понедељак, 30. септембар 2013.

Insta Septembar

Poslednji je dan septembra pa tako sa njim dolazi i septembarski instagram post! Uživajte u sličicama :)
1. dan septembra počeo je palačinkama u Keopsu :)
kupovale su se Grazie :D
leopardaste pertle! setila sam se da ih stavim na patike posle godinu dana
Lazin Salaš u Novom Sadu obavezno posetite ako ste željni odlične klope! Ćuretina sa mlincima je prste da poližeš :)
u maminom odsustvu ja sam se bacila na spremanje slatkiša. pancakes pravljene po ovom odličnom receptu http://www.coolinarika.com/recept/najbolje-americke-palacinke/#content_info
Makica pije koktelčiće a ja divnu Stellu
Sne i ja smo se častile Snogi frozen jogurtom, njam njam
a sa Eurobasketa su stigli suveniri u vidu majice i Oreo keksića koji su nestali brzinom munje
Vichy nas je ugostio u divnom hotelu Bah i predstavio nam Idealia Life Serum
Serum smo dobili na testiranje i prvi utisci su odlični :)
prljave četkice su se okupale u Allin čistaču i oduševljene su njime :)
a onda je pao NYX shopping i karmin i rumenilo su mi već omiljeni
fenomenalni i preukusni lava kolač, ponovo made by me uz pomoć recepta sa linka (od pola mere mi ispadne 6 komada u kalupima za mafine) http://www.coolinarika.com/recept/cokoladni-tekuci-kolac/
moj novi ljubimac koji štiti telefon :D detinjasta sam, šta ću :D

Do sledeceg insta posta, kisi kisi :***

57 коментара:

  1. Aaaaa kako su lepe slikice :) Ja sam zavisna o Coolinariku ali ove recepte jos nisam probala i sada sam ubedjena da ce uskoro biti isprobani :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) moras da probas ove recepte, odlicni su stvarno :)

      Избриши
  2. Opet ova sto nas truje slikama hrane,a zgodna i mrsava nenormalno.
    Necu.
    Salim se, slicice su divne<3.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. znam da sam grozna :D a izgleda imam i neku pantljicaru pa i ona dobro njopka zajedno sa mnom :D
      hvala :) <3

      Избриши
  3. Одговори
    1. hahahaha e stvarno kako si njih i narukvice mogla da zaboravis :D

      Избриши
  4. Palačinka i Snogi deluju bludno.
    Nije da se hvalim (hvalim se, hvalim se), ali Cajini lava mafini su traženi u društvu :D Verujem da su i tvoji nestali u roku od odmah.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. palacinke su stvarno odlicne, ali ne iznosi ih na sto dok sve ne napravis jer nece nista ostati za tebe :D e hocu recept za Cajine lava mafine, da vidim kako ce moja okolina da reaguje na njih :) moji su nestali brzinom svetlosti :D

      Избриши
  5. Zanimljiv i sadržajan mjesec :))

    Joj kad vidim ovu hranu odmah mi zakruli u želucu.

    A ovo čudo za mobitel mi je preslatko :))

    ОдговориИзбриши
  6. Kod tebe uvek neke ukusne sličice :D
    Aaaa kako slatka maskica, gde si je nabavila? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala hvala :) a maska je sa ebay-a, svasta ima na toj mamipari :D

      Избриши
    2. :D Nadam se da ću naći i za svoj telefon. Koliko si čekala da ti stigne?

      Избриши
    3. i ja se nadam da hoces :) cekala sam ga nedelju i po do dve, mislim da nisam vise od toga :)

      Избриши
  7. Uhh, mene ovi tvoji postovi uvijek ogladne. sve je divno, osim sto od kad sam probala Oreo keks, ne shvatam sav taj hajp oko njih, svi nasi keksi su mi bolji. :-)
    Ali te americke palacinke, pa snogi...divota.
    Jesi vidjela kod mene na blogu post o Lava kolacu? Slican je recept, ali manje jaja ide. Ja ih stalno pravim, i isto cesto polovim na 6 komada.
    Ta Coolinarika i jos neki sajtovi koje pratim na FB ce me udebljati :-)
    Super post :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ne znam ali meni je oreo njami, ovaj sa prelivom od bele cokolade pogotovo, evo bas juce sam pojela poslednji koji mi je mama donela iz hrvatske :(
      nisam videla post kod tebe ali svakako cu sada potraziti! ovaj recept je odlican ali uvek volim da probam sta drugi preporucuju :) a za coolinariku se slazem, udjem i ne umem da se skinem sa sajta :D hvala mnogo :)

      Избриши
  8. DIVOTA! Ukrašću ti sve narukvice :D
    Maska za telefon je preeediivna..

