субота, 30. новембар 2013.

Brahmi Amla ulje za kosu

Nakon više od mesec dana korišćenja ovog ulja, konačno je na red došla i njegova recenzija. 
Ulje sam kupila nakon pročitane recenzije kod jedne od blogokoleginica. Možete ga pronaći u većini prodavnica zdrave hrane po ceni od 350-450 dinara, dok kod uvoznika LilaMa (Đorđa Stanojevića 11d) ovo ulje možete kupiti po ceni od 250 dinara za 100 ml proizvoda.
Ulje se koristi za ishranu kose. Ono podstiče njen rast, poboljšava kvalitet kose, sprečava preranu pojavu sedih, vraća boju sedim vlasima i deluje u borbi protiv bakterija i gljivica. 
Ovo ulje sam kupila jer bi od njega trebalo kosa brže da raste, a sama vlas bi trebalo da postane kvalitetnija i sjajnija. Dakle, brži rast i sjajna kosa su bili okidač za kupovinu.
Ulje sam naravno morala da isprobam istog dana kada sam ga kupila i to baš ovako kao što proizvođač navodi- umasirala sam ga u kožu glave i prespavala sa njim, a ujutru oprala kosu. 
Ulje je zanimljivog i osvežavajućeg biljkastog mirisa. Ovaj miris mene jako umiruje i izuzetno mi prija. 
Kada se nanese na kosu uopšte nemate osećaj težine na glavi (kakav sam npr imala kada bih mazala ricinusovo ulje) čak ni nakon nekoliko sati. Ulje nanosim kako na koren kose tako i na celu dužinu vlasi.
Ulje sam najlakše sa kose spirala Afrodita šamponom za masnu i kosu sklonu peruti. Kada prenoćim sa uljem na kosi, obavezno je šamponiram dva puta kako bih bila u potpunosti sigurna da sam svo ulje sprala sa kose i kože glave. Inače nemam običaj da stavljam šampon dva puta, jer mi je jedan put sasvim dovoljan, ali ovom prilikom ipak nije. Za drugo šamponiranje koristim šampon koji mi je trenutno u upotrebi, pa su se smenjivali Mixa, Kosili i Nivea.

Nakon više od mesec dana korišćenja, moji utisci su sledeći:
- Čini mi se da mi kosa jeste dosta porasla.
- Kosa mi je sjajnija i lepša, a meni deluje i dosta kvalitetnije nego ranije.
- Počele su da se javljaju ''bebe'' dlake što me jako veseli jer sam u jesenjem periodu izgubila gomilu kose.
- Otkad koristim Brahmi Amla ulje dobijam sve više i više pohvala na izgled i sjaj kose što mi se odavno nije dogodilo.
- Kada ulje potrošim, sigurna sam da ću ga ponovo kupiti jer je cena i više nego pristupačna, a radi odličan posao na mojoj kosi, te ga i vama preporučujem od srca!
- Jedina zamerka je pakovanje i to što zaista morate paziti da bočicu uvek držite uspravno, jer ukoliko je položite može se desiti da će vam se ulje izliti iz nje, koliko god mislili da ste je dobro zatvorili.



Da li možda imate Brahmi Amla ulje u svojoj kolekciji i kakvi su vaši utisci o njemu?
Ili koristite neko drugo ulje za kosu koje mi preporučujete?

Do sledećeg kuckanja, kisi kisi :****

48 коментара:

  1. Ne znam više koliko sam bočica ovog ulja potrošila. Samo zahvaljujući njemu sada imam ovu dužinu kose. Predlažem ti za lakšu upotrebu da ga prespeš u staru bočicu od alkohola ili hidrogena, onu koja ima onaj kupast vrh.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. mnogo mi je drago da su i tvoji utisci dobri :) hvala na savetu, uradicu to :)

      Избриши
  2. Drago mi je što vidim još zadvoljnih utisaka :) Stvarno je fantastična stvar.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. slazem se da je fantasticno ulje! i meni je drago da sam ga kupila :)

      Избриши
  3. Devojka koja radi u zdravoj hrani mi je preporucila ovo ulje i ni sama ne znam zasto nikako da ga kupim a uvek ga gledam :) Verujem tvojim recenzijama i definitivno cu ga probati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da verujes mojim utiscima a ja navijam da ga kupis sto pre i podelis sa nama tvoje utiske :)

      Избриши
  4. Uuu pa odlicno zvuci! :)

    Bas bih probala.. Valjda je ok i za kosu koja se masti?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. mislim da bi bilo skroz ok! meni se ne masti brze kosa od kada ga koristim :)

      Избриши
  5. Biće isprobano! :) Treba mi nešto za koren kose pre pranja, za krajeve imam kokosovo ulje :D

    ОдговориИзбриши
  6. Ne. Nisam probala. Cena se čini sasvim ok.
    A ulje i više nego ok :)
    Ide na spisak za kupovinu <3

    ОдговориИзбриши
  7. Mogla bih da probam, imam duzinu, ali gustinu i ne bas! A nekako verujem tvojim recenzijama posebno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da cujem da verujes mojim recenzijama, pa se nadam da ces ga isprobati i javiti mi utiske :)

      Избриши
  8. Ova recenzija mi je došla kao naručena i već sam pročitala dvije pozitivne. Samo da znaš, da i ovo čudo uskoro dolazi u moje vlasništvo :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jedva cekam da cujem tvoje utiske kada se dokopas ulja :D

