF izgleda van tube

Moram priznati da koliko god sam imala visoka očekivanja o ovom proizvodu jer ga svi živi hvale a i videla sam fotografije koje stvarno pokazuju fenomenalne rezultate, malo sam imala i rezervu prema njemu jer mi do sada ništa nije pomoglo da se moje pore smanje i u neku ruku sam bila spremna na razočarenje ali sam ga se i bojala jer ipak koliko god da je 2980din odlična akcija za čak 3 proizvoda, opet su to potencijalno bačene pare. 

No, strahovi su nestali odmah po dolasku kući! Naravno da sam odmah morala da ga isprobam i naravno da sam se oduševila! Ja PF mažem na čelo, nos i pored nosa (baš na tom delu i imam najviše pora kao što mošete da vidite na slikama) i pore budu kao rukom odnešene. Stvarno je osećaj fenomenalan! Plus je kremica toliko baršunasta pod prstima i na koži da je to nešto neverovatno. Uz to ostavlja mat finish i čak ako vam je čelo npr bilo masnije a namažete ovu kremu ono će se postati potpuno mat.

A kakva je krema na delu pogledajte na slikama ispod:
Bez PF
Sa PF

Ja sam ovim proizvodom zaista oduševljena i koristim ga svaki dan otkad sam ga dobila i mislim da ću ga definitivno uvrstiti u proizvode koje jednostavno moram da imam u svom neseseru.

Da li vi imate POREfessional i kako vam služi? Imate li možda neko drugo sredstvo za smanjenje pora koje preporučujete? Pišite vaše utiske u komentarima, jedva čekam da ih čujem :)

Do sledećeg čitanja, kisi kisi :***********

53 коментара:

  1. pošto prvi put čujem za taj proizvod, da li je to u pitanju neka krema ili je podloga za šminku? i koliko često ga nanosiš?
    hvala na odgovorima

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. napisala je devojka da ga koristi skoro svaki dan od kako ga je uzela, i sve ostalo piše dovoljno detaljno, savetujem te da još jednom pročitaš :)

      ani, ja ga nisam uzela, a sad mi je malo krivo :( stvarno deluje baš dobro, razlika je zaista očigledna, svaka mu čast! nisu bačene pare, jupi :D :***

      Избриши
    2. Anoniman: kako pise na slici kutijice moze se nanositi i pre i posle sminke, a sve ostalo je detaljno napisano u postu :) koristim ga neke dve do tri nedelje otprilike pre sminkanja :)

      Lena, hvala :) Nisu bacene pare (pogotovo jer nisu bile moje hehe) ja sam najsrecnija zbog toga :) a i jer odlicno radi posao :) zao mi je sto nisi uzela :( ja sam znala da cu se pokajati ako se rasprodao tada kad sam shvatila da ga ipak zelim, ali srecom nije i beskrajno sam srecna :)

      p.s. kad ce neki tvoj post? :P

      Избриши
  2. Одговори
    1. nailazila sam na jos drasticnije fotke po netu ali se nadam da se dovoljno dobro vidi i na mojima kako je dobar :)

      Избриши
  3. baš mi je drago da si pronašla ono što ti paše :))

    ОдговориИзбриши
  4. kao sto rekoh, jedan od mojih favorita za 2012 godinu!!! ja ga svima zivima preporucujem, i dajem da probaju na saci kad ga imam uvek kod sebe :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. po tvojoj je preporuci i kupljen, hvala ti do neba i nazad na tome :))))

      Избриши
  5. Dođe mi sad da ga nabavim, a nekako sam mislila da mi i ne treba toliko :)
    Odlično si pripremila post & fotografije!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Bas lepo obavi posao, i odlicno si prosla sa cenom sto se koferceta tice :D
    Najbolji osecaj kad od proizvoda dobijes bas ono sto si ocekivala :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. apsolutno se slazem sa tim :) onaj osecaj kad nije promaseno a jos plus i po dobroj ceni-savrsen :)

      Избриши
  7. Baš se vidi razlika!
    Crkoh na nindža kofernjače LOL!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da se tako dobro vidi na fotkama, najvise sam se plasila da li ce biti dobre :)

      hehe, sta cu, ovo su moje nindza kofernjace za velike devojcice :D i koferce i koferce :D

