понедељак, 29. април 2013.

Proizvodi za negu usana

Kao što sam još ranije jednoj od vernih pratiteljki i blogokoleginici obećala, danas na red stiže moja nega usana, dosta slična prethodnom postu koji možete naći OVDE.

1. Oriflame Tender Care
Šest raznobojnih ''ćupića'' u gornjem levom uglu slike predstavljaju dobro poznate Oriflame balzame za usne pod nazivom Tender Care. Iako su ćupovi obojeni, njihova unutrašnjost je beličasta, dakle nema boju kao sama kutijica. Roze kutijica, klasični i prvi Tender care balzam dosta podseća na Hemelovu kremu za pete, ali po meni je Hemel ipak Hemel. Slede braonkasta kutijica u kojoj se krije prelepi miris karamele, moj prvi mirisni balzam iz ove kolekcije u koji sam smrtno zaljubljena! Njegova nega je odlična. Bežikasta kutijica čuva miris vanile koji je, na moju veliku žalost, krenuo da menja miris u neki vrlo neprijatni, a uz to mu ni nega nije bila nešto posebna pa mi i nije toliko žao što se ''pokvario''. Tamno braon ćup ima miris crne čokolade i pored karamele mi je omiljeni i neguje podjednako dobro kao i karamela. Pored njega je badem koji miriše, jel, kao pravi badem i nega mu nije baš preterana. Rangirala bih ga sa vanilom, nažalost. I poslednji u nizu, crveni ćup sa mirisom višnje koji je fenomenalnog osvežavajućeg mirisa i po nezi ga rangiram kao karamelu i čokoladu. Dakle, tri su odlična a tri komotno možete da zaobiđete. Ako neko ima drugačije mišljenje o nezi ovih balzama neka viče u komentarima :) 

2. Avon Naturals Honey
AVON balzam za usne sa predivnim slatkastim mirisom i ukusom. Jako lepo neguje i hrani usne, kao i ispucali nosić ili bilo koji deo oštećene kože koji treba negovati. Za svaku je preporuku, samo mi kao i kod Oriflame balzama smeta jer je neophodno prstima zahvatiti potrebnu količinu proizvoda a ako ste negde van kuće, to i nije najhigijenskija stvar. Osim ovog sitnog minusa, odličan balzam!

3. Luscious Peaches i ''ukras za jelku'' H&M
Ova dva balzama bih pre uvrstila u sjajeve nego u nešto što će vam nahraniti usne, pogotovo ne po hladnom vremenu. Oba su dosta masna i lepljiva pa ko ovo ne voli onda definitivno nisu za njih. Kada se nanesu na usne daju im blag i lep sjaj ali nemaju baš nikakvu moć hidratacije (bar je ja nisam primetila)

4. Carmex 
Ova dva balzama za usta su za mene bila otkrovenje. Letos kada sam ih spazila u splitskom Mulleru odmah sam kupila zalihe! Dovoljno je reći da mi je jedan od ovih u tubici ćapila mama koja inače nema običaj da maže usne. Nega je fanstastična, miris je prijatan, a na usnama ostavlja blag osećaj peckanja koji nije neprijatan i vrlo brzo prođe, dok mu je struktura dosta masna. Meni ovo ne smeta, čak mu je to kod mene veliki plus. Mislim da je ovo moj najbolji proizvod za usne ikad! Detaljan post OVDE

5. Eucerin Lip Repair
Mene ovaj balzam nažalost nije oduševio kao Carmex ali ne osporavam to da je dosta dobar i da je solidna zamena Carmexu. Fino neguje i nije previše mastan i dosta lepo oporavlja suve i blago ispucale usne. Trenutno ga koristim za "kućnu'' negu i nemam zamerki. Čak mi je u poslednjih nekoliko dana jako lepo oporavio usne koje su ničim izazvane poludele i osušile se!

