среда, 01. мај 2013.

Instagram - April

Moglo bi se reći da sam postala opsednuta Instagramom i fotkanjem, pa u to ime ovog meseca imam gomilu slika! :) Trudila sam se da fotkam što više hrane jer ste pisali da vam se to najviše sviđa, ali i pored hrane ja sam kačila neke meni drage i lepe fotke :) Uživajte i ako imate Instagram profil pišite u komentarima kako bih mogla da vas pratim :) Moj nick je Anibaniii
Novotarije iz Mostara, Makarske i Splita :)
Predivni zalazak sunca u Makarskoj
Moji anđeli! Život je uz njih mnogo veseliji, da se bar češće viđamo :(
Najbolje gumene bombone na svetu, njam :)
On će me ubiti jer sam ovu fotku okačila na instagram, a pogotovo jer je sad kačim na blog :D
Još jedan Makarski zalazak sunca
Mint hulahopke iz H&M-a, obožavam ih!
Procvetalo je i na Banovom brdu u parku :)
Odlična ali za moj ukus preslana pizza sa pršutom, mocarelom i rukolom. Jedno parče je i više nego dovoljno :D
Jedna bebica se obradovala Metalac posuđu u Minnie Mouse stilu :)
I jooooš jedan zalazak u Makarskoj :)
Predivan ram za slike iz New Orleansa koji sam dobila od drage Nataše-hvalaaaa :)
Choco Shock keksi sa komadima čokolade-njami!
Granole sa jogurtom i voćem. Granole su sa čokoladom i kupljene su u Merkatoru ali ne znam koji je proizvođač, a voće je Frikom mix crvenog voća (višnja previše gorči za moj ukus!)
Najbolji kolači u gradu-Home made company
Opsednuta Oreom :D (Oreo kekse imate na buvljaku i cene se kreću od 220-250 din i garantujem da su isti kao i oni kupljeni u Mulleru, pa ko želi da proba-zna gde treba ići :) )

Serija fotki sa koncerta Beyonce. Bilo je spektakularno i da mogu išla bih još milion puta :)
Kokice sa choco i karamel prelivom. Odlične su :)
A u gomili divnih ljubičanstvenih lala ponosno se šepuri jedna jedina crvena :)
Šta sam sve uspela da strpam u tetkinu vintage kožnu torbicu :)
Opsednuta sam i lalama kao što se da primetiti :)
Mace koje su pravila deca iz OŠ Nadežda Petrović. Novac prikupljen od prodaje ide u dobrotvorne svrhe. Akcija za 5+!
Nas dve smo odlučile malo da se provozamo - zdrav život i tako to :)
Iste starke <3 i Moritz Eis - čokolada, malina i lešnik su odlični a ostali ukusi čekaju testiranje :)
Moje drage starke na okupu. Volela bih da ih imam u svim bojama i sa svim mogućim i nemogućim šarama :)
Pravljenje klasičnog mramornog kolača zamenili smo zebra šarama :) Ja sam zadovoljna kako je ispalo, kako se vama čini? :)
Predivno drvo ispred Sava Centra. Sklop boja-ludilo!
Prve jagode za mene u 2013. i za divno čudo em što prelepo izgledaju em što im je ukus fantastičan!
kolekcija balzama koju ste imale priliku da vidite u prethodnom postu :)
malo smo bili u down fazi - pticica iz mog dragog rokovnika
Favoriti meseca :)

Kako vam se cini moj april? :)

Do sledeceg kuckanja, kisi kisi :**********



70 коментара:

  1. Super slike, pogotovo ovi zalasci sunca na moru jaoo i ja bih :) Vintage torbica je savršena!

    ОдговориИзбриши
  2. krasne fotke... nadam se da te dotični netko ipak neće ubit pa ćeš nas i dalje uveseljavat ovakvim fotkama ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Super, super, super!! Bila si u Makarskoj? Obožavam morske zalaske sunca!
    Super ti je bio travanj, obožavam, o-b-o-ž-a-v-a-m ovakve postove :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. aham, bila sam u makarskoj, tamo idem svako leto :)
      hvala puno, trudicu se da nastavim ovim tempom sa ovakvim postovima :)

      Избриши
  4. One granole sa voćem kao i sladoled izgledaju fantastično. Mljac.

    ОдговориИзбриши
  5. Divan je bio tvoj april...more, dobra klopa, gomila sminke i kozmetike, prelepi zalasci Sunca, prolecno sarenilo...Obozavam instagram postove ;) Moracu i ja da ih ubacim na blog :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. stvano je bio divan :) da je svaki mesec ovakav :) ubacuj obavezno! :)

      Избриши
  6. Divno! Naročito one mini posudice, kolači, pizza, tvoje hulahopke, ma sve je prelepo!