      Избриши
  8. Da li moze da se kupi van ovog paketa i gde? Kolika je cena? Mislim da kod nas u Sephori u Nisu nema :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. moze da se kupi van paketa u Sephori po ceni od 4200 din (u beogradu u uscu ga sigurno ima a verujem da onda ima i u knezu i u delti, a za nis stvarno ne znam :( mozda najbolje da ih nazoves da pitas da se ne cimas bzvz)

      Избриши
  9. OMG! odlično, stavljam na wish listu obavezno :)

    ОдговориИзбриши
  10. Čestitam na koferčetu :) Stvarno se vidi razlika, super izgleda! Nisam ga probala, najviše zato što sam čitala uglavnom negativne recenzije, ali čini mi se da ipak treba da mu dam šansu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :)
      oh pa ja sam izgleda onda naisla na vecinu pozitivnih :) u svakom slucaju ako budes bila u prilici obavezno probaj :)

      Избриши
  11. I love Benefit!! and your blog!! it's amazing! *_*

    http://sweetcherryblogger.blogspot.de/2013/01/ethnic-skirt.html

    ОдговориИзбриши
  12. Odlicna recenzija! Ovo deluje savrseno, razlika je ocigledna... Svakako dobra investicija :D

    ОдговориИзбриши
  13. stvarno je odličan.. trebat ću onda požurit s kupnjom :D nisi imala nikakve reakcije od njega?

    ОдговориИзбриши
  14. bas mi je drago da ti se svidja :)
    nazalost, meni nije tako dobar... trenutni efekat je stvarno super, ali ja sa njim bas brzo prosijam, mislim da mi ni sat vremena ne matira t-zonu, plus mi i svaki puder brze prosija sa njim ispod nego bez njega. verovatno je moja t-zona masnija pa zato, tako mi je zao jer sam bas htela da mi se dopadne :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e vidis kod mene je bas suprotno, uopste ne prosijam kada ga imam na licu. na celu sam imala obicaj bas da prosijam, ali otkad ga stavljam - drzi ceo dan i ni trunke sjaja nema

      zao mi je sto tebi ne odgovara :(

      Избриши
  15. Gledam ga vec dugo nego imam Smashbox i nikako da ga zavrsim,cula sam da je i Too Faced primer isto super,po meni oni uopste ne matiraju kozu vec samo popune pore i puder duze traje ali samo dosta pudera u prahu moze da je matira :) ali bas se vidi razlika kada je sam na kozi,jel ga nosis nekad samog i kakav je tada ?

    http://taanjicabb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nisam ga nosila nikad samog, ali moracu da ga testiram i tako pa da napisem utiske :)

      meni ovaj fino matira celo i nos :) a videcu bas kako ce sam da se pokaze :)

      Избриши
  16. Koja je puna cena? :) I da li ti je koza odreagovala na proizvod ili je sve ok? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 4200 je puna cena :) nisam odreagovala uopste, odlican je :)

      Избриши
  17. Jao pa ovo odlično funkcionira! Clinique ima nešto slično i sjećam se da kad mi ga je žena jednom stavila u parfumeriji, bila sam ŠOKIRANA!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hmmm nisam znala da i clinique ima takav proizvod :) bas cu pogledati u sephori :)

      Избриши
  18. Efekat je odlican stvarno, kad bi postojala tako cudotvorna krema samo bum i eto divne koze :D I cao set mi se svidja!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. eee kad bi postojalo :)
      efekat je super ali nazalost ne za stalno :)

      Избриши
  19. Одговори
    1. these are my first products so I love it too from now on :)

      Избриши
  20. Moram probati. Lice i pore su mi poludele i vise ne znam sta da radim :(

    ОдговориИзбриши
  21. Gde ima to koferce da se kupi i koja mu je cena?

    Hvala na korisnim savetima. :)
    Sve najbolje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bilo je u sephori ali bih rekla da ga nema vise, cena je bila 2980 din :)

      Избриши
  22. Ovo ću morati zapisati. Ne da bi mi dobro došao ova profić za pore, nego bi mi jako dobro došao :D Pratim te :)

    ОдговориИзбриши