6. Blistex Cherry Berry i Conditioning lip balm
Moji favoriti među balzamima za usne u stiku. Podjednako fanstastično neguju, divno mirišu i traju jako jako dugo. Conditioning lip balm je nemoguće pronaći u Srbiji ali ga zato možete nabaviti u Hrvatskoj, u Mulleru konkretno i to je jeftiniji nego što im je inače cena kod nas. Njega sam na moju veliku žalost potrošila tako da čekam da ga opet nađem kada odem u Hrvatsku :)

7. Kisstixx Peaches
Dobro neguje i mogla bih da ga uvrstim u omiljene balzame za usne u stiku samo mu je jedina mana prejak slatki ukus breskve od kog ponekad zna da mi bude i malko muka ako preteram sa nanošenjem. Osim toga super hidrira i generalno je dobra investicija. Detaljnije o njemu možete pogledati OVDE

8. L'occitane Hibiscus flower lip balm (LE)
Ovaj balzam za usne sam kupila letos u hrvatskom L'occitane u Splitu u paketiću sa kremom za ruke iz iste kolekcije i malo je reći da sam bila presrećna. I krema i balzam su jako lepog mirisa i dobro neguju. Balzam više vuče na sjaj za usne nego na balzam ali to mi se i svidelo, dva u jedan :) Ovaj balzam je bio deo limitirane kolekcije ali mislim da se još može naći u prodaji jer sam ga videla u online shopu. Ne bih ga preporučila za negu izuzetno suvih i ispucalih usana ali bih ga preporučila kao neku laganiju varijantu ili preko nekog hranljivijeg balzama kao sjaj.

9. EOS Strawberry sorbet
Nadasve poznat i hvaljen EOS lip balm nedostupan u Srbiji već samo putem online nabavke i u slobodnoj prodaji samo u USA. Ovo je moj drugi po redu EOS, ovaj put sam se odlučila na miris jagode jer se prethodni neslavno izgubio. Nega je dobra, ne ostavlja masan trag već blago hidrira usne i divno miriše. Mislim da ovo ne bi mogao da bude balzam za jako suve usne, ali ako je nekoga sa istima spasio, volela bih da čujem :)

Nekoliko noviteta se pojavilo od trenutka pisanja i spremanja ovog posta, pa je red i njih da uvrstimo u veselu družinu :)

1. Prinzessin Sternenzauber DM
Ne znam mogu li reći da je ovaj balzam bio vredan i tih 100 dinara koliko sam dala na njega jer pored lepog mirisa mojim usnama nije pružio gotovo nikakvu negu. Nije ih dodatno isušio doduše niti pogoršao stanje, ali da je bilo šta popravio... daleko od toga. Sad stoji u kutijici i svako malo dočeka tu čast da ga sa uživanjem ponjuškam, ali ništa više od toga!

2. LipSmacker Cotton Candy
Pre odlaska u Hrvatsku planirala sam koje ću LipSmacker balzamčiće da pokupujem, ali ovaj mi nije bio ni na kraj pameti! Na moju veliku sreću ovaj balzam je bio snižen sa 35 kn (cca 5evra) na 10kn (cca 1,5 evra) i moram da priznam da sam bila oduševljena jer je potpuno drugačiji od svih drugih i jer ima famoznih 17 grama!!! Želela sam da kupim još nekoliko kad su već bili na tako velikom sniženju međutim suzdržala sam se i nisam uzela nijedan. Ovom je nega odlična, a miris je predivan-na žvake i bombone!

3. Labello Lip Butter Raspberry Rose i Vanilla & Macadamia
Iskrena da budem moja očekivanja sa ovim buterima su bila minimalna. Odavno sam prestala da koristim Labello proizvode jer mi nisu više odgovarali i tako sam mislila da će biti i sa ovim buterima ali sam bez obzira na to morala da ih kupim jer sam čula hvalospeve o nezi kao i o mirisu. I... drago mi je da jesam jer su oba butera fenomenalna! Nega je za 10+ i stvarno jako dobro obnavljaju usne i neguju ih! Miris je takođe fantastičan. Ja sam trenutno navučena na vanilu, ali i malinica mi je odlična :) Čim stignu u Srbiju moja preporuka je da ih nabavite!

