среда, 28. август 2013.

New in + Pan projekat

U proteklih mesec dana dosta toga se potrošilo, a skupilo se i ''nekoliko'' noviteta :) 
Pa pre nego počnem recenziranje svih noviteta, bio bi red i da vam ih pokažem.
Počinjemo kantom za smeće jer da bi novo stalo u zalihe, prvo staro mora da se baci :)
1. Balea losion za telo čokolada/smokva je jedan od onih Balea losiona koji vam se ili svide i onda kukate što su LE ili nikako ne možete da ih svarite. Čoko/smokva je meni njihov najlepši LE losion dok mi se badem/višnja nikako nije svideo. Č/s odlično hidrira, prelepo miriše na čokoladu, miris se zadržava čak i nekoliko sati nakon nanošnja. U zalihama imam još dva komada-to vam govori koliko sam zadovoljna njime.
2. Mixa micelarni šampon za kosu je šampon koji sam koristila poslednjih mesec i po dana(toliko su potrajale dve flaše uz svakodnevno pranje kose nakon plaže). Rekla bih da dosta dugo traje jer kosili potrošim daleko brže. Šampon je odličan, lepo peni, odlično čisti, kosa je nakon njega mekana i nežna- detaljnija recenzija stiže uskoro.
3. Blistex Cherry-Berry balzam za usne koji mi je posle Conditioning balzama njihov najbolji! Trajao mi je čak nekoliko meseci i izuzetno sam zadovoljna hidratacijom i mirisom, sve preporuke za njega.
1. Diplona regenerator za sjaj kose - Trajao mi je tačno godinu dana i moram priznati da me je prilično smorio. Dešavalo se čak i da ga sklonim na neko vreme i koristim drugi regenerator jer mi je ovaj dosadio pa da mu se opet vratim samo da ga potrošim i konačno sam to i uspela! Savet-ukoliko niste našle HG balzam za kosu, ne kupujte litarska pakovanja jer će vam na nos izaći, a želećete da isprobate nešto drugo. Solidan ali ga neću ponovo kupiti.
2. Neutrogena visibly clear krema za umivanje sa grejpom po meni čudne teksture jer sam navikla na gelove ali dosta dobro čisti lice. Osim teksture i toga što ne peni nemam apsolutno nikakve zamerke i kupila bih je opet da na wish listi nemam još 3589 umivalica koje želim da isprobam :)
3. Kosili šampon za kosu svi znate o čemu se radi i dalje diskusije na temu ovog šampona nisu potrebne :)
4. Biobaza gel za umivanje sa cinkom i kamilicom - iznenađujuće dobar proizvod nakon razočarenja u njihovu kremu za lice. Ovaj gel super peni, lepo čisti, ne isušuje i ne masti lice, ne stvara bubuljice. Lice mi je najlepše bilo nakon umivanja ovim gelom. Zaboravila sam ponovo da ga kupim kad sam bila u Hrvatskoj ali ću u oktobru tu grešku ispraviti :)
5. Caudalie elixir lepote već recenziran, dosta dobar ali ga u skorije vreme neću kupiti jedino zbog cene i brzine kojom se troši
6. Miss Sporty cement nail booster bazni lak za nokte za cenu po kojoj se prodaje i više nego odličan za moje trenutne potrebe. Sledeći verovatno kupujem neki iz Eveline asortimana ali ovog svakako imam u zalihama :)
1. L'Erbolario pekmez za brzo tamnjenje sam morala da potrošim ovog leta iz prostog razloga što mu je rok trajanja sitnih 6 meseci od dana otvaranja te ne bi imalo nikakvog smisla da sam ga čuvala za sledeće leto. I dalje sam oduševljena njime, ali moja radoznalost mi nije dala mira te sam za narednu godinu ipak nabavila Collistar pekmez koji može da se koristi čak dve godine od dana otvaranja.
2. Kotoderma emulzija za sunčanje sa faktorom 20 verovatno ću je i dogodine uvrstiti u svoju letnju kozmetiku.
3. Balea sprej za zaštitu kose od sunca nisam ga do kraja potrošila ali obzirom na to da je već dve godine u upotrebi i da mu je rok do 10.2013-vreme mu je da leti u kantu
4. Macadamia Healing Oil Treatment 125ml mi traje već godinu dana. Odlično ulje ali meni trenutno preskupo. Jednog dana mu se svakako vraćam a do tad istražujem nove mogućnosti :)

