недеља, 07. јул 2013.

Pan projekat + Newbies :)

Pre nekoliko dana shvatila sam da odavno nisam pravila post sa potrošenim i novim proizvodima. Pa, došlo je vreme i za takav post kod mene :)

Da vidimo prvo šta sam sve potrošila:
1. Elseve Nutri Gloss regenerator koji pored toga što miriše kao san odlično i neguje moje zamršene krajeve i čini ih mekanim i lepim za rasčešljavanje :)
2. Simply Beautiful buter za telo koji sam konačno posle godinu dana potrošila. Malo mi je žao jer ga više nemam a ne znam kako se može nabaviti jer sam ja svoj primerak dobila na giveaway-u, ali morala sam da ga potrošim inače bi se pokvario.
3. Pharma skin mleko za čišćenje lica sa bademom sam jedno vreme koristila pa sam ga zanemarila, pa opet koristila i konačno potrošila. Pošto volim da eksperimentišem sa kojekakvim čistačima lica mislim da ovaj uskoro neću kupiti. Nije mi bio loš ali želim da probam nešto drugo :)
4. Snow Fairy gel za tuširanje. Srce mi se cepa jer sam ga potrošila a još više jer ga verovatno više nikad neću nabaviti obzirom na to da je Lush napustio našu dragu zemlju... Prelep miris koji se na telu zadržava satima!
5. Tesori D'Oriente Orchidea gel za tuširanje koji prelepo miriše i neguje kožu.
6. Bourjois Healthy Mix tečni puder o kome više i ptice na grani znaju koliko je savršen. Ovo mi je ko zna koja bočica po redu koju trošim i naravno uvek iznova kupujem.
7. Alchemy Magic Mist Hidrolat Geranijuma koji mi je bio super za osvežavanje lica tokom dana, a i pre nanošenja Alchemy kremica na lice.
8. Hemel krema za pete -krema koju moram da imam u zalihama preko cele godine jer je bukvalno za sve i svašta! Ja je najčešće koristim da mi obnovi usne i nos :)
9. L'Oreal Preference šampončić koji sam dobila uz Ombre farbu. Malo mu je čudan miris, osim toga nemam zamerki :)
10. Fitogal krema za ruke -sasvim dobra krema po veoma pristupačnoj ceni. Čitala sam da su se neke devojke žalile na miris, međutim meni je skroz prijatan.
11. Avon Super Shock maskara koju kupujem svaka tri meseca u proseku. Za mene najbolja maskara do sad. Četkica, postojanost, kvalitet, efekat na mojim trepavicama-čista desetka!
1. Bourjois gel za tuširanje božanstvenog mirisa! Na njemu piše da je dobar i kao pena za brijanje, međutim pošto se ja depiliram nisam uspela da testiram tu svrhu :D
2. Aussie Miracle Moist balzam koji mi je bio super. Miris mu je kao žvakice, njam njam :)
3. Balea losion za telo sa bademom -hvaljen zilijardu puta i ponovo povučen iz prodaje, na moju veliku žalost!
4. i 5. Dahlia skidači laka za nokte. Prvi je sa breskvom i super skida lak, dok je drugi namenjen za skidanje laka sa veštačkih noktiju i meni nije odgovarao jer je potrebno previše trljanja da bi se lak lepo skinuo. Narandžasti preporučujem dok Ljubičasti nikako!

