недеља, 17. фебруар 2013.

Catrice Ultimate Colour lipstick 010 Be Natural

Danas sam odlučila da vam predstavim ruž koji sam letos kupila u Hrvatskoj i od tad ga koristim kao luda!
Catrice proizvodi, kao što znate već, nisu dostupni u prodaji kod nas pa verujem da je kod većine devojaka na snazi parola snađi se! 
Ja imam tu sreću da svake godine idem u Hrvatsku i tamo se snabdevam Catrice kozmetikom i uvek mi je nekako najslađe to da trošim jer ih kod nas nema...
No, da pređem na stvar :)

Ruž pripada standardnoj kolekciji, dakle nije Limited Edition, i koliko znam nije izbačen iz asortimana u najnovijem menjanju kolekcije. Pripada ULTIMATE Colour vrsti ruževa, a ova nijansa je 010 Be Natural!
3,8 grama je sasvim dobra gramaža i meni baš dugo traje a koristim ga dosta često. Najviše ga volim  kada imam nešto tamnije ili upadljivije na očima, pa usne oboji toliko da ne budu skroz neprimetne, a opet da ne skreću pažnju sa očiju. Meni ne daje onaj mrtvački izgled usnama i to mi je najvažnije kod nude karmina - da ne izgledam bolesno i da ne ide previše na braon a ovaj je baš po mom ukusu! U poređenju sa Rimmel Kate Moss 14 karminom koji baš vuče na braon i Golden Rose 99 koji malko vuče na roze ovo je po meni pravi nudać(sa trunkicom neke breskvaste nijanse) :D Koga zanima, biće mi zadovoljstvo da uporedim ove tri nijanse ruževa, pa ako ste zainteresovani - vičite u komentarima!
Divna nude boja, ne bih baš rekla da je jedna od onih ''my lips just better'' ali svakako čini moje usne lepšima.
Postojanost mu nije neka. Dakle skinuće se ako budete nešto jeli, u to budite sigurni. Uvek ispod ruževa nanosim nekakav hranljivi balzam, pa je to slučaj i sa ovim, jer što je sigurno- sigurno je :)

usne samo sa balzamom

usne sa ružom

Pored ove nijanse imam i nijansu Frozen Rose i Pinker bell i to su zaista odlični ruževi po ceni od nekih 5 evra koji će vam dugo trajati i izborom nijansi vas nikako neće ostaviti ravnodušnim i nezainteresovanim :)

Da li vi imate neki od Catrice ruževa i ako imate, koji vam je omiljeni i koji preporučujete? :)
Jedva čekam komentare i predloge za nove proizvode :)

Do sledećeg čitanja, kisi kisi :***************

37 коментара:

  1. Ja imam par njihovih ruževa i obožavam ih, nisu skupi, a skroz su dobri :) najdraži mi je Pinker-bell kojeg vidim da imaš i ti, obožavam ga i definitivno si ih namjeravam kupiti još sad za proljeće :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jedva cekam da vidim sta je doslo u novi asortiman od ruzeva :) meni je jos letos za oko zapala jedna drecece narandzasta :D

      Избриши
  2. Ja za sada imam jedan 200 get the nudes paper i stvarno je lep, za svaki dan :D ,stvarno je odlican, samo sto su njihovi ruzevi malo kremastiji pa se brze trose, ali za tu cenu su savrseni :))

    ОдговориИзбриши
  3. Baš lijep ruž :) Imam jedan Expect the Unexpected i odličan je :D

    ОдговориИзбриши
  4. Baš je predivan ruž, dugo nisam vijdela baš pravu nude nijansu :) I super stoji na tvojim usnicama :)
    Btw, ja vičem u komentarima, hoću post usporedbe ova tri ruža :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ne izgleda lose nijansa, ali ja nisam obozavalac bez tj. 'nude' ruzeva. :) U drugim vestima, moramo apelovati na Catrice da se njihovi proizvodi i kod nas uvoze! :)

    ОдговориИзбриши
  6. dobrih nude nijansi ruzeva nikad dosta! i ja ih obozavam, i samo u retkim prilikama skrecem od njih. delovao mi je braonkasto na prvim slikama, ali vidim na poslednjoj slici da na usnama bas lepo izgleda. steta sto ko nas nema catrice kozmetike, i ja na zalost do sada nista njihovo nisam probala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nadam se da ces uskoro isprobati nesto, stvarno su odlicni :)

      Избриши
  7. Nikad nisam probala nista od catrice... :/ ovaj ruz mi deluje bas super,prava nude boja! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Lepo izgleda na tvojim usnama, nude, ali ne previše svetao. Imam desetak njihovih ruževa, sviđaju mi se i boje i tekstura, mislim da sam pokupovala sve boje koje su mi se svidele :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja svako leto kupim jedan/dva pa cu valjda uskoro dopuniti kolekciju sa svima koje zelim :D

      Избриши
  9. Volim ovu njihovu seriju ruzeva, jer su odlicni za jedan drugstore brend. Vrede mnogo vise i jako mi je krivo sto ih nema kod nas :(

    ОдговориИзбриши
  10. Odlicna boja! Nemam bas nista od Catrice sminke. :( Bas mi se dopada kako ti stoji. I meni bi trebalo tako nesto jer uglavnom koristim sjajeve svetlijih boja jer uvek isticem oci...

    ОдговориИзбриши
  11. Vidim da ih svi hvale po blogovima, pa se samo pitam kad ce se neko dosetiti da uveze Catrice kod nas. Ovaj bih sigurno kupila posto sam luda za nude ruzevima, a deluje super.

    ОдговориИзбриши
  12. baš je zgodan ruž, fino izgleda na usnama, baš prirodno :)

    ОдговориИзбриши
  13. Prelepo ti stoji! Vidi i The Nuder The Better :)

    ОдговориИзбриши
  14. Bas moram ovaj probati, prirodno izgleda da ujednaci boju usana

    ОдговориИзбриши
  15. A gledala sam ga letos, i ne kupim ga ipak!!! :((((
    Bas je dobra nijansa.. Ne volim kad ide na braon..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ako budes imala prilike opet, uzimaj ga :)
      ni ja ne volim kad ide na braon :)

      Избриши