недеља, 22. септембар 2013.

AVON baza za senku

AVON primer se na našem tržištu pojavio pre svega nekoliko meseci. Dugo je bio na promociji i prodavao se po ceni od samo 300 din i bilo ga je gotovo nemoguće nabaviti. Poručivala sam ga iz kataloga u katalog i nikako da stigne. Posle tri kataloga i poslednji put kada je bio na sniženju-došao je u moje šake. A onda  nikako da se dohvatim baš za njega, sve sam posezala za Urban Decay Primer potion-om jer sam kontala što je sigurno sigurno je.
I napokon posle recenzije jedne od blogokoleginica naterala sam samu sebe da konačno isprobam ovu bazu. Malo je reći da je to bila ljubav na prvo mazanje! Tekstura baze je predivna, mekana i baršunasta pod prstima. Prelepo se nanosi na kapke, ravnomerno i bez muke se razmazuje i na njima ostavlja potpuno neutralnu i ujednačenu boju. Senke se super nanose preko baze i lagano i lepo se blendaju. A pored ovoga svakako najvažnija stvar je postojanost senki koja je i više nego odlična. Senka se ne mrda ceo dan niti gubi boju i intenzitet. Za mene je ova baza puno bolja od Artdeco samim tim jer je potpuno mat i nema one iritantne šljokice kao AD, i mnogo je lakša za nanošenje jer je penasta, lagana i mekana, za razliku od AD baze koja posle nekog vremena postane nezgodna i ''tvrda'' za nanošenje.
Postoji samo jedna nijansa koja se zove light beige.
sastav baze
Cena baze u aktuelnom AVON katalogu je 600 dinara bez popusta te ako se odlučite da je nabavite sačekajte neki sledeći katalog u kojem će možda biti na promociji i po nižoj ceni.

Ja je najiskrenije preporučujem i od trenutka kada sam je prvi put probala zanemarila sam totalno UD PP (između ostalog jer mi je žao da ga trošim svakodnevno na neka manje bitna šminkanja) i svaki dan se radujem šminkanju očiju samo zbog ove baze :)

Da li ste probale ovu bazu i kakvi su vaši utisci?

Do sledećeg kuckanja, kisi kisi :****

56 коментара:

  1. Jako je dobra, ja je imam od njenog prvog pojavljivanja i mnogo je volim. Često koristim i samostalno, fino mi "otvori" pogled. Ono što me posebno raduje je to što se jako sporo troši, jedino je pakovanje malo nepraktično. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. rekla bih i ja da bi bila odlicna i samostalno, kapak izgleda savrseno i samo sa njom :)

      Избриши
  2. Ja bas slabo koristim avon proizvode i sve te kataloske inace, valjda niko u mojoj okolini to ne prodaje pa nisamu iskusenju da narucim :) trenutno mi je favorit too faced baza ali imam zelju da probam i nyx

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja dodjem u iskusenje samim gledanjem po netu :D
      i za too faced sam cula da je odlicna, a sad si me zainteresovala tom nyx-ovom :)

      Избриши
  3. Dobra joj je cena,meni je moja AD pri kraju,sada se dvoumim izmedju ove i nyx-ove ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. da jako je jeftina a odlicna pa mogu da je preporucim dok o nyx-ovoj nemam nikakve informacije ali ste mi svakako vas dve zlice ubacile buvu :D

      Избриши
    2. Preporuka za Nyx-ovu bazu. Koristim je redovno i drži senke ceo dan bez problema. Veoma je svilenkasta i po meni se jako lako nanosi. Naravno ne mogu reći da je u rangu sa Urban Decay Potion-om ali za neke ne tako bitne datume je odlična.
      Kupila sam je preko satja: http://directshop.rs/shop/category.php?id_category=264

      Избриши
  4. Nisam isprobala, AD koristim od kako sam otkrila da postoje baze za senke, dakle par godina i nikako je ne menjam :D Međutim, u poslednje vreme baš često čujem da su ljudi oduševljeni ovom bazom, pa je možda i isprobam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. menjaj, menjaaaaaj :D salim se :D odlicna je, daj joj priliku ako budes radoznala :)