4. Melem za osetljivu kožu
Odličan proizvod kako za usne, tako i za bilo koji osetljivi ili oštećeni deo kože. Multifunkcionalni melem koji morate imati u kući pored Hemel kreme za pete. Žao mi je što ga ranije nisam kupila ali mi je drago jer sam ga konačno otkrila :)

5. Carmex
Carmex balzam u kutijici koji iskreno još uvek nisam isprobala ali obzirom na to da verujem da je sastav isti kao i onaj u tubici verovatno je podjednako dobar. Čim ga isprobam javljam utiske i editujem post :)

A evo ih i svi na okupu :)
Imate li neki od ovih balzama i koji su vasi utisci o njima? :)
Do sledeceg kuckanja, kisi kisi :***

60 коментара:

  1. Imaš divnu kolekciju, a čudi me što nemaš Labello proizvode, kod mene su oni broj 1. Zapravo, imaš ove u kutijici, ali to se ne računa :p I ja obožavam mazalice. A EOS bih voljela imati, morat ću si nabaviti koji jednog dana..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. labello sam ranije stalno koristila i imala sam ih gomilu a onda sam se prebacila na obican classic i samo sam njega godinama koristila i kad sam otkrila blistex conditioning lip balm batalila sam labello potpuno jer mi vise nije bilo to to :) u dmu bacim pogled sta sve imaju od proizvoda ali me bas nista ne mami da kupim :) radije bih imala celu kolekciju blistexa :D

      Избриши
  2. Одговори
    1. moracu da ga uzmem kad budem isla u hrvatsku :)

      Избриши
    2. Takodje! :) Probala sam samo rozi, koji mirise na puding od vanile i bolji je od svega sto imam, a zajednicki nam je carmex u tubici. Oporavlja jako brzo i temeljno!

      Избриши
    3. za carmex se definitivno slazemo! a sad necu moci da docekam da odem u hrv i nabavim taj bebe, a moram da priznam da sam ga gledala i bila u fazonu-ma necu da ga uzimam nisam gledala nikakve recenzije -.- popravicemo tu gresku :D

      Избриши
  3. Uh baš bih volela da probam Cramex i EOS :)

    ОдговориИзбриши
  4. Devojka po imenu Divna je sjajno na svom blogu objasnila Tajnu

    http://milkandhoneyworld-divna.blogspot.com/2013/02/zakon-privlacenja-osnovni-koraci.html

    http://milkandhoneyworld-divna.blogspot.com/2013/03/zakon-privlacenja-zivot-bez-problema.html

    ОдговориИзбриши
  5. Super kolekcija za njegu usnica :D Nisam znala za ove divne mazalice iz Oriflamea, baš krasno zvuče :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. sad je izasla i od kokosa i jedva sam se suzdrzala da je ne kupim... odmah :D

      Избриши
  6. Aaaa bila si u Splitu! :D <3
    P.S., kolekcija je stvarno pozamašna - zavidim! ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bila sam pre jedno 4 nedelje, malo vise :)
      pozamasna i gotovo nepotrosiva ali trudim se :D

      Избриши
  7. Wow, koliko ti toga imas! jel ti se ne ukvare? ja imam svega par labela i par balzama u teglicama, i to vucem godinama. Probala bih Eos, deluju mi fino.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ne ukvare se jer nije sve otvoreno odjednom :) trudim se da jedan hranljiviji koristim po kuci a jedan da nosim sa sobom i nikad ih nije 5 otvoreno vec sve nekako sistematicno trosim :) uz to su svi u hladnim i tamnim fiokama :) a i realno manijak sam pa nista ne stoji predugo vec se stvarno trosi :D

      Избриши
  8. Rekoh ja da su ova nova Labella super, iako su i po meni Labella zadnjih godina malo oslabila kvalitetom. I ja sam u medjuvremenu nabavila i od maline.
    Od cupica trenutno imam 3-coko, visnja i badem.A imala sam i ostale ranije, pa potrosila.Ima i neki novi do kokosa, hocemo i njega probati :-)
    Voljela bih probati taj toliko hvaljeni Eos, a i Carmex, kojim cu se snabdjeti ovo ljeto na moru u HR.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. kad sam videla tvoju recenziju znala sam da cu morati da ih kupim prvi dan kad odem u mostar :D slazemo se za labello generalno ali ova dva su izuzeci!
      e i ja bih volela da probam kokos, ali sam se nekako suzdrzala da ga ne kupim odmah :D
      a za carmex jedva cekam tvoje utiske! Znam da ih splitski muller ima sigurno, ne znam gde se jos moze naci :)

      Избриши
  9. L'occitane balzam sam isto kupila uz kremu za ruke, kao LE. Sa datulom je. Meni je on nezamenljiv, jer divno sija, nije lepljiv i u kombinaciji sa labelom je fenomenalan! Izdvojila bih i Rosal labelo od kamilice, nega mu je fantasticna!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. mislim da rosal balzame nikad nisam imala :/ drago mi je da i ti volis loccitane :)

      Избриши
  10. Ja sam u zadnjem predstavila svoje mazalice kojih je vise nego duplo manje nego kod tebe hehe :) Sad kad sam vidjela taj carmex kod tebe u kutijici, skontala sam da sam njega zaboravila da uvrstim, ocito da mi nije bio na ocima :) Dobar je u svakom slucaju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. prosto ne mogu da verujem da te ja nisam do sad pratila a bila sam ubedjena da te pratim! shame on me i to debelo! odoh da citam tvoj post :)

      Избриши
  11. Zelim zelim zelim EOS,Carmex i Labello butere :D fantasticna ti je kolekcija...
    Lepi su ovi Oriflame cupici,probala sam karamelu ali covece kako su neprakticni za vadjenje proizvoda :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)
      jesu jako neprakticni, ali ja bih karamelom mogla da se drogiram 24/7 :D

      Избриши
  12. Imam dosta njih odavde :D ali želim probati EOS. OBOŽAVAM ovakve postove :D

    ОдговориИзбриши
  13. Sta ih je! Vau! Ja nisam probala ni jedno (bas cudno) a bas volim mazalice za usta. Jedva cekam da se kod nas pojave Labello butercici. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja jedva cekam, mislim da ce biti ludnica od pustosenja rafova :D

      Избриши
  14. Koristila sam samo ćupiće i oni mogu da neguju i ostale delove kao i Avon :) A mnogo bih volela da probam EOS, jer svi živi na youtube to kupuju kao blesavi :) I ovi labello buteri mi izgledaju jako primamljivo, jedino ne volim pakovanja u koja se umaču prstići, ali dobro de, neću crći :D Inače, nisam neki fan mazalica, sem kad su baš ispucale, pa moram nešto da stavim, više mi služe kao karmin :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. uh, ja bas imam neku potrebu da cesto mazem usne :D al msm da je to vise neki psiholoski momenat :D
      eos ako budes imala prilike obavezno poruci :)

      Избриши
  15. Prelijepa vojska :))

    Ja također uvijek imam Eucerin u tubici i Melem, dok Carmex i Blistex ne volim, nekako mi se nisu pokazali baš :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :)
      eto kako smo razliciti, a ja se u carmex i blistex kunem :D

      Избриши
  16. Probala Oriflame Tender Care sa vanilom i ne ponovilo se više! :)) Probala i roze kutijicu, ništa posebno (bar meni)...Eucerinov balzam sam probala par puta od sestre, i super mi je bio šta znam... A trenutno imam Avon Naturals Honey i meni je kako kad...nekad dobar, nekad ne (ali ja imam užasno suve usne i stalno ih mackam). Ima u ponudi i onaj od breskve ne znam da li si probala, taj mi je mnogo bolji od medića i miriši fantazija!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. slazemo se za vanilu! :) nisam probala taj avon od breskve a sve ga gledam iz kataloga u katalog al vidis i sama da ne smem da ga uzmem kolko ovih imam :D kad potrosim med, onda cu njega da porucim :)

      Избриши
  17. Eh neprezaljeni lip repair... bio je mi je fenomenalan. Bas mi je krivo sto ga nema u USA.