A sad malo noviteta :) Nešto kupljeno, nešto poklončići :)
1. Remington pro spiral curls figaro od 19mm u prečniku.Fenomenalan figaro koji odlično uvija, i čak i bez laka za kosu lokne mogu da izdrže ceo dan i to da se ne rasture previše. Moraću da pišem review za njega definitivno! 
2. Balea losion sa smokvom i čokoladom. Nažalost i on je LE pa sam se kad se ponovo pojavio u DM-u obezbedila za celu godinu :D
3. Garnier Fructis lak za kosu -za njega sam našla pohvale po netu i bila silno iznenađena jer ga ima kod nas. Stvarno odlično drži kosu nakon uvijanja, sve pohvale!
4. Hemel gel za tuširanje koji nisam isprobala pa ne mogu da pišem utiske još uvek :)
5. Hemel šampon za kosu takođe nisam probala
6. Krauterhof Anticelulit Gel koristim već nekih mesec dana i rekla bih da radi posao. Celulit se svakako dosta smanjio ali nije skroz nestao-još uvek :)
7. Hemel krema za pete -da li je potrebno da se ponavljam? :)
Ovaj lakić ste već videle na Instagramu ali ja moram da se pohvalim njime jer mu je boja toliko očaravajuća da bih ga ja konstantno nosila na noktima! Još jednom, mnogo hvala Prasetu <3
Malo sam iskoristila popust na proizvode za kosu u Liliju i moram priznati da sa Gliss proizvodima uopšte nisam pogrešila. Crni sprej čini kosu lepom i sjajnom, dok narandžasta maska miriše božanstveno, na neke breskve, kajsije-ni ja ne mogu da definišem- i odlično hrani i neguje kosu.
Macadamia No tangle četka uz koju se za 990 din dobija i malo pakovanje ulja koje inače košta 320 din + kesica maske za kosu koja može nekoliko puta da se iskoristi i ona košta 340 din, tako da samu četku praktično platite 330 din. Četka je fantastična i o njoj uskoro ide post!
Ebelin ''beauty blender''(349din) i sunđerčić za umivanje(169din) . Beauty blender je odličan, jako lepo puder pokrije nesavršenosti a opet je nemoguće preterati jer ga baš tanko nanese, gotovo neprimetno-što je meni odlično za letnje dane! A umivalica... Mogla bih da je hvalim narednih mesec dana dan-noć! Tako lepo izmasira lice i uopšte ga ne grebe niti iritira jer su dlačice toliko nežne i mekane da je osećaj dok se umivate predivan, a posle kao da ste se preporodili. Potrebno je baš malo gela za umivanje staviti na nju i kada krenete da masirate po licu tako brzo i lepo gel zapeni da je to čudo jedno. Odlično skida i šminku. I o ovom čudu definitivno mora post :)
I noviteti sa L'Oreal dešavanja + Mixa Baby šampon za kosu koji jedva čekam da isprobam i Essence Floral Grunge rumenilo. 
Za sad sam probala jedino kremicu za ruke i fantastična je, Garnier ulje za telo i miriše božanstveno a ne ostavlja masan trag na telu, kao i tester Garnier kremice za suvu i jako suvu kožu i moram priznati da sam u nju već posle dva korišćenja zaljubljena :)

Huh, ova pisanija se malo odužila! Za sve ove proizvode uskoro očekujte recenzije. Svašta imam spremljeno, dosta stvari tek treba da se isproba, pa računajte na to da ću biti aktivnija na blogu :)

Da li ste koristile nešto od stvar koje sam potrošila ili možda od noviteta i kakvi su vaši utisci?
Do sledećeg čitanja, kisi kisi drage moje :****

78 коментара:

  1. Vecinom proizvoda sam i sama odusevljena ali nesto sto mi je najlepse u ovom postu je definitivno OPI :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i meni je toliko lep da sam morala opet da ga pomenem :)

      Избриши
  2. OPI lak je saaaavršen... koja je to nijansa?
    Sviđa mi se i ovaj sunđerčić za umivanje.....
    A hvala na preporuci za Dahlia skidač laka za nokte, baš sam ga gledala neki dan i odlučila ne kupiti dok malo ne pročitam mišljenja o njemu, sad se vraćam po njega :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. to je nijansa Kiss me on my tulips is dutch kolekcije :)
      meni je taj skidac bas dobar, stalno ga iznova kupujem :) ni aceton(plavi) nije los :)

