понедељак, 26. август 2013.

Kozmetika za plažu

Današnji vremenski uslovi i generalno datum sam po sebi nisu baš primereni za ovakav post. Moje opravdanje što je ovaj post na blogu tek danas jeste taj da sam većinu ovih proizvoda isprobala tek ovog leta i da nisam htela da dajem preuranjene zaključke već sam želela da se utisci lepo slegnu. 
Ako neko tek sada ide na more, ovaj post će mu dobro doći, a u krajnjem slučaju-dobro će doći za pripreme morske kozmetike za sledeće letovanje :)
Koliko god mi želele da dobijemo lepu i preplanulu boju kože, važno je takođe i štititi se od štetnih uticaja sunca. U ovome nam pomažu raznorazne kremice, kao i pametno izlaganje suncu. Ja sam se većinom sunčala nakon 16h i uz ove preparate i BETA BRONZ kapsule dobila sam nikad bolju boju.
VICHY balzam za usne sa faktorom 30 sam nabavila na akciji 2 po ceni jednog, za 800 dinara u lokalnoj apoteci. Rečeno mi je da se ovi balzami više ne proizvode te sam ja bila jako srećna što sam ih ugrabila, a još srećnija jer im je rok do 2015 ili 16, te će poslužiti i narednih godina. Balzam je odličan, fine kremaste i nemasne strukture i prijatnog mirisa, ostavlja blago beličastu boju koja na usnama ne izgleda bolesno već im čak i da neki zanimljivi šmek. Od sunca štiti odlično! Usne mi skoro svake godine izgore, dok su ove godine bile savršeno mekan i glatke. Deluje nemoguće potrošiti ga i moj balzam još uvek izgleda kao da je tek otpakovan a prilično sam ga koristila. Veoma je izdašan i kvalitetan te ako igde naletite na njega, još na akcija 2 za 1, obavezno ga uzimajte :)
KOTO DERMA krema za lice sa faktorom 20 - Moram odmah na početku da se zahvalim dragoj Jeleni koja mi je još prošle godine preporučila ovu kremu i zbog koje moje lice nijednom nije izgorelo. Ovo je krema sa faktorom 20 i moje lice je savršeno štitila u prvim danima izlaganja suncu. Imam dosta svetlu put te sam se trudila da ne izgorim već da postepeno dobijem boju. Krema je lagane teksture i izuzetno brzo se upija. Ne ostavlja masne i teške slojeve već neprimetno stoji na koži i čuva je od štetnih zraka. Koristila sam je u prvih 6 dana i uspela sam da dobijem finu boju, a nakon šestog dana na lice nisam stavljala nikakvu zaštitu i nisam izgorela. Preporučujem ovu kremu za lice svim srcem i sigurna sam da će se i sledeće godine naći u mojoj torbi za plažu :)
Još jedna stvarčica iz KOTO DERMA laboratorije je emulzija za telo sa faktorom 20. Ovu emulziju sam tek ove godine isprobala i jedina zamerka je ta što je pregusta i malo teže se razmazuje. Apotekarka mi je rekla da je ona dovoljna za 10 dana mazanja ako se maže samo jedna osoba. Emulzija odlično štiti od sunca baš kao i krema za lice
Nakon dobijanja blage boje prešla sam na GARNIER AMBRE SOLAIRE SPF20 kojim sam se mazala nekoliko dana nakon što sam prestala da koristim KD emulziju. Ulje je fino, ne lepi se i nije previše masno. Daje blago preplanulu boju i dosta dobro štiti. Dok sam ga koristila, i pored zaštitnog faktora, uspela sam da navučem još nekoliko nijansi boje :) Odlično ulje koje će se vrlo verovatno i sledeće godine naći u mojoj letnjoj kozmetici
I najslađi od proizvoda za negu tela- L'ERBOLARIO pekmez za ubrzano tamnjenje bez faktora.Ovaj pekmez već godinama želim da probam i ovog leta sam ga u Makarskoj našla na popustu od 20% sa kojim me je izašao oko 100 kuna (cca 15evra) i bez daljeg razmišljanja sam ga kupila. Mislim da je ovo pored Collistar pekmeza najhvaljeniji proizvod za brzo tamnjenje na tržištu i ja sam morala da vidim da li je tolika buka vredna para. U mom slučaju je bila vredna! Kao što sam napisala na početku, nikad bolju boju nisam imala i mislim da je to sve zahvaljujući ovoj marmeladi i Beta Bronz kapsulama. Tekstura joj je predivna i gelasta, braonkaste boje koja koži daje jednu do dve nijanse kada se namaže. U principu ga nije potrebno mnogo staviti, međutim ja sam se svako malo mackala kako bih ga potrošila jer mu je rok trajanja 6 meseci od datuma otvaranja, te mi je bilo žao da bacim polovinu. Dosta dobro dođe i za hidriranje na plaži kad se koža isuši od mora i sunca. Miris je blag i biljni, mom nosu izuzetno prijatan. Počela sam da ga mažem desetog dana sunčanja bez ikakvog faktora ispod. 99% ću pekmez nabaviti i sledeće godine, osim ako me ne pukne da isprobam Collistarov, ali za sada ovo je broj 1 čudo za brže dobijanje lepe boje :)
i jedna sličica kako izgleda sadržaj magične kutije
Za kraj je na tapetu jedan proizvod za neku kose na plaži iz BALEA kolekcije od prošle godine. Drugarica je pokušavala da pronađe ovaj sprej i ove godine međutim kako je prošle godine bio LE, ove godine ga nikako nije bilo u DM radnjama. Super proizvod nakon kog se kosa izuzetno lako raščešljava i ostaje mekana. Ja sam ga prskala na mokru kosu nakon izlaženja iz mora i dosta mi je olakšavao raščešljavanje. Ne znam da li je to zasluga ovog spreja ili ne, ali kosa mi je lepo posvetlela (inače se sa mora vratim nekoliko nijansi svetlija i svi misle da sam se farbala ali sada sam prezadovoljna učinkom sunca na moju kosu) i nije se dodatno isušila i još uvek u njoj ima života i sjaja. Ukoliko se ovaj sprej ponovo uvrsti u neku letnju kolekciju definitivno ću ga nabaviti kao žaštitu za kosu na moru.

