уторак, 12. март 2013.

Alchemy recenzija dnevna i noćna krema, hidrolat i kod za dodatnih 20% popusta :)

Drage moje, prošlo je nekoliko nedelja od mog uvodnog posta o ALCHEMY organskoj kozmetici i o njihovom web shopu koji možete pronaći na OVOM LINKU-klik klik(na kraju posta iznenadjenje u vidu dodatnog popusta!!!), i konačno je došao taj dan za recenziju.
Čim sam se dohvatila krema odmah sam krenula sa isprobavanjem, njuškanjem, otvaranjem, packanjem po rukama a odmah zatim i po licu. 
Alchemy hidrolat geranijuma pod nazivom MAGIC MIST, dnevnu kremu pod nazivom BONJOUR JOLIE i noćnu kremu BONSOIR, BEAUTE koristim već tri nedelje i za te tri nedelje sam stekla neke odlične utiske. Pa, da počnemo!
Kremice su preslatko upakovane u kartonske kutije retro dizajna i pastelnih boja dok se sama krema nalazi  u metalnoj kutijici od 50ml.

Bonjour jolie!
Dnevnu kremu sam na lice namazala iste sekunde kako sam otvorila paket i moram da priznam da sam se iskreno oduševila. Krema je buteraste teksture i bele boje i nanosi se na vlažnu kožu jer je koncentrat pa je potrebno jako malo da namažete celo lice i lepo ga hidrirate. Kremu sam nanosila nakon što bih lice navlažila prskanjem hidrolata Magic Mist i prvih nekoliko puta sam možda malko omanula sa količinom kreme (ili bih je stavila premalo ili previše ili bih previše navlažila lice pa je i to malko bio problem) ali čim sam se uhodala i  shvatila koliko je potrebno kreme i koliko je potrebno da lice bude vlažno, sve je postalo puno lakše i lepše.
šta proizvođač obećava i kako krema radi

U periodu kada sam kreme dobila imala sam grozno perutanje kože ispod očiju, konkretno na samom donjem kapku tik ispod trepavica. Ova pojava se zove kontaktni dermatitis i kod mene se tada javila zbog korišćenja jednog proizvoda koji je malo duže stajao,a ja kako bih problem sanirala danima sam mazala medicinske kreme namenjene za tu alergijsku reakciju. Pomaka skoro da nije bilo.  Moram da priznam da sam se plašila da će me peći ukoliko Alchemy kremu namažem na to područje ali dala sam joj priliku, nisam imala šta da izgubim jer je stanje već bilo očajno.
Na ovaj deo sam kremu nanosila na suvu kožu i sve što imam da kažem je da sam već nakon prvog mazanja imala šta da vidim. Koža je bila lepo hidrirana i mekana, nije zatezala, svrbela niti pekla i već nakon 3-4 dana sam ponovo imala svoje lepe i glatke podočnjake.
Pored toga sam na licu i po vratu imala crvene suve, isperutane pečate (ekcem od pada imuniteta, stresa, čega sve ne) koje nikako da se sklone dok na njih nisam krenula da mažem dnevnu i noćnu kremu. 3-4 dana i koža je ponovo bila lepa i zdrava.
sastav

E sad nešto konkretno o kremi i njenom uticaju na moju suvu kožu.
Pre ove kreme koristila sam jednu od mnogih namenjenim izuzetno suvoj koži. Nakon što bih namazala tu kremu bila sam masna kao uljem da sam se mazala. Obzirom na to da su Alchemy kreme buteraste, to sam iskreno očekivala i od njih. Međutim, debelo sam se prevarila! Nakon nanošenja kreme na lice koža izgleda osveženo ali ne masno. Meni je izgledalo kao da nemam ništa na licu, ali takođe nemam ni suvu kožu niti isperutane delove niti sam masna. U prvi mah sam pomislila-ovo me neće hidrirati ni za šta na svetu ali sam vrlo brzo shvatila da krema ne mora da ostavlja masni film kako bih ja imala osećaj da mi je koža zaista nahranjena.
Odmah po nanošenju kreme komotno možete da se šminkate jer se krema jako brzo upije i koža je pripremljena za šminku. Šminka izuzetno lepo izgleda nanesena preko ove kreme i to me je još više ''kupilo''.
upotreba/proizvođač/bez kojih štetnih sastojaka je krema
Miris pomalo vuče na ružu i starinske kreme. Kada je namažete na lice ne bi trebalo da osetite njen miris, bar ja nisam. 


