недеља, 10. март 2013.

AVON face masks-Thailand lotus flower, Dead sea minerals, Shea butter

Drage moje, danas vam predstavljam tri maske iz AVON kolekcije Planet Spa. Ovo je jedna od AVON-ovih najskupljih kolekcija, što je potpuno opravdano jer su mirisi i nega stvarno izvanredni, tako da ja njihove proizvode volim da ulovim na snizenjima tipa 2 po ceni jednog i slično. Ove tri maske sam takođe ulovila na nekoj od akcija po ceni od možda oko 200 dinara za svaku i nisam pogrešila!

Maske sam obično koristila naizmenično (mada je shea maska malko ostajala zapostavljena) dva do tri puta nedeljno.

Prva u nizu je maska sa tajlandskim cvetom lotosa za dubinsko čišćenje pora kod koje ćete prvo zapaziti njen divan umirujući cvetni miris. Ne previše napadan već nežan i blag, da vas opusti. Ovu masku sam najviše i koristila, valjda jer je za dubinsko pročišćavanje pora a nekako mi je to najviše i trebalo od trenutka kada sam ih kupila. 
Masku bi trebalo nanositi u tanjem sloju kako bi se ravnomerno i dovoljno brzo osušila. Ja je obično držim 10 minuta na licu iako piše da bi je trebalo držati između 5 i 10 minuta. Tokom sušenja lice se zategne pa pričanje možete da zaboravite :) Nakon umivanja i upijanja vode tapkanjem peškira po licu, koža ostane dosta zategnuta i suva pa bih vam preporučila da odmah po umivanju nanesete svoju uobičajenu dnevnu ili večernju negu jer ako imate suvu kožu kao ja ta suvoća i zatezanje će vam prilično smetati.
Sastav
Kako koristiti masku
Tek nanesena maska
Osušena maska


Druga po redu po korišćenju je blatna maska sa mineralima iz Mrtvog mora sa svima poznatim slankastim i morskim mirisom koji prosto budi i osvežava. Pored ove maske sam koristila i kremu za ruke iz iste kolekcije kao i buter za telo i samo ću vam reći da jedno pakovanje butera uvek moram da imam u rezervi jer savršeno neguje i još bolje miriše (i njih je uvek najbolje nabaviti na nekoj akciji jer im je redovna cena preko 1000 dinara).
Iz nekog razloga ova maska ne dolazi u kartonskoj kutijici kao tajlandska i shea.
Maska pomalo hladi i ne zateže kožu toliko kao tajlandska dok se suši. To hlađenje mi se jako sviđa i daje licu neku svežinu. Nakon umivanja lice ne bude toliko ekstremno isušeno kao posle tajlandske ali ja volim da namažem lice odmah po umivanju jer mi ipak stvara blagu neprijatnost. Ali bez obzira na to jako volim ove dve maske i bez pogovora bih ih ponovo kupila kada ih potrošim.
Kako koristiti masku i sastav
Tek nanesena maska
Osušena maska


Poslednja ali ne i najmanje važna, ali začuđujuće najmanje korišćena, a najviše je za njom bilo potrebe, bila je hranljiva maska sa afričkim shea buterom. Iz i meni samoj nepoznatog razloga najmanje sam koristila ovu masku iako mi je lice možda nju najviše i tražilo jer je jako suvo. Tu grešku ću ispraviti pod hitno i počeću da je koristim jednom nedeljno.
Maska jako lepo miriše na onaj AVON-ovski  način kako mirišu svi njihovi proizvodi sa shea buterom i meni se taj miris jako sviđa. Ova maska bi trebalo da hidrira ali je moje lice izgleda toliko suvo da mu ova maska ne pruža dovoljnu hidrataciju jer opet nakon uklanjnja maske moram da namažem neku kremu. U poređenju sa blatnom i tajlandskom maskom, zatezanje je minimalno ali opet prisutno što meni naravno smeta. Ova maska će mi se možda bolje pokazati na leto kada ne bude toliko hladno, a vazduh u sobama suv od grejanja. U svakom slučaju bih ponovo kupila ovu masku.
Sastav
Kako koristiti masku
Tek nanesena maska
Osušena (upijena) maska

Svaku od ove tri maske bih ponovo kupila bez razmišljanja. Takođe bih volela da probam i ostale maske iz Planet Spa kolekcije pa bih bila i više nego srećna kada biste napisali vaše preporuke u komentarima :)

Da li ste probale ove maske i kakvi su vaši utisci o njima?
Do sledećeg kuckanja, kisi kisi :)


65 коментара:

  1. Koristila sam ovu od blata i ona mi je bila odlicna ali iz nekog razloga je nisam vise nikad narucila. Jednostavno sam presla na masku od zelene gline koju kupim u apoteci i smuckam sama a nakon toga namazem lice limunom, po preporuci dermatologinje i to mi je najbolje :) Evo idem upravo da je stavim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. volela bih da probam i neku od tih home made maskica :)

      Избриши
  2. Probala sam prve dve i zadovoljna sam, baš trenutno trošim ovu s lotosom. Volim skoro sve Planet Spa proizvode i uvek im se vraćam (sad zvučim kao neka Avon sektašica, a uopšte ne radim za njih :-D)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. haha ne zvucis, stvarno imaju neke dosta dobre proizvode :D

      Избриши
  3. Post je odlican!!!Obozavam Planet Spa proizvode,ali kao sto i sama kazes,poprilicno su skupi (mada,definitivno i vrede :) ) tako da nikad ne mogu da odlucim sta bih tacno kupila...sad,posle citanja tvog teksta,tacno znam sta cu da narucim-prvom prilikom ;) Hvalaaaaaa :****

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo volim njihove maske! Svaka mi je odgovarala, a probala sam dosta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da to cujem :) moracu i ja jos neku da probam :)

      Избриши
  5. Hm, napisah komentar i sad ga nigde nema! :O :O
    Htedoh reći da sam probala prve dve i druga mi je bila mnooogo bolja, nju bih kupila ponovo, a treća deluje zanimljivo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ju ju ju svasta O.O
      drago mi je da ti je blatna odgovarala :)

      Избриши
  6. Nekad sam koristila jednu njihovu masku koja mi je napravila haos na licu. Sad to je bilo jako davno, ima tome 10 god. Tako da ne mogu da kazem da li je do maske, do mog neznanja i neumeca, ili nesto trece. ALi im se nisam vracala sto se tice maski. To sam prepustila kozmeticarki godinama vec i ne radim sama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bas mi je zao da cujem da ti je napravila haos po licu :( bolje se onda drzi kozmeticarke :)

      Избриши
  7. Obozavam ove maske za lice,a omiljena mi je ipak ova 1. sa tajlaandskim cvetom lotosa. Sa shea buterom nisam uzimala jer mi je koza kombinovana prema masnoj pa sam se plasila da mi jos vise ne zamasti...ne znam da li bi se to desilo....ali nisam je porucivala...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hmmm mislim da ti se ne bi zamastila jer nije bas toliko hidrantna :)
      a tajlandska je predivna :)

      Избриши
    2. Hvala :) porucicu bas uzorak maske sa shea buterom da isprobam!!!

      Избриши
  8. Nisam probala njihove maske, ali probala bih ovu drugu :)

    ОдговориИзбриши
  9. Nisam probala nijednu, ali bi baš voljela :))

    ОдговориИзбриши
  10. Jedinu masku koju sam probala od ove tri jeste sa mineralima iz Mrtvog mora, uzela sam je na akciji cisto da je probam, i zaista me je odusevila! Ovog puta sam uzela njihovu masku na bazi kavijara, i trenutno je isprobavam, pa videcemo da li je bolja od ove. :)) xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e zanimljivo mi zvuci i kavijar, bas cu da je probam kad bude na nekoj akciji :)

      Избриши
  11. Sad sam skroz u dilemi da li kupiti Freeman ili naruciti neku iz Avon-a :D

    ОдговориИзбриши
  12. Ova tajlandska mi nikako ne odgovara, ova blatna mi prija a volela bih da probam shea :)

    ОдговориИзбриши
  13. Probala sam prve dve, s tim da mi je ova sa cvetom lotusa spalila pola lica i bacila sam je ekspresno. Doslo mi je da je frljeknem kroz prozor, ali izdrzala sam do kante. Maska sa mineralima mrtvog mora mi se za razliku od prethodne bas svidja, em sto kul izgleda kada se nanese, takodje fino deluje. :) Ja je nanosim na skoro celo lice, s tim da izbegavam podrucije oko usta i zaista hladi. Trecu nisam probala, ne znam bas koliko hidrira... :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. spalila pola lica?!?!?! auuuu :/ uzas :(
      drago mi je da ti blatna odgovara, super je i meni :)
      a ova shea bi mogla biti i hidrantnija :)

      Избриши
  14. ja imam ovu od blata i drzim ju po pola sata :D izvuce svaku bubuljicu pa i onu najmanju. Apsolutno je savrsena i slazem se da ih treba kupovati na akciji.

    ОдговориИзбриши
  15. Imam sve tri i utisci su sledeci:
    maska sa tajlandskim cvetom lotosa mi nije nesto odgovarala, tacnije posle koriscenja nikakve promene nisam primecivala
    maska sa glinom mi je bila odlicna, osecala sam da mi cisti lice :D
    i poslednja maska sa shea buterom mi nije odgovarala, posto imam kombinovanu kozu sa jako masnom T zonom, te mi je posle koriscenja jos vise mastila lice.
    Meni je za hidrataciju bila bolja ona sa maslinom, mislim da bi devojkama sa masnom kozom ona odgovarala posto je nekako ''laksa'' od ove sa shea :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. znaci meni ne bi odgovarala ta maslinasta jer sam ja suvokozac :(

      Избриши
  16. Imam prve dvije, jedino treću nikad nisam probala, ove prve dvije su mi skroz ok... nakon obje mi lice bude fino....

