среда, 08. мај 2013.

L'Oreal Preference Ombre farba za kosu

Pre nekoliko dana spopali su me takozvani pundravci i ja bih crkla da nisam otišla i kupila ovu farbu! Danas sam se konačno odvažila da se ofarbam i recimo da sam 50/50 zadovoljna, ali eto moja želja za farbanjem je  makar smirena :)
Nijansa koju sam kupila je broj 2 i ona je za tamno plavu do svetlo smeđu kosu. Da li sam ubola pravu ne znam, same procenite na osnovu slike ispod :)

Na šta treba da pazite prilikom upotrebe ove farbe (srpska i engleska verzija)
Sastav:
I sadržaj kutije:
Ja sam se farbala sama jer su se svi plašili da me ne unište, pa eto kad se već uništavam bolje da to bude samouništenje :D Izuzetno je lagano ofarbati se, samo je potrebno da pratite uputsvo korak po korak i nema šanse da pogrešite. Samo je pitanje da li želite da vaš ombre krene oštrom ravnom linijom ili da bude malo blaži prelaz između vaše prirodne niijanse i farbe. Ja sam farbu držala 30 minuta. 
Napomena za sve kojima smeta amonijak u farbama-ovo čudo smrdi kao ludo! Meni taj miris jako smeta i umal da se ugušim kad sam tek krenula sa farbanjem, posle sam se valjda i navikla pa mi nije bilo toliko strašno ali sam sve vreme nosila hiruršku masku preko nosa i usta.

Moja prirodna kosa:
I nakon eksperimenta :D 
Meni se čini da je ispalo možda za nijansu -dve presvetlo, ali se uzdam u to da će se boja vremenom isprati i da će prelaz biti malko blaži. Takođe moram ovih dana na šišanje, pogotovo jer sam primetila da su mi krajevi sada znatno suvlji i izraženiji :(

Kako se vama čini moje prvo eksperimentisanje sa farbanjem? Budite blage :D
Do sledećeg posta, kisi kisi!!! :********

80 коментара:

  1. Bas ti je dosta posvetlelo kosu, skroz je kao na slici :))
    Super jee :))

    ОдговориИзбриши
  2. Odlično! Volim ombre :) Poznati su mi problemi sa pudravcima, često ih ja imam i različito se manifestuje :D A dobro je da se nisi ugušila od smrdaća na pola i sprovela do kraja svoju zamisao :) Malo cakni krajeve i onda pravi loknice, ombre tad najlepše dođe do izražaja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pundravci su cudo :D a sto se mirisa tice... prvo mi se bukvalno vrtelo u glavi koliko je jako mirisalo i svako malo sam izlazila iz kupatila da udahnem svez vazduh! na kraju dok sam cekala da se primi morala sam da sedim na terasi da se ne bih ugusila :/ zamalo da odustanem :D ove nedelje nemam vremena za frizera ali sledece moram da odem obavezno! inace se šišam na 4-6 nedelja a ovo sad bas zahteva malo skracivanje. lokne idu obavezno, nadam se da ce moja pegla lepo moci da ih napravi :)

      Избриши
  3. Super je ispalo ;) Ja se sve vise dvoumim da li da i ja uradim ombre ;) Uglavnom svima ispadne priblizna nijansa. Ja nisam primetila da se toliko oseti amonijak ;( Meni je lepo mirisala ;)
    Lepa ti je kosa ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. uradi, uradiii :) ne moze ni tebi lose da ispadne :) uh meni je bas grozno mirisala, ni priblizno casting creme gloss farbi :(
      hvala puno :)

      Избриши
  4. Samo da je maalko blazi prelaz :) Slikni ponovo za jedno 2 nedelje, bas me zanima hoce li da se ispere.
    Ja sad sve nesto kontam kako bi izgledao crveni ombre..izem ti pundravce!! :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e vazi, slikacu za dve nedelje :) i ja bih volela da je blazi prelaz ali nisam znala kako to da napravim :( dobro je za prvi put kako je ispalo, dobro da nisam pola glave sprzila :D a crveni ombre mi deluje jaaaako zanimljivo!

