петак, 05. јул 2013.

L'Oreal Beauty Planeta

Sve je počelo od email-a koji me je najpozitivnije moguće iznenadio i ulepšao mi nekoliko dana- dan kada sam mail primila, dan kada sam na događaj otišla i ... danas, da još uvek sam pod predivnim utiskom, a čini mi se da nikada neće proći :)
Beauty Planeta je prvi događaj koji je L'Oreal Srbija organizovao za beauty blogere, a ujedno i prvi događaj ovakve vrste na kojem sam ja bila. Za prvo iskustvo moram priznati da je bilo fenomenalno! Od predivnog Legata Sanje Zorić i Rodoljuba Čolakovića, preko hrpe kozmetike podeljene u nekoliko različitih sektora - Olia farbe za kosu, Mixa -farmaceutska kozmetika o kojoj će uskoro na blogu biti više priče, Essie lakovi za nokte, Maybelline, L'Oreal farbe, preparativna i dekorativna kozmetika, L'Oreal for men, Garnier kutak-  do  predivnog druženja sa blogo-koleginicama koje sam imala prilike da upoznam.
 A evo i kako je izgledao delić atmosfere sa lica mesta (ja sam se trudila da ''upijam'' atmosferu više nego da je slikam, ali mislim da ćete imati fin uvid. Za više lepših i detaljnijih fotki posetite Prasencetov blog na sledećem linku http://oinkifyouloveopi.blogspot.com/2013/07/oink-vanredno-izdanje-loreal-beauty.html)
Legat
Maybelline New York promoterka
L'Oreal kutak
L'Oreal Casting farbe
Predivni mirišljavi proizvodi za negu kose
L'Oreal dekorativa, ludujem da probam njihove karmine
Promoterka i koleginica blogerka diskutuju o proizvodima :)
Mixa prezentacija-Izuzetno poučna i ubedljiva :)
Dobile smo Essie manikir u boji koju smo same birale :)
Moja je Trophy Wife, na nagovor Praseta i Jelene :D

I za kraj, ali svakako ne najmanje važno-poklončići koje smo dobili (minus šampon-bili su toliko ubedljivi da je odličan da sam morala da ga kupim čim pre :D)

Mnogo hvala L'Orealu   na ovoj divnoj šansi za upoznavanje sa brendovima, a i jer nas je sve spojio i ''primorao'' da se upoznamo i naravno hvala na pokloncicima, savetima i divnim promoterkama koje zaista znaju svoj posao i rade ga odlično!
Izuzetno mi je drago jer sam upoznala i družila se sa JelenomPrasencetomAnomZlatanomTanjicomJust Pretty NailsIvanomLenomVedranom (nadam se da nikoga nisam zaboravila!) i iskreno se nadam da će biti još ovako lepih povoda za druženje!
Još jednom- Bravo za L'Oreal Srbija i organizaciju događaja i veliko hvala na pozivu :)

Do sledećeg čitanja, budite mi zdrave, srećne i lepe, a ja odoh da isprobavam ovu predivnu gomilicu poklona kako bih vam što pre prenela iskustva :)

41 коментар:

  1. divno, divno. čekam buduće postove o mixa-i

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. i mene isto, cak i danas :D svima se hvalim, kao da sam bila u diznilendu :D

      Избриши
  3. Divota, blago vama! Ja sam se ziva pojela sto nisam mogla da odem, a tako mi se islo :'( Sledeci ne propustam nikako!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. a bas steta :( nadam se da cemo se sledeci put upoznati :)

      Избриши
  4. Stvarno je predivno bilo, jedva čekam utiske o Mixa micelarnom šamponu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bilo je perfektno :) i ja jedva cekam da potrosim kosili pa da se bacim na mixu :)

      Избриши
  5. A, Jovana B. i ja kao dva slepca, tek sada vidimo da smo isto dobile email?! Nadam se da ce opet nesto slicno organizovati, pa da se beauty blogeri opet skupe. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. cuti, tako sam ja tek prekjuce videla poruku od alexandra za nyx :( bravo ja genije...
      iskreno se nadam da ce opet biti neko lepo desavanje da se upoznamo :)

      Избриши
  6. Blago vama, i za to divno druzenje i pokloncice :-)
    Ja prvi put vidim te Mixa proizvode, to je isto u okviru Loreala neki brend jel ?
    Te BB me bas zanimaju, a zeljno iscekujem to Garnier ulje,kod nas nije doslo, a bas jutros citam na Ogledalo portalu kako je super, i da krasno mirise, daj nam uskoro recenziju :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e sad si me navukla da prevremeno probam ulje :D bas cu ga probati danas posle tusiranja :)
      a mixa je francuski brend, ako sam dobro shvatila cerka brend loreala. oni su me bas kupili prezentacijom! krema za ruke je odlicna a jedva cekam i sve ostalo da probam :)

      Избриши
  7. Divno druzenje,super brendovi,slatki pokoloncici. Svaka cast .

    ОдговориИзбриши
  8. E bilo je super! Moguce je da smo se mi mimoisli, mada ja ionako ne znam kako izgleda vecina vas tako da smo mozda i bile u isto vreme tu al eto :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bile smo, ja sam te prepoznala na slici na blogu tek sad, ali smo se 56 puta srele tamo na desavanju :) nadam se da ce uskoro biti jos prilike za druzenje i upoznavanje :)

      Избриши
  9. ajmeeee, super! bloganje stvarno pruža neka iskustva, koja inače ne bismo mogle vidjeti i doživjeti!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. potpuno se slazem! najlepse je iskustvo novih poznanstava i kontakata :)

      Избриши
  10. Predivno druženje i super sličice :) Tako mi je žao što sam otputovala dan ranije pa nisam mogla da dođem, nadam se da će biti još prilika.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bas steta sto nisi bila... bice prilike ja se iskreno nadam :)

      Избриши
  11. Ja ljubomorna 8) Meni bi obi iskocile od tolike lepote..a i L'Oreal mi je "spontano" omiljeni brend :))

    ОдговориИзбриши
  12. Divno Anci :)
    Mnogo je bolji utisak kada upoznas blogerke koje pratis :) Nadam se da ce biti jos slicnih povoda za druzenje :)

    ОдговориИзбриши
  13. Anibani, prepoznala sam te odmah po ombreTu :P Bilo je super i nadam se novim druzenjima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahaha nisam znala da je bas toliko poznat :D stvarno jeste bilo divno i jedva cekam da se opet druzimo :)

      Избриши
  14. Divno druženje!!!

    Bravo Loreal, bravo cure na fotkama i postovima :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. zaista divno :) sve pohvale lorealu jer nas je skupio :)

      Избриши
  15. Veoma si lepo dočarala kako je bilo tamo.
    Drago mi je što smo se upoznale.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. slabo sam slikala, trudila sam se da vise upijam :D
      i meni je isto mnogo drago :)

      Избриши
  16. Jupiiiii :)))
    konačno se upoznale, baš mi je drago
    zbog toga, i lep nam je povod bio :))
    i ja jedva čekam da isprobam stvarčice
    pa da pišemo o njima :)
    cmokić :***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i meni je neizmerno drago da smo se upoznale i slazem se da nam je zbog toga bilo tako lepo :)
      ja sam vec pocela sa nekoliko stvarcica :D kisi kisi <3

      Избриши
  17. Nadam se da će opet biti i da ću tada biti u mogućnosti da dođem i ja, pošto sada nisam :(

    ОдговориИзбриши