    ОдговориИзбриши
  17. Hvala za recenziju, mislim da bi meni trebala ova treca. Jedno pitanje, koliko ti u proseku traje jedno pakovanje ovih maski? vidim da je kolicina solidna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nema na cemu, uvek :)
      hmmm pa traje mi bas dosta dugo, vise od tri meseca sigurno i mislim da jos nisam dosla ni do polovine tako da su jako izdasne i isplative :)

      Избриши
  18. Blatnu sam narucila i jedva cekam da mi stigne, inace odlicne recenzije maski :)

    ОдговориИзбриши
  19. Nisam probala ali sam bas zelela neku od prve dve da probam. Ali kako vidim da neki ne govore bas najbolje o prvoj probacu nekada ovu drugu. :)

    ОдговориИзбриши
  20. Ja prvo odradim piling pa onda krecem na maske!Morate da probate ovu GREEK SEAS ona je peel off i sjajno cisti lice nju koristim prvo jer ja imam masnu kozu,zatim stavljam Turkish termal baths ona takodje cisti ali ujedno i zatvara pore posle ove peel off i za kraj stavljam onu sa GOJI bobicama ona hidrira taman koliko je potrebno i prelepo mirishe ,a naravno posle svakog skidanja maske ocitim tonikom pa tek onda stavljam sledecu! i na kraju naravno kremica,ja koristim solutions. i tako ja dobijem moj super tretman za malo para!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jako zanimljiv tretman, volela bih da probam sve te tri maske :) verovatno ih uzmem kada bude neka akcija :)

      Избриши
    2. bude uvek svaki drugi,treci katalog samo shto trebash da pratish tako i ja,ito pratim i cekam i farbe za kosu jer budu 2 za 999 shto je super ponuda a farbe su fenomenalne i imaju cak i tretman pre farbanja za zashtitu kose! a u ovoj broshuri sada c5 su 2 za 999:D ma ja sam skroz zadovoljna Avon kozmetikom i jako su povoljni i imaju super stvarcice,ee da a u c6 milim bice neki aplikator za nanoshenje maske mislim a sa druge strane neka cetka nisam sifurna ali mislim da sa njom moze da se radi peeling isto je planet spa kolekcija,zato prati :D uh mogla bih o Avonu da pishem do sutra :D pozz draga u uzivaj mirisima :D

      Избриши
    3. https://www.facebook.com/uredjeni.haos?fref=ts vidim da volish planere evo jednog fenomenalnog!!!!!

      Избриши
  21. Shame on me, ja još nisam probala ove njihove maske :( Baš sam ih nešto gledala u zadnjem katalogu i onda sam sebi kažeš: treba mi ova, i ova, i ova i ova i onda to ispadne malo previše pa odustaneš od svega. A čula sam toliko dobrih stvari o njima :) Hoću i ja probati, potruditi ću se da ih nabavim do ljeta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e i ja sam tako razmisljala dok nije dosla akcija i pokupovala sve tri za cenu koliko bih platila jednu :)

      Избриши
  22. Анониман11. март 2013. 14:11

    Probajte Planet Spa hidratantnu masku sa maslinovim uljem - ona divno hidrira i hrani kozu, tako da verujem da necete imati problem sa suvocom i zatezanjem nakon upotrebe ove maske. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e moracu da je probam ako je hidrantna :) hvala na savetu :)

      Избриши
  23. Nisam isprobala AVON Spa maske, ali jesam jednu iz Solutions linije koja mi je okej :D

    ОдговориИзбриши
  24. Koristila blatnu, meni licno fenomenalna, zelim da probam i druge posto su bas hvaljene.

    ОдговориИзбриши
  25. Nisam probala ove maske al sam jednom prilikom od Avon dame dobila neku zimsku koja je bila solidna. Nemam obicaj cesto da ih stavljam pa u tom slucaju uvek se opredelim za jednokratno pakovanje. Mogla bih isprobati neku od ovih. :) Jednokratna pakovanja su im bas slatka.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. dosta su dobra ta jednokratna pakovanja da mogu da se isprobaju pre kupovine velikog :)

      Избриши
  26. Odlicna recenzija,blatnu sam koristila i super mi je bila,cekam akciju pa da se dokopam i ostalih iz Planet spa kolekcije:-)

    ОдговориИзбриши
  27. Odlične su mi sve njihove maske, posebno Planet Spa linija!

    ОдговориИзбриши
  28. Ja sam izgleda jedina blesa na svijetu kojoj ne odgovaraju Avon maske. Minerali mrtvog mora mi je isusivala kozu a aknicama nije nista cinila, grozna mi je ona sa maslinom jer mi je bas masna, sa tajlandskim lotosom nije ni losa koliko mi uopste ne djeluje na kozu. Drago mi je da sam izuzetak a ne pravilo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jako mi je zao sto ti ne odgovaraju :(

      Избриши
    2. Super je dead sea maska kupovala sam je nekoliko puta. iz te linije fenomenalno mi je bilo i blato za telo

      Избриши
    3. hmmm ne znam da li kod nas ima to blato... moracu da pogledam :)

      Избриши