Bonsoir, beaute
Iako sam pre dobijanja ove kreme imala običaj da izbegavam večernju negu kako bi koža mogla da diše i da se odmori, sa ovom kremom nisam oklevala. Koža mi je bila izrazito suva nakon skidanja šminke i umivanja i imala sam potrebu da kožu hidriram i tokom noći. 
šta proizvođač obećava i kako krema radi

Krema je malo težeg mirisa od dnevne i ne umem da definišem na šta tačno miriše ali meni taj miris ne smeta dok sam nailazila na mišljenja da im je njen miris blago neprijatan (jedan od komentara mojih prijatelja na miris kreme je da miriše na ''neke biljke'' :D ). Krema je na dodir vrlo slična dnevnoj, ali za razliku od dnevne, po nanošenju na licu ostavlja blago lepljiv osećaj koji vrlo brzo nestane i koža je do jutra mekana i nežna.
Još jedna stvar koju sam primetila koristeći ove dve kreme jeste ta da su mi ožiljci od nekih bubuljičica potpuno nestali, a da same bubuljice puno brže nestaju, kao i da ranice nakon čačkanja po licu vrlo brzo zarastaju.  
sastav

Ovu kremu mi je povremeno ''krala'' mama koja se često budi otečenih podočnjaka i samo nekoliko dana nakon mazanja ove kreme uveče, podočnjaci su prestali da joj otiču i taj deo joj je izgledao znatno svežije i odmornije. Pa ko ima problema sa otečenim i pufnastim podočnjacima, možda mu ova krema pomogne kao i mojoj mami.
upotreba/proizvođač/bez kojih štetnih sastojaka je krema

Kreme iako jako slične teksture nemaju identičnu boju već je noćna blago bež, dok je dnevna potpuno bela.
Takođe, kreme se jako sporo troše jer su koncentrovane i kada ih nanosite na vlažnu kožu daleko manja količina je potrebna nego kada biste ih nanosile na skroz suvu (probala sam i to i koža ne bude masna niti osećaj bude težak nego ćete samo potrošiti puno više kreme od onoga što je zapravo potrebno.).

Moj opšti utisak o kremama je odličan! Mislim da ću im ostati verna do daljnjeg jer mislim da će mi odgovarati i preko leta kada mi se koža malo zamasti  a savršeno mi odgovaraju i sada kada mi je koža izrazito suva. Meni ove kreme nisu izazvale nikakvu negativnu reakciju za tri nedelje koliko sam ih koristila a mislim da bi se za taj period neka bubuljica, mitiser, ekcem, otok i te kako pokazali i iskočili. Sa te strane moja iskrena preporuka za ove dve kreme kakav god da ste tip kože.

Magic Mist
Da budem potpuno iskrena za hidrolate nisam nikada čula sve dok ovaj lepo upakovani nije stigao u moje ruke. Morala sam da udovoljim svojoj znatiželji i našla sam neke interesantne podatke. Naime, Hidrolat = ''Cvetna vodica'', dobija se destilacijom listova vodenom parom (na taj podatak sam naišla pa ako lupam, neka me neko ispravi). Kako sam pronašla, ovaj konkretno je jako dobar za negu svih tipova kože-suve, masne, problematične, sklone aknama, osetljive i jako je dobar ovlaživač kože. Takođe sam našla da deluje protivupalno i rashlađuje kožu pa se može koristiti nakon opekotina, uboda insekata i ostalih problema na koži na kojima je prisutna vrućina. Brzo zaustavlja sitna krvarenja, a pored toga je dobar i kod rozacee, popucalih kapilara i kuperoze.

