уторак, 14. мај 2013.

Deborah Milano Cipria Ultrafine compact powder

Kao što sam obećala u nekom od prethodnih postova, danas vam predstavljam Deborah Milano Cipria Ultrafine kompaktni puder u nijansi 1.
Prvobitno sam htela da kupim Maybelline puder koji je Lena predstavila u nekom od svojih postova, ali kako ga nije bilo u Idei u kojoj je bio popust, odluka je pala na ovaj Deborah puder i odmah mogu da vam kažem da odluka nikako nije bila loša!
Puder je predivne teksture, ne trusi se kada ga uzimate četkicom (meni se Bourjois Healthy Balance mnogo trusi i u poređenju sa njim ćete imati utisak kao da ništa niste uzeli međutim uopšte nije tako! Po meni je puno bolji Deborah zbog minimalnog trušenja) izuzetno lepo se nanosi na lice i sa njim će vam koža biti svilenkasta i sveža, dobro matirana ali ne onako suva i beživotna kao što znaju neki puderi da je načine. 
Trajanje mu je odlično na mojoj suvoj koži! Osam sati dosta dobro izgleda na licu dok ja posle nekih 5-6 recimo već malko krenem da prosijavam iako sam suvokožac, ali to se da popraviti blot papirićima.
u hladu, unutra
na suncu, napolju

U poređenju sa HM52 puderom je dosta tamniji ali na licu su neuporedivi. HM mi deluje kao da malo potamni tečni puder koji je ispod njega dok nisam primetila da Deborah to radi.
Bourjois/Deborah

I da rezimiram: Ovo je odličan puder drogerijskog ranga čija je cena oko 900 dinara (ako me sećanje dobro služi) za 9grama proizvoda koji traje dosta dugo. Čini mi se da su na raspolaganju 4 nijanse koje možete uporediti sa testera u parfimerijama. Ja ga preporučujem od sveg srca i čim ga potrošim definitivno ga kupujem ponovo jer otkad ga imam stavljam ga u 95% slučajeva i izuzetno sam zadovoljna :)
Ocena: 5

Da li ste možda koristile ovaj Deborah puder? Ako jeste, da li vam odgovara?

Do sledećeg kuckanja veliki poljubac!!! :*********

65 коментара:

  1. Zanimljivo. Kad se pogleda na prstu potpuno je drugaciji od Bourjoisa. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala, ali trazim jeftiniju zamenu za La Roche Posay kameni puder, bas cu ga opipati sledeci put kad budem bila u dm-u..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nadam se da ce ti se svideti ako se odlucis za njega :)

      Избриши
  3. Ja omutavela pricajuci o ovom puderu:)Genijalan,i ja trosim cini mi se trecu po redu kutiju!

    ОдговориИзбриши
  4. Najbolji puder na svetu, koristim ga nekih 6 godina i ni za sta ga ne bih menjala! :) Odlican post, sa svim navedenim se slazem :)

    ОдговориИзбриши
  5. awwwww, raznežila sam se :D
    <3 :****
    čula sam da devojke ne mogu naći onaj maybelline puder,
    ne znam u čemu je caka, izgleda ga nema svuda :(
    drago mi je da si zadovoljna ovim :)
    imala sam njega, korisitila jako kratko, pa sam
    ga prosledila drugarici jer meni ipak nije tako
    prijao posle nekog vremena :(
    ali zato onaj Maybelline baš volim, dodirnula sam
    mu dno...ima ga sve manje u kutiji :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe pa mislim da smo sve potrcale u potragu nakon tvog posta :) ima ga u dmu na zelenjaku ali retko na snizenju :/ ali moracu da ga kupim kad tad :D

      Избриши
  6. Ja ne micem od svog Rimmel stay matte ali drago mi je sto si ti nasla koji ti odgovara :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. moracu da ga pogledam danas u parfimeriji :)

      Избриши
    2. U dm-u su snizeni na 5,50KM .. da ne racunam sad koliko je to u kunama heh .. Uglavnom kod nas je inace 7,10KM a sad je 5,50 :) Najbolja nijansa je transparent jer koju god nijansu pudera stavis ona se stopi s njom. Izgleda svjetlo ali kad se poveze sa tecnim puderom, samo napravi mat finish a ne posvjetli ga ..

      Избриши
  7. Nisam nikada koristila Deborah pudere. Ja sam zadovoljna mojim Maybelline AFFINITONE kamenim puderom. Ne kruni se prilikom nanosenja i ima u sebi blago svetlucave cestice, koje stvaraju iluziju savrsene koze :) Volim i Rimmel Stay Matte ;) Bacicu pogled i na ovaj ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hmmm i ja cu morati da bacim pogled na ta tvoja dva :)

      Избриши
  8. Ja sam koristila ovaj puder ranije i nisam bila preterano zadovoljna...Izgledao je brasnasto na mom licu i izazivao mi bubuljice :/

    ОдговориИзбриши
  9. O falim te boze, jos jedna blogerica sa suvom kozom :)) Jel' 1 najsvetlija ili imaju i neku nulu (ovo se ja samo potajno nadam) ? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahaha nemaju nulu, ovo je najsvetlija nijansa :D
      moja koza je katastroficno suva, a to je postala u poslednjih 6 meseci recimo :/