      Избриши
  5. Nisam probala ovu bazu. Koristim vec neko vreme Inglot, ali sam jednom probala NYX HD korektor u ovu svrhu i vrlo prijatno se iznenadila ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bas sam danas nabavila taj korektor i milk olovku pa cu i njih isprobati u te svrhe :)

      Избриши
  6. ani, reci mi jel uspe da neutrališe onako crvenilo na kapku?
    nemam ga uvek, ali ponekad kad sam umorna, onda se vidi, pa me zanima da li ova baza može da prekrije to?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. meni prekrije plavkaste venice i tako te nedostatke i bas lepo ujednaci boju kapka, gotovo kao da sam korektor stavila. ne mogu 200% da tvrdim ali mislim da bi prekrio i crvenilo koje ne verujem da je preterano jako :)

      Избриши
  7. Koristim ovu bazu i odlična mi je, ne planiram da je menjam :)

    ОдговориИзбриши
  8. Koristim je, zadovoljna sam. Posto nisam koristila druge baze, vec mi je ovo prva, ne mogu da je uporedim ali mislim da je necu da menjati :))

    ОдговориИзбриши
  9. Trenutno mi je na vrhu wl Too Faced, ali volela bih i ovu da probam.:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja bih TF jako volela da probam :) ovu nabavi sad pre nje, ionako je dosta pristupacnija :P :D

      Избриши
  10. Kada sam kupovala bazu "troumila" sam se xD Artdeco, Essence ili Avon. Artdeco je otpala zbog šljokica, a između Avon i Essence odabrala sam Essence jer mi je trebala što prije. Još ne znam volim li je ili ne, ali svakako kupujem Avon kada ova bude pri kraju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. znam da su za neku essence bazu misljenja podeljena, valjda su bile dve verzije ili sam nesto umislila. obavezno probaj ovu pa javljaj utiske :)

      Избриши
  11. Skoro sam potrošila Artdeco bazu i neću je ponovo kupiti samo zato što se senke preko nje teško blendaju. Ovu Avonovu zaobilazim jer nemam od koga da je naručim, ali pošto je svi hvale moraću da se snadjem nekako. :) A kako ti se pokazala UD baza, je l' isušuje kapke kao što se priča? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. snalazi se kako znas i umes za ovu :)
      ud mi se pokazala savrseno! meni ne isusuje, iskreno prvi put cujem ovo da isusuje... ni devojke koje sam sminkala mi se nisu zalile da su im bili suvi kapci :) ja je preporucujem, samo mora da se nabavlja u inostranstvu ili da se porucuje preko neta :)

      Избриши
  12. Nisam je naručila samo zbog gramaže, jer mi se učinilo da ću baciti pare na nešto što je možda nefunkcionalno ali posle tvojih utisaka ću je definitivno uzeti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da cujem da sam ti promenila misljenje jer je jako malo potrebno i mislim da je gramaza i vise nego solidna :)

      Избриши
  13. Nisam verovala da ista moze zameniti UDPP :) znam da se ponavljam ali fotke su divneeeee sta koristis?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe evo ovo moze bar dok nam udpp ne bude dostupan :)
      hvala najlepse :) olympus VR-310

      Избриши
  14. Jel podjednako dobro drzi kao AD? Ja nisam imala sa AD-om problem da se stvrdnula. Meni AD drzi i u pregibu da se ni malo ne nakupi senaka ceo dan. Jel tako i sa Avonom? I naravno kako je poredis sa UD, posto nju nisam probala ali bih volela :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. podjednako dobro, od 10 ujutru do 10 uvece bez ikakvih problema! ni sa avonovom se ne skuplja u pregibu :) pred skidanje uvece je identicna kao i kad si je ujutru nanela :)
      mene je kod ad nerviralo to sto se baza sama po sebi teze nanosi i sto je puna sljokica koje mi nikako nisu prijatelj ako zelim da nanesem neku mat senku
      a sa UD mi je skoro rame uz rame, stvarno su komotno jedna drugoj konkurencija :)

      Избриши
  15. Potpisujem sve, imam i Artdeco i ovu tako da mogu hladno tvrditi da mi je Avonova mnogo bolja, osobito kad se radi o blendanju sjenila, s Artdeco-ovom mi je to gotovo nemoguće, a Avonova mi je bolja i zato što neutralizira boje na kapku dok AD to ne radi. :D Morat ću i ja napravit neku usporednu recenziju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da napisi tu uporednu recenziju. Kupujem Avon onda sigurno :D Ubedile ste me.