Kao što sam već navela, hidrolat sam na lice prskala pre nanošenja dnevne i noćne nege i primetila sam da mi blago crvenilo koje imam na obrazima tik pored nosa nestaje i smiruje se. Možda je i ova čudesna vodica zaslužna za brzinsko zarastanje ranica i nestajanje ožiljaka, a možda je i kombinacija ova tri proizvoda. 
Pored toga što sam vodicu prskala pre kreme, prskala sam je na lice i čim bih se našminkala ili kako bih šminku tokom dana osvežila i komotno mogu da je uporedim sa Caudalie eliksirom lepote. Tako da ako vam treba jeftinija a podjednako kvalitetna cvetna vodica, ova je moja preporuka. 
___________________________________________________________________________________________________

Huh, priznajem da sam malo odužila ovaj post i što se slika i što se teksta tiče, ali se najiskrenije nadam da sam uspela malo da vam približim ova tri proizvoda i da vas podstaknem da odete na sajt http://www.alchemynaturals.com/ kako biste poručile vaš besplatan paket uzoraka i isprobale ih pre odluke da naručite full size proizvode :)

A ALCHEMY kozmetika je odlučila da obraduje sve vas koji pratite blog sa kodom za dodatni popust od 20% na porudžbine preko njihovog sajta sa kojim ostvarujete ukupno 30% popusta na pojedinačne proizvode i proizvode koji već nisu na akciji (kod se ne može kombinovati sa drugim kodovima i ne važi za pakete na akciji jer su oni već sniženi 60%).
Kod koji je potrebno ukucati prilikom plaćanja jeste reč VOLIM i već je aktivan pa ga možete koristiti od sada u bilo kom trenutku.

Nadam se da sam uspela da vam približim ovu kozmetiku i da vam verodostojno prenesem svoje utiske. Ukoliko imate neko pitanje ili sam neku informaciju zaboravila da navedem, biću i više nego srećna da vam odgovorim u komentarima :) Kisi kisi ;****

__________________________________________________________________________________________________
*Proizvode iz ovog posta sam dobila od proizvođača ali to ne utiče na objektivnost ove recenzije*

55 коментара:

  1. E ovo će se naći po povratku kod mene! Dugooo škicam kozmetiku i sad znam kakova je pa nemam što više odgađati. Hvala na postu. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман12. март 2013. 20:16

    Da li mislis da bi ove kreme odgovarale mesovitoj kozi, sklonoj bubuljicama koja je isusena hemijskim pilingom? Do sada nisam koristila prirodnu kozmetiku, ali bih je vrlo rado probala jer mi je stvarno dosta raznih medicinskih i ne znam ni ja kakvih vise krema za masnu i mesovitu kozu. Hvala unapred :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pa ja mislim da bi odgovarale ali ne mogu 100% da tvrdim... mozda je najbolje da narucis besplatan set uzoraka i isprobas pre kupovine :)

      Избриши
  3. Jedino sto mogu reci je da je pakovanje preslatko a za ostalo imam tvoj blog da procitam :D

    ОдговориИзбриши
  4. Ja ne znam kako deluju ove kreme, jer meni toliko smrde. Narucila sam uzorke i obradovala se malim teglama, ali taj miris je za mene bio poguban. Pri tom nije nestajao kada sam nanela kremu na lice. :( Mozda u vecim pakovanjima slabije mirise? Ne znam koliko to ima smisla... xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja sam nailazila na komentare da neprijatno mirisu u pakovanju ali meni miris stvarno ne smeta, cak mi je i prijatan. e sad,nosevi su razliciti :D
      a mislim da nema bas nekog smisla da u vecem pakovanju slabije mirise nego verovatno osetis miris i na licu jer ti je neprijatan i pre nanosenja :) psiha cini cudo :D

