четвртак, 11. јул 2013.

Sisterhood of the World Bloggers Award

Odavno nisam dobila nijednu blogonagradu, a pre neki dan kao grom iz vedra neba me je iznenadila draga Maja  Missundaztood's fragrance and Makeup Blog te mi je prosledila Sisterhood of the World Blogger Award :) Bila sam jako srećna jer sam dobila nagradicu i jer ću je sa vama podeliti :) Hvala draga još jednom, vrlo sam polaskana :)

Pa da vidimo kakva su pravila za mene, a i za vas :)

1. Zahvali se osobi koja te je nagradila -done!
2. Napiši 7 stvari o sebi
3. Prosledi nagradu na 7 blogova i obavesti ih o istoj
4. objavi logo nagrade u postu na svom blogu- done!

Hmm.. 7 stvari o meni... teško je :D
1. U osnovnoj i na početku srednje škole sam bila u nekom blesavom reperskom fazonu i nosila sam široke majice i pantalone i klela sam se kako se nikad u životu neću šminkati. Pa... nikad ne reci nikad :D
2. Kada negde idem volim da znam tačno mesto i vreme gde treba da budem kako bih na vreme mogla da krenem svoj ritual spremanja
3. Obožavam Makarsku, iako tamo idem svake godine na more nikad mi neće dosaditi jer su tamo meni najdraži ljudi na svetu! Tamo se osećam kao kod kuće i to mesto me potpuno smiruje
4. Studirala sam grčki, tačnije još uvek ga studiram, no ove godine sam upisala ekonomiju i moram priznati da joj se više radujem nego grčkom :D
5. Kada mi se neki proizvod svidi u prodavnici a prethodno ga nisam detaljno istražila na internetu, odmah se hvatam za mobilni i tražim recenzije u sred parfimerije :D
6. Krenula sam na jogu pre neka 4 meseca i toliko mi je ušla pod kožu da mi nedostaje kad jedan dan ne odem na čas. Toliko je dobra i za telo i za duh da već nakon nekoliko časova osećate promene na fizičkom a i na psihičkom planu-smireniji ste, lakše se nosite sa teškim situacijama, stresom i svakodnevnim problemima. Uz to je odlična za kičmu, pa je ja svima toplo preporučujem :)
7. Ne podnosim ovu beogradsku sparinu i vrućinu i što sad moram da izađem iz kuće i obigram pola grada :(

E sad nominacije... Volim sve blogove koje je Maja navela ali neću da se ponavljam i opterećujem ih ponovnim pisanjem posta, pa nagrade idu sledećim blogovima:








Eto tako, to su blogovi koje ja nominujem, iako tu ima jos zilion blogova kojima bih ja dodelila nagradicu, pa svi koji smatraju da treba neka prisvoje nagradicu i neka objave neke zanimljivosti o sebi :)

Do sledećeg posta i prave recenzije ljubim vas puno puno :*****

22 коментара:

  1. Hvala šta si odgovorila na tag! <3 :)

    Nasmijala san se na broj 1 jer je tako i kod mene bilo. :D I potpisujem 2,5 i 7 s tim da nije Beograd, nego ZG. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala sto si me nominovala :))

      hahaha to je tako-iz teske alternative u sminkerice :D

      Избриши
  2. Divno Anci :)

    Potpisujem sve sto si rekla u vezi yoge :) Smatram da je to definitivno najbolja odluka koju sam donela u zivotu, da krenem da praktikujem yogu :) Trenutno mi je draga instruktorka na nekom seminaru, pa kriziram vec neko vreme, ali dobro...Verujem da izaziva neku vrstu zavisnosti...uglavnom svi koji otkriju njene cari ceo zivot imaju potrebu za vezbanjem...to je stil zivota, definitivno...dobrog i kvalitetnog :) :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe slazem se da joga izaziva zavisnost jer telo kao da je trazi kad preskocis neki cas :) joga for life :)

      Избриши
  3. Ahahaha pod 2. - ista sam :D Na kom si faxu upisala ekonomiju? :)

