петак, 01. март 2013.

Instagram - February

Vidim da više volite postove samo sa sličicama (blogger voli da cinkari koliko puta ste koji post pogledali tako da nemojte da se vadite sad :D ) odlučila sam da mesečne instagram postove uvrstim u stalnu postavku bloga :) Pa tako prvi dan marta ide podsećanje šta sam to u februaru fotkala :)
Ako imate instagram možete me pratiti pod nickom Anibaniii

The best popcorns ever!
Jagodičasto-kokosasti balzamčić, njam :)

U tom trenutku samo želja ali nekoliko dana kasnije i ostvarenje sna :)
Savršen sklop mirisa bele čokolade i meda
Sladoled i banane, ima li nešto bolje?
Moj mali drugar kojeg sam čuvala jedno prepodne. Preslatka Moni (Bichon)
Konačno u mojim rukama!
Divni poklon od moje drage Jelene http://jelenaswonderfulcolors.blogspot.com/ :)
Yo D'Oro spekulaas
Alchemy goodies, uskoro recenzija :)
Prelepa vunica <3 Šta li će ispasti od nje :)
Tetkina maca glumi Supermena dok se mazi
Još jedna u nizu sličica iz mog ptičastog rokovnika :)
Prelepo dekorisana a uz to i jako ukusna torta iz Mamma's biscuit house-a
Bili smo na FEST-u i gledali film ''Hitchcock''. Obavezno pogledajte :)
Užina :) child in me :)

Kako vam se čine februarske sličice? :)
Ako imate Instagram u komentarima ostavite vaš nick kako bih mogla da vas pratim :)
Do sledećeg posta, kisi kisi :)

73 коментара:

  1. diiivnee su slike! labelo mi je preslatko :) torta izgleda preuuukusno, hickoka smo gledali i dobar je :D
    I hocemo vise ovakvih postova :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)
      drago mi je da ti se svidja film :)
      ma dal je moguce da jedan ovakav post mesecno nije dovoljan? :D

      Избриши
    2. nijee nijee dovoljan :D hocemo cesce ovakve divote da gledamo :D

      Избриши
  2. Labelo je prelepo, Balein set jos lepsi, mogu da zamislim kako mirisee ... Mnoogo mi je zao sto ovde nema DM... :((
    I kad zavrsis za vunicom , hocu da vidim sta je ispalo od nje :DDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jao prelepo mirise balea set, ja sam ocarana :)
      cim mama isplete dzemperak kacim slike :)

      Избриши
  3. Jao što su slatke fotke!
    Maca, kokice i sladoled kao favoriti a posebno mi je drago što si ispunila sebi želju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)))
      i meni je beskrajno drago sto mi je zelja ispunjena,jedva cekam koncert :)

      Избриши
  4. Super su ti fotke! :) Ima od svega po malo. Kako je bilo na koncertu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)
      koncert ce biti tek 15.aprila, tako da posle toga detaljan izvestaj i fotke :)

      Избриши
  5. Ajme šta ova torta izgleda super, mora da je bila odlična!! :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. aham,bila je jako ukusna :) bilo mi je zao da je isecemo :D

      Избриши
  6. Koliko lepotinje na jednom mestu, posebno Spekulaas :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ooo hvala hvala :) spekulaas je nestao za pola sata :D

      Избриши
  7. Super, super fotkice draga :) Sad bih i ja teglicu sladoleda :)
    Btw, jedva čekam recenziju Alchemy proizvoda, a please napiši i link s koje stranice si ih naručila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)
      recenzija ce stici verovatno naredne nedelje jedan dan :)
      a evo ga link, dostavljaju i u susedne zemlje pa ih kontaktiraj mejlom za sve detalje :)
      http://www.alchemynaturals.com/

      Избриши
  8. Zabavni su ovakvi postovi, nema šta :) Super za koncert, sigurno ćeš uživati! Zapali su mi za oči keks i kolač, ali to meni uvek zapadne za oči :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nadam se da ce biti spektakularno :)
      hehe to svima zapadne za oci :D

