уторак, 02. април 2013.

Instagram-march

Najdraže moje, konačno sam se vratila i uskoro vam donosim puno novotarija :)
Do tad, uživajte u martovskom instagram postu :)

Jogood jagoda, njam <3
Home made company kolači-najbolji na svetu!
Zatvaranje FEST-a domaćim filmom ''Falsifikator''
Zapečene njoke sa sirom, piletinom, pečurkama, kukuruzom. njami :)
Talentovana Milica i njene rukotvorine :) posetite je na sajtu http://milicamarinkovic.com/index.php/mima-shop i fb stranici: http://www.facebook.com/MIMAdizajn?fref=ts
divne narukvice i ogrlice koje pravi Milica :)
moja ljubimica <3
nekoliko noviteta sa sniženja u Idei :D
takosi sa cepkanim biftekom, crvenim pasuljem, sirom, paprikom.... iz Bara Latino (Turgenjeva 5,Banovo brdo)
sitnice koje dan učine lepšim :)
Milka Oreo i chocominis-mojoj sreci nije bilo kraja kad sam ih ugledala u nasem divnom gradu :))))
najdraže Startas patike :) 
Piletina sa kikirikijem - Makao 3, Šafarikova. Najbolji :)
Još samo da dodje proleće i moći ću da ga nosim :) Novi džemperak by Pleteraj http://www.facebook.com/Pleteraj?fref=ts
Frutti di bosco iz Love coffee-a na Bulevaru (prekoputa etf-a :))
Novi lakići za prolećne dane :)
Mega pakovanje Lip Smacker balzama za usne, 17 grama o.O
Može se reći da su mi omiljeni kolači-breskve i rafioli by teta Nada the majstor :)

Trudiću se da sledeći post bude na blogu što pre, a do tad - kisi kisi :) <3

65 коментара:

  1. Uh što je tebi bilo dobro :) Lijepo si se provela, nešto si kupila i fino napapala :D

    ОдговориИзбриши
  2. Vidim, bio je to jedan baš ispunjen mesec u svakom pogledu :)

    ОдговориИзбриши
  3. Svašta nešto lepo :) Mmmmmmm slatkiši.....

    ОдговориИзбриши
  4. Baš sam jutros doručkovala ovaj jogurt od jagode :)
    Patikice su ti preslatke,gde si ih našla?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. patike sam kupila u Makarskoj(hr) a u splitu imaju puno veci izbor u borovu. mozda ih cak i kod nas ima u borovo radnjama, nazalost nisam gledala pa ne mogu 100% da tvrdim :)

      Избриши
    2. sad se setih da bi trebalo da bude u Supermarketu pa mozes da ih pozoves da pitas da li su im stigle prolecne kolekcije :)

      Избриши
  5. Ajme što mi sva ova hrana izgleda odlično, mmmmm :))

    ОдговориИзбриши
  6. hej, gde si našala startas?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. startas sam kupila u Makarskoj(hr) a u splitu imaju puno veci izbor u borovu. mozda ih cak i kod nas ima u borovo radnjama, nazalost nisam gledala pa ne mogu 100% da tvrdim :)
      sad se setih da bi trebalo da bude u Supermarketu pa mozes da ih pozoves da pitas da li su im stigle prolecne kolekcije :)

      Избриши
  7. Одговори
    1. startas sam kupila u Makarskoj(hr) a u splitu imaju puno veci izbor u borovu. mozda ih cak i kod nas ima u borovo radnjama, nazalost nisam gledala pa ne mogu 100% da tvrdim :)
      sad se setih da bi trebalo da bude u Supermarketu pa mozes da ih pozoves da pitas da li su im stigle prolecne kolekcije :)

      Избриши
  8. Kada sam videla Oreo Milku u radnji, dozivela sam blagi sok, kupila je i onda sam razmisljala da li da je podelim sa bratom ili da je celu smazem! Odlicna je! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. milka oreo nije deljiva :D ja sam imala prilike prosle nedelje da probam i oreo keksice i fenomenalni su :) mogla bih da se naviknem :)

