уторак, 24. септембар 2013.

Essence Stay Matt lip cream - 01 Velvet rose, 02 Smooth berry, 03 Soft nude, 04 Silky red

Danas je na red za recenziju došlo nešto čega nažalost nema u ponudi u Srbiji. Iskreno se nadam da će ovi tečni karmini uskoro zauzeti mesto na Essence štandovima širom DM i Lilly drogerija, a do tada pogledajte kako oni izgledaju.
Ovi karmini dolaze u identičnom pakovanju kao ''Stay with me'' kolekcija sjajeva za usne s tim da za razliku od sjajeva imaju sto puta praktičniju četkicu koja mene lično u SWM sjajevima izluđuje.
Ovo je moj omiljeni tip aplikatora kod sjajeva i meni je najpraktičniji za nanošenje jer je izuzetno mala verovatnoća da ćete uspeti da zabrljate i pređete preko linije usana.
01 Velvet Rose, 02 Smooth Berry, 03 Soft Nude, 04 Silky Red
Sve 4 nijanse sam kupila na ''nagovor'' moje drage Nere (teško žabu u vodu naterati) i moram da priznam da se nisam pokajala jer mislim da su sve 4 nijanse izuzetno nosive i da apsolutno svima pristaju i trebaju :D Iako nemam običaj da nosim crvene karmine ova boja je stvarno posebno lepa te je bio red i ja jednog crvendaća da imam u kolekciji.
Najčešće sam koristila Velvet Rose i Soft Nude nijanse jer obožavam nude i tzv ''my lips just better'' nijanse na usnama te sam samim tim njih najviše i volela u proteklom periodu. Ove dve nijanse su manje postojane od Smooth berry i Silky red koje su ceo dan izdržale na usnama i dosta dobro su se držale čak i nakon jela. Boja bi izbledela ali svakako ne bi u potpunosti nestala sa usana te su minimalne popravke bile neophodne dok je sa 01 i 03 nijansama bilo potrebno ponovno nanošenje, mada im to uopšte ne zameram jer su mi boje zaista prelepe i rekla bih da stoje svakom tenu. Sve nijanse ravnomerno blede na celim usnama a ne samo u sredini (ima ruževa od kojih kad izblede izgledam kao da imam tamnu olovku na ''okviru'' usana i to me užasno iritira!).
Ovi tečni ruževi ne isušuju usne čak i ako ih nanesete bez balzama ispod. Ja imam običaj da uvek pre mackanja karmina i sjaja usne prethodno namažem balzamom, ali sam eksperimenta radi karmine nanosila i bez balzama i usne mi se nisu dodatno isušile niti ispucale.
Lako se nanose, lepo razmazuju i nisu lepljivi već vrlo prijatni i lagani na usnama. 
Ono što me je oduševilo je predivan opojan i nežan miris vanile! Da mi nije žao isušivanja po ceo dan bih držala bočicu otvorenom i njuškala taj divni miris. 
Cena im je zaista prava sitnica, u Hrvatskoj su 17kuna, što je malo manje od 2,5 evra za količinu od 4ml koja će vam trajati dosta dugo. Pa ako se ikada nađete u Muller ili Kozmo drogerijama obavezno bacite pogled na ove lepote!

prirodne usne
01 Velvet Rose
02 Smooth Berry
03 Soft Nude
04 Silky red
^realnija boja od ove na slici ispod

01 / 02
03 / 04
Ukoliko se pitate zašto nigde nema slike sastava proizvoda to je jer sastava nema na samom pakovanju već pretpostavljam da je naveden u knjižici koja stoji na Essence štandu te se ovom prilikom izvinjavam jer se nisam setila da istu slikam.

Da li ste bile u prilici da probate ove ruževe? Ako niste da li biste ih nakon ove recenzije nabavile? 
Za vas koje ga imate - da li ste zadovoljne kvalitetom i efektom koji pruža?

Do sledećeg kuckanja, kisi kisi drage moje :****

EDIT!
Mauricius u Nemanjinoj 42 *TC Futura* drži Stay Matt tečne ruževe po ceni od 289 dinara. Sredom imaju popust od 10%.
Svako ko zna gde se još mogu pronaći neka napiše u komentarima :)

57 коментара:

  1. Ja ih sve izbegavam, mislila sam da su mnogo suvlji, kao nyx, a ne volim to kad mi se uvuce u svaku liniju na usnama, izgledaju divno, moracu bar jednu nude nijansu da uzmem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ne izbegavaj nego nabavljaj neku sad kad devojke kazu da ih ipak ima kod nas :)

      Избриши
  2. Sad jedva čekam da dođu kod nas pa da ih svi isprobamo :)
    Moje boje su definitivno 01 i 03 ali tebi sve 4 nijanse lepo stoje :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam moj crveni u Srbiji kupila pre mesec dana. ^.-

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. stvarno?! a ja sam bas skoro gledala u Dmu i liliju ima li ih kako bih znala da napisem kolika im je cena ako su ih dobili! gde ih ima? ja sam onda vrlo ocigledno corava :/

      Избриши
    2. Stvarno. :D Nisam DM i Lilly skoro obilazila i gledala Essence, ali sam svoj nabavila u Alfa parfimeriji u Pancevu. :] Cudi me da ako ima u Pancevu, nema u vecim gradovima. Cene se ne secam ali mislim da nije vise od 300 dinara.

