среда, 23. јануар 2013.

Vichy Normaderm Deep cleansing gel

Drage moje, danas je na meniju još jedno sredstvo koje koristim za negu, tačnije čišćenje moje kože. Vichy Normaderm gel za umivanje sam kupila nakon isprobavanja testera koji sam dobila. Ovaj gel me je prvenstveno oduševio penom koju pravi (recite da sam luda, ali meni ako proizvod za umivanje ne peni imam osećaj kao da ništa i ne čisti), a zatim fenomenalnim osećajem koji ostaje na licu. Čisto i sveže su reči koje po meni opisuju lice nakon umivanja.


Gel sam kupila u već čuvenoj apoteci Srbotrade (nemojte misliti da ih reklamiram, ali stvarno su najjeftiniji i što ne uštedeti 100-200-300 din na nekim proizvodima koji su skuplji) i platila sam ga oko 1200 din (nisam 100% sigurna, moguće da je bio i koji dinar jeftiniji) za količinu od 200ml.


Gel je zelenkast i jako je prijatnog mirisa. Koristim ga već nekoliko meseci ujutru i uveče, ne znam tačno koliko, ali jako je izdašan i samo jedna pumpica je dovoljna da se celo lice lepo umije i da se napravi lepa i bogata pena. 

Ovaj gel sam počela da koristim u periodu kada mi je lice bilo jako masno i mogu reći relativno problematično - čelo je podivljalo, bubuljice i bubuljičice su iskakale i nikako nisam mogla da ih se rešim. Mislim da je ovaj gel dosta doprineo tome da se loše stanje mog čela smiri i dovede u red toliko da se sad bubuljice pojavljuju vrlo retko i u jako malom broju, a čelo je potpuno glatko i čisto. Takođe je koža promenom godišnjeg doba opet odlučila da poludi i postane suva sa povremenim naletima masnoće, ali ovaj gel mi ne isušuje kožu dodatno, a i uvek nakon umivanja nanesem kremu tako da ako nekad i osetim sitno zatezanje ono nestane odmah po nanošenju kreme.

šta proizvođač obećava i bez kojih štetnih sastojaka je ovaj proizvod
sastav proizvoda

U periodu kada sam kupila ovaj gel, postojala je akcija da se uz svaki kupljeni Normaderm proizvod dobije Kiss paketić koji sadrži isti ovaj gel za umivanje od 30ml, losion od 30 ml (ovaj losion obećava da će smanjiti vaše pore ali mogu slobodno da kažem da meni u tome nije pomogao. Koristim ga već neko vreme ujutru pre nanošenja kreme i nije baš od neke pomoći osim možda da sprečava nastanak novih bubuljica i dezinfikuje. Takođe ne isušuje što je veliki plus, ali ga ja lično ne bih kupila.), dnevnu kremu od 3ml i uzorak pudera koji je meni bio previše taman pa sam ga odmah posle isprobavanja na ruci bacila jer bih izgledala kao da sam se namazala Nutelom. Deluje mi jako fino i da bi ostavio divan osećaj na licu ali nijansa nažalost nije bila moja da ga istestiram kako treba.

Suma sumarum, Normaderm gel za umivanje od mene dobija čistu desetku i definitivno bih ga ponovo kupila i verovatno i hoću nakon što potrošim sve ostale umivalice koje imam. 

Da li ste vi nekada koristile ovaj gel za umivanje i kako vam se sviđa? Imate li neke preporuke i iskustva vezano za Vichy?

Do sledećeg čitanja budite mi zdrave, srećne i lepe :) kisi kisiiii!

27 коментара:

  1. I ja volim kad mi se gel za umivanje pjeni! Koristila sam njihove kreme za lice i tekući puder, bilo mi je to jako dobro! Ilina

    ОдговориИзбриши
  2. Meni nekako Vichy ne uliva poverenje, ne znam sto. bolji su mi Avene i La roche posay proizvodi... Ima li Biodermin program u Srbotrade-u?

    ОдговориИзбриши
  3. normaderm preparati su odlicni i ja ih koristim! A.

    giveaway kod nas http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/2013/01/giveaway-2-zirka.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se svidjaju :)

      prijavite se i vi kod nas na giveaway :)

      Избриши
  4. jako mi dobro zvuči, sviđa mi se ovaj set cijeli :)

    ОдговориИзбриши
  5. Fenomenalno zvuci, koliko novca je, otprilike samo?

    ОдговориИзбриши
  6. Obozavam celu Normaderm liniju izuzev kreme za lice.

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo sam upravo proslijedila svojoj prijateljici, mislim da je to ono što ona traži i nikako da nađe svoju savršenu umivalicu. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Da li si mozda probala njihovu roze penu pa da mi uporedis? :*

    ОдговориИзбриши
  9. Koristila sam gel onaj sa granulicama iz te linije, ali mi se nije nešto pokazao... što se gelova tiče mislim da je to stvarno individualno..Super što si pronašla nešto što ti odgovara. :-) akonađem neki tester tog gela, probaću svakako...

    ОдговориИзбриши
  10. Koristila sam baš taj gel i sviđao mi se, stvarno je blag i fino očisti lice, ali kako osim toga kod mene nije radio ništa više od toga vratila sam se jeftinijem proizvodu - Neutrogeninom roze gelu za umivanje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i meni nakon sto potrosim ovaj na trosenje ide neutrogenin roze, nikako da ga potrosim :)

      Избриши
    2. Što se tiče Neutrogeninin gela, meni je narandžasti mnogo boljiod rozog.... :-)

      Избриши
    3. koristila sam narandzasti i nije mi se svideo jer ne peni dovoljno :( sve je stvar ukusa :)

      Избриши
  11. Hola, soy fran, un blogger español. tal vez t guste mi estilo u t animes a seguirme

    facebook: showroomdegarde

    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/01/red-rocker.html

    ОдговориИзбриши
  12. Koristila sam taj gel i užasavam ga se. Toliko je isušio moju mešovitu kožu, pogotovo oko usana gde je došlo do ljuspanja kože i hipepigmentacije. No, nije sve tako crno - moj brat sa ekstremno masnom kožom bio je oduševljen. Znači ovaj gel je za one sa najmasnijom kožom. Ja,hvala Bogu, imam brata koji je određena vrsta kantice za sve unisex proizvode koji meni ne odgovaraju. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bas mi je zao da si imala tako lose iskustvo :( ali eto makar je bratu odgovarao pa nije da si bacila pare i bacila ga u kantu, ipak je iskoriscen :)

      Избриши