      Избриши
  5. Uh i mene hvataju pundravci da ovo probam ali još uvek se ne usuđujem :D
    Divno ti je ispalo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala ti puno :) jel mi verujes da sam se ja danas zamalo predomislila :D

      Избриши
  6. Pa odlicno je ispalo, uopste nije svetlo, bas bas mi se svidja! Svaka cast sto si se odvazila sama da uradis :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :) a nekako sam isla za tim da ako mogu tolike devojke na yt i po blogovima, valjda ni ja nisam totalni duduk :D

      Избриши
    2. ono sam gledala preko mobilnog, sad gledam na kompu i jos vise sam odusevljena! ali ne bih smela ja sama, pa ne znam, jos mi ide matura, ima da idem kod frizera pa sta mi bog da :D

      Избриши
    3. jao hvala ti puno :)
      za tako veliki dogadjaj kao sto je matura bolje idi kod frizera, ne zezaj se sama kod kuce za svaki slucaj :) i meni da ide nesto bitno ni za zivu glavu se ne bih usudila sama da se zekam :)

      Избриши
  7. Iskreno, boja ti je bas uspela :)
    Ja sam inace manijakalni hair freak i volim da menjam boje, duzinu i sta god je moguce jos promeniti na kosi :D, i za prvo farbanje mogu da ti kazem da ti super ide.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)))
      mislim da cu na ovome stati za sada jer ne bih volela da unistim koren kose... ali zato cim prva seda iskoci verovatno cu poludeti i menjati boje svako malo :D

      Избриши
  8. Ajme, baš sam se pitala kako će to izgledati u kućnoj radinosti, ali moram priznati da je skroz super! BAš mi se sviđa i čak bih se sama odvažila na to, ali mi moja prirodna boja izgleda skroz ok, pa uvijek odustanem od farbanja... Ilina

    ОдговориИзбриши
  9. Pa ispalo ti je bas kako treba, da ti je tamniji taj donji dio ne bi se dovoljno izrazajno vidio ombre.. Meni se svidja ali trebas malo skratit vrhove i vise ih njegovat jer ta krema ih unisti zive :))
    Ja imam ombre ali sam samo pustila svoju kosu da raste. Prelaz mi je farba koju sam presla preko pramenova a donji dio su prefarbani pramenovi pa je bas super ispalo :) Frizerka mi je rekla da izgleda kao kad bi mi u salonu radili. Me happy :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jao sad kako si to objasnila bas deluje zanimljivo i volela bih da vidim sliku kako to izgleda :) ako budes nekad u prilici okaci na blog :)
      a definitivno moram kod frizera na skracivanje krajeva, najradije bih danas odmah otisla ali moram da se strpim do sledece nedelje :D mazicu i pazicu krajeve macadamia uljem i kojekakvim balzamima :)

      Избриши
    2. moram se složiti, i po meni ti je ispalo baš kako trbea. svaka čast za kućnu radinost!

      Избриши
    3. Imas me na instagramu pa ako hoces pogledaj na par slika :) evo gledam sad da se vidi fino na ove dvije gdje sam u crvenoj jaknici, a i jos nekim .. i kod tebe je bas fin prelaz, neka si se odvazila na to. Ovo barem zacas izraste i mozes osisat krajeve dok kad te lupi da radis pramenove ili farbas cijelu kosu - nema povratka duze vrijeme :D

      Избриши
    4. Shine eye-hvala puno :)
      the beauty department aaaa evo sad sam videla, divan ti je prelaz! ja sam vise ciljala na tako nesto ali boze moj, valjda ce se malo isprati :)
      e da to se slazem, ovo je makar na krajevima :D

      Избриши
  10. Po meni je uspjelo,Hombre to ti je ombre :-)
    Ja ga inace volim vidjeti na drugima, ali ne bih ga voljela na sebi vidjeti.
    Inace mene uhvatila zelja za nekoms kroz svijetlom karamel bojom kose, u koju bih da prebojim svoju prirodnu nefarbanu tamno smedju(skoro crna).Prvo sam kosu od duge i stepenaste do poal ledja osisala do ramena na ravno, promijenila razdjeljak, i sad bih da se farbam. Ne znam samo kakvu boju kupiti da dobijem ono sto hocu, joooj poludicu, a uhvatilo me, gotovo je ja cu to morati napraviti :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe hvala :)
      uhhh ta boja koju si zamislila bih ja volela na sebi :) mozda bih se ja i ranije odvazila na farbanje cele kose medjutim uvek se plasim kako bi to meni stajalo pa zbog toga cekam prvu sedu da ispliva kako bih se osmelila :D
      mozda da se posavetujes sa nekim frizerom koja boja bi od tvoje tamne izvukla tako svetlu skroz :)

