петак, 12. април 2013.

Aussie Miracle Moist shampoo & conditioner

E pa drage moje, pošto koleginice blogerke iz Hrvatske uveliko već izbacuju recenzije Aussie šampona (mnoge od njih su i meni pomogle, pa veliki pozdrav za sve koje su ih objavile i kojima sam komentarisala :D ), ja mislim da je red i da se jedna domaća recenzija objavi, ako nemate ništa protiv :)
Nemojte se odmah začuditi jer je pakovanje znatno drugačije od onog koje recenziraju naše komšinice, to je jer sam se plašila da mi šampon i/ili balzam neće odgovarati pa kako ne bih bacila 15 evra , ja sam odlučila da uzmem ''tester'' pakovanja koja sadrže 75ml i svako košta po 19,90 kn što je mrvicu manje od 3 evra. Koliko sam uspela da primetim u Splitskom i Makarskom DM-u postoje mini verzije samo Moist kolekcije, a možda se od trenutka kada sam ja kupovala stanje i promenilo.

Šampon (kao i balzam jel) predivno miriše, meni najlepše od svih kolekcija koje su dostupne u hrv, a miriše na slatkaste žvake i bombone. Odmah da napomenem da je miris toliko jak da čak i zatvorena ambalaža ''ispušta'' miris i pa sam u jednom trenutku pomislila da je šampon iscureo u kesu u kojoj je bio.
Dakle, miris je predivan što je ogroman plus za mene! Jako dugo se zadržava na kosi, dok je sledeći put ne operete (čak i posle 3-4 dana). Ja sam ga testirala pa sam zato morala da izdržim više nego obično do sledećeg pranja ali mi nije bio preveliki problem jer se kosa uopšte ne umasti brzo. 
Očekivala sam da će mi kosa u startu biti masnjikava i da neće izgledati čisto međutim to uopšte nije slučaj u kombinaciji ovog šampona i moje kose. Šampon fenomenalno čisti i pravi neverovatnu penu! Koliko ga je tačno potrebno za pranje zavisi od kose do kose(dužine, gustine,itd) ali ja sam za 4 pranja potrošila pola ove bočice od 75 ml što mislim da je sasvim solidno
Kao što sam već napisala-kosa se ne masti brže nego kada sam je prala Kosilijem, nema osećaja težine, jako lepo pada i ima divan zdravi sjaj.
Ovo je prvi šampon koji sam probala nakon nekoliko godina korišćenja isključivo Kosilija i moram da priznam da nisam pogrešila i mislim da će Kosili pasti u zaborav kad se snabdem zalihama Aussie-a :)
Moja ocena: 5+, definitivno ga kupujem u full size pakovanju kad budem imala prilike!!!.
sastav proizvoda

Balzam za kosu je iz iste Miracle Moist kolekcije i ima identičan miris kao šampon. Glavni preduslov da zavolim balzam jeste da mi olakša češljanje kose, a on ga je u potpunosti ispunio. Mala količina je potrebna da se krajevi fino nahrane i da kosa ne bude umršena. Nailazila sam na utiske da im balzam ne koristi baš najbolje, međutim to kod mene nije slučaj, na svu sreću. Krajevi su lepi i sjajni i ne uvrću se kako im padne na pamet.
Moja ocena: 5+, definitivno ga kupujem u full size pakovanju kad budem imala prilike!!!.
sastav balzama

Struktura balzama je gelasta i dosta gusta, dok me struktura šampona više podseća na L'Oreal Elvive Nutri Gloss Crystal Conditioner koji kao da ima neki sedefasti sjaj u sebi, ali nije toliko gust kao Aussie balzam.
Da li ste nekada koristile Aussie proizvode i ako niste da li biste volele da ih probate? :)

Do sledećeg kuckanja uživajte mi u proleću koje je napokon stiglo :) kisi kisi :****

51 коментар:

  1. slažem se da divno mirišu proizvodi, drago mi je da si ih uspjela nabaviti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i meni isto, bas sam bila srecna kad sam ih videla :)

      Избриши
  2. e vidiš ja ih kupila 3 komada velika pakovanja, dok sam bila u londonu i mogu ti reci sem miricle 3 min pakovanja, nista mi se nije bas toliko wow dopalo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja zamalo da kupim zalihe ali sam povukla rucnu i rekla-isprobaj prvo mala pakovanja, neces crci do jula ako ti se svide :D
      zao mi je sto nisam uzela to pakovanje, ali na leto cu svakako morati!

      Избриши
  3. Prvi put cujem za Aussie :( Naravno kod nas nema... Steta, bas bih volela da probam ;)

    Pratim te odavno i super ti je blog ;) Ja sam skoro pocela sa blogovanjem, pa ako si raspolozena baci pogled na moj, volela bih da se pratimo :*
    http://headindclouds.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno, pratim i ja tebe :)
      nadam se da ce aussie jednog dana stici i kod nas!