      Избриши
  5. Drago mi je što su ti se ovi proizvodi pokazali dobro. Meni nisu odgovarali, ali dobro je što sam imala priliku da ih isprobam pre nego što sam dala mnogo novca na nešto što mi ne bi služilo svrsi. To je veoma dobar potez proizvođača. Pakovanje je odlično (obožavam limene kutije), a i izdašno. Znam koliko su mi dugo trajali oni minijaturni uzorci pa mogu da pretpostavim koliko tek traju velika pakovanja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. zao mi je sto ti nisu odgovarali, ali eto makar nisi dala velike pare vec si mogla da isprobas preko uzoraka sto je stvarno odlicno!

      Избриши
  6. krasne stvarčice, dizajn mi je fantastičan :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam kupila paket sa nekim velikim popustom. Nisam ih prethodno probala ali mi se koza preporodila i nikad me miris ne bi sprecio da koristim nesto sto je kvalitetno i sto radi. Kad se setim samo svih onih Victoria's Secret za telo sto divno mirisu pa mi se od alkohola koza na telu jos vise isusi ili Vichy sa svojim lepim mirisima bez efekta ili preskupi Pure, za koji sam u velikoj nadi dala veliku sumu novca, koji takodje ne moze da pridje rezultatima koje imam sa Alchemy.
    Sem nocne kreme, ne znam sta to "smrdi". Oba seruma jako lepo mirisu (jedan je kao mandarina, a drugi malo mirise na kafu a malo na nesto lepo cisto). Dnevna krema mirise na jasmin. Jednostavno, moj savet je da ne dozvolite da vam miris dikrita sta stavljate na svoju kozu, vec sastav i rezultati. Super je recenzija!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da i tebi odgovaraju ovi proizvodi :) moja najveca sreca je bila jer su mi izlecili grozne podocnjake :)
      hvala puno :)

      Избриши
  8. E, ovu sam recenziju čekala i hvala ti :) Kreme zvuče odlično za moj tip kože - i moja se koža nekada zna perutati zimi, a ljeti također bude dehidrirana :) Idem pogeldati što se sve nudi na njihovoj stranici :)
    Btw, miris kakav je da je, meni ne smeta, glavno da je kremica dobra :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nema na cemu, uvek :)
      nadam se da ce ti odgovarati ako ih porucis :)

      Избриши
  9. Ja uzimam od moje cimerke koja je vec ostavila komentar!Posto sam vec probala i presrecna sam sto postoje... recenzija je odlicna, ali mi je ovaj kupon ulepsao ovaj grozan dan!!!!!!! Vec sam porucila. Ustvari dodje na 30% posto oni imaju 10% popusta vec (ne znam da li je to stalan popust ili ima rok). Uglavnom- 30% popustaaaaaaa na moj Divine serum, da ne izgledam kao naduta zaba kad krenem na posao ( i da ne uzimam od moje velikodusne Anje) Veliko hvala na popustu!

    ОдговориИзбриши
  10. Jedva sam cekala ovu recenziju! Baš mi je drago što su proizvodi toliko dobri! :)
    Upravo sam bila na sajtu i mislim da ću da naručim paket THE PERFECT 4 :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. superiska, javljaj utiske kad dobijes paketic :)

      Избриши
    2. Danas mi je stigao paket! Narucila sam paket koji sadrzi dnevnu, nocnu kremu, magic mist, Shi Buter, Truth serum i Divine serum! :)
      Pakovanja su prelepa! A sad idem da se mackam sa nocnim mazalicama! Jeeeeeee

      Избриши
  11. great review :)
    what about following each other?
    let me know :)
    xx
    veronica

    ОдговориИзбриши
  12. Одговори
    1. mislim da mogu, trebalo bi da se salje kurirskom sluzbom i da placas pouzecem, dakle das pare postaru kada stigne paket :)
      trebalo bi da ovako ide procedura, mada mozda bolje da ih kontaktiras na mejl da ti oni to detaljno objasne :) http://www.alchemynaturals.com/storepage1918262.aspx

      Избриши
  13. Upravo sam porucila besplatan paket uzoraka. Nadam se da ce mi odgovarati. :) Hvala!