      Избриши
  9. Divne slike! Ima nešto bolje od banana i sladoleda- jagodeeeeeee i sladoleeeeeed! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) uhhh mislim da mi ova dva dele prvo mesto :D

      Избриши
  10. Preslatke slicice! Ljubomorna sam na karte za Bijonse, jer ja kada sam htela da kupim vise ih nije bilo. -.- Inace kokice imas sada na akciji nekoj, pa mozes da nabavis zalihe. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :) ja sam pozurila da ih kupim, bilo je pitanje zivota :D
      hehe a nisam bas toliki manijak za kokice ali imacu to na umu :D

      Избриши
  11. preslatke su, posebno psić,balea komplet i naravno sladoleeed :)

    ОдговориИзбриши
  12. Obožavam ovakve postove i baš uživam "listajući" ;).

    ОдговориИзбриши
  13. a joj divne slicice znaci ides na koncert fino fino =D , kolac izgleda nom nom, =D popcorn nisam jela sto godina ali jedno vrijeme sam bila ovisnik jela umjesto hrane hahah =D a te cokolade najljepse zeljice su tako ukusno jesi probala onu od jagode sto pucketa omG topi se u ustima hahah =D
    <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)
      e nisam probala od jagode i pucketajucu, moracu da ih nadjem negde sto pre :D

      Избриши
  14. yummy ice cream
    and cute cat!
    also I'm having a giveaway, hope you enter :)

    ОдговориИзбриши
  15. Super slicice, sad sam ogladnela :)
    Zanima me ovaj Balea setic, nisam ga videla, ima li to jos da se nadje?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :)
      ne znam da li balea seta ima jos da se nadje, ja sam ga uzela u dmu u nevesinjskoj... mozda po nekim zabacenijim dmovima :/ javi ako uspes da nadjes!!! :)

      Избриши
  16. Ijaooooooooo, pa ja sam presrecna! Bas si me sada odusevila! Jovana B. i ja, takodje idemo na koncert Beyonce, i bas mi je drago da i ti ides. Cenu karte smo isto toliko platile, tako da mozda budemo u istom sektoru? :) Obozavam ovu cokoladicu, i torta je savrsena! Zapao mi je za oko ovaj Balein set, izgleda primamljivo! Ovih sljokicastih GR lakova mi nikada dosta. xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bas mi je drago da i vi idete na koncert :) mozda se i sretnemo, ja cu biti u parteru :)

      Избриши
  17. Super slicice! Zelim Balea set :) Kuca je preeeslatka :)

    ОдговориИзбриши
  18. neko se navlači na instagram :)))))
    ma samo napred, ja volim ovakve postove.
    super je!samo još više hrane slikaj,
    mmmm njam njam .... :))))

    ОдговориИзбриши
  19. hi lovely.... :)
    Wondering if you would like to follow each other? :)
    Please let me know in my blog..:)

    ОдговориИзбриши
  20. mnogo lepe slicice..ali sladoled sa bananama i ova tortica.....jamiiii.....

    ОдговориИзбриши
  21. Najbolje su slike sa životinjicama i hranom. Toga nikad dosta :D Znaš štrikati? Blago ti se :)

    ОдговориИзбриши
  22. Nema na cemu za lakice :) Vidim i dalje jedes slatko, a znas da ne smes(pocinjem da zvucim kao mama):D A ides i na Beyonce - zavidim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ima na cemu, hvala jos jednom :)))
      a jedem pomalo i vrrrrlo umereno,obecavam :)))
      hehe zavidi mi tek kad koncert prodje ako bude dobar :D

      Избриши
  23. preslatko pliz posjeti moj blog i slijedi me natrag ako ti se sviđa :*

    ОдговориИзбриши
  24. Great photos!
    we are new followers of your blog and we invite you to our: follow us, read and leave comments!
    FASHION FRIENDS DIARY

    ОдговориИзбриши
  25. hejtam te zbog sladoleda i banana, kokica i Beyonce, kmu :( :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma daaaaaj pa sve to ima i kod vas :D cak i Beyonce i to samo dan nakon koncerta u beogradu :D

      Избриши
  26. Kokice, pesek i maca <3 <3

    super je blog, velika pusa

    ОдговориИзбриши