среда, 27. фебруар 2013.

Empties :)

Jedna od mojih omiljenih tema je definitivno trošenje kozmetike. 
Kako blogerke imaju običaj da gomilaju veliki je uspeh kada nešto uspeju i da potroše :) 
Neke od dole slikanih stvari su bili u okviru plana za trošenje, neke su došle spontano ali sve u svemu osećaj kada nešto potrošite je sjajan! Ovaj post je trebalo da ima samo prvu sliku, medjutim sam se ja malo zaletela  i napravila jos jedan 10 pan tako da sad u jednom postu imamo 20 potrošenih proizvoda no... od viška glava ne boli :D 



Ukoliko vas zanima neki proizvod kakav je bio za korišćenje slobodno pitajte u komentarima, mada verujem da sam većinu ovih proizvoda već hvalila u prethodnim postovima :)

Sad krećemo u novo trošenje proizvoda :)

Do sledećeg posta, kisi kisi :)


47 коментара:

  1. Kako ti se pokazala Eucerin micelarna? I zasto je ova Balea tuba ubagovana? Jel ti to masakriras svoje proizvode? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. haha ubagovana je jer losione u tubi volim da iskasapim kako bih proizvod potrosila do poslednje trunke a to je jedino moguce ako iseces tubu :D ne bi verovala koliko proizvoda ostane cak i kad mislis da si sve iscedila i kad nista nece da izadje :)
      a Eucerin micelarna mi se pokazala super, evo mog posta o njoj :) http://memakeupandeye.blogspot.com/2013/01/eucerin-dermatoclean-micelarna-vodafluid.html

      Избриши
    2. Hahaha, baciću se u masakriranje tuba, da im dušu izvadim!

      Избриши
    3. aaaaaaaaaaaaaaa, i ja to često radim :-D Muž me zeza da sam stipsa i da hoću do poslednje kapi sve da iskoristim.

      Избриши
    4. LeClair, obavezno :D
      Aleksandra, ja od tih ostataka po coskovima imam za jos 3 mazanja minimum :) malo li je :)

      Избриши
  2. Ja sam prije imala običaj gomilanja kozmetike, volim bočice pa sam bila beznadan slučaj :)) Ali onda sam se primirila i sad konačno uzimam ono što mi treba :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja se trudim da dodjem u to stanje :D bar sto se preparativne kozmetike tice, sminke nikad dosta :D

      Избриши
  3. I ja volim potrošene proizvode :) Vichy zelena linija - imam peeling gel i odličan mi je; Balea sam fan pa tako obožavam i kupku i losion iz ove linije, a vidim da si potrošila i Batiste šampon za suho pranje - fenomenalan :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da volimo iste stvari :) sve od nabrojanog je odlicno :)

      Избриши
  4. Vau, gomila praznih ambalaža! Bravo! Probala sam više od pola proizvoda sa slike, slične nas stvari interesuju :)

    ОдговориИзбриши
  5. Svaka cast na potrosenim stvarcicama :D zanimaju me ove vichy mazalice, mislim da si ih vec spominjala, ali zanima me konacno misljenje nakon istrosenih proizvoda? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. vichy krema i emulzija od ruze (essentielles linija) su mi bile super. emulzija kad mi je lice bilo masno, a krema kada je bilo suvo. cak sam kad je bila vichy promocija u srbotradeu kupila kremu da imam za rezervu. ja je preporucujem od sveg srca jer jako lepo neguje, brzo se upija i stvarno je divna koza sa njom, a i bozanstveno mirise :)
      koliko sam skontala ti imas masnu kozu tako da bih tebi preporucila emulziju :)

      Избриши
  6. Svaki put kad vidim ovakav post pitam se zasto ja to ne pravim i onda skontam da vise gomilam nego sto trosim :) ali mislim da mi je sad dosta stvari pri kraju pa mogu napraviti slican post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jedva cekam ovakav post kod tebe :)
      ja sam za gomilu nekih krema i losiona bila u fazonu -ovo je retko, nema da se nadje bla bla, trosicu ga u specijalnim prilikama i onda sam skontala da je svaki dan specijalna prilika i sad trosim sve od reda :D
      ali da i ja imam nagomilane losione i gelove za tusiranje-imam i zato i volim da napravim ovakav post jer se ponosim kad ih potrosim :D

      Избриши
    2. Upravu si, sve nesto ostavim za nesto posebno. Idem se mazuckat sad svim losionima koje sam dobila uz parfeme, stavit najskuplji balzam za kosu i maske za lice trosit svaki drugi dan! Ma bas me briga :D jednom se zivi :D

      Избриши
    3. jednom se zivi, nego kako drugacije :) a taj jedan zivot treba da ucinimo sto lepsim i mirisljavijim :)

