недеља, 06. октобар 2013.

Deborah Glossy Stick 07

Deborah Glossy Stick sam kupila letos u Splitu bukvalno prvog dana kada se pojavio na policama. Nisam imala puno vremena za biranje i istraživanje kako koja nijansa izgleda na usnama te je odabir pao na ovu narandžastu nijansu pod brojem 07.
Očekivala sam da se boja vidi puno jače na usnama ali iako u tom pogledu ovaj debeljuca nije ispunio moja očekivanja ipak sam ga nosila.
Ovaj stick se ne zarezuje već se odvrće.
Pri kupovini nisam primetila da ima dosta krupne šljokice u sebi, jer nisam želela da bude šljokav ali to nije bio veliki problem jer šljokice na usnama ipak nisu toliko primetne kao što sam ja mislila da će biti.
Ne isušuje usne i trajnost mu baš nije na zavidnom nivou. Ako jedete i pijete moraćete često ponovo da ga nanosite, a ako ne radite ništa od toga već samo pričate, recimo da ćete morati da ga nanesete nakon dva do tri sata. Nije lepljiv već je jako prijatan i lagan na usnama, gotovo da ga nećete ni osetiti.
Ovakva boja na ruci i usnama postiže se sa 2-3 prelaska stick-a preko usana. Dok sam bila jako crna u licu boja na usnama gotovo da se nije ni primećivala, izgledalo je kao da imam najobičniji providni sjaj, ali kako je koža bledela tako je boja ovog sticka na usnama dolazila do izražaja.
Moram priznati da sam ga na kraju ipak zavolela i da mi se sviđa kako moje usne izgledaju sa njim te sam se dala u istraživanje koje bih još nijanse mogle da dođu u obzir za kupovinu.
Mislim da mu je cena u Lilly i DM drogerijama oko 800 dinara, a u Jasmin parfimerijama ga često možete naći kada su akcije od 20% popusta na ceo asortiman.

Prirodne usne:
Usne sa Glossy Stick 07:

Da li imate neki od Deborah Glossy Stick-ova i ako imate kakvi su vaši utisci? Ako nemate da li ste razmišljale o kupovini?

Do sledećeg kuckanja, kisi kisi <3

39 коментара:

  1. Slican proizvod sam vidjela od Rimmela, na blogu neke djevojke Fleur, bas su tako slabo pigmentovani, vise kao labelo. A i ja sam ocekivala da su to neki jako pigmentovani proizvodi. Mozda probam, cisto iz radoznalosti, jeste dok sve probam sto vidim na blogovima, moracu se preseliti u veci stan da imam prostora za kozmetiku. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. probaj neku tamniju nijansu jer mislim da su one bolje i pigmentovanije ;)

      Избриши
  2. 8oo din za prakticno obican sjaj za usne.Neki potezi kozmeticke industrije mi nikad nece biti jasni :)

    ОдговориИзбриши
  3. Bas iz navedenih razloga nisam kupila ovu narandzastu debeljucu vec fuksijastu i crvenkastu. Obje su bolje pigmentirane i ne sadrze sljokice. Ja sam njima prezadovoljna i nema ko ih nije pohvalio dok sam ih nosila. Nadam se da ce nam doci i najnovija nijansa vina iako me nece zacuditi da BiH zaobidje kao nijansa Peach on the beach. Najbolje stvari mi uvijek izmaknu za dlaku :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e te dve verujem da su dosta bolje od ove moje nijanse. bas mi je drago da uzivas u njima :)

      Избриши
  4. Steta sto je tako slabo pigmentovan, ali mozda je neka druga boja jaca. Cujem da debeljuce od Bourjois dosta hvale, a i Catrice, pa cu vjerovatno nabavit neke od tih. Imam zasad od Mue i Avona, prvi su mi super, a drugi mi ima sljokice koje mi se ne dopadaju, grebu po usnama :-/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. iz nekog samo meni poznatog razloga sam zaobisla Catrice debeljuce kad sam bila za vikend u Hrvatskoj. sada mi je malo zao :D

      Избриши
  5. Boja je fenomenalna, ali bas steta sto je tako slabo pigmentovana :(

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam fan debeljuca. Kupila sam Clinique da zadovoljim svoje shoppingholičarske pobude, ali tu sam stala. Čak ju rijetko i koristim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. uh, Clinique mi je nekako san, ali mislim isto da bih zadovoljila lude zelje :)

      Избриши
  7. Meni je mnogo za 800din, samo mali sjaj :/ probala bih najpre Clinique ali mi je jaka cena :D Ko ce meni udovoljiti :D

    ОдговориИзбриши
  8. stvarno ti lijepo stoji na usnama. Imam dvije nijanse, mislim 01 i 10 i ok su mi, ali rijetko ih koristim

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam probala samo testere i mnogo mi se cine lepljivim. Previse mi vuce na sjaj-balzam nego na ruz-balzam, kao npr. sto ima loreal. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hmmm ne znam koji su ti od loreala. ali ovaj moj nije lepljiv, mozda su samo testeri takvi :)

      Избриши
  10. Pa lepo je mada meni nikako nisu zanimljive takve bezbojne stvarcice :)

    ОдговориИзбриши
  11. Usne lijepo izgledaju kad su namazane njime, ali za moj ukus malo previše "prirodno". Kako sam potrošila jedini ruž koji koristim, i moram se ponoviti malo, baš ću isprobati ove tamnije nijanse koje je u komentarima spomenula Selma...

    ОдговориИзбриши
  12. Nisu mi se dojmili testeri a vidim da nisam ni pogrešila što sam preskočila

    ОдговориИзбриши
  13. Lepo je, ali baš šteta što je slabo pigmentovano. :/ Ja sam sada naručila onaj novi Avonov da vidim kakav je, nadam se da neće biti tako providan, jer sjajeva imam gomilu... :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nisam videla kakvi su ti avonovi. odavno nisam gledala katalog, moracu da obnovim gradivo :)

      Избриши
  14. Nemam još ni jedan sličan proizvod, no moram priznati da me nije oduševilo.

    Lijepo..ali nedostaje mi boje :)

    ОдговориИзбриши
  15. Ja više volim pigmentiranije proizvode na usnama :/ nisam kupila ove bucke a niti necu. Dosao nam je sad novi bredn koji ima u ponudi ovakve proizvode za 25kn a to mi se cini kao razumna cijena za proizvode koji nisu pigmentirani. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. na moju veliku zalost vas novi brend nisam uhvatila u mestu u kojem sam bila proslog vikenda :( no nadam se da cu ih ipak uhvatiti na leto u Splitu :)

      Избриши
  16. Šteta što nije pigmentovaniji, baš bi bio super. Nije loše ni ovako ali da je boja kao što izgleda bio bi savršen. :)

    ОдговориИзбриши
  17. Volim olovčice, ali bilo bi lepše da ostavlja malo jaču boju.

    ОдговориИзбриши
  18. E ovo bi bio idalan proizvod za mene posto ne volim jake boje na usnama. Jedino mislim da ne bi bio zgodan za tasnu jer bi vremenom sigurno poceo da se skida poklopac od tumbanja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. eto dobro je da bi se nekome ovaj stick ipak svideo :) verovatno bi bilo problemcica sa poklopcem, ali ja balzama i karmine uvek drzim u nekom odvojenom dzepicu u torbi pa nemam problema sa tumbanjem :)

      Избриши
  19. Nisam probala, al videla sam da je Rimmel izbacio nesto slicno i jedva cekam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. videla sam i ja za Rimmel, ali nisam osacovala da li je dosao kod nas u prodaju :)

      Избриши