      Избриши
  4. Moj Aussie za obojanu kosu čeka spremno večerašnje prvo i testno pranje kose :D Nema druge nego da krene jedan paketić iz St za Bg sa full size proizvodima i ostatkom ekipe. ;)

    Nera

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drzim fige da ti odgovara :) obavezno javljaj utiske :)
      a moci cu da se strpim do leta, brzo ce to :D

      Избриши
  5. Ta pakiranja od 75 ml inače nisu isplativa jer 250 ml košta 50 kn. No, uglavnom, pročitala sam nekoliko recenzija i većini nisu ništo posebno, dok su tebi savršeni pa sad ne znam kakvi bi bili meni :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. znam da nisu isplativa na duze staze, ali mi je bilo lakse da se oprostim od 5 evra nego od 15 za slucaj da mi nisu odgovarali :)
      ja sam iskreno mislila da ni meni nece odgvarati i bila sam jako skepticna ali morala sam da probam jer se toliko pisalo o njima i jer ova linija savrseno mirise :) najveca mana je malo veca cena i jer ih nema u srbiji :D

      Избриши
  6. Nadam se da ću se i ja dokopati, baš želim da ih probam!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. mozemo da organizujemo neki sverc komerc, kako koja sa foruma bude isla u hrv da donosi zalihe :D

      Избриши
  7. Zvuči privlačno, nema šta, kupiću nešto i ja da isprobam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. javljaj kad nabavis i kad isprobas kako ti se svidja :)

      Избриши
  8. stvarno su odlični,ja cu ga još testirati a onda ide i rencezija

    ОдговориИзбриши
  9. Veliki pozdrav i tebi! :D

    Šampon mi se svidio, ali balzam nije. Na mojoj kosi ne funkcionira.

    Drago mi je da si ti zadovoljna kupljenim. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i meni je jako drago :) i drago mi je da ti makar sampon nije promasaj :)

      Избриши
  10. Jao diiivno, divno, divno. Mnogo mi se svidjaju proizvodi, nadam se skoro nekom makar kracem putovanju da mogu da nabavim :D.

    ОдговориИзбриши
  11. Danas sam ga gledala i gledala, ali nisam se još odlučila. Pročitala sam jednu ne tako dobru recenziju pa nisam htjela riskirati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. mozda je najbolje da uzmes ovo mini pakovanje i probas pa se sama uveris :)

      Избриши
  12. Ti si jedna od rijetkih koja je pohvalila taj sampon-u zadnje vrijeme sve idu neke recenzije sa negativnom ocjenom, te mrsi kosu, elektrise,nimalo hidratantan a namjenjen suhoj i zednoj-dehidriranoj kosi, i sl. uglavnom samo pohvale miris.
    Ja sam htjela onaj za volumen, kod nas ga jos niko nije recenzirao, blogerke iz HR su mahom dobile ovaj sto ti imas kao PR materijal, tako da sam malo vrsljala po stranim blogovima u vezi ovog za volumen. Drugarica krajem mjeseca ide u Hr, pa cu je zamoliti da mi ga ipak donese.Previse sam radoznala a 50 kn je sasvim ok cijena za 300 ml

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. misljenja su vrlo podeljena, nekima samo sampon savrseno odgovara a balzam im je uzasan. meni je stvarno jako fin, a i sto ti kazes previse sam bila radoznala :D
      nadam se da ce ti taj koji dobijes odgovarati, obavezno pisi recenziju :)

      Избриши
  13. mislin da ću uzet neko travel size pakiranje samo zbog mirisa. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nadam se da ce ti se svideti :) pisi utiske kad probas :)

      Избриши
  14. Aaa, i ti si njime oduševljena!! Samo čitam pozitivne recenzije, vrijeme je da ga i ja kupim :)

    ОдговориИзбриши
  15. Baš sam u obližnjem DM-u tražila te manje verzije proizvoda, ali ih nema :/ Ne bi htjela riskirati sa full-size verzijama pa da mi na kraju ne odgovara. I jedino zašto bih kupila taj šampon je taj fini miris. njamnjam. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ovaj predivno mirise, drugi su mi bas nekako bzvz :(
      a ova mala pakovanja ti stoje tamo u onom delu gde stoja sva ta travel size pakovanja i od balee, ne stoji odmah pored sampona ako si samo tu gledala :)

      Избриши
    2. Hvala za info. :) Ovaj DM blizu mene ima manji asortiman i nema tih travel size pakiranja nijedne marke. Morat ću pogledat u nekom većem DM-u drugi put. :)

      Избриши
    3. nema na cemu :) srecno sa potragom :)

      Избриши
  16. blago tebiiii, hocu i ja da ih probam! Hvale ih na sva usta.. :D

    ОдговориИзбриши
  17. Aussie već dugo koristima :) Jako sam zadovoljnja snjim

    ОдговориИзбриши
  18. Hocu i ja Australijanca! :D Vrlo rado bi ih isprobala. ;)
    P.S. Ovo malo dvosmisleno zvuci. Hehehe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. haha dvosmisleno zvuci ali... shvatila sam sta hoces :D

      Избриши
  19. nisma probala ali zvuči zanimljivo...
    još kad bih mogla da pomirišem to :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. volela bih da mogu da prenesem miris preko ekrana, stvarno je fantastican!

      Избриши
  20. Omg, love your blog!

    <3

    Do you want to follow each other?


    www.POLINEFASHION.pl

    ОдговориИзбриши
  21. Uh super mi je bilo citati i tvoju recenziju za Aussie i grizem se sto ih jos nema u BiH. Bacam kletvu na sve tupadzije koji odbijaju da ih uvezu. Evo godinama ih ceznutljivo pratim po netu. Smrc :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. slazem se i bacam istu kletvu na ove sto ih ne uvoze u srbiju! ali zato nam hrvatska nije daleko pa bar tamo mozemo da se snabdevamo :)

      Избриши
  22. Odlična recenzija :)

    Ja sam probala samo 3-minutni tretman koji mi je ok iako ništa spektakularno.

    Planiram kad potrošim zalihe kupiti i koji šampon za probu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nadam se da ce ti se dopasti i volela bih da cujem i tvoje utiske :)

      Избриши