субота, 13. јул 2013.

Artdeco Camouflage Cream Shades 13 and 6

Posle trista godina i milion najava, konačno vam predstavljam fantastični Artdeco Camouflage cream u nijansama 13(svetlija) i 6(tamnija).
Sastav
Ove korektore sam kupila nakon gomile pročitanih recenzija i hvalospeva o njima. Nisam se pokajala, to sigurno, ali se jesam prevarila sa nijansama pri kupovini. Oba korektora su kupljena u splitskom Mulleru, a kako je bila gomila nijansi ja nisam mogla da shvatim koja bi meni bila idealna, te sam kupila ove dve kako bih mogla da ih mešam tokom godine i pravim varijacije na temu. Očekivala sam da će mi svetlija nijansa biti presvetla ali sam takođe mislila da će mi tamnija odgovarati samo tokom leta kada pocrnim, a da ću preko godine morati da ih kombinujem. Elem, ne znam kome bi svetlija nijansa odgovarala, stvarno mislim da niko nema toliko svetao ten! Možda tako svetla nijansa služi nečemu drugom, ali ja joj još uvek namenu nisam pronašla. 

Unutra/Inside swatch

Tamnija nijansa savršeno pristaje mom tenu i fantastično se uklapa uz sledeće pudere: Healthy Mix 52, Catrice Photo Finish 010 Sand Beige, Mixa BB cream Natural Gold. Toliko se dobro uklapa da se apsolutno nikakav prelaz ne vidi između pudera i korektora.

Napolju na suncu/Outside in the sun:

Ovaj korektor je zaista čudostvorac kao što svi i govore. Podočnjake briše u sekundi, bubuljice misteriozno nestaju pod njim, crvenilo oko nosa-koje crvenilo oko nosa?!

6/13

Ja sam u potpunosti oduševljena ovim malim čudom. Ne uvlači se u borice, fantastično pokriva, ne isušuje podočnjake (iako se u prvi mah činilo kao da hoće jer dok se površinski deo malo ne skine prilično je težak za nanošenje te preporučujem nanošenje vlažnom četkicom.),postojan je satima i sam po sebi, a uz fiksiranje nekim puderom u kamenu mislim da bi komotno mogao 24h da izdrži na licu bez većih promena. Otkad sam ga kupila koristim ga svakodnevno i nijedan drugi korektor koji imam u kolekciji ne gledam jer je ovo stvarno nešto za šta ćete se zalepiti do kraja života. Verujem da je dosta vas već probalo CC, ali sam ja morala da napišem svoje savršene utiske koje sam srekla o njemu :)

Bez korektora:
Sa korektorom broj 6-tamniji:
Sa/Bez
Ali da ne trabunjam u prazno, slike su najbolji pokazatelji kakav je CC na delu, pa prosudite same :)

Da li imate Camouoflage cream? Ako da, kakvi su vaši utisci o njemu, a ako ne-da li biste ga kupile nakon ove recenzije? :)

Do sledećeg posta, kisi kisi drage moje :*****


75 коментара:

  1. Super izgleda! Jedini razlog zašto ih još nisam kupila jer se ne mogu odlučiti za nijansu, baš su čudne.. A za ovu svjetliju, začudilo bi te kako svijetlih cura ima :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e stvarno su strasno cudne nijanse, i ja zamalo da omanem :) a volela bih da vidim toliko svetlu devojku i poklonim joj ovaj korektor :D

      Избриши
  2. Super sto si uporedila nijanse sa puderima, posto koristimo iste. :) A sto se tice CC, planiram vec sto godina da ga kupim, i nikako.. I sad sam rekla mami da mi kupi Catrice CC, posto sam citala da je isto odlican, a dosta je jeftiniji i bolje je pakovanje.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja već godinama koristim baš #6 i obožavam ga. Čini čuda, mada mi se čini da tebi i nije potrebno neko čudo ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. a ne znam, nervira me ovo sarenilo oko ociju :)drago mi je da i tebi odgovara :)

      Избриши
  4. Svi toliko pričaju o njima, moram i ja da ga nabavim,ali i ja se slažem sa Cajkom da tebi i nije potrebno neko čudo :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. obavezno nabavi, a vas dve nemojte da se urotite protiv mene :P

      Избриши
  5. Ja ga imam i sviđa mi se jako ;) ... nije mi za okoloočno područje jer me isušuje ali za ostatak lica mi je presavršen.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja sam mislila da ce isusivati moju vec presuvu kozu ali na srecu ne isusuje :)

      Избриши
  6. i am such a huge fan of this camouflage! i use it everyday since ages now!! its the best for really bad under eye circles whic i have, and for me this makeup is the best (much better than all others) :))

    best wishes
    http://chicchoolee.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  7. Toliko pisete o njemu da cu morati nekada da ga probam ;) Divna recenzija i mislim da bi mi bio super za pokrivanje crvenila oko nosa kao i tamnih kolutova oko ociju :)

    ОдговориИзбриши
  8. I ja ga koristim, ali za bubuljice. Za podocnjake ne trebam korektor, a u ono par prilika kad sam bila van elementa i kad mi je trebao oko ociju mi se ucinio pretezak i suh. Bez obzira na to pored Max Factor pan sticka moj omiljeni korektor.

    ОдговориИзбриши
  9. Hm, bas sam htela da uzmem cc ali su me zbunile nijanse i nikad nemam vremena da odlucim koja mi odgovara :) A i svetlo u parfimeriji je uzasno :p

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. svetlo je i mene najvise izludjivalo, nikako da se odlucim :)

      Избриши
  10. Nisam probala ali planiram :) Svi ga hvale pa mora da je fantastičan.