      Избриши
  9. Svasta nesto fino kod tebe, na slatkise i tu vocnu torticu mi je posla voda na usta, mljac :-)
    Jako mi se svidjaju tvoje ljubicanstvene patike.
    Taj mint lakic sam i ja kupila neki dan,stoti po redu mintic koji imam,a maznula bih ti taj veliki lip smacker, gdje si ga kupila?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da ti se svidjaju moje slicice :)
      lip smacker sam kupila u hrvatskoj,u kozmu.bio je na neverovatnom snizenju i platila sam ga samo 9 kuna, a pre toga je bio 35. u roku je i sve je regularno. sad mi je zao sto nisam kupila jos neki :( ali tada sam bila racionalna i setila se da imam zilion balzama :D

      Избриши
  10. Ma gdje udjoh u ovaj post sada moram do frizidera :)....
    Divne slicice :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. haha i meni podje voda na usta kad gledam ove fotke :)
      hvala :)

      Избриши
  11. Na mene su najveci utisak ostavile torte. :D Fantasticno izgledaju a verujem i da su ukusne. :)Imas puno lepih noviteta.

    ОдговориИзбриши
  12. Ja te vec pratim na instagramu pa sam neke od ovih slicica vec vidjela i ostavila po srculence :)

    ОдговориИзбриши
  13. Super slicice, obozavam instagram i pratim te :))
    Joooooooj jedva cekam one recenzije sa divne slicice :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :) pratim i ja tebe i pripremam lagano recenzije sa "one" slicice :D

      Избриши
  14. I mi smo ove njoke jeli u nedjelju. Nisi slikala mandulat.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. iskrena da budem, ne znam da li mandulata vise i ima :D ja sam ga samo donela i nakon toga ga nisam vise videla :D

      Избриши
  15. Mmmm, volim tvoje slike sa hranom! :) Jedva cekam recenzije! Vidim da si kupila Labella najnovija, koja pretpostavljam da ce kod nas da stignu sledece godine? :)) Bas me zanima njihova recenzija! xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe ta labella ce ja se nadam uskoro stici i kod nas, ako su stigla u BiH i u hrvatsku, moraju i kod nas da stignu :D samo cu ti sad reci da su odlicna i da ti ih svim srcem preporucujem :) nisam ocekivala ovakav kvalitet i negu obzirom na predjasnja iskustva sa labellom :)

      Избриши
  16. jaoooo, ja sam videla new in sličicu, i jedva čekam i artdeco opis, i niveu balzame da prestaviš, i mua palete :))) uhuhu, ima tu materijala!!!!

    ОдговориИзбриши
  17. Bome te nije dugo bilo. Ove torte mene najviše mame, iako mi je šminka veća strast :D jako lijepo!

    ОдговориИзбриши
  18. Super instagram post!:) Patike<3
    Giveaway na mom blogu!:)

    ОдговориИзбриши
  19. Samo ti slikaj hranu, to volim najvise od svega hehehe :)))
    Super je kornjacica, zaljubila sam se <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe dogovoreno :)
      drago mi je da ti se svidja moja ljubimica :)

      Избриши
  20. Divne slike!
    gde si nasla ovo dzinovsko labelo? :D
    I slatka ti je kornjacica, ja ih imam 3 :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)
      lip smacker je iz hrvatske :(
      hvala u kornjacino ime, a imam i ja muskog ali on nije bio voljan da se slika :D

      Избриши
    2. stetaaa, hocu njihov kozmo ili muller!

      I kod mene je neka takva prica, vilma(zenka) se niceg ne plasi a (vitez) koja samo bezi :D

      Избриши
    3. ma ne plasi se ni on nego sam ljuta na njega jer je stalno grize za nogu. rane joj je napravio, jadnica :(
      a sto se kozma i mullera tice, da pisemo peticiju :)

      Избриши
  21. I sad sam gladna svega, i hrane i obleke i kozmetike :))

    ОдговориИзбриши
  22. Ajme kako sam sad naglo ogladnila! :D Lijepe fotke, a Startasice su mi najljepše <3

    ОдговориИзбриши
  23. Amazing pics! Everything looks so delicious:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  24. A kako se zove ona tvoja predivna kornjača :D
    super slike

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :)
      a zove se... hmmm neodgovorno sa moje strane ali im nisam dala konkretna imena :D cica, mica, kako sam raspolozena pa im tepam :D

      Избриши
  25. Joj lakovi su bozanstveni, kao i Ferrero :D <3

    ОдговориИзбриши