недеља, 29. септембар 2013.

Le Volume de CHANEL maskara

Danas na meniju famozna Šaneluša.
Dobijala se u proletnjem broju Gloria Glam časopisa za tržište Hrvatske po ceni od 25 kuna=cca 3 evra za 3 grama maskare što je tačno pola od full size verzije koja košta preko 30 evra. Zahvaljujući divnoj Mareli ja sada posedujem dve ove maskare :)
Maskara se dobijala u crnoj boji u malom praktičnom pakovanju koje staje u svaki neseser.
Kada sam je tek otvorila i prvi put stavila na trepavice delovala mi je previše mokro. Ovo mi se dešavalo u početku i sa AVON SuperShock maskarama ali nakon kratkog vremena se blago osuše i dođu na svoje. Međutim ova maskara se nije osušila dovoljno za moj ukus i ako na kapke stavim senku moram dobro da pazim kako je nanosim jer mi se iz nekog čudnog razloga tokom nanošenja preslikava na kapke uz samu ivicu trepavica ali izuzetno gusto i crno što ružno izgleda, iako jako pazim kako je nanosim.
Inače mnogo volim maskare sa silikonskim četkicama, međutim ove dlačice su za moj ukus prekratke i ne raščešljaju mi trepavice onako kako bih ja volela već ih valjda i zbog toga i zbog velike vlažnosti maskare malo slepe. Tu u pomoć pri svakom korišćenju ove maskare priskače stara četkica od AVON SuperShock maskare koja ima dugačke dlačice i lepo mi raščešlja trepavice onako kako ja volim.
Trepavice bez maskare:
Trepavice ovako izgledaju sa maskarom i dodatno raščešljane ASS četkicom. Neraščešljane trepavice nisam htela da stavljam jer moje zaista izgledaju kriminalno kad se tek nanese maskara-slepljene i nikako lepe za gledanje.
Maskara je intenzivno crna što mi se jako sviđa. Najveće zamerke su joj te što je previše mokra i što na mojim trepavicama zahteva dorađivanje drugom četkicom. Na trepama stoji ceo dan bez mrljanja, otpadanja, preslikavanja ispod obrva i na podočnjake. Lako se skida L'Oreal dvofaznim skidačem i nisam primetila da mi od skidanja trepavice opadaju ili da su oštećene. 
Ova maskara za mene nije idealna, što je odlično obzirom na cenu koju ima full size pakovanje, ali mi je dovoljno dobra da se dosta često uhvatim za nju čak i pored toga što joj je potrebno dorađivanje. 
Drago mi je da sam imala priliku da probam tester pakovanje i bilo bi super da i u Srbiji krenu sa ovom praksom po časopisima.

O ovoj maskari mišljenja su podeljena. Ja sam tu negde u sredini, balansiram jer pokušavam da izvučem najbolje od nje popravljajući je drugom četkicom. Oduvek sam želela da probam neku od maskara velikih imena i sada mi se želja ispunila. Nisam razočarana ali nisam ni sa WOW utiskom, tako da za sada ostajem pri jeftinijim maskarama koje su me cenom i kvalitetom oduševile, a Chanel testerčiće ću svakako potrošiti.

Kako vama deluje ova maskara na mojim trepama? Šta blogokoleginice koje je imaju kažu o njoj? 
Do sledećeg kuckanja-kisi kisi <3

36 коментара:

  1. Bas ima kratke "dlacice" :( Nisam imala priliku da je koristim, ali verujem da se ni meni ne bi mnogo dopala. I ja volim silikonske cetkice i ne znam ni sama kada sam poslednji put kupila neku sa "dlacicama" :)
    Kada su maskare u pitanju, volim one koje obecavaju dramaticniji look :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. slazem se da su dlacice jako kratke i to se ni meni ne svidja. ovo je vise za neki dnevni look :)

      Избриши
  2. Steta pa ovde nema takvih akcija uz casopise :/ Bas je slatka, i meni se vise dopadaju silikonske cetkice. :)

    ОдговориИзбриши
  3. S obzirom na punu cenu, dobro je što si mogla da dođeš do uzorka. Ne vidim da je ova maskara učinila išta sem što ti je obojila trepavice (oduševljena sam inače dužinom tvojih trepuški). Takav efekat se može postići i daleko pristupačnijim maskarama. Malo pakovanje je ono što mi se dopada u celoj ovoj priči. Lepo je imati malu maskaru koja lako može da stane u bilo koju tašnu. Za svaki slučaj :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. oh hvala za trepe :) inace su dosta dugacke i guste, a hranim ih dodatno ricinusovim uljem koje stvarno daje super rezultate na mojim trepama :) a za malo pakovanje se potpuno slazem :)