Koji su vaši omiljeni morski proizvodi i šta biste mi preporučile? Da li ste koristile nešto od ovih stvarčica i ako jeste kakvi su vaši utisci?

Do skorog čitanja, kisi kisi drage moje <3



28 коментара:

  1. Jao pekmez mi je super! :) Nisam ga vidjala ranije... Je l' ga ima u Srbiji ili smo i za to uskraceni? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. u nekoliko apoteka u kojima drze lerbolario sam pitala i nisu ga imali, e sad ne znam da li ima negde drugde :(

      Избриши
  2. E A VIDIS, MENI TAJ DŽEM I NIJE BIO DOBAR!! PA SE UVEK VRATIM NA COLISTAR, ILI MAUI BABE PROBAJ, STVARNO NEĆEŠ ZAŽALITI!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. moracu da probam i te :) videcu collistar mozda sad na snizenju u jasminu da uhvatim :)

      Избриши
  3. I meni ovaj pekmez super zvuci:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Jel inace koristis koto dermu za lice ili si samo ove proizvode probala? Ja sam ranje isla u Koto dermu da mi sredi lice, ali sam sada uspela da to uradim i bez njih, pa sam srecna sto ne mroam vise stalno tam oda odlazim. Nista od ovih Koto proizvoda sa uv filterima nisam probala. Nisam ni znala da ih prave.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nisam nista drugo njihovo koristila, ova krema za lice sa faktorom mi je prosle godine bila prvi njihov proizvod a gledala sam po netu jos neke sitnice koje me privlace... probaj, mislim da se neces pokajati :)

      Избриши
  5. Super stvarčice :)
    I ja jako volim Beta Bronze kapsule a još sam probala i ovaj Balea sprej za kosu i ok je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) Beta bronz mi je otkrovenje od prosle godine :)

      Избриши
  6. Zelim ovaj pekmez :D i balzam, je l si ga kod nas uzela? :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pekmez sam kupila u hrvatskoj, a balzam je bio prosle godine u dmu, vise ga nema nazalost :)

      Избриши
  7. Divne stvarčice a pekmez kupujem za naredno ljeto,svi ga hvale :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) obavezno, pa da cujemo tvoje utiske o njemu :)

      Избриши
  8. koristila sam i ja ovo garnierovo ulje jedno vrijeme ovo ljeto i nije lose :) super ti je blog i vidim eos lipbalm na header? gdje si ga nabavila?:)))))

    mfashionfreak♥blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala mnogo :) nabavila sam ga preko sajta http://www.brigettesboutique.com/?Click=38791 :)

      Избриши
  9. Pekmez deluje zanimljivo :) Koristila sam taj Balea sprej i jeste fin i lepo miriše, samo mojoj kosi ipak treba nešto jače.

    ОдговориИзбриши
  10. bila si u Makarskoj <3

    od ovih tvojih stvarčica sam koristila pekmez ( i obožavam ga) i Balea sprej koji isto obožavam i baš mi je krivo što ga nije bilo ove godine za kupiti. Nadam se da će ga iduće godine opet uvrstiti u ponudu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Makarska je moj drugi grad :) svake godine sam tamo jer mi je mama iz Makarske i mnoge lepe stvari me vuku u Makarsku :)

      Drago mi je da se i tebi ove dve stvari svidjaju :)

      Избриши
  11. Odlican post. Neka je i kasno, taman za narednu godinu. Drago mi je da ti kremica iz Kotoderme odgovara, meni je i dalje odlicna za lice i jedina koja nije napravila haosa. Nju ne menjam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala mnogo :) ne menjam ni ja kotodermu, beskrajno ti hvala na toj preporuci :)

      Избриши
  12. Koristila sam Koto Derma preparate za zastitu od UV zracenja i super su mi ;) Inace, njihovu kozmetiku sam godinama koristila i jedina je uspela zaista da mi dovede lice u normalu. Malo me smara to zakazivanje, i odlazak, cekanje...pa sam u poslednje vreme pocela sama da kupujem osnovnu negu. Misljenja su podeljena, kada je KD u pitanju. Negde sam cak citala da stvara zavisnost, i lice je ok dok se njihovi preparati koriste, ali cim se prekine upotreba stvar se vraca na staro. Uopste se ne slazem sa tim. Prestala sam da koristim njihove preparate pre par meseci i lice mi je i dalje normalno. Moracu ponovo da im se vratim ;) Meni su zaista jako pomogli.

    Izvinjavam se malo duzem komentaru, ali ovo je prvi put da na nekom blogu procitam nesto o Koto Dermi ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma sta se izvinjavas, i treba da podelis svoje iskustvo o njima :) ja nikad nisam imala nekih problema sa licem tako da nemam iskustva sa njihovom kozmetikom za resavanje problema, ali cu svakako obratiti paznju na neke cistace, mleka i tako te proizvode :) hvala na komentaru :)

      Избриши