среда, 18. септембар 2013.

VICHY Anti Age Akademija u Belgrade Art Hotelu

Znate onaj osećaj kada zbog groznog vremena kakvo je bilo juče niste ni za šta? E pa takva sam ja bila sve do trenutka kada mi je stigao poziv za današnji VICHY Anti Age Academy događaj koji se odigrao u Belgrade Art Hotelu (Bah) u Knez Mihajlovoj 27. Poziv me je instant oduševio i razveselio. Prosto ne znam da li sam srećnija kada dobijem pozivnicu za nešto tako veliko i važno ili kada dođem na samo dešavanje :)
VICHY Idealia displej sa svim Idealia proizvodima sa kojima se ja ,nažalost, do sada nisam susrela

Blogodrugarice su se okupile ispred hotela i sa željom za novim saznanjima o roze bočicama iz VICHY laboratorije žurno ušle u predivno predvorje i zaputile se na deveti sprat. Na samom ulazu u konferencijsku salu dočekale su nas Marija Trivić, Vesna Manestar i Vesna Mikulić koje su i organizovale ceo događaj za blogere, novinare i farmaceute.
Sala se lagano punila, škljocali su foto-aparati i ubrzo je počelo predavanje.
Prva nam se obratila doktorka Vesna Mikulić sa klinike za kožne i venerične bolesti. Objašnjavala nam je kako spoljni faktori i način života direktno i indirektno utiču na našu kožu. 
Naučile smo da život u urbanoj i zagađenoj sredini i brz i nezdrav način života utiču na ubrzano starenje kože sa kojim se nijedna krema ne može izboriti.
Naučile smo i kako mlada a kako stara koža reaguju na stres
Kao i to da u našem organizmu nisu postojali geni za gojaznost već da nas je loša i nezdrava ishrana dovela do toga da geni mutiraju i stvaraju epigene koji nas čine gojaznima.

Nakon cenjene doktorke obratila nam se prelepa Vesna Manestar, direktor VICHY marketinga koja nas je uvela u priču o inovaciji iz VICHY-a, o našoj koži, koje su tri vizije kože za kojima žene svih uzrasta teže, šta to same radimo te samim tim uništavamo svoju kožu i koji su glavni neprijatelji kvaliteta naše kože.
Idealna/Savršena/Zdrava
1. Koža pušača
2. Koža prekomerno izložena UV zračenjima bez zaštite faktorima
3. Preopterećena koža
4. Koža pod dejstvom loše i neuravnotežene ishrane
Ukoliko živimo u gradu-neke od ovih neprijatelja nažalost ne možemo izbeći ali zato treba uraditi sve da kožu zaštitimo od njih. I tu na scenu stupa ni manje ni više nego VICHY Idealia Life Serum
Ovaj inovativni serum sadrži dve stvarčice za koje sam ja danas prvi put čula a to su LR2412 koji je derivat jasmonske kiseline i koji poboljšava kvalitet kože dubinski i LHA koji je derivat salicilne kiseline koji poboljšava kvalitet kože na površini.
Ovaj serum namenjen je svim tipovima kože i svim uzrastima u cilju sprečavanja preranog starenja kože usled svih gorenavedenih loših uticaja koji nas svakodnevno ''spopadaju'' i napadaju.
Nakon vrlo poučnog predavanja prešli smo na prvi sprat u prostor restorana hotela i tamo imali prilike da probamo raznorazne roze poslastice, sve u tonu Idealie naravno, i Idealia proizvode te da uporedimo teksturu kolača i kremica. Mogle smo da isprobamo novi Life Serum koji je i bio zvezda današnjeg okupljanja, kao i BB kremu koja me je zainteresovala i dnevnu kremu u teglici. Moram priznati da sam svim teksturama bila oduševljena, a ni tekstura divnog slatkiša u čašici nije zaostajala :)
Sa svih strana izvirivale su kesice koje su dodatno krasile već divan prostor Bah-a
Kako odoleti ovim divotama od kolača!
VICHY Idealia kolekcija proizvoda i divni cvetići kojih je bilo na sve strane. Oduševljena sam ovim roze girly momentima!
I za kraj ono što se krilo u hrpi vrećica - Idealia Life Serum za svaku od nas.
Predivna staklena ''ombre'' roze bočica koju će mi biti zadovoljstvo svakodnevno otvararati i testirati. Toliko sam uzbuđena da jedva čekam da skinem šminku i lice počastim ovim čudom.

