субота, 31. август 2013.

Instagram - July and August

Pošto me dobar deo jula nije bilo, iako sam mogla da se pozabavim makar instagram postom želela sam da se što više odmorim od kompjutera i isti sam koristila možda 3 puta za punih mesec dana koliko sam bila u Makarskoj. Zbog toga ovom prilikom gledate fotke jula i avgusta :)
Uživajte mi :)

DMovski Beauty Blender i čudo za umivanje-zaljubljena sam u oba!
Pizza sa piletinom i tikvicama u Chicago stilu iz Pizza Bara-njami
Yo Mama za mene i moju dragu Milu :)
Noviteti sa L'Oreal događaja Beauty planeta+uljez u vidu Essence rumenila
Essie Trophy Wife
Luda mačka
Predivne ružice
Essence That's what I mint
Obožavam leto zbog preukusnog voća
Fantastični Golden Rose Holiday lakići
Golden Rose Holiday #66
Home made milkshake-najbolji!
Zaludela sam se pravljenjem mafina :D
Zalazak sunca na autoputu NS-BG
Novi kupaći(700din) i naočare(300) od Kineza-omiljeni ovog leta!
Izložba Živeo život
Golden Rose Holiday #61
Čokoladni milkshake na Makarskoj rivi u Romani
Nešto najodvratnije što sam ikada popila, ali flaša je prelepa!
Mostar noću
Voćna salata iz splitskog Cukarina. Ko ima priliku neka ga obavezno poseti :)
Sunčanje ispred Deep-a sa pogledom na Brač
Deo plažne kozmetike :)
Mah mah iz Makarske
Noviteti nabavljeni u Splitu i Makarskoj. Uskoro recenzije :)
Ponovo letnja kozmetika
Nas tri zenske sa istim narukvicama <3
Hvala tetka :)) Eveline lak za brži rast noktiju, Essie Chocolate Cakes, Essie Good to go, Ricinusovo ulje za trepe, Amika probna pakovanja maske i kreme za kosu(zaljubljena sam u boje <3 )
Mafini i Essie Chocolate Cakes(uskoro i recenzija)


To bi bilo to za ova dva meseca, nadam se da ste uživali u slikama pa se vidimo u ovakvom postu ponovo za mesec dana :) Kisi kisi :***

41 коментар:

  1. Divne su ti slicice! :)

    I mnogo ti dobro stoje ovi GR teksturci :)

    ОдговориИзбриши
  2. Divne su slike, bas dosta istih stvari volimo, nevezano za kozmetiku kao npr muffine, to sa, specijalizirala pravljenje, obozavam ih :) pa pizza bar, redovna sam tamo a i yomama mi je ljubav,a nemam 100kg heheheh

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa to ti i nije bas neka pohvala,mislim njih bi naculo i dete od 10god. da napravi,blamiras se. :)

      Избриши
    2. hvala draga :) ja obozavam da jedem i po slikama bi rekao covek da imam 100 tona, a ja nikako da se ugojim i pomerim sa svojih 50kg :D

      ja sam konacno pronasla savrsen recept za mafine i opet se danas bacam na pravljenje :)

      Избриши
    3. polakše sa tim mafinima da ti ne izađu na nos, he he
      p.s. našla sam ti predivne ljubičaste košarice

      Избриши
    4. nece, vise ih jedu svi drugi nego ja :D
      hvala <3

      Избриши
  3. Divno Anci, vecinu sam vec ispratila ;)

    Imala sam i ja period muffin ludila i maltretirala sam svoje ukucane, ali i decka, konstantno isprobavajuci nove ukuse, kako slatke, tako i slane. Uzivam u pravljenju, ali i dekorisanju. Tvoji izgledaju fenomenalno ;) Nisam odavno pravila, pa si me sad podsetila. Kod mene sezona pocinje sa prvim jesenjim danima ;)

    Obozavam roze bebice sa pocetka posta, GR Holiday lakice (divan izbor), Yo Mama...mmm...obozavam ;)
    Interesuje me kako ti se svidjaju Amika preparati? Zelim da kupim full size, ali niko jos nije pisao o njima, pa cekam ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja sam ih u 5 dana napravila 5 puta :D sad kad sam se vratila sa mora dobila sam savrsen recept i ponovo ih pravim danas jer su nestali :D
      Sto se amike tice jos uvek nisam probala ova dva uzorka sto sam kupila pa kad isprobam javicu :) mislim da su ove dve kesice bile 50 i 60 din u aleksandru u klare cetkin :)

      Избриши
  4. Super fotografije , a ti predivna !

    Puno noviteta, fine hrane, sunce, more...sta ces ljepse :)

    ОдговориИзбриши
  5. Divnog svačeg nečeg :D Ovog ljeta smo izgleda bile stalno na istim mjestima, moja relacija je bila Makarska-Split-Mostar-kuća :D

    Btw.meni ovaj Arizona od zelenog čaja i meda skroz skroz dobar :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala hvala :) ja sam imala nameru da ti se javim kad sam bila u Mostaru medjutim bila sam 3 dana i sve je bilo na knap :( dogodine mozemo da se nadjemo u Makarskoj, tamo cu svakako biti dobar deo leta :D
      meni se nikako ne svidja :( zao mi je sto nisam probala jos neki!

      Избриши
  6. Koje slike, a koji noviteti! Oči mi ispale. Jedva čekam recenzije onog Garnier ulja. Dugoooo me mami, a nikako.

    ОдговориИзбриши
  7. Kud sam sad videla ovu picu, moram ovako kasno do pekare :D
    Svi lakovi su mnogo lepi :)

    ОдговориИзбриши
  8. Sličice su stvarno vesele i zabavne, ali mene je osvojio ovaj čokoladni Essie :)

    ОдговориИзбриши
  9. Taman se izoduševljavam lakovima, a onda naletim na fotke hrane, pa zaboravim šta sam prethodno videla :D :D
    Divno!

    ОдговориИзбриши
  10. Mah-mah i tebi :) Divne slike, imala si super mesec :)

    ОдговориИзбриши
  11. Makarska riva i divne narukvichice! <3
    Jedva cekam utiske za AMICU!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :)
      probala sam sinoc masku i apsolutno sam odusevljena :)

      Избриши
  12. Meni mačka prva! A, sve fotkice su super, vidi se da si uživala :)

    ОдговориИзбриши
  13. Predivne slike, bas mi je drago da si ovako lepo uzivala :)
    Samo, pitam se sto sam sad ogladnela :D

    ОдговориИзбриши