      Избриши
  3. Volim sto volis Hemel :) Ovaj za pete i ja koristim za nos :)) I volim sto volis Ebelin masiralicu.
    Cekam recenziju ostatka Hemela i cekam BB da stigne konacno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hemel je neprevazidjen! krema za koznu galanteriju, drvo, za pete, sapun za ruke... dosta toga nisam probala ali ono sto jesam odusevljena sam :) a ebelin masiralica je san snova :) recenzije stizu cim sve isprobam :)

      Избриши
  4. Ajme kako je ovaj OPI savršen, ljubav na prvi pogled <3 <3
    I onaj figaro imam i ja i slažem se da je super :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. stvarno je toliko lep da bih ga ujedno svaki dan mazala a opet mi je zao da ga brzo potrosim :D
      drago mi je da i tebi odgovara :)

      Избриши
  5. Sve je divno, kako idem dalje po slikama ne znam sta bih prije komentarisala :) Bourjois tusiralice mi ne dobijemo uopste u dm, bas mi je zao.. Nadam se da smo makar dobili ovu ebelin cistilicu rozu, mada dugo nisam bila u dm-u. Lakic i proizvodi za kosu isto super :)) ma sve! Taj nutri gloss je i meni bio dobar, ne znam zasto sam pocela da eksperimentisem, ali to radim kada su balzami u pitanju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e ja bourjois nabavljam u hrvatskoj. ovo mi je zaliha koja je ostala od proslog leta :D a za ebelin se nadam da ste dobili jer je stvarno fenomenalna! ja se razmisljam da li da uzmem jos jednu da je imam u rezervi ako se ovoj nesto desi :)
      a ma kao i sve mi, i ja eksperimentisem sa tim stvarcicama za kosu cak i kad se pokazu dobre :D

      Избриши
  6. bravo na trošenju, i ja sam patila kad sam potrošila snow fairy!
    i ja sam obožavateljka no tangle četke, a po ovu četku-umivalicu odlazim koliko sutra!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala hvala :)
      cetka je stvarno odlicna, nisam mislila da cu se bas toliko oduseviti :) javljaj svoje utiske, nadam se da ces i ti biti zadovoljna njom :)

      Избриши
  7. Super ti je post. :)
    Oci su mi ostale na laku, predivan je! <3
    I jedva cekam recenzije, svasta me zanima.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala mnogo :) recenzije cim se sve detaljno isproba :)

      Избриши
  8. Garnier ulje mi je jedan od retkih promasaja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. za prvo mazanje mi je dobar, videcemo u nastavku kakvi ce biti utisci :)
      sta je tebi smetalo?

      Избриши
  9. Hej, draga divan post!!! Sta drugo da kazem?

    Potrosene stvari, noviteti i pokloni...DIVNO!!!

    Imam jedno pitanje. Gde si kupila ovaj ebelin "beauty blender"? Nemoj mi samo reci da ga nema u nasem dm-u :( Iako ga ja nisam nigde videla :(
    Jedva cekam tvoj post i utiske (detaljnije) o No Tangle setu i o Ebelin masazeru za lice :) Jer su ovo svakako moji favoriti, cini mi se do kraja zivota (ako mogu tako da kazem) :D
    Moram da probam taj Garnier lak za kosu, i ja sam citala sve najbolje o njemu :)
    Crni Gliss sprej sam koristila i volim ga :)
    Takodje , volim cokoladu i smokvicu :)
    Jedva cekam recenzije Mixa proizvoda :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala mnogo draga :)
      ebelin beauty blender sam kupila u dmu kod starog merkatora ali sam ga videla i u nevesinjskoj. odavno nisam bila ni u jednom drugom dmu pa ne mogu da tvrdim gde ih ima mada bi trebalo svi da su ih dobili. nalazi se ispod stalaka sa cetkicama za sminku, dole u onim kao metalnim korpama. mozda ces morati malo da zagledas i kopas ali sigurna sam da ces ga negde pronaci! :)
      moracu da pisem utiske o macadamia i ebelin, potpuno se slazem da su must have do kraja zivota :D
      mnogo mi je drago da volimo iste stvari :)

