петак, 30. август 2013.

NUXE Huile Prodigieuse OR vs. Balea Summer Glam body lotion

Odmah na početku moram da napomenem da ovo neće biti potpuna recenzija Nuxe ulja i predstavljanje svega što ono čini za kožu. Recenzije zlatnog i običnog ulja biće uskoro na blogu, a do tad vam predstavljam poređenje ova dva proizvoda.

NUXE zlatno suvo ulje
Ovo ulje sam nabavila u Splitu po ceni od cca 17evra (postoji DM u Splitu koji u svom sklopu ima i apoteku, te na sve proizvode iz apoteke važe kuponi za sniženja. Ulje je originalno koštalo 200kn za 50ml.) Ulje dolazi u staklenoj bočici koja na vrhu ima poklopac koji se odvrće i kao i sva ulja od 50ml nema prskalicu već otvor koji nije ni preveliki ni premali već taman kako treba da se sa količinom ulja ne pretera.
Ulje sam nekoliko puta nanosila na kožu koja prethodno nije mazana nikakvim losionima i kremama i bilo mi je malo teže razmazati ga. Nakon toga nanosila sam ga tako što bih prvo namazala neki losion za telo, pričekala pola sata i onda nanela Nuxe. Koža mi je bila strašno isušena od sunca i morske vode te se ova kombinacija ispostavila kao odlično rešenje. Sada kad se malo oporavila i došla na staro verovatno bi mi lakše bilo naneti samo Nuxe ulje bez losiona ispod.
Za celo telo potrebno je jako malo ulja. Recimo da je ova količina dovoljna za jednu celu ruku jer se ulje odlično razmazuje. Ne ostavlja masni trag, koža ostaje glatka, mekana i prekrivena divnim zlatastim šljokicama. Miris mu je takođe prelep, note koje ja stvarno ne mogu da opišem i ne znam sa čime bih uporedila, ali verujem da bi svakome bio prijatan.
Šljokice su diskretne i to mi se izuzetno sviđa jer se ne sjajim kao jelka već koža dobije predivan sjaj (na preplanuloj koži izgleda stvarno fantastično). Šljokice se na koži zadržavaju 24h. Ne mrdaju ni nakon kupanja u moru, mazanja sredstvima za sunčanje, a poneka se čak zadrži i nakon trljanja lufom što me je prijatno iznenadilo. Dakle-postojanost mu je jača strana :) 

Balea Summer Glam LE
Ovaj losion za telo sam pre nekoliko dana kupila iz čiste radoznalosti. Znam da je na forumu bio hvaljen Summer Glam iz prošlogodišnje kolekcije koji ja iz meni nepoznatog razloga ipak nisam probala. Kad sam videla SG naziv na bočici odlučila sam da mu dam šansu jer znam da su im svi LE losioni do sada bili odlični.
Losion je prelepog kokosastog mirisa koji je intenzivan pri samom nanošenju na telo, ali čim se nanese miris se smiruje i postaje vrlo blag i prijatan, a da bi se osetio u potpunosti potrebno je ruku skroz približiti nosu. Na telu se zadržava i nekoliko sati nakon nanošenja ali vremenom bledi i postaje sve neprimetniji. Ovo mi se sviđa jer miris ne guši i ne ''ubija'' miris parfema koji nanesem nakon mazanja, ali se na odeći koju obučete odmah nakon nanošenja zadržava i po nekoliko dana.
Kao većina Baleinih losiona i ovaj odlično hidrira. Moj utisak je da na telu ima apsolutno isti efekat kao i Nuxe, ostavlja lep i blag sjaj koji suptilno ističe tamnu kožu. Za sve one koji nisu u mogućnosti da nabave Nuxe rekla bih da je ovo i više nego odlična zamena po ceni od 229dinara. Razlog zbog kojeg sam požurila sa ovom recenzijom je taj što je losion iz ograničene kolekcije i sve ga manje ima te ako se nekome dopala recenzije može ga naći u sledećim DM radnjama: 
1. Stari Merkator
2. Iza BG arene
3. Nevesinjska

Moj zaključak je da su oba proizvoda odlična na svoj način i Nuxe svakako ima mnogo više namena i prednosti na drugim poljima od Balea losiona koji je isključivo namenjen za telo, ali ako želite proizvod koji će da istakne vašu preplanulost i da vam da lep sjaj a za malo para, moj glas ide Balea losionu.

Da li imate neki od ova dva proizvoda i kakvi su vaši utisci?

Do sledećeg kuckanja, kisi kisi :****





24 коментара:

  1. Uh, Nuxe je ipak Nuxe. To je sve sto cu napisati :)) No dobra ideja za post, volim usporedbe pa svako moze da izvuce svoj neki zakljucak. :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To bez diskusije da je Nuxe Nuxe, ali u Srbiji nije dostupan pa ako je neko željan bar delića efekta koji pruža na telo, solidna mu je i ovo zamena :)

      Избриши
  2. Fenomenalno izgleda <3 Nazalost, nama nedostupno :(

    Nominovala sam te:http://headindclouds.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blogger-award.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ako se nekad zadesis u hrvatskoj obavezno ga nabavi! hvala mnogoooo :)))

      Избриши
  3. Steta sto kod nas nema Nuxe proizvoda. A to balea sam probala jos pre 2 god cini mi se, i bacila, meni miris ne odgovara, osim ako nisu nesto menjali posto je pakovanje sad drugacije a naziv isti

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. stvarno steta! imaju predivne proizvode i sve bih volela da isprobam :)
      a sto se balee tice nemam blagog pojma kako je taj od pre dve godine mirisao :/ ali verujem da su promenili bar nesto jer je pakovanje ni slicno starom

      Избриши
  4. Nuxe mi je na wish listi i svakako će gu nabaviti do godine.Super usporedba :)

    ОдговориИзбриши
  5. Imam Balea i odličan mi je, jedan od najdražih!

    ОдговориИзбриши
  6. Imam i Nuxe i Balein i po meni se Balea ne moze usporedjivati nikako. Ja sam se bas razocarala, niti sljokica niti njege...jedino sto lijepo mirisi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nemam pojma, meni je balea odlican ovako za svaki dan. malo mi je zao da trosim nuxe svakodnevno i na neke bzvz situacije pa ga cuvam za specijalne prilike a balea je dovoljno dobra zamena za neke nebitne situacije :) :D

      Избриши
  7. Jao Nuxe mi je tiha patnja! Predivno izgleda na koži!

    ОдговориИзбриши
  8. Zelim taj Nuxe ali s obzirom na pdv pri online kupovini morace da saceka putovanje u neku od zemalja gde se moze kupiti:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bolje sacekaj odlazak u inostranstvo pa ga tamo kupi :)

      Избриши
  9. Imam ovo nuxe, mnogo ga volim! A nisam probala to Balea, volela bih...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nuxe je savrsenstvo :) ako imas prilike nabavi baleu obavezno :)

      Избриши
  10. Nisam ih probala, ali mislim da bih pre Baleu, ulja i ja se vrlo retko složimo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. balea je super ako ne volis ulje. malo je potrebno i kad se fino dozira jako brzo se upije :)

      Избриши
    2. pa poredak je dobar

      Избриши
  11. Koristila sam drugacije pakovanje Balee i bila sam prezadovoljna kako mirise i kako ima diskretne sljokice :)

    ОдговориИзбриши