      Избриши
  4. Nisam sigurna da ta mini pakovanja daju prqvi utisak maskare,kao sto ni allin one artdeco nema veze sa full pakovanjem, manja cetkica, manje pakovanje, mislim da bas kod maskara se to razlikuje, u odnosu na testere pudera gde je isti sadrzaj kao iu full pakovanju, ne znam jaimam takav utisak, ali u svakom slucaju odlicna je ideja kao poklon uz casopis :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ne znam sta bih rekla ali valjda bi trebalo da daju isti efekat kao i ful size maskara. cetkica mi ne deluje da je skracena zbog velicine pakovanja, rekla bih da je skracena samo drska na kojoj cetkica stoji.. ali da, super je isprobati nesto sto se dobija uz casopis :)

      Избриши
  5. Divna je maskara,predivan brend. Primetila sam da mnoge devojke ne vole high end maskare,ali ja se sa tim ne slazem,mislim da vrede svaki dinar. Nisam imala prilike ovu da probam ali na tvojim trepavicama mi se svidja,mozda je i kupim ako je nadjem u sephori :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. meni je ovo bila prva HE maskara, ali za sada ostajem pri onim jeftinijim koje za moj ukus daju bolji efekat na trepavicama :)

      Избриши
  6. I meni se cini da je prepreskupa u normalnoj prodaji! Iako, trepavice ti izgledaju prirodno, a to je ono sto najvise cijenim kod make up-a!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. slazem se da jeste preskupa! ovako sam za 50kn dobila kolicinu koja se dobija za 200 i vise kn :)

      Избриши
  7. Sviđa mi se kako izgleda na tvojim trepavicama. Nimalo nisu zalijepljene ili zgrudane.

    Možeš biti zadovoljna, ja nisam baš fan šaneluši...svaka mi se osuši prebrzo :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. a nisu zalepljene kad sam morala dodatno da rascesljavam, da sam ih ostavila kako sam nanela maskaru mislim da bi mi post bio blokiran :D

      Избриши
  8. Ja nikako ne volim silikonske cetkice a posebno te sa kratkim dlacicamam. Meni se bas slicni problemi javljaju sa onom glupom rozom Bourjois maskarom, samo ona na to sve ima i grumuljice :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. haha znam da si pricala da je mrzis :D a jos je i dosta jeftinija od ovde CH :)

      Избриши
  9. Tvoje okce mi je najlepse u celoj prici :D

    Jos jedan dokaz da su ipak drugstore maskare sasvim ok za cenu, sto kazu i mnoge strane blogerke. Maybelline mi je favorit :))

    ОдговориИзбриши
  10. Ok izgleda, ali ako si vec morala da je doradjujes puno posla za mene :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nije meni tesko da je doradjujem ali za cenu koja se placa za nju toga ne bi smelo da bude :)

      Избриши
  11. Dopada mi se prisebnost u recenziranju. Ne moramo svi padati u nesvest na he brendove, kada objektivno rezultat govori vise od hiljadu reci. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. slazem se! da se meni svidja ovakav efekat na trepavicama verovatno bih bila fascinirana, ali posto volim nesto malo drugacije za sad je utisak ovakav kakav je :)

      Избриши
  12. ja sam nakon ovoga kupila i full size, ali nekako je ostala po strani.. nikako se ne mogu odlučiti o njoj :D

    ОдговориИзбриши
  13. Fino izgleda, ali nekako sam ipak više očekivala od nje.

    ОдговориИзбриши
  14. Slazem se sa tvojim dojmom,i kod mene je tako, mada prva mi se dosta osusila pa je bila ok. Ali sad u pomoc uskace ona Golden Rose da rasceslja ako uopste stavim ovu Chanel..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. meni nikako da se osusi :D ali da, treba joj rascesljavanje svakako!

      Избриши
  15. Meni u početku nije bila dobra ali onda sam se nakon nekog vremena zaljubila i stvarno mi je odlična! Ne bih dala 250kuna za nju iako sam zadovljna efektom :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da si ti odusevljena, ali stvarno jeste preskupa :)

      Избриши
  16. Ja imam ovu maskaru, tj uzorak, dobila sam iz Hrvatske. Meni ova maskara daje super dramatičan efekat da sam ozbiljno razmišljala da kupim veliko pakovanje (i još uvek se lomim). Istina je da je za savršen izgled i ja moram popravljati sa drugom četkicom, ali smatram da je to više stvar navike, barem u mom slučaju. Još nisam načisto sa sobom jer joj cena jesta velika, a maskara je nešto što se brzo potroši. A nad sve sam snimila još jednu...Šta će biti videćemo, testiram je :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. testiraj je jos malo pa onda odluci :) nije bas mala investicija :)

      Избриши