      Избриши
    2. Uh, sad mi je lakse kad cujem da si BB kupila kod nas :)

      Od sutra se bacam i ozbiljnu potragu za istim :) Prevrnucu ceo grad, zaviricu u svaki dm i ceprkati po najskrivenijim delovima dm-a dok ne bude moj :D :*

      Избриши
    3. ma naci ces sigurno :) a onda javljaj kako ti se cini:)

      Избриши
  10. Ta Hemel krema je savrshenstvo. Zaista je za sve i sve odlicno sredjuje. Essence rumenilo imam i bas ga volim, kao i Macadamia ulje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. za hemel se u potpunosti slazem! cudotvorna je kremica. ja nikako da izadjem negde posteno otkad sam kupila rumenilce kako bih ga isprobala, ali mislim da cu danas imati prilike da ga nosam :)

      Избриши
  11. Super post sa mnoštvom sjajnih proizvoda.
    Gde imaju da se nabave Aussie balzam i Hemel kremica, da ne lutam?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aussie sam kupila u Hrvatskoj. iskreno nemam pojma da li ga ima u BIH, kad sam u martu bila tamo nije se prodavao. Ali ako kojim slucajem odes u cro, tamo ces ih pronaci sigurno u DM-u :)
      a hemel kremica ima da se kupi na zelenom vencu u njihovoj prodavnici koja je na samom pocetku ulice kraljice natalije kada se izadje iz podzemnog prolaza. tacna adresa je kraljice natalije (narodnog fronta) broj 1 :)

      Избриши
  12. Hemel i sama obozavam, te njihove kreme sidu mogu da lece :) Imala sam isto Pharma skin mleko, meni je bas odgovaralo, ali stalno menjam te proizvode jer me zasite, razumem te :) O Ebelin beauty blenderu i sundjercicu za umivanje toliko pricate da moram da ih uzmem, bez ikakvog razmisljanja! :D I cekam recenzije za Mixa proizvode :) Super post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja mislim da bi sidu lecila da moze da se pije :D sad bez svake sale-afte u ustima leci u roku od odma.
      drago mi je da se razumemo sto se cistilica tice :) a ebelin stvarcice moras da kupis jer vrede svaku paru pritom su pristupacne! mixa stize uskoro cim sve stignem da isprobam, ne zelim da donosim neke preuranjene zakljucke, vec sve lepo natenane da istestiram :)

      Избриши
  13. Super si stvarčice potrošila, ni ja neću prežaliti predivan Snow Fairy, čuvam sapun Rock star koji isto miriše, za uspomenu :D

    Zanima me sundjerčić za umivanje i Macadamia četka, jel si je uzela u Ultra sun-u, imaju li je stalno, bas ga dugo nisam posećivala..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :)
      sundjercic je super i preporucujem ti ga od srca a macadamia cetku jesam uzela u ultra sun-u, bila je jos jedna taj dan kad sam je ja kupovala :) mozda je bolje da pozoves pre nego odes da vidis da li imaju pa da se ne cimas za dzabe :)

      Избриши
  14. Super i noviteti i potroseni proizvodi. Kako bih ja voljela da nama ponovo dodje ta Balea smokva/cokolada, definitivno vise volim njihove zimske LE-ljetne vockaste me bas nesto ne odusevljavaju.Kod mene se isto nakupilo tih potrosenih stvari-skupljam u jednu kutiju pa cu uskoro i post objaviti, a kasnim i sa new in i junskim favoritima. I meni je Avon supershock odlicna maskara-najbolja njihova. Opic je divne boje :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala mnogo :)
      nama se samo jedan dan opet pojavila u dmu, razgrabila se u roku od par dana i od tad vise ni traga ni glasa :) ali potpuno se slazem da su im zimske kolekcije bolje. od ovih letnjih sad nisam nista ni njuskala :)
      jedva cekam tvoje postove ove vrste :)
      a za avon i opi se slazem :)