      Избриши
    2. drago mi je da se slazemo za sve navedeno :)
      kupuj ne razmisljaj :D

      Избриши
  16. I ja sam cula sve odlicne komentare za ovu bazu, drago mi je da si i ti potvrdila. :)
    Cim potrosim AD kupujem je. I AD mi radi posao, al' je ova ipak jeftinija. :)
    A i svidja mi se sto je boje koze.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je sto ce te moja recenzija navesti na kupovinu :) nadam se da ce se i tebi dopasti :)

      Избриши
  17. Ja sam prezadovoljna ovom bazom. Meni se jako maste kapci, ali od kad koristim ovu bazu senka mi stoji po ceo dan na kapcima, sad obožavam da mackam senke. Inače proletos sam imala bubuljicu (ogromnu kao da mi je rog izašao) na čelu i to onako crvenu, strašno je izgledala, i ja sam na nju stavila malo ove baze i preko kameni puder i bolje mi je prekrilo nego neki korektor. Tako da može da posluži i u druge svrhe. Sve preporuke.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. mnogo mi je drago da ti baza odgovara :) super ideja da posluzi kao korektor, mogla bih da probam :)

      Избриши
  18. Ja sam je porucila cim se pojavila u katalogu i prezadovoljna sam. Slazem se sa svim sto si napisala i preporucujem je svima. =^.^=

    ОдговориИзбриши
  19. Uh, svi ju hvale , a moja AD je pri kraju.

    Mislim da ću kupiti ovu, odlično zvuči :)

    ОдговориИзбриши
  20. Au, zašto ja nemam ovu bazu, kako mi se to moglo desiti??? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahaha stvarno kako je to moglo da ti se desi :) narucuj i onda tvoji, nadam se pozitivni, utisci :)

      Избриши
  21. Ja imam Artdeco ali tek zapocetu, nista od mijenjanja dok ne potrosim ovu :)

    ОдговориИзбриши
  22. Budem ju kupila idući mjesec jer ju svi redom hvalite :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jejjj :)a onda tvoji utisci, nadam se da ce ti odgovarati :)

      Избриши
  23. Super recenzija :) Morat ću isprobati, kod mene je Avon nekako nezasluženo zapostavljen a ima dosta zgodnih stvari, samo ne volim tu katalošku prodaju, nikad ne znam što ću dobiti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ni ja je ne volim za sminku zbog nijansi, ali za preparativu nije toliko losa :) obavezno probaj i javljaj utiske :)

      Избриши
  24. Odlična je baza, ja sam je uzela odmah i bila sam baš sumnjičava zbog cene, ali je zaista odlična! :)

    ОдговориИзбриши
  25. Imam je i jako sam zadovoljna... Volela bih da probam Too Faced :D

    ОдговориИзбриши
  26. Definitivno cu morati da je kupim. :)
    Nego,da je drzim na nekom hladnijem mestu ili na sobnoj temperaturi? :)

    ОдговориИзбриши
  27. Meni je ova baza bila super kada sam je kupila. Senka se "držala" 6-7 sati sigurno, ali posle nekih mesec dana kao da se stvrdnula ili ne znam ni ja šta već, jer posle kada sam je stavljala krunila mi se sa kapka, nisam mogla da je razmažem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. iskreno nisam imala takvo iskustvo sa ovom bazom. Nisam je koristila sigurno mesec dana i dan danas joj nista ne fali, kao prvog dana je. zao mi je sto si ti sa svojom bazom imala takav peh

      Избриши