уторак, 17. септембар 2013.

Bourjois loose powder 03 Golden

Napokon je na red za recenziju došao Bourjois puder u prahu u nijansi 03 Golden. 
Ovaj puder sam kupila kada je tek izašao, na popustu u Idei za 8.mart(ako se dobro sećam) i bio je oko 800 dinara na sniženju dok mu je cena u Jasmin parfimerijama 1579 dinara. 
Puder dolazi u dve nijanse 02 Rose i 03 Golden. Postoji i nijansa 01 Peach koja naravno nije uvezena ni na naše niti na tržište BiH i Hrvatske Kada sam ga kupovala Rose nijansa nikako nije dolazila u obzir jer sam već imala iskustva sa rozikastim puderima i nikako mi nisu dobro stajali te je odluka pala na najtamniju od nijansi.
Puder dolazi u čvrstoj plastičnoj kutijici kojoj je najveća mana to što se poklopac ne zavrće već se samo povlačenjem skida što me je jako brinulo pogotovo jer sam putovala sa njim te sam se plašila da se ne otvori i da sve ne izleti po neseseru. Rupice kroz koje izlazi puder su pri prvom otvaranju zatvorene nalepnicom koju kad skinete možete da se slikate jer će se onda puder do mile volje raspršivati po pakovanju ako planirate da ga nosite svakodnevno sa sobom (ja ga držim u fioci i nemam potrebe da ga nosim te taj problem nemam). U kutijici ćete dobiti i sunđerčić za nanošenje pudera koji je meni totalno beskoristan te sam ga ja izbacila iz pakovanja. Osim ovih zamerki u vezi sa samom kutijicom pudera nemam nikakve druge.
Iako mi se tada činilo da nije pretaman i da ću moći da ga iznesem i u bledunjavom periodu-prevarila sam se. Nisam ga koristila sve dok nisam dobro pocrnela. 
Kako leti kad pocrnim nemam običaj da se pretrpvam šminkom i puderima rutina je bila sledeća - korektor na podočnjake, oko nosa i na sitno crvenilo po obrazima i ovaj puder u prahu na celo lice.
Puder je divno sitno mleven i obogaćen je sitnim sjajnim česticama koje licu daju predivan svež izgled i lepo naglašavaju preplanulost ali nikako nisu prenapadne i blještave. Koristila sam ga celo leto i bila sam prezadovoljna njime i izuzetno mi je žao što kod nas nema najsvetlije nijanse jer bih je svakako koristila tokom ostatka godine kada sam bleda.
Ne naglašava pore, borice i ne postane gnjecav nakon nekoliko sati nošenja - čak šta više meni se više sviđa kako se stopi i čini lice glatkim nakon nekog vremena. Ne nestaje,ne razliva se i ne ostavlja lice flekavo nakon dužeg nošenja i vrlo ćete ga primetiti na tuferu kada ga budete skidale uveče nakon celog dana nošenja.
Za puder koji ima čak 32 grama preporučujem ga od sveg srca jer je stvarno fantastičan! Jedina zamerka je što smo osuđene na samo dve nijanse ali kao da već i nismo navikle na to... nažalost! Ali eto tamnije devojke ili one kojima odgovaraju roze nijanse će se ovim puderom usrećiti.
Moram samo da naglasim da moja ekstremno suva koža leto postaje suva do normalna i da se na momente čak i prosija dok to sa ovim puderom nije bio slučaj. Dobro je izdržavao i znojenje i vrućine i izlaske.
sastav

Da li je neka od vas koristila ovaj puder i kakvi su vam utisci? Ako ga još niste probale da li vas je recenzija zainteresovala da mu date šansu? Koji je vaš omiljeni puder u prahu?

Do sledećeg čitanja, kisi kisi <3





24 коментара:

  1. Одговори
    1. takodje :) sve je sjajno osim sto mogu da ga koristim jedino leti :(

      Избриши
  2. Inače često koristim Bourjois kozmetiku, posebno njihova rumenila, ali ovo još nisam probala. Šteta za samo dvije nijanse :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. steta stvarno za nijanse ali eto meni se za leto odlicno pokazao :)

      Избриши
  3. Ja sam pre imala strah od praskastih proizvoda a sada ih obozavam,ovo cu sigurno probati. Super recenzija.

    ОдговориИзбриши
  4. ovo mi je trebalo!idem da ga precrtam sa spiska, jer
    sam razmišljala o njemu, iako imam dovoljno pudera u prahu
    i kamenu za bar dve godine korišćenja :D
    koja glupost za nijanse, mada me to ne iznenađuje.
    a velika je šteta :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. stvarno jeste steta. ja sam mislila da ce mi i tokom godine koristiti ali ipak je rezervisan samo za leto :)

      Избриши
  5. Nisam probala, i vjerovatno neću jer nijanse nikako nisu za mene :/

    ОдговориИзбриши
  6. Gledala sam ga bezbroj puta ali nijanse su jako lose,bar za mene:(

    ОдговориИзбриши
  7. Nikada nisam obratila paznju na ovaj puder. Jako retko kupujem pudere u prahu, imam samo jedan, Bourjois Flower Perfection, onaj ludi beli ;D I ne koristim ga uopste :( Kupila sam ga pre par meseci, probala i nisam bila bas odusevljena efektom :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. eto hvala na tvom utisku o FP, ja ga onda svakako necu nabaviti :)

      Избриши
  8. Sve da želim kupiti nijanse nisu za mene i moju duh nijansu :D Šteta, jer uglavnom za svijetlije osobe jako je teško doći do odgovarajućih nijansi jer su u ponudi uglavnom tamnije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. slazem se, kod nas pogotovo uvoze nijanse kao da su sve devojke meleskinje -.-

      Избриши
  9. Puno puta sam ga gledala, sad si me potaknula da ga uzmem u obzir prilikom slijedeće kupovine. Mislim da bi mogao biti za mene :)

    ОдговориИзбриши
  10. Super recenzija :)
    Nisam videla uzivo, mogla bih da skoknem do Jasmina :)

    ОдговориИзбриши
  11. Šteta za nijanse, verovatno bi i meni svetlija bila previše roze, a tamnija pretamna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. steta stvarno! ja se sve nadam negde cu napolju da naletim na jedinicu :/

      Избриши
  12. Joj sto su meni mucna takva pakovanja. Svidja mi se sve osim toga. Mislim i kad mi stoji kod kuce opet je nekako nezgodan. Meni samo nije jasno zasto ne azuriraju malo takva pakovanja. Sigurno moze nesto malo pametnije da se napravi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. a nije ni meni jasno sto su takvo pakovanje napravili. nije ono ni klimavo ni labavo ali opet se bojim da mi se tokom drndanja po torbi ne otvori. sve neke inovacije a na ovome zakinuli. al aj to mu je jedina mana osim nijansi :)

      Избриши