    Novi Nivea su blago receno sr... Ok lepo mirise i ogroman je ali cena je skoro ista kao Lush balzami a nega 0

    carmex sam kupila jednom i nikad vise cim sam dosla u usa. posle par dana je zavrsio u kanti za djubre

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. eto kako smo razliciti :D inace u regionu je labello buter oko 2.5 evra dok su lush balzami bili oko 8-9 koliko se ja secam :/ meni su za sad dobri e sad, mozda se izjalove nesto vremenom :)

      Избриши
  18. Au, kolika gomila divnih mazalica! :O Pa ja sam baš loša, ovoliko potrošim za jedno...hm, 3 godine! Obratiću pažnju na Carmex.

    ОдговориИзбриши
  19. Imala sam dva ova ćupa iz Oriflejma, lepo neguju, ali miris nije nešto, stvarno. Ostalo nisam probala, nažalost.
    Drago mi je da si napisala cenu u evrima za ove balzame iz Hrvatske jer me smara kad neko napiše samo u kunama pa moram da otvaram konvertor valute da preračunam :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. znam da ljudi inace ne znaju odnos kuna evro, pa reko da olaksam :)

      Избриши
  20. Caremx i EOS Su mi najbolji ali i burt bees :D

    ОдговориИзбриши
  21. Bas imas lepu kolekciju! Ja volim LipSmackerse, oni su mi diiiivni! A za najbolju negu-Vaseline :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) nisam probala vaseline proizvode, ne znam da li imaju negde da se poruce :)

      Избриши
  22. Divna kolekcija!!! Imam sve te Oriflame-ove cupice, i meni su odlicni. Nisam primetila da svaki drugacije neguje usne, meni se samo po mirisu razlikuju. Najvise mi se svidja karamela i visnja, a cokolada mi ima nekako vestacki miris, nije bas miris prave cokolade ;) Eucerin obozavam, a EOS tako zelim da probam!!!! Iskreno se nadam da ovi Labello buteri dolaze kod nas ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja sam primetila razliku izmedju cupica, mozda je meni zapala neka falicna serija :D al vidim i jos nekima vanila ne odgovara :)

      Избриши
  23. Cotton candy lip smacker *_*
    EOS *_*

    Prelepa kolekcija! <3

    ОдговориИзбриши
  24. Lepa kolekcija :) Meni su Oriflame balzami divni, odlično neguju!

    ОдговориИзбриши
  25. Kolekcija ti je ocaravajuca, ukrala bih ti EOS balzam kao i ove nove Labello sto ih nema kod nas!

    ОдговориИзбриши
  26. *Kolekcija je odlična!A ja želim da te pitam koji da izaberem za negu celog lica.Da osvežim podočnjake,namažem usta i prebrodim suvoću kože oko njih.Uz to mi najbolje idu univerzalni rozi balzam i kokos.
    Ne znam kako bi uz sve to išla karamela.Da li si je koristila za sve ili samo za negu usana?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala. nazalost, ja sam oriflame balzame koristila samo za usne

      Избриши
  27. *Anibani,upravo sam koristila univerzalni Tender Care balzam od kokosa za negu lica.Pokazao se odlično.Podočnjaci su mi manje izraženi a koža oko usana meka i glatka.Ne znam kakve su ostale arome ali se kokos može koristiti kao univerzalni u pravom smislu te reči.To nije samo reklama.

    ОдговориИзбриши
  28. Dame evo vam info pa probajte,ja sam zadovoljna devojka sa fb profila komsinica u americi ima u ponudi EOS lip balm,mislim da ima oko 8 nota nisam sigurna

    ОдговориИзбриши
  29. Umirujuća svojstva Aloe vere idealna su za negu vaših usana. Kombinacija aloe, jojobe i pčelinjeg voska čini jedan od najkvalitetnijih proizvoda za usne danas prisutnih na tržištu. Aloe Lips umiruje, neguje i vlaiži ispucale i suve usne.

    Bilo da se nalazite na skijanju, sunčanju, ili uživate na svežem vazduhu, ovaj kompaktan proizvod uvek će vam biti lako dostupan i pri ruci.Redovno mažite usne da biste čuvali njihovu vlažnost, posebno u tešlim ill ekstremnim vremenskim uslovima.

    ОдговориИзбриши