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post. Znam za njihovu kozmetiku i cini mi se da je ok, ali trenutno nema sanse da isprobavam nesto, jer i ovako mi hormoni luduju. Mada mi se Magic Mist cini kao nesto sto mi treba :D
    Probacu da narucim besplatan paket uzoraka. Hvala :)

    PS: Giveaway kod mene na blogu :)

    ОдговориИзбриши
  15. Nisam upoznata s markom, ali pakiranja su mi prespimpatična. Idem baš posjetiti sajt :D super i detaljan post

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман16. март 2013. 23:52

    Citala sa o njima na Ana forumu i cini mi se da neki mnogo paranoicni, frustrirani ljudi tamo obitavaju. Ili ih salje konkurencija. Ima mnogo fenomenalnih komentara i korisnih ali nekako mi se cini da nasi ljudi nikad nisu zadovoljni necim sto je nase. U stanju samo da placamo takve bezobrazne razlike u ceni stranih brendova kod nas i u evropi ili americi a kada domaci brend ponudi nesto super po super ceni komentar je- "mora da je prevara". Srecom takvih je par, a ostale devojke su otvorene, divne, daju korisne utiske...Mislim da vise necu posecivati taj forum, samo blogice....lepse raspolozeni ljudi su na njima...veliki pozdrav...drago mi je da konacno mogu da kupim nesto kvalitetno sa mojom platicom pripravnika.

    ОдговориИзбриши
  17. imala sam prilike da koristim ove kreme, i imala sam uzorke onih seruma za lice i podočnjake. najviše mi se svidela dnevna krema, divan je miris, a moja mama je koristi i sada. koristila sam i hidrolat koji je bio super.

    ОдговориИзбриши
  18. Da li je neko probao njihov shi buter? meni je spasao usne ove zime. mazala sam od Labella od Cliniqu-a, do raznih ulja....
    Ovo je najbolja stvar za usne ikada. Pritom moze da sluzi i kao maska za kosu i za celo telo. Miris je skroz prirodan, neki ljudi ga ne podnose, neki ga vole, nekima ne smeta. Meni je trebalo malo da se naviknem,sad ga volim.
    Ako neko ima problema sa ispucalim usnama ne mogu dovoljno da preporucim!
    A i traje jako dugo. Hvala na recenciji, jer sam probala sam shi (shea) buter i drago mi je da su im i ostale stvari super!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nisam probala shea buter ali bih volela :) bas sam pre neki dan njuskala l'occitane shea buter i nije mu bas prijatan miris kad je nerafinisan :D

      Избриши
  19. I meni se ove kreme cine preteske za moju kozu ali ovaj hidrolat bih rado isprobala,znaci mogu uzorak dobiti?Post je odlican i uvek mi je drago kad cujem da neko nadje ono sto mu odgovara u nezi,to je jako tesko ovih dana kad svaki dan izmisljaju nesto novo.Pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nisu teske, veruj mi :) kao sto pise u komentaru ispod nanose se na vlazno lice i jako dugo traju i osecaj na licu je svez a nikako tezak :)
      a uzorke mozes da dobijes samo krema i ulja :)

      Избриши
  20. Kreme su koncentrati. Mesaju se vodom na licu. Nisu prepune vode kao L'Oreal ili Lancome itd....Pise na uputstvu, a osecaj na licu je fantastican.
    Ne idu direktno, na suvu kozu u stanju iz kutije.

    ОдговориИзбриши
  21. Lovely post and I'm following your amazing blog :)
    Hope you follow back :)
    xoxo

    http://damlakalaycik.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  22. Da li akcija sa popustom od 30% jos vazi? :)
    Odlican blog! Sve pohvale!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nisam 100% sigurna ali mislim da jos uvek vazi :)
      hvala puno :)

      Избриши