среда, 20. фебруар 2013.

Caudalie EAU DE BEAUTE / BEAUTY ELIXIR

Danas na meniju - eliksir lepote! Pravo iz Caudalie Paris stiže nam vodica za kojom je 90% beauty blogerki poludelo. A kako moja blogerska znatiželja nema mira - čim sam saznala kad i gde je promocija Caudalie proizvoda (koga zainteresuje ovaj post-sledeća promocija je 25.02. u famoznoj Srbotrade apoteci, i dobijaju se razni poklončići-nekad neseser, nekad termalna voda... šta u tom trenutku imaju, nema pravila) potrčala sam da i ja isprobam ovo čudo u bočici :)
Moja bočica je od 30 ml i cena joj je bila oko 1100 ili 1200 dinara. Eliksir imam već nekoliko meseci i ostala mi je otprilike još 1/4 tečnosti uz napomenu da ga ne koristim svaki dan jer se dosta brzo troši (ja za lice upotrebim oko 3 ''prsa'') pa sam ja odlučila malo da ga prištedim kako nije baš najjeftiniji. Takođe postoji bočica od 100 ml i mislim da je njena cena oko 3500 dinara.

Šta proizvođač kaže + način nanošenja:
Za sve tipove kože.
Eliksir na bazi grožđa, ruzmarina, ruže, cveta pomorandže. Nastao zahvaljujući inspiraciji ''Eliksiru mladosti '' koji je koristila mađarska kraljica Isabela, ovaj eliksir za negu kože vidno sužava pore, obezbeđujući blistav ten.
Bez parabena i fenoksietanola. 100% prirodan miris.
Pre upotrebe ga treba promućkati. Zatvoriti oči i raspršiti eliksir na lice pre nanošenja sredstva za hidrataciju. Nanositi i u toku dana kako bi se lice osvežilo.

Sastav:
Aqua (water), alcohol*, citrus aurantium amara(bitter orange) flower water*, parfum (fragrance)*, rosmarinus officinalis(rosemary)leaf oil*, potassium alum, glycerin*,mentha piperita(peppermint)oil*, commiphora myrrha extract*, stzrax benzoin  resin extract*, melissa officinalis(balm mint)leaf oil*, rosa damascena flower oil*, vitis vinifera (grape) fruit extract*, citral*, citronellol*, farnesol*, geraniol*, limonene*, linalool*.
*PLANT ORIGIN

Šta kažem ja:
Eliksir sam u početku koristila svakodnevno, ujutru pre nanošenja kreme kako je i navedeno u uputstvu, jer inače ne koristim nikakve tonike pre nanošenja nege pa sam ovo taman nanosila kao zamenu. Osećaj na koži nakon prskanja ove vodice je vrlo prijatan, a miris je jako osvežavajući i razbuđujući - na raznorazne travke i mene podseća na neku svežinu morskog vazduha. Kada ovaj eliksir nanesem pre kreme nemam osečaj da nešto vidno sužava pore, ali najbitnije mi je da mi ne iritira ionako suvu i zategnutu kožu.
Ovu vodicu najviše volim da nanesem nekoliko minuta po šminkanju, kako bih setovala šminku i malo je osvežila, i u tom slučaju sam primetila da mi se pore lepo suze i da koža i nakon matiranja izgleda blistavo i sveže. Takođe je odlično naneti ga i tokom dana kada želite da osvežite šminku i lice i u ta dva slučaja je ovaj eliksir stvarno prava stvar i iskreno, samo zbog toga bih ga i kupila ponovo! 
Neseser koji sam dobila kao poklon uz kupovinu eliksira, obožavam ga!

Jedna mala napomena - ako odlučite da kupite ovaj eliksir i na samoj površini tečnosti vidite kao neki braonkasti talog-ne brinite, nisu vam uvalili neki ustajali i ubuđali primerak već tako treba da bude i baš zbog toga ga pre prskanja i treba promućkati.

