уторак, 02. јул 2013.

Insta Jun :)

Najdraže moje, iskreno se izvinjavam jer dugo nisam pisala, ali to će se definitivno promeniti :) Takođe se izvinjavam jer nikome ništa nisam komentarisala, ali to je bilo jer na blogger nisam ni ulazila. I to će se promeniti, trudiću se da budem malo aktivnija :) 

Prvi post posle duže pauze, a između ostalog već je 2.jul pa je nekako i vreme za njega- Instagram fotke iz juna :)
Uživajte :)

Flormar 424 lakić, prelep za letnje dane :)
Palačinke sa splava Keops, fenomenalne!!!
Pospana maca 
Razigrana maca
Divan poklončić od dragog Praseta :) Hvala do neba još jednom :)))
A ovako Kiss me on my Tulips izgleda na noktima, prosto očaravajuće :)
Voz
Trešnje, njam njam
Prelepo pero od nepoznate ptičice
Nescafe Caffe latte vanila, odlična :)
Home made palačinke, njam
Mamin puding kolač 
Kiflice
Noviteti sa sniženja u liliju
Katalonska salata iz Bara Latino
Mafin sa sladoledom takođe iz Bara Latino
Porodična kokakola
Macadamia četka, bila sam presrećna kad sam je ugledala u Ultra Sun-u! Najbolja četka na svetu!
I moja koca. Nisam neki fan al sam se zaludela i morala da nađem svoje ime :D
Pizza bar, ne zna se koja je od ove dve pizze bolja!

Drage moje, nadam se da ste uživale u sličicama i da me niste zaboravile :) Obećavam da ćemo se družiti češće :)
Do sledećeg posta, budite mi lepe, zdrave i srećne i uživajte u divnom vremenu :) Kisi Kisi



















46 коментара:

  1. Sva sreća što sad idem ručati, inače bi poludila od ovih slika hrane mmmm :)))

    I krasni su mi lakići <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala mnogo :)
      instagram vredi gledati jedino ako si blizu neke hrane :D

      Избриши
  2. Super ti je bio prošli mjesec :D
    Falila si!

    ОдговориИзбриши
  3. Sad sam gladna :) Lijepe sličice :)
    OPI je predivan :)

    ОдговориИзбриши
  4. Zanimljive slicice. Taj Flormar lak je strava! :3

    ОдговориИзбриши
  5. majko mila, kakve sličice, nijem i dobro! :D

    ОдговориИзбриши
  6. Jel si ti sigurna da posle juna nemaš par kilograma viška!?? :)) Super slike

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. na zalost ili na srecu, nece kile na mene :) reko bi covek da imam 3 tone koliko jedem i kacim slike hrane,a ja jedva 50kila na 170cm :D

      Избриши
  7. Lakić je prelep (bravo za Prase), ali ova hrana...pašću u nesvest

    ОдговориИзбриши
  8. Lakic je divan, to mi je omiljeni ljetni, a krasan je i onaj od Prasenceta.
    Kakva li je to egzoticna ptica, od koje je perce, mora da je zanimljiva :-)
    Od hrane mi je krenula voda na usta, sad moram pojesti sladoled, ti si kriva :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ne zna se koji je lak lepsi :) ali meni malo vise Prasetov, ipak je poklon :)
      nemam pojma koja je pticica u pitanju, a bas bih volela nekako da doznam :)
      ajde ajde pa to je samo sladoled ;D

      Избриши
  9. Volim tvoje Insta postove :)
    Sve sam vec videla :)
    Jako mi je drago da i tebi odgovara No Tangle cetka, kao i da si se ipak odlucila za nju (jer znam da si se dvoumila) :) Ja moju ne ispustam iz ruku :D
    Divni lakici Anci :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. mnogo mi je drago da to cujem :)
      macadamia cetka je san snova, zaljubljena sam u nju!

      Избриши
  10. Odlicne slicice:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Super fotke. Flormar lak je prečudovit. <3

    ОдговориИзбриши
  12. Skoro sve što si slikala mi se mnogo dopada (nisam ljubitelj kolastih pića).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nisam ni ja i ne znam kad sam poslednji put pila bilo sta gazirano, ali sam bila srecna jer sam nasla svoje ime :)
      hvala :)

      Избриши
  13. Pratimo se pratimooo (@_ivona) :) Flormar mi je divan, slika me je naterala da ga kupim i imala sam srece, bio je poslednji u Liliju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pratimo se, naravno :)
      mnogo mi je drago da si ulovila svoj flormar :)

      Избриши
  14. Predivan post, a i fotke :)

    Puno fine hrane, noktića a mace su zvijezde :))

    ОдговориИзбриши
  15. Odlicne fotkice :)
    Obozavam slike klopice :D Mada i ja jedva cekam da kupim cetku :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala mnogo :)
      kupuj cetku, neces se pokajati niti jedne sekunde :)

      Избриши
  16. Odlicne i zanimljive fotke! Oni sladoledi i palacinke... Mmmmmmm

    ОдговориИзбриши
  17. O majko moja, po drugi put ovde umirem na tvoje food fotke :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehehe da ne bi bilo mrtvih moracu da prestanem da fotkam hranu :D

      Избриши
  18. Kiss me on my Tulips je WOOOOOOW! Palačinke izgledaju prefino :D

    ОдговориИзбриши
  19. Bas sam juce muzu objasnjavala da sam nasla fenomenalnu piceriju i da MORAMO da odemo da probamo pice. Naravno Koce sa imenima, prezimenima smo odmah nasli i cunjali u Maxiju sat vremena, sve prevrenuli i pronasli :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. a kad budete svratili do pizza bara obavezno da me zovete, ipak mi je odmah prekoputa zgrade :D
      ja sam isto jedva pronasla :) nisam neki fan al bilo mi je zabavno da ih trazim :) odlican im je ovo marketinski trik vala :D

      Избриши
  20. Meni su tvoji noktici mnogo slatki, bas lep oblik i sve, i definitivno treba cesce da ih objavljujes :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. kad mi to kaze devojka koja ima lakoholicarski blog stvarno sam polaskana :) meni je nekako glupo da objavljujem nokte jer nisu toliko lepi i dugacki kao vasi, ali ako su tebi simpaticni ja cu se potruditi da ih kacim cesce :) hvala ti mnogo na lepom komentaru :)

      Избриши