субота, 27. април 2013.

12 Pan Projekat, jos jedan u nizu :D

Priznajem da sam se beskrajno ulenjila sa postovima i samu sebe zbog toga prekoravam ali obećavam da ću se u narednom periodu potruditi da budem malo vrednija i ažurnija! Što je najgore imam gomilu spremnih fotki al ne znam sta me je spopalo da ne mogu da se nateram da pišem... No, da pređemo na temu!

Poslednjih meseci kao što se da primetiti više trošim proizvode nego što ih kupujem, a opet imam gomilu stvari za recenziju, no ipak mi je izuzetno drago jer to što imam zapravo fino i koristim i trošim :)
A evo sličice šta sam sve uspela da potrošim i kratki utisci o proizvodima :)
1. Palmolive Aroma Therapy fin gel za tuširanje opuštajućeg mirisa. Ne isušuje kožu ali je i ne ostavlja hidriranom-losion obavezan!
2. Balea Harmonie der Sinne LE Creme Ol Dusche je divan gel za tuširanje iz limitirane kolekcije koji predivno miriše i iako je uljani, nakon njega sam ipak morala da se namackam losionom iz iste linije.
3. Balea Harmonie der Sinne LE Body Lotion fino hidrira, ne ostavlja masan film na koži i brzo se upija. Koža miriše ceo dan na njega. Želim ga u DM-u kao deo standardne ponude definitivno!
4. Neutrogena Pink Grapefruit Facial Wash je fin gel za umivanje koji solidno peni i čisti. Već sam ga pominjala u postu o ovoj liniji a sada ste i vi u mogućnosti da ga isprobate jer se pojavio u DM i Lilly parfimerijama :)
5. Aussie Miracle Moist šampon recenziran u prethodnom postu i oduševljenje ne jenjava, ali sam tužna jer sam ga već potrošila :(
6. Nivea Intimo ljubičasti gel je nešto najbolje što sam ja koristila za pranje četkica za šminkanje, pogotovo onih kojima nanosim tečni puder. Sve skida kao od šale!
7. L'Oreal dvofazno sredstvo za skidanje šminke sa očiju i usana je moj sveti gral u ketgoriji okoloočnih skidača i ne želim da ga menjam ni za šta na svetu jer mi ne iritira oči a skida sve kao od šale!
8. Bourjois Healthy Balance puder u kamenu odličan i imam jedan u rezervi ali sam se sad zalepila za jedan Deborah čija recenzija dolazi već u sledećem postu!
9. Simply Beautiful buter za telo koji je stvarno odličan, ali bila je prava umetnost potrošiti 450 grama! Preostao je još piling za telo da se potroši i biće mi jako žao kad se to desi, ali mi je drago jer sam imala priliku da isprobam ove dve stvarčice :)
10. Aloe Ever Shield dezodorans,moj omiljeni i jedini koji me ne iritira. Kupujem ga iznova i iznova i ovo pakovanje mi traje oko 6 meseci a cena mu je oko 700 dinara. Ako nekoga zanima gde ima da se nabavi neka pita u komentarima :)
11. Uniq One tester koji mi se jako svideo i možda ga nekada kada potrošim Macadamiu i Got2BU losion i kupim :)
12. Miss Sporty providna maskara koju ja koristim za moje neukrotive obrve i stalno joj se vraćam :)

Da li ste koristile neke od ovih proizvoda i ako jeste kakvi su vaši utisci?

Do sledećeg kuckanja, kisi kisi :****

57 коментара:

  1. Super si stvari potrosila i svaka cast na tolikoj kolicini :D Volela bih da probam bourjois healthy balance puder u kamenu, prekriva li bar malo?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala hvala :)
      nisam ga koristila nikad samog jer imam jako suvu kozu, ali kada se nanese preko tecnog rekla bih da pokrije jos malo :)

      Избриши
  2. O_O Miss Sporty? Dodato na listu :)) A zaobilazim im stand redovno..

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je zao sto nisam ugrabila te baleine limitirane, nekako mi izgledaju da mirisu lijepo :D na neki med, nesto fino, njezno....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. med i bela cokolada, miris je bozanski! meni je zao sto su im svi divni mirisi limitirane kolekcije :(

      Избриши
  4. Svašta si nešto potrošila, svaka čast :) Moraću i ja malo da se pridržavam Pan Projekta :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala hvala :) ja samo preparativu trosim, dekorativa mi slabo ide :D

      Избриши
  5. Svaka cast sta si sve uspela da potrosis :)
    Loreal dvofazni,Unique one i Bourjois kameni puder i ja obozavam. Stvarno su fantasticni proizvodi :)

    ОдговориИзбриши
  6. Kakav je ovaj Neutrogena gel, da li sluzi za skidanje sminke?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nije los uopste, ali nekako mi se cini da ne bi mogao sam svu sminku detaljno da skine! za trenutke kad te mrzi da koristis 100 stvari da skines svu sminku sa lica preporucujem ti NIVEA clean deeper piling sa mikrogranulama za svakodnevnu upotrebu u plavoj "obrnutoj"bocici. Meni je on odlican, samo zatvorim oci i trljam po celom licu, cak i maskaru i senku skine odlicno :)