    ОдговориИзбриши
  11. Planiram uskoro da ga kupim, citala sam brdo pozitivnih recenzija :))

    ОдговориИзбриши
  12. Mene samo smara sto moram da mesam 15 boja da bih dobila sta hocu. Sve ostalo sto se tice kvaliteta te kuce, oni su mi u top 3.

    ОдговориИзбриши
  13. Složila sam si paletu od četiri nijanse pa ih miksam po potrebi...i da, meni je najsvjetlija nijansa zimi idealna za podočnjake...ima nas duhova :)

    ОдговориИзбриши
  14. Imam broj 5 i isto se na meni ne vidi nikakav prelaz. Ja imam HM 53 na primer, ali se isto uklapa sa Mixa bb kremom ili Misha 23. Ma bitno je da je isto ko moja koza i onda naravno da ce da se uklapa. Ko jos nema ovaj korektor nek kupi da olaksa sebi zivot :)

    ОдговориИзбриши
  15. Nemam ga ali ga definitivno kupujem nakon ove recenzije :D Bogo, uopste se ne vidi :O I imas lepe okice :)

    ОдговориИзбриши
  16. Ja koristim broj 13 i obozavam ga,koristim ga vec godinama i nemam nameru da ga menjam :)

    ОдговориИзбриши
  17. Ja sam posle pola sata provedenih u Jasminu kupila 13 i mnogo sam pogrešila, nijansa je presvetla. Ali meni je healthy mix 52 pretaman. Korektor je super ali meni se više čini da mi istakne bubuljice i mesta koja želim da pokrijem nego što ih kamuflira. Moraću da kupim još neku nijansu pa da mešam, ali ne znam koju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nadam se da ces kupiti neku nijansu koja ce ti savrseno odgovarati!

      Избриши
  18. Kamuflazu obozavam,ali nemam bas probleme sa podocnjacima leti,tako da sam sada uzela sephorin korektor malo je laganiji. Ali volim je zimi kada sam bleda i grozna. :))

    ОдговориИзбриши
  19. Pravo čudo da ti ne isušuje okoloočno područje, zapravo bi se trebalo tamo izbjegavai i nije baš namijenjen za to, ali ako ti odgovara ...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i mene je jako to cudilo, ali odlicno mi se pokazao tu :)

      Избриши
  20. Одговори
    1. sad mi je zao sto nisam nabavila neku tamniju za sada kada sam pocrnela :)

      Избриши
  21. Ja ti moram priznati da mene nije oduševio taj kamuflaž :/ možda je stvar u nijansi, ja imam 5... ne znam, malo sam razočarana djelovanjem, ali kod tebe se vidi razlika na slikama :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jako mi je zao sto te je razocarao :( meni je bas jedan od onih koje cu stalno kupovati jer nemam obicaj da eksperimentisem sa korektorima

      Избриши
  22. Ovo je savršen proizvod za pokrivanje nepravilnosti, samo ako ti se ne uvlači u borice to znači da ih zapravo i nemaš, a s obzirom na tvoje godine verovatno jeste tako :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja ih nazalost vidim, verovatno ih samo ja i vidim, ali opet me nerviraju :D videcemo kako ce se pokazati za koju godinu kad budu vidljive svima :)

      Избриши
  23. ova svetlija nijansa je namenjena bukvalno krečenju regije tapkanjem, i kad ti zakamuflira(čitaj:pobeli)ciljano područje, tapkanjem preko naneseš tečni puder :)
    tako sam razumela šminkerku :D moja nijansa je zelena jer mi treba za crvenilo na licu, koje je najčešće problem kad imam nekih nedostataka, nisam probala ove žućkaste :)ali za podočnjake svejedno ne bih smela da ga koristim. Vidi,tvoje lice jako lepo izgleda, nedostaci su ti stvarno minimalni, gledaj da što laganije korektore koristiš za okoloočnu regiju da je ne bi bespotrebno sušila, jer je ovo stvarno baš težak proizvod.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hmmm vidis, mogla bih da probam taj tvoj savet :) ali to cu kad pobelim i ja na zimu :D i hvala na savetu :)

      Избриши
  24. I love this effect ;) Very beautiful ;)


    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  25. Imam Artdeco kamufažu i ok odrađuje posao, ali su nijanse totalno bezveze...

    ОдговориИзбриши
  26. Vec mesecima zelim da kupim ovaj korektor.... Koristimo isti puder HM52... Jel moguce da 6 nije pretamna? Gledam je ovako u kutiji i u radnji je nikad ne bih uzela, ali ako ti kazes... :D
    JA se razmisljam izmedju 6 i 8...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nije pretamna definitivno! ne znam kakva je osmica pa ne mogu da uporedim :(

      Избриши
  27. Hmm mislim da cu ga isprobati poslje ovog posta :)

    ОдговориИзбриши
  28. fino, fino...a možda još pronađeš neku namjenu toj skroz svjetloj nijasnsi.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  29. Ovo moram probat definitivno !! ;)

    Pratim te na bloglovinu i gfc-u :)
    nadam se da ćeš i ti mene, hehehe

    pusa,

    Matea

    ОдговориИзбриши
  30. Amazing product! Great review:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    ОдговориИзбриши
  31. Kisi kisi tebi za ovu recenziju! Moram ga pogledati :)

    ОдговориИзбриши
  32. Looks really good!

    http://www.fluffandfripperies.com

    ОдговориИзбриши
  33. Ja imam CC 2 i naravno da sam omasila nijansu,ali nasla sam joj namenu posto je stvarno dobra,tako da je ja koristim kao bazu za senku jer imam poprilicno masne kapke,tako da radi posao i kao baza...:-) Pozdrav za tebe!

    ОдговориИзбриши