субота, 23. фебруар 2013.

Catrice-FeMale LE cream to powder blush C01 A Woman's World

Znam da debelo kasnim sa ovom recenzijom i da ne da je kolekcija prošla nego se promenilo još barem 10 u međuvremenu, ali utiske moram da podelim sa vama :)
Ovo je moje prvo kremasto rumenilo i letos u Hrvatskoj mi je naletelo kao kec na deset, zašto - jer je Catrice i jer je LE i jer je kremasto što će reći-svi preduslovi za kupovinu su se poklopili!
Ovo rumenilo je bilo deo limitirane kolekcije pod nazivom FeMale, a njegov naziv je C01 A woman's world. Ovo je bilo jedino rumenilo iz kolekcije i jedino što je meni zapalo za oko, na sreću :D Rumenilo se po nanošenju zaista pretvara u puderasto stanje, baš kao što mu i sam naziv kaže - Cream to Powder blush.
Izuzetno je postojano i iznenađujuće lagano se nanosi. Ja sam bila jako skeptična oko ovog rumenila i dugo ga uopšte nisam koristila a obilazila sam oko njega kao mačka oko vruće kaše sa žarkom željom da ga jednog dana zapravo i upotrebim. Najveći strah mi je bio da ću preterati i da ću onda svu šminku morati da skidam i da ću tako samo napraviti haos. Međutim, rumenilo se predivno nanosi sa Sigma F82 četkom. Ja ga nanosim u dva do tri tanka sloja, gotovo da samo nežno bocnem četkicom u rumenilo i pažljivo ga razmazujem po obrazima. Ovaj način apliciranja mi se pokazao kao odličan! Rumenilo sam nanosila odmah nakon tečnog Bourjois HM pudera i kasnije sve fiksirala Essence transparentnim puderom iz kolekcije 50s Girls Reloaded. U ovoj kombinaciji rumenilo je izgledalo netaknuto više od 8 sati što me je dodatno oduševilo.
Sviđa mi se kako ovo rumenilo umereno naneseno daje zdrav izgled licu i prosto ga osvežava, dok opet daje  slobodu nanošenja i nekoliko slojeva kako biste dobile punu i izraženiju boju. 

Iako je kasno da nabavite ovo rumenilo, ako Catrice ponovi neku kolekciju sa kremastim rumenilima, a verujem da hoće jer ih je već imao nekoliko, moja topla preporuka je da obavezno uhvatite jedno ako budete u mogućnosti :)

Da li možda imate ovo rumenilo ili neki drugi Catrice proizvod koji obožavate i preporučujete? :)

42 коментара:

  1. Divno izgleda! Bas daje prirodni sjaj i boju kozi!

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno je lepo. I ja sam imala, donekle zapravo imam još uvek, averziju prema kremastim rumenilima, umeju ona da budu nezgodna na masnijoj koži, pogotovo kad se ne suše dobro, ali stvarno ih ima divnih. Imam mnogo Catrice proizvoda, mislim da sam već kupila sve šta sam želela, najviše imam ruževa. Razmišljam još o bazi za oči, videću.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ovo je moje prvo kremasto i bas sam ga se plasila, da tako kazem :D ali imam tu "srecu" da mi je koza suva pa verovatno ovo zato tako dobro i lezi :)
      hmmm moracu da bacim pogled na tu bazu, dala si mi dobru ideju :)

      Избриши
  3. Baš ti predivno pristaje, sviđa mi se nijansa :) Nisam vidjela to rumenilo, a baš je prekrasno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :) ono je bilo jos letos deo kolekcije u hrv, a zapravo je trebalo da bude deo februar-mart kolekcije 2012 :)

      Избриши
  4. Ja imam obično njihovo rumenilo upravo u takovoj nekoj nijansi i definitivno sam odlučila nabaviti još nekoliko njihovih jer su odlična, postojana, pigmentirana. Jednom rječju predivna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. o obicnim rumenilima sam cula hvalospeve medjutim u mom mestu ih letos nije bilo. moracu da ih potrazim opet :)

      Избриши
  5. prelijepo izgleda

    http://tinkerbelllinsp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Puno Catrice proizvoda mi je odlično.... ali uglavnom nekako najčešće kupujem ona koja su iz limitiranih kolekcija, valjda sve mislim ako propustim kupovinu da više nikad neću moći da kupim to što želim :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe to je dobra taktika :) ja nemam puno prilika da ulovim le proizvode ali kad god sam u mogucnosti trudim se da proberem nesto :)

      Избриши
  7. Ja nekako ne volim kremasta rumenila ali ti si ga bas fino umjereno nanijela da izgleda skroz prirodno :)

    ОдговориИзбриши
  8. Lepo ti stoji, bas taman na tebe tako zuckastu :)

    ОдговориИзбриши
  9. ja imam njihovo multicolor le o kojem sam i pisala a njačešće koristim rozu nijansu

    ОдговориИзбриши
  10. Lovely post + pictures! I love your blog. I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Imam jedno pitanje nevezano za ovaj post konkretno :)
    Koji bi mi puder za fiksiranje preporucila,a da moze da se nabavi u Srbiji-Beogradu po nekoj pristojnoj ceni?

    I na koji nacin biram nijansu,ako uopste postoje razlicite nijanse?

    Hvala,

    M

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvinjavam se sto se ubacujem ali ja bih ti preporucila Rimmel stay matte, nijansa transparent. Ona ce se stopit sa bilo kojom nijansom a kosta neka 4 eura, ne znam koliko je u Srbiji ali kod nas u Bosni je 8KM.

      Избриши
    2. the beauty department, hvala na toj preporuci, i ja cu morati da pogledam taj puder :)

      draga M, ja bih ti preporucila Hemelov puder u kamenu i Bourjois Healthy Balance puder u kamenu koji postoje u nekoliko nijansi u zavisnosti od toga koliko ti je ten svetao/taman. oba su oko 1000 dinara. a od transparentnih preporucujem essence translucent loose powder, mislim da je on mozda do 700 din. kao i Alverde puder u prahu koji se (mislim ali nisam 100% sigurna) proizvodi u samo jednoj nijansi i nije beo kao essence vec je klasicne boje pudera :)
      Nadam se da sam nekako pomogla :)

      Избриши
  12. Čula sam puno o Catrice rumenilima i svi ih hvale. Ja nemam još nijedno, ali planiram kupiti, pogotovo zbog postojanosti i cijene :)

    ОдговориИзбриши
  13. Bas je lepo! :) Ja nesto imam averziju prema kremastim rumenilima. Imala sam jednom neko Rimelovo koje nikako nisam mogla jednako da nanesem pa sam na kraju batalila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja sam mislila da cu se nervirati oko njega ali me je bas prijatno iznenadilo :)

      Избриши
  14. priznati ću da sam luda za kremastim rumenilama mora vidjeti ako mogu naci ovaj od Catrice :D

    ОдговориИзбриши
  15. Hello sweety! This is such a great post (: like it! Are we following yet? If not then, let's follow via gfc, facebook and bloglovin! Let me know if you are following me! I'd love to follow back too! Stop by me soon!xx

    Kisses ♥
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Nisam koristila kremasta rumenila ali planiram. Ovo mi se bas dopada :)

    ОдговориИзбриши