    ОдговориИзбриши
  9. Pa nije da ne voliš slatkiše :D Lavu pravim uskoro, dosta gledanja slika!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jesam li ja ikad rekla da ne volim slatkise? :D pravi obavezno i javljaj kakvi su utisci :)

      Избриши
  10. mmmmmmmmmmmm ovi slatkiši su stvaaaarno mmmmm...

    ОдговориИзбриши
  11. Volim tvoj instagram, imamo isti ukus kad je hrana u pitanju :)

    ОдговориИзбриши
  12. Mmmmm palačinke, ja sanjam, ja sanjam, odoh u krevet...jedu mi se američke palačinke u pola dva :D

    ОдговориИзбриши
  13. Baš volim te random fotke, skroz su mi zanimljive i životne! I LAzin salaš.... mmmmmmm

    ОдговориИзбриши
  14. Jao, pa gde ovoliko slika hrane, a ja na poslu i, naravno, hronično gladna :D

    ОдговориИзбриши
  15. Vec vidim da cu se uskoro igrati u kuhinji sa pravljenjem kolac, divni su!
    Pertle su jaako dobre, kao i maska za telefon, gde si je uzela? Imam isti mobilni, a nigde ne mogu da nadjem lepu masku..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. obavezno da se poigras malo :)
      masku sam narucila na ebay-u za nekih 5-6 dolara. ima raznih pa istrazi malo sajt i poruci :)

      Избриши
  16. Kod tebe uvijek slike hrane, kako bismo se ti i ja dobro druzile :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cekamo da ja dodjem u Beograd izgleda :D vidim gore jos da ti pisu da si mrsavica a uvijek jedes, idemo onda poharat sve restorane i fast food-ove :D

      Избриши
    2. haha onda dolazi sto pre :D jesam mrsavica, a mogu dobro da pojedem :D restorani i fast foodovi odgovaraju, a ja pravim kolace onda :D

      Избриши
  17. Kakvi su ti utisci o nyx korektoru? Planiram da ga kupim za podocnjake, pa me zanima...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako ja smijem da odgovorim ... odlican je :) samo se potrudi da odaberes sto bolju nijansu za sebe, cula sam da je zuti za podocnjake, ja sam uzela malcice tamniji ali opet dobro prekriva. zapravo nisam uzela tamniji, nego nisam uzela svjetliji sto je pravilo. Ali meni ne smeta, ionako ne volim da mi bljesti pod ocima pa da mi istakne podocnjake na drugi nacin.

      Избриши
    2. slazem se sa TBD da je odlican :) ja sam uzela onu zutu nijansu i nije mi ni presvetla ni pretamna vec taman :) i bas je lep na podocnjacima,radicu uskoro recenziju :)

      Избриши
  18. sad sam gladna :((((
    a starke sa pertlama - divota ;))

    ОдговориИзбриши
  19. Tu je sve, moje omiljene pertle na omiljenim patikama, NYX korektor, narukvice, omiljeni kolac i fenomenalna maska za telefon <3 :*

    ОдговориИзбриши
  20. Obozavam tvoje instagram slike, narocite ove sa hranom! Haha, a tu je i slicica sa pertlama, koje su me navele da te prepoznam. :) Blama, drago mi je bas da sam te najzad upoznala. xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da to cujem :)
      a nije blam sto si me prepoznala po pertlama, dobro je pa sam bar po necemu prepoznatljiva :D

      Избриши
  21. Jako zanimljive sličice. Oreo mi je naročito privukao pažnju... Mmm dala bih deo kozmetičkog kutka za jednu kutiju sada :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) jeste oreo odlican ali nije vredan kozmetike :D

      Избриши
  22. pa ti stvarno nisi normalna!!!
    napravi još jedan post gde ćeš
    utrpati slike hrane i ode mi pamet :DDDD
    inače, nemam instagram ali mi dođe da ga
    napravim samo zbog tebe i slika hrane koje stavljaš :)
    bestidnice :p
    <3 :****

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahahaha ali bestidnice :D
      sledeci post krcat hrane za mesec dana :P ;*****

      Избриши
  23. Pertle <3 *_*
    Odlican post, kao i uvek radujem se slikama hrane...Sta ces, prase ostaje prase :D

    ОдговориИзбриши
  24. baš me zanima može li se taj Alin kupiti negdje kod nas :)

    ОдговориИзбриши