    ОдговориИзбриши
  4. ja se jogiram već 3-4 godine, prvo dve god na vođenim vežbama a sad sama, i tačno osećam da mi nešto fali kad nekoliko dana uzastopno ne stignem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e pa super sto sad mozes sama! ja taman pomislim kako bih mogla sama kad na tom casu odradimo jos 10 novih vezbi i shvatim da ipak nemam pojma :D
      i slazem se da fali, i telu i duhu :)

      Избриши
  5. Hvala na nominaciji, evo ja ću ovde ako ne smeta :D

    1. Obožavam haljine, ali obožavam! Ovo leto sam uzela dosta novih i sa uživanjem ih nosim!

    2. Jako volim knjige, imam tendenciju i njih da gomilam :D

    3. Odlepila sam za Bostonskim terijerima <3

    4. Ovog leta nigde neću na more ali nadam se jesenovanju :D

    5. Obožavam Somersby jabuku :)

    6. Obožavam dinje koje pre nisam htela ni da okusim :D

    7. Obožavam seriju ''Criminal Minds''

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nema na cemu i ne smeta, daleko bilo :)

      nisam do sad znala koja je tacno rasa bostonski terijer, ali evo sad sam izguglala i preslatki su <3
      somersby jabuka je i kod mene, a dinje su mi gadnog ukusa ali mogla bih da ih mirisem 24/7! moracu da probam opet dinju, mozda promenim misljenje kao i ti :)

      Избриши
  6. Анониман11. јул 2013. 15:17

    Mozes li da napises gde ides na jogu, posto bih i ja htela negde da krenem?

    ОдговориИзбриши
  7. Jao nominovala si me :) Kako si me samo obradovala :D Divno <3
    Spremam poseban post :) Da znas da si me sad vise motivisala da idem na jogu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe drago mi je da sam te obradovala i da si vec odgovorila :)

      moje preporuke su ti za jogu od sveg srca! javi ako krenes kako ti se svidja :)

      Избриши
  8. I ja sam primetila da pocinjem da se hvatam za mobilni u sred parfimerije :D
    P.S. Gde kupujes catrice lajner i koja mu je cena?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahaha to nam je profesionalna deformacija :D
      a catrice lajner sam nazalost kupovala u hrvatskoj, a ima ih i u bih sigurno! a cena.., slagacu te, oko 5 evra. nisam ih odavno gledala, a na leto bih morala da obnovim crni :)

      Избриши
    2. Uhhh steta... A ja iz Srbije a S prazna... :p Sreca je pa sam na severu i Madjarska je blizu, pa cu ipak tamo da pogledam :)

      Избриши
    3. a znam... ja jednom godisnje imam priliku da se opremim sa catrice kozmetikom kad odem u hrvatsku i to mi je sto mi je :D

      Избриши
  9. Želim ti puno uspjeha s ekonomijom, i ja počinjem studirati ove godine. :)
    Neću pisati, već jesam jednom, ali puno hvala na tagu. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala na lepim zeljama:) srecno i tebi :)
      nema na cemu za tag :)

      Избриши
  10. Hvala puno na nominaciji! :* Evo i ja cu ovde ogdovoriti:
    1. Ja sam festivalsko dete. Gledala sam uzivo preko 100 stranih izvodjaca a neke od njih po vise puta. :D Moja koncertna lista je veoma raznovrsna.
    2. Skroz sam se navukla na Igru prestola.
    3. Obozavam cokoladu. Ne racunam slatkise koji nisu cokoladni u slatko. :D
    4. Volim da se setam Dunavskim kejom a splavovi su mi drazi na Savskom.
    5. Obozavam lubenicu! U stanju sam da pojedem tonu i da posle umirem koliko sam se najela.
    6. Imam obicaj da kasnim bez obzira na to koliko ranije krenem da se spremam. :(
    7. Da mogu ne bih izlazila iz Diznilenda. :)

    ОдговориИзбриши