недеља, 02. јун 2013.

Essence Vintage District Blush 01 It's Popul-Art

Konačno je na red za recenziju došlo i ovo divno Essence rumenilo koje je deo aktuelne ograničene kolekcije Vintage District koja se može pronaći u DM drogerijama po ceni od 460 dinara.
Rumenilo je na prvi pogled malo čudno i kada sam ga ugledala u DM-u moram da priznam da nisam bila 100% sigurna da ću ga kupiti. Istražila sam malo swatcheve i videla da će se zlaćani cvet izlizati i da će se ispod izuzetno jakog shimmera pojaviti divna koralna boja :)
sastav i gramaža

Dok se shimmer ne potroši sa rumenilom morate biti izuzetno pažljivi, osim ukoliko želite da izgledate kao šljašteće čudo koje hoda. Iskrena da budem jedva sam čekala da se shimmer potroši jer iako jako lepo izgleda na licu kada se umereno stavi, malo me je nerviralo što pet minuta moram da blendam rumenilo i skidam višak šljokica sa lica.
Swatchevi na suncu:
Pomešan shimmer i naranžasta/ Shimmer/ Narandžasta nijansa:
Koralna je počela da se nazire, jupijej :)
Swatch na licu sa shimmerom:

Swatch na licu bez shimmera:
A ovako rumenilo izgleda kada se zlatna izliže i potpuno nestane. Mislim da je ovo moje jedino mat rumenilo i mnooogo mi se dopada kako izgleda na licu i kako osveži. Otkad sam ga kupila koristila sam ga svaki put kad sam se šminkala. 
Rumenilo se izuzetno jednostavno nanosi i kada nema shimmera mislim da je nemoguće preterati jer se ne trusi, već možete da ga dozirate koliko god vi to želite. Apsolutno savršenstvo- od kvaliteta rumenila preko divne nijanse koja nastane, postojanosti (na mom licu traje ceo dan), do cene koja je pristupačna.
Inače. moram da priznam da sam baš zadovoljna kvalitetom Essence rumenila. Imam ovo i još jedno iz stare LE kolekcije i oba su stvarno fenomenalna-svaka preporuka :)

Pomešane narandžasta i koralna/ Narandžasta/ Koralna:
Moje iskustvo sa ovim rumenilom je čista desetka i preporučujem vam ga od srca! U DM-u na Zelenom vencu sam ga videla u četvrtak tako da verujem da ga još uvek ima, pa kome se sviđaju swatchevi-trk po njega :)

Da li možda neka od vas ima ovo rumenilo i kakvi su utisci? 
Do sledećeg kuckanja-kisi kisiiiii :*

66 коментара:

  1. Divno je. Mislim da ću to sledeće kupiti kad potrošim ovo koje sad imam.

    ОдговориИзбриши
  2. Kako divan ten (puj puj puj da ne ureknem :D :*) i odlicna recenzija! Rumenilo stvarno vredi imati..
    Super si uhvatila sunce za slike!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)
      hvatala sam ono pakleno sunce od pre mesec dana, umal da se onesvestim od vrucine :D

      Избриши
    2. Hahaha isto i ja :D Komedija smo :D

      Избриши
  3. Prekrasno lice imaš:))

    A rumenilo ti odlično stoji, ja jako volim zlatne nijanse, morat ću vidjeti u živo :)

    ОдговориИзбриши
  4. Uh, prelepo je :) Savrseno ti pristaje u obe varijante :)

    ОдговориИзбриши
  5. PRedivan je, jedinos to ne volim kod njih, kad skines taj sloj sljokica, ostaje ti samo boja bez njih, tako je sa svim njihovim proizvodima, nemoj da se smoris??
    Nego kad idemo na kafu ?? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. meni ne smeta sto su se sljoke skinule jer sam se jedva borila sa njima :)
      kafa uskoro :)

      Избриши
  6. Super mi izgleda i tebi jako lijepo stoji <3

    ОдговориИзбриши
  7. Predivno ti stoji. Uopće nisam vidjela to ovdje u DM.

    ОдговориИзбриши
  8. Kako ti dobro stoji, bas bas!
    Ima moja drugarica i maksimalno je odusevljena :).

