четвртак, 22. август 2013.

Mixa 24h Moisturising cream for very dry skin

Drage moje, posle dugih mesec dana pauze konačno se vraćam blogovanju! Moram priznati da mi je prilično nedostajalo, ali mi je isto tako prijalo da se malo odvojim od kompjutera i cyber sveta :)


Prva recenzija nakon pauze je fenomenalna Mixa hidrantna krema sa 10% glicerina i shea buterom. Ovo je krema koja sadrži najveću količinu glicerina (druge dve imaju valjda 6% i 8%) i nju mi je preporučio dermatolog na L'Oreal Beauty Planeta događaju. Moram da priznam da sam bila malo skeptična u vezi sa ovom kremom jer mi je od ovog 10% kroz glavu prolazilo sve samo ne glatka i fina koža nakon nanošenja. Bojala sam se da će krema biti izuzetno masna i da će je biti jako teško utrljati, razmazati, da je koža neće lepo upiti i da ću se sijati kao tepsija iako imam jako suvu kožu koja vapi za hidratacijom. Na moju veliki sreću ovo su bile samo predrasude.
Šta Mixa obećava

Šta ja kažem:
Krema je jako lagane teksture,razmazuje se i upija u roku od minut, a kožu ostavlja dovoljno hidriranom-ni premalo ni previše već taman, nežnom i mekanom. Mislim da će ova krema biti odlična i za zimske dane kada mi je koža grozno suva, ali za leto se pokazala fenomenalno! Puder preko nje klizi odlično i isto tako i izgleda. Izuzetno mi je drago što sam imala priliku da je probam jer je Vichy krema sa ružom koju sam koristila prestala da se proizvodi i baš sam razbijala glavu šta novo probati. Ova krema će svakako jako dugo biti u mom svakodnevnom ritualu, a onu sa manjim procentom glicerina bih preporučila i masnokošcima jer je ova sa 10%  toliko lagana i divna da stvarno mislim da ove kreme za lice odgovaraju svima.

sastav

U poslednjih mesec i po dana sam isprobala gomilu Mixa proizvoda i svima sam oduševljena, te u narednom periodu sledi mnoštvo recenzija i utisaka o njima. Najviše sam se oduševila ovom za lice te je njena recenzija logično i bila na prvom mestu :)

Da li ste probale ovu kremu i ako jeste da li vam se dopada? Imate li nešto drugo iz Mixa asortimana što ste probale?

Do skorog kuckanja, kisi kisi drage moje :****


32 коментара:

  1. Nisam još uvek ništa probala, a toliko ste u poslednje vreme raspalile po recenzijama Mixa proizvoda da ću morati da pazarim nešto, bilo šta, nema mi druge :D

    ОдговориИзбриши
  2. Koliko kosta ta krema? Voljela bih je probati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nisam sigurna jer sam je ja dobila, mozda oko 500 dinara

      Избриши
  3. Одговори
    1. mislim da je oko 500 din ali nisam 100% sigurna! a ima je u liliju i dmu :)

      Избриши
  4. Odlično zvuči :))

    Nadam se da ce ovaj brend i kod nas stici :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja se nadam, stvarno je steta sto ga nema u hrvatskoj

      Избриши
  5. Meni je preporučena ona sa 6% glicerina i iskustvo mi je sasvim isto kao tvoje. Neočekivano dobar proizvod. Možda ću da uzmem ovu sa 10% glicerina za zimu, kada mi koža bude baš dehidrirana.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da se i tebi svidja i nadam se da ce ti 10 takodje odgovarati :)

      Избриши
  6. I men ise Mixa mnogo svidja. Ovu kremu nisam probala posto nemam bas suvu kozu. Radujem se ostalim recenzijama. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Kod nas nema Mixe ali se nadam da će doci da i mi probamo :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja se isto nadam da ce ovaj odlicni brend doci i kod vas :)

      Избриши
  8. Za sad sam imala priliku da probam kremu za ruke, mleko za telo i kremu za izuzetno suve delove tela, poput peta i laktova. Malo je reci da sam odusevljena <3

    Ovu kremu moram da kupim decku. On se bas muci sa suvom, dehidriranom kozom ceo zivot, tokom cele godine. Jedina krema koja mu odgovara je Vichy Aqualia Thermal Rich. Verujem da ce i ovom biti zadovoljam koliko i ti ;)
    Hvala na recenziji, bas sam cekala da neko recenzira kreme za negu lica ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nadam se da ce se i decku svideti ova krema :) meni je stvarno savrsena :) krema za ruke je takodje fantasticna! ma sve je odlicno :)

      Избриши
  9. Nisam probala ovu kremicu, ali sam probala onu drugu Mixa kremicu i meni je fantastična - toliko je dobra da žalim što ih nema kod nas!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim na onu za suhe djelove kože (koljena, laktovi, stopala) - zbilja je odlična :)

      Избриши
    2. tu nisam probala ali cu definitivno morati da je nabavim :)

      Избриши
  10. Za sad koristim samo micelarnu koja je fenomenalna. Tragam za odgovarajucom kremom za lice. Mozda kupim ovu ali sa najmanjim procentom glicerina.

    ОдговориИзбриши
  11. Odlicna je krema. Ja onu sa 8% koristim sad kao nocnu. A mislim da cu da uzmem i onu od 6% sada za jesen. Zavolela sam njihovu kozmetiku. Odusevljena sam.

    ОдговориИзбриши
  12. zbilja se nadam da će mixa doći i do nas, vidim da ste sve pune hvale za njihove proizvode :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja se nadam da ce doci u hrv, stvarno su im odlicne stvari :)

      Избриши
  13. Pozdrav, jel netko od vas djevojaka koje ste oduševljene (sve:) ima stvarno izrazito jako suhu kožu, koja se peruta i ljušti i da vam je odgovarala? Meni apsolutno ništa ne pomaže osim Belosalic masti (salicilna kiselina).
    Hvala unaprijed;

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja moram priznati da nemam toliko suvu kozu da je stalno sklona perutanju i ljuspanju :(

      Избриши
  14. Hvala ti za ovaj post, ja prosto nisam znala da li da uzmem ovu sa 10% ili 8% jer imam nenoralno suvu kozu. Plasila sam se isto cega i ti, da nije previse masna jer mi od takvih izlaze bubuljice. Onda je to bezveze bacen novac i kremu koristim za ruke. Uzela sam neku afroditinu bogatu hranljivu i to je toliko masno da nije ni za ruke. Obradovala si me kada sam procitala da je lagane teksture. Koristim micelarnu za cescenje lica i super mi je iako imam nenormalno osetljivu kozu. Presla sam sa vichy micelarne na mixa, nema razlike, a u ceni ima i to dosta. :)) Kupicu ovu kremu veceras mada sam i dalje malo u dilemi, svi imamo razlicite utiske za neki proizvod.

    ОдговориИзбриши
  15. Kao sto sam napisala juce, kupila sam ovu kremu Mixa 10%, ali meni ona nije dovoljna, lice mi je upije u sekundi i posle 5 minuta osecam vec da zateze. Do nedavno sam koristila Avene bogatu hranljivu kremu i ona mi je bila dobra, ali je i skupa, malo vise od 3000 din. pa sam htela da predjem na nesto jeftinije.

    ОдговориИзбриши
  16. Mene jako pecka lice kad nanesem upravo ovu kremu, potom nekoliko minuta koza se smiri i lice izgleda lijepo i mekano. Ne znam zasto se to desava, inace imam suho lice i neprijatan je osjecaj peckanja .

    ОдговориИзбриши