Konačno na red dođoše i noviteti od kojih sam većinu isprobala, fotkala i vredno spremam recenzije :) 
Kupovina iz Splita i Makarske(Obožavam DM tamo jer stalno imaju neke akcije, popuste, kupone itd...)
Beogradska kupovina (Balea losiona ima u DM-u kod starog Merkatora i kod BG Arene)
Famozna ''Šaneluša'' koja se dobijala u nekom HR časopisu. Draga Marelica mi je obezbedila čak dva komada i hvala joj beskrajno na tome jer sam zaljubljena u ovu maskaru <3
I poslednje ali nikako najmanje važno! Hvala najdivnijoj Mariti na gomilici testera koje mi je dala <3 :) Jedva čekam da ih isprobam, ali se nadam da se neću navući baš na sve L'Occitane stvarčice :)

Imate li nešto od proizvoda koje sam potrošila ili novotarija koje sam donela u svoju kolekciju i kakvi su vaši utisci? :)

Do sledećeg čitanja, kisi kisi :***




38 коментара:

  1. Super nove stvarcice, bas me zanimaju utisi za aussie, a hit mi je casopis sa chanel maskarom, mogli bi nasi malo da se ugledaju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) evo aussie recenzije kada sam uzela probna pakovanja :) http://memakeupandeye.blogspot.com/2013/04/aussie-miracle-moist-shampoo-conditioner.html

      stvarno bi mogli da se ugledaju, prosle godine se dobijao opi lak i avojuice losion za ruke za nekih 5 evra uz gloriu -.- a kod nas jedva neki sugavi tester uspemo da dobijemo

      Избриши
  2. Super noviteti, slazem se za DM tamo, uvek imaju neke akcije. :) A ovi nasi bi se stvarno mogli ugledati na njihove casopise.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala mnogo :) nasi i iz dma i casopisi bi mogli da se ugledaju :D

      Избриши
  3. Jao svasta si probala, ja imam aussie kolekciju i bas sam zadovoljna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja sam zadovoljna, sad jedva cekam da potrosim aktuelni sampon i prebacim se u potpunosti na aussie :)

      Избриши
  4. Hahahaha Shanelusha! Carski! Blago tebi kupila si Nuxe svetlucavo ulje i Eveline tush. Njih bas zelim. Tus sigurno kupujem ako odem malo do susednih zemalja. U Srbiji toga nema. Koliko si platila Nuxe ulje?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :D Eveline tus je savrsen! ja sam mislila da necu umeti da ga nanesem ali tako se lepo rukuje sa njim da je to nesto neverovatno :) a nuxe svetlucavo ulje sam u dmu sa nekim silnim popustima platila 17evra za 50ml umesto 26evra, a ovo veliko obicno od 100ml sam platila 21evro umesto 34evra. u Splitu ima jedan DM koji ima apoteku, a DM ima kupone za 25% popusta na jedan proizvod i jos kupon od 15% na celu kupovinu i onda sam sve te kupone iskoristila i prosla puno jeftinije...

      Избриши
  5. Super su svi proizvodi, i ja obozavam Balea losion cokolada smokva:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Kako mirise taj YR gel za tusiranje od kafe?
    Jel bas na kafu ili nekako drugacije?
    Pravim neki spisak drugarici ako ja prije NG ne uspijem skoknuti do ZG jer sam na moru ocito bila u malenoj nedodjiji bez Bipa, Müllera, Kozma i ostalog :-)
    Slazem se za losion od smokve, Eveline tus je super, imam par i tih Essence tecnih ruzeva, i oni su dobri.Neki dan sam uzela neku Gliss prskalicu, i sad kontam kako tu tvoju nigdje nisam vidjela iako ima sampona i obicnih regeneratora iz te linije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. mirise bas na pravu pravcatu kafu :) jos uvek ga nisam isprobala ali uskoro cu :) i samo da znas da su ti gelovi u YR jeftiniji u hrvatskoj nego sto su u beogradu! za evro, ali to ti je na dva gela vec jos jedan. ja sam ovaj u splitu platila 15kn(2evra) a u bg su 350din(3evra). Ni kod nas ni u hrv dmu i kozmu nema ove prskalice iako uredno ima i sampona i regeneratora, ima je jedino u Mulleru -u Splitu konkretno sam ja ovu nasla :) ako te jos nesto zanima slobodno pitaj da znas lepo spisak da sastavis prijateljici :D