      Избриши
    3. eto nisam imala pojma! dm i lilly ih jos uvek ne drze ali ih ima u Mauriciusu na Terazijama i na Slaviji :) i tamo kostaju 289din

      Избриши
  4. Ja želim sve četiri, ali me duša boli što ih nema. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. evo Any kaze da ih ima, samo sad da vidimo sta kaze gde :)

      Избриши
  5. Imam 3 nijanse a Smooth berry mi je najnajnajdraža <3

    ОдговориИзбриши
  6. Ipak ih ima u Srbiji, sada sam videla na sajtu! Sutra svi u shopping :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. u tom slucaju odlicno! ja kada sam ih trazila kako bih znala sta da napisem ima li ih nisam ih videla-coravusa! sutra u ponovno gledanje kako bih ispravila post i navela cenu :)

      Избриши
  7. Meni jako suse usne, i onda mi ostane ona ruzna crta. Imam nude nijansu... bas steta jer je divna boja inace

    ОдговориИзбриши
  8. Kako su samo pigmentovani! Nisam ih koristila, ali prva tri su mi fenomenalna :) Divno ti stoje sve cetiri nijanse ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Smooth Berry <3 obzirom koliko sam obozavala sjajeve mogu misliti kakvi su ovi mat!

    ОдговориИзбриши
  10. ja sam odusevljena sve cetiri nijanse prelepe....prosto ne znam koju bih izabrala..

    ОдговориИзбриши
  11. Tesimo se time da kod nas Essence uvek kasni :)) Ne bih se nesto mnogo mislila..uzela bih sve cetiri :)

    ОдговориИзбриши
  12. IMAM I OBOZAVAM:) ja sam moje nasla u Mauricijus radnjama

    ОдговориИзбриши
  13. Ne mogu da se odlučim koji mi je lepši :) Sviđa mi se što nisu lepljivi.

    ОдговориИзбриши
  14. Opa, to ono moras skupit sve ;-)
    Ja imam samo dva-velvet rose i onaj lijepi ciklama pink iz Guerilla Gardening LE. Sad mi je krivo sto nisam taj pink kupila dupli, a i crveni iz te LE. Svi su mi divni, krasna jasna boja, miris, jedino sto sam sa njima primjetila lose je nakupljanje u vidu one bijele crtice na usnama, a to mi se ne desava sa vecinom ruzeva. Ali i to se da rijesiti, tako da ipak mislim da su super. Sad su me obuzeli ovi novi Essence trajni ruzevi, baci pogled kad dodju kod vas divni su, svi :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahaha moram da skupim sve kad me nateraju :D htela sam i taj rozi iz guerilla gardening medjutim dok sam ja skontala da uopste to postoji on se naravno rasprodao :( moracu te trajne ruzeve da vidim kad dodju ovde ili kad ja odem u hrvatsku :) jedva cekam!

      Избриши
  15. Pa stvarno su bas lepi. To sad pises da me namamis da i njih kupim :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. haha da, jer si odlucno rekla da ih neces pa reko da te namamim :D

      Избриши
  16. još nijedan nisam probala, sve im se odupirem... ali čini mi se da neću dugo ;)
    crveni mi se najviše sviđa :D

    ОдговориИзбриши
  17. Kako su lepi! Čini mi se da mi se sviđaju sve 4 nijanse :D

    ОдговориИзбриши
  18. Imam i stvarno sam zadovoljna :) baš su postojani, to mi se najviše sviđa uz pigmentaciju. I imaš divne usne <3

    ОдговориИзбриши
  19. Imaš jako lepe usne. Soft nude mi se najviše sviđa, ali zaista su svi prelepi

    ОдговориИзбриши
  20. Imam nijanse 2 i 3, al još čekaju detaljnije dojmove. Dobro izgledaju na tebi, sad mi ža šta nisan i druga dva uzela, iako mi zaista ne tribaju. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ajde onda kada skupis utiske jedna recenzija :) trebaju ti, kako to mislis da ti ne trebaju :D

      Избриши
  21. Imas ih u Mauriciusu :)
    Meni su na WL i moram da ih kupim SVE :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala i tebi na toj dojavi :) bas sam danas bila na slaviji :) i da, moras sve da ih kupis :)

      Избриши
  22. Imam Velvet Rose i Silky Red i obozavam ih! Mislim da cu kupiti i preostale dve nijanse :D

    ОдговориИзбриши
  23. Nisam ih nigde videla :/ Bas bih volela da probam Velvet Rose :))

    ОдговориИзбриши