четвртак, 26. септембар 2013.

Mixa - Krema za ruke, Micelarni šampon, Gel za tuširanje

Za današnji post sam vam pripremila tri Mixa stvarčice koje su me oduševile. Kremu za ruke i gel za tuširanje sam dobila na L'Oreal Beauty Planeta događaju i mnogo mi je drago da sam imala priliku baš ove proizvode da isprobam. Šampon sam istog dana kada je bio događaj kupila jer mi ga je dermatolog na predavanju preporučio i svakako se nisam pokajala jer već trošim četvrtu bočicu. Pored ovih proizvoda spremam recenzije i za tonirane kreme, tonik i micelarnu.

Krema za ruke
Krema je namenjena suvim i izuzetno suvim rukama što mi savršeno odgovara jer su moje u trenutku dobijanja ove kreme bile baš takve (što možete videti na jednoj od slika koje slede). Krema je divnog blagog mirisa koji nije previše upadljiv ali ako ruke približite nosu osetićete ga i nakon nekog vremena. Sadrži hidrantni glicerin i alantoin. Mala količina kreme je potrebna za obe ruke - možda trunka više od količine koja mi je na šaci na slici ispod. Krema odlično hidrira, brzo upija i ruke ostavlja mekanim, glatkim i nežnim. Mrzim kada od kreme ruke ostanu masne i kao da se na njima napravi film pa onda dok se ne upije ne smem ni telefon da uzmem da ga ne bih upackala. Na moju veliku radost od ove kreme vam ruke nikada neće ostati masne i lepljive.
Krema je bledo roze boje-totalno girly :)
Ah da, i jedna zanimljivost - Mixa formulu svoje čuvene kreme za ruke nije menjala još od prve proizvodnje 1962. godine već je menjala samo njeno pakovanje.
Sadrži 100ml i trebalo bi je potrošiti 6 meseci nakon otvaranja. Ja sam do sada potrošila oko pola tube i prilično sam zadovoljna, između ostalog i jer mi se čini da su mi ruke sve bolje i manje suve otkad je svakodnevno koristim.
šta proizvođač kaže
grozne suve ruke u sred leta :(

Micelarni šampon
Kako sam u poslednjih nekoliko godina bila verna Kosiliju i imala minimalne izlete u isprobavanje drugih šampona, ovaj šampon me je jako zainteresovao i morala sam da ga isprobam. Kako je formula Kosilija jako retka i tečna ovaj šampon me je malo namučio dok se nisam navikla na njegovu prilično gustu formulu. 
Mala količina je potrebna za dugačku, srednje gustu kosu i jedno pakovanje šampona mi je trajalo mesec dana uz skoro svakodnevno pranje kose na moru. Šampon odlično čisti kosu i ona nakon pranja bude lagana i mekana. Kako na krajeve uvek stavljam balzam ili masku ne mogu da tvrdim da i krajevi samo nakon pranja budu lepi i sjajni, ali koren kose svakako bude. Miris je blag i svež, ne opterećuje i dozvoljava da miris balzama dođe do izražaja što je meni bitno.
šta proizvođač kaže
sastav

Gel za tuširanje
Ovaj gel za tuširanje sam potrošila pre nekoliko dana a trajao mi je recimo mesec i po. Za jedno tuširanje bila su mi potrebna 4 stiska pumpice za bogatu i lepu penu. Probala sam ga čak i za pranje kose i dobro je obavio i taj deo posla ali ne savršeno kao gorepomenuti šampon, a i bilo mi je potrebno više od 4 stiska pumpice da na kosi lepo i bogato zapeni. Ovaj gel sam koristila i za umivanje tako što bih pola pumpice istisnula na Ebelin roze čudo za piling lica i u ovu svrhu se pokazao odlično! Ne isušuje kožu već ona nakon umivanja i tuširanja bude nežna i mekana. Blagi miris koji baš pristaje proizvodu za negu kože beba se na koži ne zadržava preterano dugo.
šta proizvođač kaže
sastav

Sva tri proizvoda iskreno preporučujem! Moram priznati da sam se ''navukla'' na Mixa proizvode i polako nabavljam ostale stvarčice koje mi deluju zanimljivo. Proizvodi su pristupačni i mogu se kupiti u DM drogerijama (u kojima je do 22.10.2013. sniženje na sve njihove proizvode. Šampon je npr 215 dinara, tonik i micelarna su 399 din...), Lilly drogerijama, Idei u TC Ušće...

Da li ste probale nešto od Mixa stvarčica i ako jeste kako vam se dopadaju? Šta mi još preporučujete?

Do sledećeg kuckanja, kisi kisi <3

43 коментара:

  1. Polako ali sigurno se zaljubljujem u Mixu :) Divne recenzije,probacu svakako ove proizvode.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da to cujem :) obavezno isprobaj :)

      Избриши
    2. Koristila sam Mixu za ujednacavanje tena i protiv crvenila. Nakon samo tri dana ten mi je savrseno ujednacen!!! Extra, prosto ne mogu da verujem!

      Избриши
    3. super, bas mi je drago da ti odgovara :)

      Избриши
  2. Losion njihov mi je sjajan, koristim ga skoro svako vece za mazanje ruku (citaj trpam kilo proizvoda), pored osnovne namene. Mislim da je sjajan i za zanoktice.