Za kraj moram da se zahvalim VICHY-u Srbija pre svega na organizaciji ovako lepog i edukativnog događaja a zatim i na pozivu da budemo deo nečeg zaista posebnog. Iskreno se radujem budućim dešavanjima ovog tipa, upoznavanju sa proizvodima i druženju sa blogokoleginicama. 
Drage devojke, velika mi je čast da sam vas upoznala i izuzetno sam srećna jer je dan počeo u odličnom društvu i sjajnom druženju. 
Veliko hvala <3

61 коментар:

  1. Divne slike! :)

    Bilo nam je diiivno, radujem se budućim promocijama sa celom "ekipom" :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :)

      i ja isto jedva cekam da se ponovo okupimo, cak i u jos vecem broju :)

      Избриши
  2. Super ti je post, svidja mi se sto si malo i prenela samo predavanje nama koji tamo nismo bili :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala mnogo :) nadam se da ste stekli utisak kako nam je bilo :)

      Избриши
  3. Wow bas su ti super slike. Ja se sa ovim mojim malo mucim ako nije na suncu. Ali uspela sam kako tako nesto da izvucem. I dalje mi je neverovatno da sam citala tvoj blog a nisam znala ko si :))) Jedva cekam da namazem serum. Kad ga budem mazala ima da ga mazem kao da je od zlata. A jos gore je ako mi se jako svidi moracu posle da ga kupujem. Jadan moj novcanik. Bas je bilo lepo danas.

    Svaka ti cast sto znas sva imena, ja uvek zaboravim da zapisem, a generalno jako lose pamtim imena pa nikad ne znam nikog kako se zove, a ti si sve ljude navela po imenu i prezimenu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala najlepse :) i ja se sa mojima namucim ako nisu na suncu ali sam napokon posle skoro dve godine koriscenja aparata shvatila koji mode da ukljucim kada sam unutra :D
      I meni je isto jos uvek totalno nestvarno da si to TI :D trebace mi vremena da se naviknem hehe :D serum sam isprobala jos sinoc i naravno i jutros ga ponovo stavila <3

      a imena sam zapisala, ali psssst nemoj nikome da kazes :D

      Избриши
  4. detaljno, detaljno :D pa divno!!!
    i kod tebe sam videla ove kolače,
    počeću da vičem upomoć, nema mi druge :D
    drago mi je da smo prisustvovale,i pridružujem
    se Aninom radovanju buducim druzenjima, heheh :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :)
      haha pa kolaci su bili kljucni zajedno sa kremicama, ipak je trebalo da ih uporedimo a kako ih porediti ako ih ne probamo :D
      i ja se iskreno radujem, uzivam svaki put sa vama divnim devojkama <3

      Избриши
  5. Sjajno je što si uspela da uhvatiš i slajdove. Ja sam ih slikala, ali sam završila sa gomilom fotki doktorke i ogromnog ekrana na kome se ništa ne vidi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja sam mislila da nece uspeti ali eto ipak sam uspela nesto da izvucem od njih uz malo editovanja :)

      Избриши
  6. Haahahahahaha...i sad mi je smesno:"Ana". Drago mi je :)... Cekaj ti si AniBanii? Presmesno! Jako mi je drago da smo se konacno upoznale, i zao mi je sto nismo imale malo vise vremena da caskamo, ali nadam se ovakvim druzenjima u buducnosti, kao i da cemo se malo bolje upoznati <3 :*

    Super post :) Svaka cast sto si zapamtila sva imena (ili zapisala, kako god) ;)
    Ja sam serum vec probala i vec se simpatisemo ;D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahahaha i meni je smesno, kao kad sam ana totalno si ravnodusna a kad sam anibani onda odusevljenje :D mnogo mi je drago takodje da sam upoznala tebe, Di i Aleksandru :) druzicemo se jos, to je sigurno :)

      hvala najlepse :) i ja sam ga probala i divan je :)

      Избриши
  7. Izgleda divno, osobito kolači, ali se i meni jako jako sviđa girly rozo pakiranje. jedva čekam recenzije seruma, jako me zanima!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja jedva cekam detaljno da ga isprobam :) na prva dva mackanja deluje super na mojoj ultra suvoj kozi :)

      Избриши
  8. Drago mi je da se ovakvo nesto i kod vas organiziralo i da ste bile pozvane! ;)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i meni je izuzetno drago pre svega jer smo imale priliku da prisustvujemo ovako divnom dogadjaju :) da ih bude sto vise i kod nas i kod vas :)

      Избриши
  9. Bas vam je bilo divno. I super sto primjecujem da u zadnje vrijeme idete na neka desavanja na koja pozivaju i blogerke, vidim da toga ima ova dana po blogovima, skoro su isto neki postovi iz parfimerije bili.
    Blago vama, kod nas ako ikad to i budu organizovali, bice u SA, a meni svakako predaleko 4 sata putovati do tamo. Dok u BL nesto takvo organizuju, vec cu se smezurati i biti daleko od Beauty blogerke :-)
    Vichy mi iz nekog razloga ne odgovara, ali moram priznati da barem bocica savrseno izgleda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. stvarno nam je bilo super :) skromna sam ali kad je tako :D
      nadam se da ces i ti uskoro biti u prilici da prisustvujes necemu ovako lepom :)
      i bocica i sadrzaj su savrseni

      Избриши
  10. Bas si dobro prenela edukativni deo dogadjaja na blog, tako da sam sad sklopila polako kockice kakvom serumu se radi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da sam makar nagovestila o kakvom se proizvodu radi :)

      Избриши
  11. I našim curama u Zagrebu je isto bilo super. Baš vam zavidim! ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. da, videla sam njihove izvestaje! dobro je da ne kasnimo mnogo za Zagrebom :)

      Избриши
  12. Prelijepe fotke i događaj. Kako Vama u Beogradu, tako i nama u Zagrebu :)


    ОдговориИзбриши
  13. Ja sam uživala na našem rozom događanju, a sad sam uživala i gledajući vaš rozi događaj :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. a ja kad sam videla tvoju sliku na fb pomislila sam boze hoce li se ovo nama ikad desiti i vec sutradan sam i ja bila deo divnog roze dogadjaja :)

      Избриши
  14. Molim vas devojke pisite nakon probe o serumu I da li ste zadovoljne.Hvala.

