уторак, 03. септембар 2013.

Essence Floral Grunge blush 01 Be Flowerful

Red je da vam konačno predstavim rumenilo koje je u mom neseseru tacno dva meseca, i za to vreme je dobilo status rumenila koje sam najčešće koristila od kad ga imam. Moram da napomenem da ovog rumenila još uvek ima po DM parfimerijama i da košta oko 350 dinara (DM na Zelenjaku, u Kneza Miloša, Lilly prekoputa Beograđanke itd, pa kome se svidi još uvek može da ga nabavi). 
Rumenilo je deo ograničene kolekcije pod nazivom Floral Grunge i uz mnoštvo lakova i sjajeva za usne koji su se našli u sklopu kolekcije ono mi je privuklo najveću pažnju. Inače sam Essence rumenilima izuzetno zadovoljna, imam već nekoliko iz ograničenih kolekcija i to su mi omiljena rumenila koja imam.
Boja je predivna breskvasta koja mislim da pristaje svakom tenu. Ima sitan, gotovo neprimetan shimmer koji licu daje svežinu i nikako se ne ističe osim ako dobro ne zagledate.
Ovo rumenilo mi je odlično stajalo i dok sam bila bela, a volim ga i sada kada sam pocrnela. 
Rumenilo se jako lepo nanosi na lice, nemoguće je preterati sa njim jer je dosta svetlo pa nekad ako želite malo intenzivniju boju treba ga naneti 2-3 puta što meni savršeno odgovara jer znam da neću izgledati kao klovn koliko god zahvatila četkicom. Vrlo bitno je to da se minimalno trusi te se prah koji nastane nikad ne razleti na sve strane već ostane po površini rumenila i vrlo lako ga možete pokupiti i naneti još jedan tanki sloj. Traje ceo dan bez problema čak i po ovim vrućinama. Recimo da sam ga većinom nosila uveče kada sam izlazila i da je igranje i znojenje odlično podnelo preko 5 sati bez da se razlije, postane gnjecavo itd. 
Samo rumenilo na licu, bez ikakvog pudera
Sa puderom ispod rumenila

Za cenu po kojoj se prodaje (350din) ovo je odlično rumenilo koje bi bilo šteta nemati u kolekciji. Boja je prelepa, a o kvalitetu da ne govorim! Ukoliko ste u prilici nabavite ovo rumenilce i nećete se pokajati :)

Da li neka od vas već ima ovo rumenilo u kolekciji i kako vam se dopada? Da li je neku od vas ovaj post zainteresovao za rumenilo pa će ga kupiti? Recite mi svoje mišljenje u komentarima :)

Do sledećeg kuckanja, kisi kisi drage moje :***

36 коментара:

  1. Nisam ga koristila, iako koristim brojne essence proizvode! Bas lijepo izgleda na kozi, prirodno i umjereno!

    ОдговориИзбриши
  2. Slazem se sa svim sto si napisala. I ja ga imam i jako ga vlim. Kvalitetno je i veliko, a jeftino a boja je jako zanimljiva. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Baš izgleda lepo i sveže. Imam samo dva rumenila i oba su ciglasta tako da misilm da ću kupiti ovo da imam i nešto drugačije.

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam probala, ali moram priznati da sam više nego zadovoljna MAC i Illamasqua rumenilima, tako da me trenutno essence i ne privlači. I ja volim jače pigmentirana rumenila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. uhhh i ja bih bila zadovoljna da su nam dostupna ovde :) pala sam na dupe kad sam videla ill stand u mulleru u splitu <3

      Избриши
  5. slazem se sa svim,prelepo je na svakom,meni omiljeno celog leta ;)

    ОдговориИзбриши
  6. I ja ga imam,jedan jedini sam nasla i odmah ga ugrabila, i dobro je da jesam,jer ga posle nisam vise vidjala. Predivan je,prelepa boja,jedino sto mu zameram je sto na mojoj kozi izgleda bas jako mat,volela bih da je mrvicu "sjajniji". Mada pokusacu za drugacijom podlogom,mozda bude drugaciji efekat.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. probaj sa nekim laganim highlighterom pa mozda dobijes taj sjajniji efekat koji zelis :)

      Избриши
  7. Imam ga i ja i malo je reci da ga obozavam! Moram nabaviti jos jedno.. Super ti stoji :)

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala sto si usvojila to da slikas pola lica,drago mi je bas.Rumenilo je bas slatko,volim te proizvode koji mi se "zaglave" po 2-3 meseca u tasni he he

    ОдговориИзбриши
  9. Tebi ni ne treba puder. :) Lepo je rumenilo, zanimljiva boja i drugacije izgleda u kutijici nego na licu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. sad mi ne treba kad sam pocrnela ali kad sam bela uh... sarena sam samo tako :D hvala :)

      Избриши
  10. Super izgleda! Imam jedan breskasti ali da ga nemam sigurno bih uzela ovaj, deluju slično.

    ОдговориИзбриши
  11. Prelepo je, nemam ga ali drugarica ga ima i odusevljena je njime :) Zaista tebi puder nije potreban, blago tebi :))

    ОдговориИзбриши
  12. Jooj Ani imas tako divan ten <3 Super ti stoji ovo rumenilo ;)
    Vidim da su sve devojke odusevljene, tako da cu ga imati u vidu ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jao bre ljudi umislicu se od tolikih pohvala :D hvala :) imaj ga u vidu prelepo je :) mada se ja na tvom mestu ne bih odvajala od onog MAC-a :)

      Избриши
  13. Koja prelijepa boja, i ko stvorena za tebe.

    Imam jedno slicno od drugog proizvođača i skoro da mi je najomiljenije :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala mnogo :))) mislim da vise volim ova breskvasta od svih :)

      Избриши
  14. Lepo je. Ja sam ga preskocila, jer je previse toplo za mene.

    ОдговориИзбриши
  15. Sviđa mi se što je nijansa nježna a opet daje toplinu i boju licu! :)

    ОдговориИзбриши
  16. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши