петак, 20. септембар 2013.

L'Oreal Ideal Soft tonik

Na predivnom L'Oreal Beauty planeta događaju dobila sam i ovaj tonik za lice iz nove kolekcije proizvoda. 
Ne pamtim kada sam poslednji put koristila tonik, verovatno pre nekih 6-7 godina kad mi je od jednog otekao kapak i tad sam i zaboravila da oni postoje i da bih neki možda mogla i da isprobam.
količina koju sam potrošila za dva meseca korišćenja/malo tonika je potrebno za celo lice

Sva sreća na pažljivim organizatorima događaja koji su u moju poklon kesicu ubacili ovo roze čudo, te sam i ja bila ''primorana'' da ga ubacim u dnevnu rutinu.
Oko tonika sam se prvo dva dana vrtela kao mačka oko vruće kaše i napokon odlučila da ga isprobam nakon skidanja šminke, pred spavanje. Tonik je namenjen suvoj i osetljivoj koži što je kao poručeno za mene. Struktura je nekako čudna, ni vodenasta ni gelasta već nešto između, vrlo interesantno. Sadrži alkohol koji sam prvih nekoliko dana osetila na koži u vidu hlađenja/grejanja/čudnog osećaja ali već nakon više korišćenja čudan osećaj je nestao. Ja sam ga koristila samo uveče nakon skidanja šminke i umivanja ali samo kada bi me mrzelo da nanesem kremu. Nekako mislim da bi mi bilo čudno da nakon tonika mažem kremu pa je on poslužio umesto nje, mada bih mogla da ga isprobam i u kombinaciji sa nekom kremom preko. Znam da je van pameti to što sadrži alkohol a ne isušuje dodatno moju već suvu kožu, ali tako je. Nakon što ga nanesem osećam da je koža čista i sveža, ne zateže i nemam osećaj kao da je suva i nenahranjena već kao da sam namazala neku izuzetno laganu kremu. Lice nakon nanošenja bude mekano i nežno, dok ujutru ten bude bez tačkice i mane. Za ova dva meseca korišćenja nije mi izazvao niti jednu bubuljicu, negativnu reakciju, alergiju te ću svakako nastaviti da ga koristim sa uživanjem.
šta obećava proizvođač + sastav

Da li ste koristile ovaj tonik i kakvi su vaši utisci? Ako ne, koji tonik koristite i preporučujete? :)

Do sledećeg kuckanja, kisi kisi :****

27 коментара:

  1. Ne pamtim kada sam poslednji put koristila tonik. Verovatno u osnovnoj školi. Masnokožac sam pa mi ovaj tonik ne bi odgovarao.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. dobro je da nisam jedina koja je zaboravila na postojanje tonika :D

      Избриши
  2. I ja nesto ne koristim tonika. Mada skidam sminku micelarnom tako da je eto bar to. Mada posle je isperem tako dase to valjda i ne racuna :D Jednom sam imala samo tonik i nisam primetila nista specijalno bolje u odnosu na period pre tonika. Ali eto kupicu i tonik jednog dana znam :D Zvuci mi ovaj lepo mada ja imam masnu kozu pa mozda ipak neki za moj tip koze :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. verovatno ima ovaj samo za masnu kozu :) i ja posle micelarne moram da se umijem inace se osecam kao da nisam sve skinula sa lica :)