    Svidja mi se sto rotiraju ta snizenja po drogerijama, uvek mogu kupiti povoljnije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. losion onaj veliki u pakovanju kao gel za tusiranje?
      i meni se to svidja, mislim da je i u idei neko snizenje ali u DM-u je trenutno bas povoljno :)

      Избриши
  3. Ja sam uzela micelarnu,uzecu i kremu za ruke, da se nadje za torbu kad krenu hladni dani, mackam ih non stop, a obozavam baby gelove, kupke, trenutno sam zaljubljena u babylove balzam za tusiranje, najdivniji miris od svih tih bebecih koje sam probala, tako da ce i mixa doci na red jednom :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sad kao da sam s Marsa pala, ali nije mi baš poznata ova marka, nemam pojma da sam ju vidjela kod nas.. Krema za ruke dobro zvuči, moje jadne suhe ruke još nisu našle 'the' kremu jer su mi gotovo sve ovo što kažeš premasne i ne smijem ništa dirati da ne umastim. Nisam znala da postoji i micelarni šampon! Svašta sam ja naučila danas kod tebe ;))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pojavila se kod nas pre nekoliko meseci :) drago mi je da si naucila nesto novo :)

      Избриши
  5. Samo me izazivate sa ovim Mixa proizvodima koje nikako da stignem da probam, sve cekam da stare potrosim :) Jedva cekam da dodje red na njih :)

    ОдговориИзбриши
  6. Mixa ne prestaje da me odusevljava. Krenula sam sa losionom, kremom za ruke i kremom za negu suvih delova tela, a onda dopunila kolekciju sa micelarnim losionom, tonerom i samponom. Ne znam sta mi je bolje od navedenih proizvoda :D Obozavam Mixu i zauzima veliki deo u mojoj svakodnevnoj nezi celog tela :)

    Preporucila sam decku onu Mixa kremu koji si nedavno recenzirala ;) Ne mogu da ti opisem koliko je zadovoljan :) Ima neverovatno suvu kozu lica koja se preruta tokom cele godine i crveni na predelu oko nosa. Do sada mu nijedna krema nije pomogla osim Vichy Aqualia Thermal Rich kreme koja je oko 3000 dinara. Pa kada se uporedi cena i kvalitet...Mixa je fenomenalna zamena!!!
    Hvala puno na preporuci Anci :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. na kraju cemo da ih zamolimo da nam daju ceo stand jer smo skupile sve proizvode iz ponude :D ja sve sto imam svakodnevno upotrebljavam bez izuzetka :)

      drago mi je da decku odgovara Mixa kremica koju sam recenzirala! To da neko kupi nesto sto preporucim i jos da mu odgovara mi ispuni srce do neba :))) drago mi je da ste nasli jeftiniju a odlicnu zamenu :) nema na cemu, uvek :) <3

      Избриши
  7. E bas cu da probam taj sampon. A jel ima dovoljno pene kao obicni samponi, i da li kosa bude od njega onako zamrsena i skriputava kao da sapunom peres? Takve sampone ne volim, a cesto budu takvi ti neki zdraviji i bolji samponi. Gel mi je predobar, ali za kosu ne toliko posebno sto moram puno da stavim za ok penu. Kremu za ruke imam onu sa 30% glicerina i odlicna je, ali ona je bela :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa znas kako, meni je trebalo nekoliko pranja da shvatim koliko mi je sampona potrebno za penu kakvu volim :) i ne bude kosa skriputava i zamrsena, ja sam cak uspevala da se rascesljam i nakon pranja bez balzama(kad stavljam masku prvo se rascesljam pa je tek onda stavim). a za gel se potpuno slazemo da ga treba gomila za lepu penu :) e da vi imate valjda onu jacu kremu, ova moja je malo slabija valjda ali meni odlicno radi posao :)

      Избриши
  8. Nemamo Mixu u BiH, ali je je budemo dobili znam šta ću kupovati :-)

    ОдговориИзбриши
  9. Šampon je najdivniji! :) Sad me je i ovaj gel zainteresovao. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Zna li neko koliko kosta Mixa krema za ruke? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. slagacu ali mislim da je sada negde od 200-250 dinara na snizenju. mislim da je bez snizenja oko 300din

      Избриши
  11. Ja sam zahvaljujuci Dijani dobila Mixa kremu za ruke, ali nije bas kao tvoja, ima 30% glicerina, navedeno je na prednjoj strani, vidim da kod tvoje nije. Odlicna mi je, bas omeksava ruke a i ja nju mazem i na stopala pred spavanje a ujutro su kao bebina :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e da to je druga vrsta kremice koju ja za sada nemam, ali kada potrosim ovu svakako bih mogla tu vasu od 30% da probam kad je tako hvalis :)

      Избриши
  12. Imam utisak da su im ove kremice za ruke nepotrošive. Nisam pokušala da gel za tuširanje i kosu koristim za lice. Mogla bih pokušati jer mi je za tuširanje suviše blag, a za lice mi treba nešto blago.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. probaj da se umivas ovim gelom, meni je bas prijao :) a slazem se da krema traje sto godina! :)

      Избриши
  13. ste ste oduševljene mixa-om, a ja se toplo nadam da će se pojaviti i u našim dm-ovima :D

    ОдговориИзбриши
  14. Imam kremu za negu suvih delova tela i odlična mi je. Sad me baš zanima šampon, sigurno ću ga probati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. za tu kremu sam cula da je odlicna :) probaj ga obavezno, super je :)

      Избриши
  15. Za pocetak moram kremu za ruke da nabavim jer mi deluje kao nesto sto bi mi jako odgovaralo :D

    ОдговориИзбриши
  16. Volim i kremu i gel,a sampon planiram da probam...sve im predivno mirise:)

    ОдговориИзбриши
  17. Obožavam Mixu!!! Tuširalica i krema, kao i ona za suve delove su mi must have!

    ОдговориИзбриши
  18. Koliko pohvala za ovaj brend, prava šteta da ne mogu ništa probati :(

    Sviđaju mi se sve tri stvari :))

    ОдговориИзбриши
  19. Još nikada nisam probala neki proizvod te marke... ali baš si me inspirirala da to učinim! :)

    ОдговориИзбриши