      Избриши
  11. super je! kad se kosa počme redovito rati prijelazi ce bit još mekši. ja sam ga radila lani kod frizerke u rujnu i još mi traje. čak mi kaze frizerka da mi sad nebi nista preporučila po pitanju bojanja jer joj se sviđa boja koju sad imam

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :) i ja se nadam da ce doci do suptilnijeg prelaza pranjem :)

      Избриши
  12. super je prelaz =) a za krajeve se slazem,sec sec opd hitno

    ОдговориИзбриши
  13. Lepo ti je ispalo, možda za nijansu svetlije ali ispraće se sigurno :) Ja volim da vidim na drugima ali ne bih smela da eksperimentišem :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :) ja inace nemam obicaj da eksperimentisem al ne znam sta me uhvatilo :)

      Избриши
  14. Nije ti presvetlo. A krajeve hrani maskama a ono sto ne valja seci :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jeeeej, drago mi je da to mislis :) hvala na savetu :)

      Избриши
  15. lijepa ti je kosa i nije prevelika razlika, mislim nije presvijetlo. ja nisam baš ljubitelj ove farbe, ali na temi i na još par ljudi mi se sviđa...npr. sviđa mi se kad je ovako malo prirodnije ili kad je skroz na punk đir.

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман08. мај 2013. 21:35

    dobar prijelaz al ne mogu to zamislit na sebi. u principu jedino me dosad baš oduševilo u jedne ženske koja je to radila u zg i da iman 700kn napravila bi jer je izgledalo tako prirodno, ono kao ne pratim trendove nego mi je kosa inače takva ;)pusa iz makarske

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. to je super kad ispadne tako dobro ali i za takav izgled treba dati dooosta velike pare :)
      pusa za makarsku <3

      Избриши
  17. Ovo sam čekla!!

    Meni se jako sviđa, i baš bih voljela i ja takav ombre.
    No, bojim se da će to meni šeprtlji loše ispasti :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)
      i ja sam se plasila ali stvarno je lagano kao na reklami :) naravno i ja sam pogledala 100 yt videa i kad su sve uspele ma reko nisam bas toliki baksuz da ja ne uspem :D

      Избриши
  18. Meni se baš dopada, imaš predivnu kosu i super je ispao prijelaz! Ja sam se sve nećkala, ali ne znam ni sama, strah me je, kukavica, šta ćeš :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)
      ja sam se neckala do juce i zamalo da odustanem ali sam ipak stisla petlju :D

      Избриши
  19. Meni nije prevelika razlika u nijansi,bas si lep prelaz napravila.

    ОдговориИзбриши
  20. I evo mene opet sa oduševljenjem, suuuper je ispalo, ja isto imam doma ovu boju, kupila sam je točno par dana prije nego sam poludila i ošišala se...sad ne mogu prežaliti svoju kosu, baš sam htjela ovaj ombre :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe hvala puno :)
      ofarbaj krajeve onako malo, meni i to bas lepo izgleda :)

      Избриши
  21. Ja sve i bi i ne bi ovo da uradim, al definitivno se ne bih usudila sama :) Svidja mi se ombre, al meni je taaaako zao da zrtvujem kvalitet kose zbog necega sto ce mi mozda dosaditi za par meseci :) Krajevi su ti verovatno suvlji zbog blansa. Imas sad kokejakvih tretmana hidratacije, pa probaj :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i meni je bilo zao, al kontam ajd samo su krajevi, ne unistavam kosu od korena :) moracu da isprobam neke tretmane, to mi je sad izgovor za kupovinu :D

      Избриши
  22. Dobro izgleda skroz
    Ja se već danima borim sama sa sobom da se odvažim na to, iako godinama nisam piturala kosu, nešto me uvatilo.. ali ne znan, još se mislim :D Lipo izgleda, ali ja još neman dovoljno hrabrosti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)
      ako se odvazis, obavezno kaci slike na blog :)