      Избриши
  3. Dugo nisam koristila tonik, a onda sam otišla liječnici koja radi kreme i tretira lice na sve moguće načine, pa mi je ona rekla da dnevna njega mora biti: pranje lica (dečijim sapunom od Henkela kojeg u RH nema, ali snalazim se), i to dva tri puta, dok lice ne počne da škripi. Onda ide piling, vrlo nježan, onda ide tonik, i onda krema na lice i za područje oko očiju i dekoltea. Teta doktorica radi sve te kreme tako da koristim samo njezine, a koža mi je doživjela takav preporod da nisam bila ovako zadovoljna ne pamtim od kada. Ona kaže i da je tekući puder smrt za kožu, tako da sam i to izbacila. Ugl, više se ne šminkam (koristim samo rumenilo), puder u prahu jedino ako baš idem negdje jako važno, naravno maskara, ruž, sjenilo, to sve koristim normalno. Preporođena sam.
    Uglavnom, ako ćemo o toniku, to je obavezno u ritualu njege, tako da sad i to školski koristim!
    Ilina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. super je to sto je mogla da ti preporuci i da detaljan postupak sta i kako treba da radis + jer ona sama pravi kreme i svu kozmetiku koja ti je potrebna :)
      evo i ja cu poceti skolski da ga koristim, casna pionirska :)

      Избриши
  4. Ja uvijek moram da imam tonik, i to jedan bez alkohola za ujutru i jedan sa njim za vece. Za vece nakon umivanja ocistim lice sa tim koji sadrzi alkohol i tek tad imam osjecaj da mi je lice potpuno cisto pa stavljam nocnu kremu. Radim tako od tinejdžerskih dana. Nisam nesto fan micelarnih i sl. sredstava, imam osjecaj da mi je koza uvijek nakon njih nedovoljno cista i da mi se pune pore. Mogla bih bas i taj da probam jer mi je plus sto ima alkohol, a ipak ne isusuje jer ipak pazim da mi nisu previse jaki i agresivni.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ako ga probas javi utiske :) mislim da cu ga definitivno uvrstiti u stalnu negu i kad ga potrosim :)

      Избриши
  5. Kada potrosim ovaj Clinique obavezno kupujem taj ! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Super je vest da nisi reagovala na njega. Ja trenutno ne koritim tonik, kao micelarna mi je i cistac i tonik, ali imacu ovaj na umu ako promenim malo negu lica. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. najvise se plasim kad probam nesto novo da se ujutru ne probudim otecena! sva sreca odavno se nije desilo :D

      Избриши
  7. Divno zvuci ;)

    Ja tonik koristim uvek ujutru, jer uvece nanosim argan ulje, a ono ide na vlaznu kozu, pa mi ne ide preko tonika...ili mozda meni ne ide :) Uglavnom koristim Koto Dermine losione, vitaminske, bezalkoholne, za suzavanje pora... Lepo mi osveze lice, i prijaju mom licu ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. dobro zvuci taj za prosirene pore jer iako imam suvu kozu imam prosirene pore na obrazima pored nosa :)

      Избриши
  8. Bas mi je drago da ti odgovara! :*

    Nikad nisam koristila tonik :(

    ОдговориИзбриши
  9. Drago mi je da ti odgovara unatoč tom zločestom alkoholu pri vrhu sastojaka :D moj najdrazi drogerijski tonik je zeleni garnierov, a trenutno koristim Aveneov i odlican mi je. Baš fino pripremi kozu za serum ili kremu, koza bude nevjerovatno mekana <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bas cu pogledati taj avene, od garniera su mi kapci oticali, doduse od roze kolekcije, ali ga se ja i dalje bojim :D

      Избриши
  10. Jako volim tonike. Momentalno kombiniram dva, i moram priznati da Lorealov nisam nikad probala :O

    ОдговориИзбриши
  11. Dobila ga i ja ali ne stiže još na red jer sam dobila i MIXA tonik koji ti ovom prilikom preporučujem!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e hvala ti mnogo na preporuci! na snizenju je u DM-u pa cu ga svakako pogledati a verovatno i nabaviti :)

      Избриши
  12. Ni ja ne koristim tonik, mislim da sam zadnji koristila u srednjoj školi :D
    Trenutno koristim Melvitine vodice umjesto tonika, one su mi predivne :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. tom melvitom mi pravite zazubice :) u oktobru moram nesto da uzmem od njih :)

      Избриши
  13. Ovo mora da se proba kad potrosim Nivea koji imam :D

    ОдговориИзбриши