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepo ti stoji, stvarno :))
    Sad cu ja sestru da zapolsim odmah sutra po rumenilo :D divno je :D Nadam se daga jos uvek ima :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :)
      nadam se da ces uspeti da ga ulovis :)

      Избриши
  10. Ne znam koji mi je komad ljepši, posebice zbog dizajna :O krasno!

    ОдговориИзбриши
  11. Baš je divno! I super ti stoji :) Možda i bolje da su se skinule ove zlatne šljokice da ne blještiš :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :) ja sam se radovala jer su se skinule :)

      Избриши
  12. Ja se i dalje dvoumim da li da ga kupim. Uglavnom koristim roze rumenilo pa ne znam kako bi mi ovo stajalo. Super ti stoji! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ako nista drugo nije previse skupo pa bi taman na njemu mogla da probas kako ti stoje koralna i narandzasta rumenilca :)
      hvala :)

      Избриши
  13. Imam ga i obozavam ga! Ja sam to zlatno koristila na ocima. Sad ga nema vise tako da se ne patim s nanosenjem. Boja je bas svetla pa nema sanse da se pretera s njim. Jako ga volim,jedno mi je od omiljenih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e vidis ja se nisam setila na ocima da koristim :( bilo bi super da ga uvrste u stalnu ponudu :)

      Избриши
  14. Meni ovo super izgleda ;D I svidja mi se ta koralno-pink nijansa koja ostaje kada se skine zlatan simer ;)

    ОдговориИзбриши
  15. Prelepo je,jako mi se dopada!!!! Je`l znas mozda da li ga ima u lilly-ju?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. iskrena da budem ja sam uglavnom u dmu vidjala, nesto mi se cini da je u liliju jos uvek ona OZ kolekcija ali nisam sigurna :/

      Избриши
  16. Izgleda odlično, na licu mi se najviše dopada... Nisam probala njihova rumenila, moraću

    ОдговориИзбриши
  17. Šteta što ne ostane zlatni sloj, ali ti svejedno jako lepo stoji :)

    ОдговориИзбриши
  18. dobila si me ovom recenzijom, a ja sam i inače kao svraka (pogled mi stalno biježi prema svjetlucavim stvarčicama), pa ću slijedeći put zasigurno potražiti to rumenilo kad se nađem u dm-u.
    Stela

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe sve zene su pomalo svrake :D drago mi je da sam te kupila :)

      Избриши
  19. Predivno je i ža mi je šta ga nisan ulovila. Divna bojica i divno ti stoji! :)

    ОдговориИзбриши
  20. Meni izgleda baš lepo, ne znam kako da ga ja nisam niti videla u trgovini :/

    ОдговориИзбриши
  21. Šljašteće čudo koje hoda hahah, genijalno :D Jako ti lijepo stoji, meni djeluje malo pretamno za moju put ali na ljeto bi moglo biti baš dobro. Baš ću ga škicnut, ako nađem gdje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala puno :) nije uopste tamno, bas fino moze da se dozira :)

      Избриши
  22. Prelepo je i odlicno ti stoji,nisam ga videla u dmu :((

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala mnogo :) mozda se u medjuvremenu rasprodalo :/

      Избриши
  23. Prediiiiivno je <3 i odlično ti stoji! ali kod nas ga još nisam vidjela :(

    ОдговориИзбриши
  24. Bas super izgleda! I ja trenutacno koristim Essence bronzer ali ovoga nsam jos zasljedila kod nas.. idem odma u potragu :D

    ОдговориИзбриши
  25. amazing dear adore your blog <3. Please follow me via bloglovin here is the link http://www.bloglovin.com/en/blog/7492465 because gfc is shutting down on 1 July thank you so so much and big kiss

    ОдговориИзбриши
  26. Mislim da u Hrvatsku još nije došlo, a divno je, posebno ovo prvo :)

    ОдговориИзбриши
  27. Zaista izgleda fantasticno, i svidja mi se sto je mat, ja jos uvek cekam da stigne u nase drogerije.

    P.S. Ako neko zeli baciti pogled na moj blog, neka klikne

    http://theglam-monster.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  28. You are invited to my "International Giveaway sponsored by Naked Minerals."

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/06/international-giveaway-by-naked-minerals.html

    ОдговориИзбриши