      Избриши
  7. E baš si me oduševila sa upotrebom Nivea Intimo gela :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. da ne bude zabune-koristim ja njega i u prvobitno namenjene svrhe :D ali stvarno je cudo jedno kako fino ocisti cetke od tecnog pudera :D

      Избриши
  8. koja dobra ideja koristiti intimo za pranje četkica:) super recenzija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To sam i ja htela da napišem :) Inače od svega ovoga imam samo l'oreal dvofazni i zaista je odličan! I ja u poslednje vreme samo trošim ono što već imam jer se trudim da prištedim parice i da ne gomilam...

      Избриши
    2. Ivana, uopste se ne secam kako sam dosla na tu ideju :D
      MakeupRSaveti odlican je osecaj kad malo po malo trosis i ne gomilas :)

      Избриши
  9. Hm nisam probala da perem cetkice sapun za intimnu, bas cu probati! Kako matira taj HM puder? Ustvari prvo koji tip koze imas? Moja je masnjikava. Htedoh da ga probam. E jedva cekam da pises o tom Deborinom puderu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. probaj pa javljaj kako ide :)
      meni hm puder dobro matira ali ja imam jako suvu kozu, mada opet mi treba matiranje preko tecnog HMa :) ali i masnu dobro matira. zimus mi je bila jaaaako masna koza i bio mi je odlican! a o debori uskoro stize recenzija :)

      Избриши
  10. ako se dobro sijećam imala sam ovaj palmolive dok ostale proizvode nisam imala

    ОдговориИзбриши
  11. Uh, pa dosta si toga potrošila :)

    Kod mene to sve jako sporo ide, vjerojatno jer istovremeno koristim više proizvoda :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja sam ranije po proizvoda odjednom koristila pa sam se dovela u red :D

      Избриши
  12. Imala sam svojedobno Burjois puder, i bio mi je dobar, sad imam njihov tekući, a kamen imam clarins...

    ОдговориИзбриши
  13. i ja koristim ovaj deodorant, dr radiolog mi ga je preporucila. kaze da nase pore ispod pazuha upijaju sve sto nanosimo na tu regiju , a tu je mnogo limfnih sudova , tako da se sve to vrlo brzo i razanosi po ostatku tijela

    ОдговориИзбриши
  14. Bravo majstore!
    Obozavam kad vidim potrosene proizvode :))

    ОдговориИзбриши
  15. Одговори
    1. hvala :)
      ne dvoumim se nikako, samo cekam da se sve ostalo potrosi pa da bude the one and only :D

      Избриши
  16. Ladno nisam nista koristila sa ove liste,ja sam van svih tokova!Mame me ovi losioni za telo,a i nisam skoro ulazila u DM,obozavam Balea proizvode tako da cu njih pikirati svakako!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. balea mazalica vise nema, bile su LE za zimske praznike :(

      Избриши
  17. Pan project, da li cu ja to ikada u svom zivotu to moci :D.Uniqe je odlican stvarno, providna maskara takodje, vec 500 godina je kupujem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. moras da se nateras, super je osecaj kad potrosis :D
      drago mi je da i tebi te stvari odgovaraju :)

      Избриши
  18. Super si stvari potrošila :D
    Čekam tvoje recenzije :D

    ОдговориИзбриши
  19. gde kupuješ taj dezodorans, ja sam u potrazi za nekim koji me neće iritirati?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. kupujem ga u YUBC u ulici tresnjinog cveta (nastavak bulevara umetnosti ka hotelu jugoslavija), ali tacna adresa je sledeca:Bul Mihajla Pupina 10-i, nisko prizemlje, lokal 13. kontakt telefon je 3132352 :) nadam se da ce ti odgovarati :)

      Избриши
  20. wow! you doing finished products posts too :) You've finished a lot this month :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. yeah, i love this kind of posts :) it's not just from this month, maybe last two months :)

      Избриши
  21. Uniq One je posle Macadamia kreme za negu kose nesto najbolje sto mozete priustiti! Ja ga obozavam ;) Savrsena priprema za dalje oblikovanje kose, a pritom je potrebna samo jedan pumpica proizvoda. Ponekad se zeznem pa nanesem vise proizvoda sto mi uvek oteza kosu i cini je masnom vec drugi dan ;( Jako dugo traje... Videla sam da su poceli u DM-u da prodaju(1500 din kosta, ako nekoga zanima) ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. slazem se sa tim da je prvo macadamia pa uniq one :) kolko sam luda, oba bih najvise volela da imam odjednom u kolekciji :D mozda i bude tako, videcemo :D

      Избриши
  22. I ja volim Palmolive tusiralice, super su mi! <3

    ОдговориИзбриши