      Избриши
  15. Krauterhof Anticelulit Gel definitivno moram da probam, gledam ga odavno, vodim se njihovim ostalim gelovima koji su dobri, pa verujem da je i ovaj. :) Ne znam da li bi Macadamia cetka odgovarala kovrdzavoj kosi? Da li bi posle nje bila lavica? :) Gledala sam je sada u Alexandru i mislila se da li da je kupim. Sto se tice figara, imam isto njihov, kutija je ista i dizajn samo sto je malo veci. Nista ne uvije. Dzabe i ukosnice i lak za kosu, kad ja dok zavrsim sa uvijanjem donji deo krece da se ispravlja. I ne delim samo ja ovo misljenje vec jos neki koji imaju bas njega za krupne lokne. Verujem da tebe dobro sluzi, kao sto si rekla, jer je manji. :) xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. probaj krauterhof obavezno,ja vidim pomak :) a sto se macadamia cetke tice, posto je moja kosa ravna, evo recenzije koja bi ti mozda resila dilemu da ja ne bih filozofirala :) http://sminkajeljubav.blogspot.com/2013/04/macadamia-no-tangle-brush_26.html

      mislim da je tvoj figaro onaj od 38mm. ja sam bas razmisljala pre nego sam odabrala od koliko milimetara da uzmem. moj je manjeg precnika pa zato pravi sitnije lokne koje se teze ispravljaju :) mada dosta zavisi i od kose... a mozda bi ti i ovaj manji vise odgovarao, nisam pametna :)

      Избриши
  16. Super noviteti i potrošeni proizvodi!
    Sad mi je žao što nisam kupila Krauterhof Anticelulit Gel kad bar malo radi posao :)

    ОдговориИзбриши
  17. I mene zanima recenzija Mixa proizvoda, videla sam ih kad sam zadjni put bila u DM-u ali nisam imala vremena da ih lepo pregledam :)

    ОдговориИзбриши
  18. Baš si bila vrijedna kada si trošila proizvode a i shopingirala ali meni je nekako najviše zapala za oko zadnja hrpica :D!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. volim kad potrosim, onda imam razlog za novo :D
      poslednja hrpica je i meni posebna :)pogotovo jer je poklon :)

      Избриши
  19. OPIić je baš divan!! A rozi regenrator je moj omiljen i ja ga ne bih mijenjala, ma nikada! A stvarno divno miriši!

    Noviteti vuf vuf! Figaro najviše <3

    ОдговориИзбриши
  20. Ijaooo šta svega ovde ima! Gliss proizvodi su za mene čista 10-ka. Dalijin narandžasti koristim već godinu dana i nemam nameru da ga menjam! :) Moraću da kupim Krauterhof Anticelulit Gel, deluje zanimljivo. Koliko si ga platila??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da nam se misljenja poklapaju :)
      anticelulit sam platila mislim oko 500-600 din dok je bio na snizenju u liliju... nemam pojma koliko je sad :(

      Избриши
  21. Koristila sam Elseve balzam, delim oduševljenje. Kupila sam i ja ovu Gliss prskalicu, takođe odlična stvar! Kod mene u Dm-u nema ove četkice za pranje lica, ali mi je Marija Headintheclouds obećala da će mi nabaviti, divna je :)
    Privlači me u beauty blender :)
    Boja laka - savršena!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e bas vidim da vas je dosta zadovoljno sa ova dva proizvoda kao i ti :)
      ja sam danas jurila masiralicu iz dma medjutim na zelenjaku je nije bilo... moracu sutra jos negde da je potrazim, da je imam u zalihama :D
      hvala za lakic:)

      Избриши
  22. nemam nista od navedenog.ovaj losion od balee čokolada&smokva nisam imala niti sam ga mogla nać,ali sam imala njihov od badema i trešnje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. meni se taj od badema i tresnje nikako nije svidjao :) misljenja su bas podeljena, ili ga obozavaju ili mrze :D