    ОдговориИзбриши
  15. Одговори
    1. moram priznati da cenu ne znam ali cu se raspitati u sto kracem roku i javiti!

      Избриши
    2. jedna devojka je napisala da je cena 4200 dinara :)

      Избриши
  16. Koristim ovaj serum oko nedelju dana i mogu da kazema da je F-E-N-O-M-E-N-A-L-A-N.
    Pored odlične teksture ima i neke sedefaste mikro čestice koje licu daju izvanrednu blistavost. Od kada ga imam, postao je osvova moje svakodnevne nege. Nadam se i tvojoj recenziji uskoro. Lena

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja sam vec pocela sa isprobavanjem i takodje sam odusevljena a sjajne cestice su prelepe :) jedva cekam da steknem potpun utisak o njemu :)

      Избриши
  17. Sve izgleda jako lepo, jedva čekam da čitam utiske o serumu.:)

    ОдговориИзбриши
  18. Vichy uvijek ima nesto novo, tko ce ih popratit:)...
    Lijep post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :)
      uvek treba biti korak ispred drugih i vichy u tome svakako uspeva :)

      Избриши
  19. Одговори
    1. zaista nam je bilo divno :) nema na cemu draga, uvek :) <3

      Избриши
  20. Jedno pitanjce: da li se nanosi u predelu oko ociju? Inace, za sve koji ne znaju, cena je oko 4.200 din.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja sam ga sinoc i danas nanosila na celo lice, na podocnjake kao i na kapke :) taj deo mi i jeste najkriticniji sto se suvoce tice i evo sada nakon nanosenja seruma je gladak i mekan :)
      Hvala najlepse za cenu!

      Избриши
  21. I da li preko njega ide krema, pa BB krema?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja imam izuzetno suvu kozu i danas nisam imala prilike da stavim puder/bb kremu, ali koza mi nakon nanosenja seruma ne trazi dodatnu negu u vidu kreme te smatram da nema potrebe za kremom preko. mada sve je individualno, najbolje je kombinovati onako kako pojedincu odgovara :)

      Избриши
  22. Bas mi se svidja sto imate ovako predavanja i naucite o svemu i mnogo mi se svidja kako si sve objasnila nama :)) Hvala :*

    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i nama se jako svidja sto konacno dobijamo priliku da budemo prisutne na ovakvim desavanjima :)
      drago mi je da ti se svidja :)

      Избриши
    2. i nama se jako svidja sto konacno dobijamo priliku da budemo prisutne na ovakvim desavanjima :)
      drago mi je da ti se svidja :)

      Избриши
  23. Jako mi je drago da si bila pozvana (ko ce ako ne ti :*) i da si napravila ovako temeljan izvestaj!

    Svaka cast <3

    ОдговориИзбриши
  24. Mozes li da prekucas listu sastojaka, bas me zanima sastav? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. naravno :)
      aqua, glycerin, cyclohexasiloxane, isopropyl isostearate, octyldodecanol, dicaprylyl ether, sodium tetrahydrojasmonate, dimethicone, dipropylene glycol, polymethyl methacrylate, CI 17200, CI 15985, CI 77891, mica, carbomer, sodium hyaluronate, sodium hydroxide, silica, phenoxyethanol, adenosine, polyxamer 338, ammonium polyacryldimethyltauramide, disodium edta, capryloyl salicylic acid, polysilicone-11, parfum

      Избриши
  25. Odlične si ti fotogarjije, baš ti zavidim :) (pozitivno naravno)
    Odlično si ispratila ceo događaj. Nema, ja ći morati da se ugledam na vas i nabavim jedan profi aparat. Još jednom drago mi je što smo se upoznale :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) iako je moj aparat daleko od profesionalnog :)
      i meni je isto drago :)

      Избриши
  26. Sada kad pogleda moj post, žao mi je što je osvjetljenje bilo loše kod nas a meni fotić ostao doma. Vidim da je vrlo slično bilo, drago mi je da i mi i vi imamo ovako nešto :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja sam se malo pomucila sa fotkanjem u konferencijskoj sali, ali u restoranu je bilo dnevnog svetla pa mi je to bio najbolji saveznik za fotkanje :)
      i meni je jako drago da imamo priliku da se upoznajemo sa novim proizodima i da se druzimo :)

      Избриши
  27. Svaka čast! I kod nas u Hrvatskoj su imali sličan event :) Jako me zanima taj serumčić :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. za prvi utisak je super :) i zaista svaka cast organizatoru :)

      Избриши