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajne slicice:) A zalazak sunca u Makarskoj neverovatan:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Dobri stari Instagram, i ja sam totalno ovisna, stalno stavljam nešto na njega :D :D
    Bome ti je baš lijepo izgledao mjesec :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)
      ljudi lude od mene jer sve moram da fotkam i okacim :D

      Избриши
  9. Predivne fotke, još jednom :) I ja želim NAKED paletu! I jagode :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)
      ja zelim ostale dve naked palete :D i jagode, sve sam ih pojela :D

      Избриши
  10. Diiiivan post ... uživala sam u svakoj fotki :D!

    ОдговориИзбриши
  11. Fenomenalne fotke! Jel ima tog sladoleda kod nas ili...? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)
      ima moritz eis-a kod nas, evo njihov fb sa adresama :) https://www.facebook.com/MoritzEis/info
      YBC- Bulevar Mihaila Pupina 10/Ž and Vuka Karadzica 9, 11070 Beograd

      Избриши
  12. Predivne slike zaista,uzivala sam :) Najlepsa mi je slika na rolerima sa drugaricom :)

    ОдговориИзбриши
  13. Ja dezuram na instagramu pa sam ovo sve redovno pregledala :) ove Beyonce slike su izasle cini mi se i na dnevnik.hr, ova jedna sto si je izbliza uhvatila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jao hvala ti sto si mi rekla to, evo bas sam nasla-dve moje fotke su izasle na dnevnik.hr :) nisam imala pojma, slabo pratim novine :D

      Избриши
    2. heh znala sam da su tvoje, vidim tvoje na instagramu kad oni na dnevnik.hr stavise iste samo sam mislila da su morali pitat ili nesto :) vidis ti kako se to krade :D ne smije covjek vise ni HEŠ TEGOVE stavljat :D :D

      Избриши
    3. hehe nemam nista protiv, pocastvovana sam sto su im se svidele moje fotke :) ali da, bilo bi lepo da su mi javili :)

      Избриши
  14. Ovo je bio PREDIVAN mjesec. <3
    Posebno mi zapela za oko tetkina torba i čokoladne kokice, ajmeeeeeeee, ŽELIM! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :) tetkina torba je odlicna,a i kokice su bas bile njami :)

      Избриши
  15. Auuu, ovaj april ko godina po silini predivnih fotki :)))

    Izgleda da ti je bilo jako lijepo i da si uživala :)

    ОдговориИзбриши
  16. predobre fotke.. vidim da si i ti frik za balzame za usne :D

    ОдговориИзбриши
  17. Divne fotografije :)


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. April je ludilo, a kolekcija balzama -uvek se slogiram od lepote! EOS <3

    ОдговориИзбриши
  19. Dobri stari instagram. :) I ja sam "pomalo" zavisna od njega :)))

    ОдговориИзбриши
  20. Big lajk za dječicu ovu veselu i finu papicu ^^

    My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. nemam Instagram, jer mrzim smart fonove, ili ti touch screen, tako da cu ja jos uvek da budem OUT, ali mozda i mene uhvati manija!INAce, slike su predivne, i zavidim ti na REvlon puder, jurim ga vec duze vreme, i ne omgu da nadjem u bg moju boju..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nadam se da ce ipak i tebe uhvatiti manija :D
      nadam se da ces uspeti da ga nadjes u svojoj nijansi :)

      Избриши
  22. Super su mi ovakvi tipovi posta! :)
    Samo ja još nisan stvorila tu naviku da slikajen sve živo oko sebe, nego samo šta san kupila i swatcheve :D
    Mogla bi to prominit. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. stvarno bi mogla da promenis, ja obozavam da gledam tudje fotke hrane i kojekakvih svakodnevnih sitnica :)

      Избриши
  23. Blam me malo da kaže, ali i ja bih Mini posuđe :D
    E, i tetkina vintage tašna je predivna!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma sta blam, ja sam se zaljubila kako je slatko posudje :)
      hvala :)

      Избриши
  24. Moracu i ja da probam ovo cudo. Nemam pametnija posla.

    ОдговориИзбриши
  25. Divno, diiiiiivno! <3
    Volim i ja lale a hulahopke su preslatke :))

    ОдговориИзбриши
  26. Super su slike! I ja sam bila na Beyonce u ZG i bilo je ooodlično!

    ОдговориИзбриши