Da li ste nekada probale ovaj eliksir lepote i kako vam se dopada? Šta još preporučujete od Caudalie proizvoda? :)

50 коментара:

  1. Meni je Caudalie fantastičan! Imam par njihovih kremica, toniranu kremu i naravno - ovaj eliksir. I moj je u maloj bočici budući da baš nije jeftin, a jako se brzo troši. Ja sam svog kupila u kolovozu i potrošila sam ga za dva mjeseca pa sam morala kupovati drugi s kojim pametnije štedim :)
    Meni se dopada njegov miris - onako baš osvježavajući, malo mi baca na kadulju :) A dopada mi se i tvoja torbica u pozadini, baš je u mom stilu :)

    Ja ga koristim prije nanošenja baze za lice (kada ju koristim) i odličan mi je :) Malo me na početku brinulo to što je alkohol u sastojcima na drugom mjestu (a imam dehidriranu kožu lica), međutim, uopće mi nije isušio lice, čak štoviše, pomogao mi je oko pokojeg prištića u "onim danima u mjesecu" :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala za torbicu :) ja sam bila presrecna jer sam je dobila :)
      imacu na umu to da ga koristim na bubuljicicama da vidim kako ce se meni pokazati :)
      hvala na komentaru :)

      Избриши
    2. ;) I ja bih bila sretna da sam dobila takvu torbicu, baš je najs :)

      Избриши
  2. Hvala ti na ovoj recenziji, bas mi je dosla u pravo vreme, analiziram koje Caudalie proizvode da kupim! Mislim da cu kupiti ovaj BE, svidja mi se deo sa fiksiranjem sminke ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nema na cemu, kao da sam znala :)
      nadam se da ce se i tebi svideti za tu namenu :)

      Избриши
  3. argh, nikako da ga kupim :(
    mislim da si me ubedila sad, a vec dugo mi je na WL i uvek ga zaobidjem jer nije neophodan, a da ga zelim-zelim ga!!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da sam te malo pogurala :) javljaj utiske kad ga uzmes :)

      Избриши
  4. Jao, ja padam na ovakva svedena, otmena pakovanja. Jos samo sebe da ubedim da mi i ovo treba :-D

    ОдговориИзбриши
  5. merkam ga vec mesecima, doduse zbog onog sto navodno suzava pore, ali definitivno cu morati da ga nabavim. jos kad bi se potrefilo da uz kupovinu dobijem i ovaj divan neseser... :)

    ОдговориИзбриши
  6. Odlično zvuči, ali cena je definitivno katastrofalna. Dobro možda ne baš katastrofalna, ali je previše za 30 mč vodice koja se troši ekstremno brzo...

    ОдговориИзбриши
  7. Dugo mi je na WL ali stalno čitam oprečna mišljenja za nas sa osetljivom kožom i nisam pametna šta da radim :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i meni je koza jako osetljiva ali meni uopste nije izazvalo nikakve iritacije. ne smem nista da te savetujem pa posle da nagrabusis :(

      Избриши
  8. Vidjala sam ga po blogovima i bas me zanimalo da li ima kod nas da se kupi. :)
    Odlicna recenzija. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Moja frendica ima mnogo njihovih proizvoda i sve sam ih probala i oduševljena sam sa njima

    ОдговориИзбриши
  10. Baš dobro zvuči, svidja mi se to sto osvežava šminku. Sad samo jos da izjurim da li ima u nekoj ''mojoj'' apoteci ili da tražim gde ima Srbotrade...

    ОдговориИзбриши
  11. I like reviews. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Nisam još ništa isprobala od njih, ali planiram. Nisam baš previše ovisna o njezi lica i tijela i ne izdvajam velike iznose na preparativu kao na dekorativu. :)

    ОдговориИзбриши
  13. zanimljivo,ako budem u kakvoj prilici uskoro svakako ću ga probati.super recenzija


    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. i need to try it!

    xx


    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ОдговориИзбриши
  15. nisam baš neki manijak što se šminke tiče, tako da zapravo koristim samo najosnovnije proizvode... i iskreno, ne vidim neki posebni razlog zbog kojeg bih si kupila nešto tog tipa... ali, svatko od nas ima svoje male strasti i voli isprobavati nešto novo... ;)

    ОдговориИзбриши
  16. Nisam nesto luda da probam ovaj elixir, imam osecaj da radi isto sto i termalna voda :D ali volela bih da probam njihov izbeljujuci serum.. :)

    ОдговориИзбриши
  17. I just like the look of those bottles. I bet everything smells great and work perfectly. Thanks for posting the photos and feel free to drop by me too when you have time.

    ОдговориИзбриши
  18. I love your blog! It's great :) Feel free to my blog :)) Maybe, you follow my blog ? ♥ (If you like it)

    ОдговориИзбриши