      Избриши
  10. Kako zavidim vama suhokošcima! I mene zanima jel ima svjetliji, ovaj mi izgleda dosta tamno. ili je to možda zato što sam ja (pre)svijetla i kažu kao da nemam kapi krvi u sebi.. ;D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ah mislim da na tipu koze nije zahvalno zaviditi nikome jer nekako sve ima svoje prednosti i mane... letos sam bila masna katastrofa, sad sam suva... idem iz krajnosti u krajnost i moram ti priznati da mi ni suva i masna ne odgovaraju i da tesko mogu da razlucim sta je bolje :/ stvarno i izgleda jako tamno, pogotovo u odnosu na bourjois ali na licu uopste nije :)

      Избриши
  11. Nisam nikada ovaj probala, ali kad ga tako hvališ, mislim da ću ga probati! :)

    ОдговориИзбриши
  12. Valjalo bi isprobati, hvala ti na recenziji i otkriću :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nema na cemu, nadam se da ce ti biti dobar ako probas :)

      Избриши
  13. Cula sam od par ljudi da je dobar, moracu da ga uzmem. Super post xX

    ОдговориИзбриши
  14. Jako je hvaljen, ja ne koristim kompakt pudere ali mama i sestra su njime oduševljene!

    ОдговориИзбриши
  15. Nisam koristila njihove pudere ali ovaj vredi probati :)

    ОдговориИзбриши
  16. Nisam probala, mada je DEborah odlična, pa ne sumnjam i da je ovaj puder... Ja sam verna Rimmel-ovom Stay Matte jer volim kad mi je lice skroz skroz mat.

    ОдговориИзбриши
  17. Nemamo sličan tip kože, ali puder deluje prilično univerzalno :)

    ОдговориИзбриши
  18. Od kad sam presla na MAC blot powder, vise ni ne koristim HM kameni. MAC mi je mnogo bolji i vise mi odgovara, jer sam sa HM imala problem sa T zonom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja bih volela da probam mac ali to se nece desiti u skorije vreme :)

      Избриши
  19. E konacno da vidim neku recenziju ovog pudera, da znas samo koliko obilazim oko njega.
    Meni su Maybelline kameni presvijetli, aovi vidim imaju nijanse koje bi mi odgovarale. Cesto bude i snizen.
    I meni je Rimmel kameni dobar, ja sam koristila nijansu 4 sandstorm ili 5(zaboravih joj ime)
    Inace sam zalijepljena za pudere u prahu Manhattan i Mua. Taj mua mi je pravo pozitivno iznenadjenje, odlican je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nadam se da ce ti ovaj odgovarati ako ga probas :) ocekujem recenziju, naravno :)

      Избриши
  20. Prelepe slicice i odlican tekst :)
    Koristila sam ga pre 2-3 godine, super je! <3

    ОдговориИзбриши
  21. Inace ne koristim ni kamene ni pudere u prahu ali planiram kupiti toliko hvaljeni Rimmer Stay Matte a i ovaj mi je sada interesantan. Super recenzija :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) javljaj utiske kad probas neki od ta dva :)

      Избриши
  22. Bas fino zvuci.. :)
    Mislis da bi mogao samostalno da se koristi, bez tecnog ispod? Treba mi nesto za preko leta, ne mogu da se gnjavim sa tecnim, smeta mi preko dana, pa da bar malo ujednaci ten..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hmmm ne znam bas da li bi mogao samostalno, nesto i ne deluje da ima neku veliku moc prekirvanja :( ali ne mogu 100% da tvrdim!

      Избриши
  23. Trenutno ne trebam pudere u kamenu/prahu jer ih imam nekoliko i nikako da potrošim. Ali kad zatrebam, znam koji mogu potražiti :)

    ОдговориИзбриши
  24. Meni je ovaj puder trajao vise od godinu dana. Ne znam zasto ga nisam ponovo kupila kad je savrsen! Cak ga je kupila i moja drugarica koja se inace "kreci kao vampir" u istoj tamnijoj nijansi kao i ja i odusevljena je. Sve pohvale od mene! Zaista odlican proizvod sa pristojnom cenom.

    ОдговориИзбриши
  25. Došla sam do zaključka da je Deborah kao brend nepošteno zapostavljen sa moje strane. Po povratku se sigurno više malo fokusiram na njega. Nisam probala, a niti vidjela, tako da bi svakako voljela probati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i sa moje isto, od njih imam jedino ovaj kameni puder i rumenilo a definitivno bi trebalo da probam jos puno stvari :)

      Избриши
  26. Nisam probala ovaj puder, iako sve rijeđe koristin pudere u kamenu.
    Mislin da ću to ubrzo ispraviti kad temperature počnu skakati kao lude :D
    Deborah ima odličnih proizvoda, samo iz nekog razloga su nepravedno zapostavljeni kod mene

    ОдговориИзбриши
  27. Nisam probala ovaj puder, čak mislim da nemam gdje ni da ga kupim :(

    ОдговориИзбриши
  28. Super mi se sviđa, iako nisam neki veliki fan kompaktnih pudera :D

    ОдговориИзбриши
  29. Obavezno ga kupujem kad potrošim ovaj Revlon kojeg imam (i koji mi je također super, ali nakon par sati osjećam suhoću na licu)

    ОдговориИзбриши
  30. Ja ću prestati da pišem blog i pratim sve ostale i biti sretna sa paricama u džepu :P


    Kako sad da odolim ovome ? A nisam neki fan kompaktnih pudera, više volim one u prahu ... Kakooo ? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahaha i ja cu prestati i da pisem i da citam :D tesko je odoleti zaista :D

      Избриши