      Избриши
  7. tu šanelušu je meni ugrabila seka kad je bila akcija, ali je uzela samo jednu. onda mi je dala par puta da probam i uzela ju sebi :P
    super su ti noviteti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :)
      nek si je ti zaplenila, stvarno je vrhunska :D

      Избриши
  8. Divni noviteti. Narocito Nuxe ulje, Catrice i Aussie, za koje jedva cekam recenzije.

    ОдговориИзбриши
  9. Nije ti ni loše :D Ova Balea miriše diivno, a onaj sa bademom, krema-ulje, je bio vrhunski za moju kožu ali miris mi dosadio :) Maskara Chanel u časopisu :O bez komentara!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. priznajem da nije bilo lose :D ja sam obozavala balea badem zimski i miris mi ni za 100 godina nece dosaditi! drzim palceve da ga opet uvedu u ponudu na zimu :)
      a sta da ti kazem,to je prava reklama :)

      Избриши
  10. Divni noviteti ;) Jedva cekam recenzije ;)

    Nego, mene interesuje sta je ono malo roze u kesici sa novitetima, u gornjem levom uglu? ;D Nekako me zainteresovalo, i nemam predstavu sto bi moglo biti ;P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) i ja jedva cekam da se bacim na pisanje :)

      a malo roze u kesici su interdentalne cetkice :) bas ove sam videla i u liliju za nekih 700din, dok sam ih ja u Mulleru platila oko 5evra :) i curaprox su dobre ali su malo skuplje :)

      Избриши
  11. Baš sam planirala da probam Blistex, a kad ga preporučuješ sigurno ću :)
    Čekam recenzije divnih noviteta :)

    ОдговориИзбриши
  12. Woow, divne stvarcice od kojih dijelio mnogo: Nuxe ulja, Chanel maskarica,YR tusiralica od kave...ma predivno sve i mislim da ces biti rezadovoljna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. uljima i maskarom sam vec odusevljena a yr jedva cekam da probam :)

      Избриши
  13. Uuuu, kakva divna gomila! U pravu si za velika pakovanja, tu sam grešku napravila mnogo puta i nikako da izvučem pouku :(

    ОдговориИзбриши
  14. Obožavam Baleine losione za telo, uvek posebno zabavni budu ovi limitirani :D

    ОдговориИзбриши
  15. ajoj koliko novih i zanimljivih stvarčica... dm je zakon, tamo bih se najradije preselila :D

    ОдговориИзбриши
  16. Iduće godine obavezno kupujem taj L'Erbolario pekmez :D

    ОдговориИзбриши
  17. Pa ne mogu bas da se slozim sa tobom po pitanju Diplona regeneratora. Ja otkako sam njih otkrila, nista drugo ni ne kupujem :)
    Imam i ovaj i zuti i meni su extra.
    Posle niza PPova, ne volim mnogo da razmisljam sta sledece za kosu da uzmem, pa nakupujem 2-3 kile pakovanja/balzama i mirna sam do daljeg :)))

    Lepe su ti stvarcice, uvek volim da vidim sta se novo kupuje, narocito sada pred kraj leta i pocetkom jeseni. Ne znam, nekako mi je generalno jesen idealna za soping, narocito kozmeticki :)

    Izvini na Odiseji, Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja ne mogu da se smirim samo sa jednim jer volim da isprobavam i da menjam mirise balzama tako da sam jedva docekala da ga potrosim :)
      hvala mnogo :) svako godisnje doba je odlicno za kupovinu ako mene pitas :D
      ne izvinjavaj se, volim dugacke komentare :)

      Избриши