      Избриши
  7. bravo, bravo! nego, i ja sam isto tako isekla moj balea badem losion, ali mi je i isti za tuširanje pri kraju i ne znam kako njega da isečem..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala najlepse :)))

      hmmm pa ja gel za tusiranje kad je pred kraj samo obrnem na poklopac i tako ga drzim sve vreme i uspem da iscedim sve, ili se bar meni cini da iscedim sve :D
      a za secenje-mozda da pokusas nozem...samo pazi da se ne iskasapis, ne bih bas da te nosim na dusi zbog svojih glupih ideja :D

      Избриши
  8. Otkad ja nisam potrošila ovako puno proizvoda...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. uhhh trebalo je i meni vremena :) ali je odlican osecaj stvarno :)

      Избриши
  9. Jupiiii! :)
    Interesuje me, kako ti se pokazao Batiste Blush dry shampoo? I gde ima da se kupi?
    Hvala, pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. batiste je odlican, ja ga najvise koristim da osvezim šiške i stvarno me je nebrojeno puta spasio :) ima da se kupi po DM parfimerijama i ja mislim da mu je cena oko 500 din :)

      Избриши
  10. Anuska, svaka cast!
    Obozavam da vidim prazne ambalaze :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)
      ne znam dal vise volim postove sa novitetima ili potrosenim stvarima :D

      Избриши
  11. Meni nikako da se desi da potrosim neki proizvod, a da to nije gel za tusiranje ili sampon za kosu , imam bar tri otvorene mazlice za telo i nikako da ih potrosim jer ja to ne znam da radim :D verovatno cu poceti i cetvrtu uskoro :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja sam tako i onda sam odlucila sistematicno da trosim :D
      sad trosim jedan buter za telo koji ima 450 ml i to je stvarno poduhvat i po! a zelim da ga potrosim sad dok je jos hladnije jer se bojim da se do sledece zime pokvari a stvarno bi bila steta :)

      Избриши
  12. Svaka čast, mislim da su sada cenjenije slike ovih praznih ambalaža :D

    ОдговориИзбриши
  13. Ako se cudis novom pratiocu, ja te obrisala pa dodala kad sam shvatila da ti ne vidim postove :))
    Sve sa slika dobro poznato i vise puta korisceno :)
    Hocel' ta Afrodita recenzija skoro?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma opusteno, ni ne uspevam da propratim ko me napusta a ko prati :D
      bice afrodita vrlo uskoro :)

      Избриши
  14. I ja volim empties postove, jedino sto me nervira kad ih pravim, sto ispade da moram neko vrijeme skupljati prazne bocice da ih uslikam za blog, jer naravno nakuplja se tokom mjeseca :-)
    I vidi se fa pohodimo isti forum, kad se mi "Anke" navucemo kolektivno na nesto, sve nam isto :-) Balea badem kupka i mazalica, imala, imam, i super mi je. Imam sramotno veliku zalihu tog losiona, al psssst :-)Dahlia skidac narandzasti volim,cesto ga kupujem, super njeguje nokte, ali slabije skida sljokice,al zato idu drugi.Tu je i odlican intimni gel koji koristim, Dove silk kupka,a Batiste suhi koristim vec drugu bocicu, samo ja imam onaj smedji za tamnu kosu, super mi je sto ne ostavlja bijele tragove,ima tamniji prah, sto me podsjeti da ga moram konacno vec jednom recenzirati :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e da to i mene nervira sto moram da skupljam prazne bocice al onda je uzivanje kad sve zajedno frknem u reciklazu :D
      vidi se da smo sa ane, to je ta mafija koja nam izbija harac :D
      e moracu taj batiste za smedju kosu da nabavim bas me zanima kako on radi :) dobro si me podsetila da ga dodam na listu :)

      Избриши
  15. Auuu koliko praznih flasica, bravo :) Hahaha moja sestra ovako seče tubu od pudera :)

    ОдговориИзбриши
  16. Sjajne proizvode si iskoristila ;-) i same vecinu koristimo!

    ОдговориИзбриши
  17. Svaka cast,izgleda da samo kupujemo, a nista ne trosimo ali nije tako.Moram probati taj Batiste sampon za suvo pranje,siske me izludjuju. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ovo je dokaz da ipak i trosimo :) ja sam se u poslednje vreme puno vise bacila na trosenje nego na kupovinu :)

      Избриши
  18. Poznato ti je da je suvi sampon,tj za suvo pranje kose obican bebi puder?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jeste, i obican bebi puder sam dok ovoga nije bilo za kupiti i koristila, ali batiste je puno prakticniji za koriscenje jer nema rasipanja na sve strane a i daje kosi divan miris :) a ova boca mi je trajala od jula tako da mi se i isplatilo :)

      Избриши
  19. Lepo se trosi :) volim ovakve postove inspirisu me slike potrosene ambalaze :)

    ОдговориИзбриши