      Избриши
  23. Volim kad ovako posteno dobro odradis kilometarski post.
    Lepo jedem kolac i citam <3.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahahaha a ja bas uvek mislim da se ljudi smore :D
      u to ime nastavljam u ovom maniru :) prijatno ti bilo :D

      Избриши
  24. bila si vrijedna kod trošenja, a noviteti su ti divni :)
    posebno lak <3
    a macadamia četku obožavam :)

    ОдговориИзбриши
  25. Divan post, stvarno bih mola da ubacim i ja ovako nesto :)

    Zelim ebelin bjuti blender, zivo me zanima kakav je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ne da bi mogla nego bi morala da ubacis ovako nesto :)
      meni je bas fin, moracu jos da ga istestiram pa da pisem post :)

      Избриши
  26. Ne znam šta pre da komentarišem ali baš sam srećna zbog laka :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. veruj mi da sam ja najsrecnija :) na sva zvona se hvalim njime koliko je lep :)) <3

      Избриши
  27. Анониман08. јул 2013. 15:18

    Fenomenalni noviteti :)
    Gde si uzela Macadamia No Tangle set? Ja sam videla jedan samo sa cetkom i uljem, bes maske.
    I koji je tacan model Remington styler-a?
    Hvala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :)
      no tangle cetku sam uzela u ultra sun-u u gandijevoj. verovatno je bila i maska nego je nisi primetila jer je iza cetke :)
      a remington model je ci76 :)

      Избриши
  28. Predivan post :) Obozavam ovakve i uvek im se posebno radujem :)
    Bas si puno potrosila stvarcica :)
    A noviteti fantasticni...Vec mi je na WL Macadamia No tangle :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) odavno nisam imala ovakav post :) i ja volim da zavirim u tudje potroseno i novo :D
      nadam se da ce i tebi biti dobra :)

      Избриши
  29. joj kako je diiiiivan opi lak :love: prelijep.
    zao mi je sto kod mene nisu stigli beauty blender ni masazer od ebelinea,kao ni cetke za make up :(
    valjda ce pozuriti

    ОдговориИзбриши
  30. Sve mi je prekrasno ali OPI lak je WOWWWW!

    ОдговориИзбриши
  31. Jao ja sam se na kraju izgubila u moru proizvoda! :D Odlicna ti je Opika! I mene zanima taj sundjercic za umivanje. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. opika je prelepa :) a sundjercic je odlican, ako nabasas na njega u dmu obavezno kupuj,a ja uskoro pisem recenziju :)

      Избриши
  32. OPI je prelep. Gomila proizvoda i gomila slika, sta lepse treba na blogu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) potpuno se slazem,nije bilo ovako lepo odavno :)

      Избриши
  33. Svaka čast na iscrpnosti :)
    O da, taj skidač laka, narandžasti, je sjajan! Dugo sam koristila Hemelov, koji je naravno odličan (a šta njihovo nije dobro), ali nije baš praktično, naruči, čekaj, pa prazna bočica u najgorem trentuku, itd..., dok nisam otkrla ovaj! Super praktična zamena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :)
      nisam imala pojma za hemelov skidac, iskreno :) ali se slazem da je ovaj dahlia odlican :)

      Избриши
  34. Obožavam ovakve postove. Definitivno sam za recenziju Remington figara, meni se frizura uvijek brzo raspadne. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. moracu da napravim recenziju, mozda ce to cak biti sledeca :) ja sam njime odusevljena i volela bih da podelim to odusevljenje ;)

      Избриши
  35. OPI lakić je zbilja prekrasan! Ove Gliss proizvode i ja koristim, ne znam ni sama koliko sam pakiranja već potrošila :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) ja sam nova sa gliss stvarcicama ali vec vidim da cu ostati verna :)

      Избриши
  36. Noviteti su predivni, a posebno lak - lak je predobar!!

    ОдговориИзбриши
  37. Lak ti je prelep! Ako nije problem,mozes li da mi kazes k oja je nijansa,tj. naziv laka? :D

    ОдговориИзбриши