      Избриши
  23. Meni se svidja kako ti je ispalo!
    Ma i treba da se eksperimentise, a ne kao ja.. stalno jedna te ista frizura i boja :(

    :**

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)
      inace nisam odvazna ali evo sad sam se okurazila i malko eksperimentisala :D

      Избриши
  24. nije presvijetlo, treba se vidit razlika :D
    i ja imam ombre već par mjeseci i oduševljena sam... doduše, radila sam s običnim bojama, ali snašla sam se ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da ti se svidja :)
      mislila sam i ja mozda sa obicnim farbama ali kad vec postoji set bolje da se ne zezam :)

      Избриши
  25. Čekaj, ovo ti je prvi put da se farbaš? I za prvi put si se ne samo farbala sama, nego i ombre uzela da radiš? Ti si moj idol, svaka čast na hrabrosti :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahaha pa da, prvi put za sve :D bila me je frka da nesto ne zeznem al ajd kao ispalo je na nesto :D

      Избриши
  26. Your ombre looks very good :)
    I want to try this product too.

    Xoxo**

    ОдговориИзбриши
  27. I don´t think it´s too light. That´s how it´s supposed to look and I love it. I used to experiment a lot but my hair got to damaged that I don´t do it anymore <3

    GIVEAWAY ON MY BLOG

    xx

    glamdevils

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. tnx :) this is my first experiment with my hair :)

      Избриши
  28. Može li mi neko reći gde ima da se kupi ova Preference wild ombres farba?
    Svugde sam tražila ali je nisam našla.Hvala unapred.
    P.S. odlično si uradila Ombre

    ОдговориИзбриши
  29. Одговори
    1. oko 1200 dinara ja mislim. danas ti je 20% popusta na sve za farbanje u liliju pa mozes da ga iskoristis i prodjes jeftinije :)

      Избриши
  30. 'Pre nekoliko dana spopali su me takozvani pundravci i ja bih crkla da nisam otišla i kupila ovu farbu' ahhahhhahhhahahahha..... pa kako si me samo kupila ovom rečenicom! taaaako poznato stanje, kad uhvati neizdrž... inače, prvi put sam na blogu, doveo me je tekst u kome govoris o Caudalie beauty elixiru, ali vidim da ću svraćati :) veliki poz! Jelena

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da cujem da cu imati novog citatelja, a nadam se da ce ti neki od postova pomoci pri nekoj odluci o kupovini proizvoda :)

      Избриши
  31. razlika izmedju prve slike - pre farbanja i slike na kojoj je ofarbana kosa je drasticna !
    Kosa pra farbanja je ziva, ima sjaj, lepotu..nakon farbanja izgleda kao metla - bezzivotno, isuseno, sa ispucalim krajevima ..kako to da niko ne vidi ovo sto ja vidim?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pozdrav,
      suština posta je bila u ombre izvedbi i prikazu toga kako sam ga odradila. Jesam malo izmaltretirala kosu, kao što se desi sa svakom drugom farbom, što sam u komentarima i iznela a sa čime su se devojke i složile :) sva sreća pa mi kosa brzo raste i lepo reaguje na tretmane kojim sam je oporavila
      hvala na komentaru!

      Избриши
  32. Svaka ti cast sestro!Ja ne bih umela sama da uradim nikako,a hocu :D ja sam se farbala u crno,ali pustila sam da mi poraste i vec se ispralo,sad mi je tamno smedje,sta mislite da l bih nogla da odradim ovo a da ne budem strasilo na kraju? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja ti ipak preporucujem da ombre radis kod nekog dobrog frizera koji ce tacno znati kojom farbom da ti izvuce lepu boju :)

      Избриши
  33. Jel meze jedno pitanje i savet?! Ja se vec godinama farbam crnom farbom...i idkreno dosadilo mi je i zelim neke pomene slicne ovoj...znaci da budem tamno braon sa svetlijim krajevima...kako mogu to izvesti a da ne ostetim puno kosu...jednom sam skidala blansom boju uzasno mi uradila i opet se vratila u crnu :( inace meni se jako svidja ova tvoja boja...

    ОдговориИзбриши