      Избриши
  9. U super! JA sam KONACNO kupila kokosovo ulje i koristim ga na isti nacin, i vec prvi put mi je kosa bila mnogo meka. Tako da cu ja prvo njega da koristim. Inace crkla mi krema za okoloocni deo i ja uvece sad stavim kokosovo ulje tu i ujutru mi je tajdeo kao bebin. Ludnica. Ti si jos suva oko oka tebi bi tek bilo super. Jesi li ptobala nekad? Mogu ako hoces da ti naspem malo kad se budemo videle da ti donesem :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e moje kokosovo ulje ceka da se potrosi brahmi ulje :) moracu da ga probam i na podocnjacima, znas i sama koliko kukam zbog suve koze u tom predelu! hvala ti svakako na predlogu, diiiivna si kao i uvek <3 :)

      Избриши
  10. kupila sam Baleino ulje, i onda kupim Eveline ulje argan+keratin, a dva dana prije pranja kose stavljam kokosovo ulje (na tjeme i vrhove, na cijelu kosu uglavnom), baleino ne koristim kako sam kupila eveline , a ovo ulje od evelina stavljam na suhu kosu ,i za sad mi je okej, =D a ne smijem vise kupovati ulja, dok sve ne potrosim, jer nije dobro ni stavljati puno stvari u kosu =D ali kad bi mogla samo jedno odabrati, onda def. kokosovo =D
    =D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. a znam, i ja uvek gomilam pa nikako potrositi :) moracu da vidim to eveline i balea! :) hvala na komentaru :)

      Избриши
  11. Lenja sam mazanje ulja ali mi ovo deluje primamjivo... :)

    ОдговориИзбриши
  12. probacu ga, ali mi je ipak utisak dana ovo da nema potrebe da 2 puta nanosis sampon

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. mislim da nisi dobro shvatila...napisala sam da inace ne samponiram kosu dva puta ali da posle stavljanja ulja ipak moram :)

      Избриши
  13. Moracu da probam ovaj proizvod,objavila sam rat ostecenoj kosi koja ne dobija na duzini.Mislim da je ovo pravi proizvod za to :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. probaj, mislim da se neces pokajati a cena mu je zaista jako pristupacna :)

      Избриши
  14. Koliko cesto koristis ovo ulje?Odlicna recenzija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. koristila sam ga ili jednom ili dva puta nedeljno

      Избриши
    2. Анониман20. јул 2014. 00:21

      Ako ga koristiš 2 puta nedeljno a ne šamponiraš kosu u toku pranja 2 puta nikada, osim kada stavljaš ulje, koliko ti puta nedeljno onda pereš kosu?

      Избриши
  15. Počela koristiti ulje,savršeno je,čak pomalo boji sedu kosu. Kosu posle perem Sidha šamponom ,sasvim su dovoljna 2 šamponiranja. Ne koristim više balzam nikakav. Kosa mi je jako tanka ,proredila se jer mi je gvožđe palo na 2,sad je 13 ali kosa se vraća u prvobitno stanje tek nakon šti sam počela sa ovim uljem i šamponom. Da li je neko možda čuo gde se u Beogradu može naći AMLA prah (videla sam na internetu da moze da se poruci u Sloveniji).To je prirodna boja za kosu ,nanosi se kao kana i boji kosu u braon,ko ne voli kanu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da si zadovoljna ovim uljem i da ti je pomoglo! iskrena da budem, prvi put cujem za Amla prah, tako da stvarno ne znam gde se moze kupiti

      Избриши
  16. Trazila sam neko ulje za kosu, naisla na tvoj post, nikad cula za ovo, ali moracu da probam, posto je odnos cene i kolicine odlican! A i kazes da deluje ;)

    ОдговориИзбриши
  17. Hvala na recenziji, da li mozda znas da li ce ulje potamneti kosu koja je plava?

    ОдговориИзбриши
  18. Jel ima neko problem sa mirisom ovog ulja? Ja ga stavljam vec drugi put i imam neke dve vrste ovog ulja, razliciti su proizvodjaci, jedno ima neki miris tipa muskih gelova za kosu, a drugo je ovo standardno zeleno... U oba slucaja meni ovo mnogo smrdi i svi u kuci beze od mene. Bukvalno mi dodje da ga bacim, muka mi je, glava me boli od njega, ali opet mi je zao, jer se nadam da ce mi pomoci da mi kosa bude lepsa i zdravija... Ima neko neki savet da manje smrdi?

    ОдговориИзбриши
  19. Pozdrav svima,

    juce sam prvi put nanela ulje na teme i samu kosu, Drzala sam do jutros i upravo oprala (iz dva puta) kosu i osusila. Nisam koristila nikakav balzam nakon pranja, a rascesljala sam se bez ikakvih problema. Praticu kako napreduje rast i gustina kose.

    Slazem se sa Violetom, miris mi je grozan, ali sam glavu uvila u staru majicu i tako prespavala.

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  20. Evo mene opet.

    Sada, vec skoro mesec dana intenzivno koristim ovo ulje.

    Nekada prespavam sa njim na glavi, ali kako mi to nije uvek najzgodnije, nekada drzim po par sati tokom dana.

    VAZNO!!!!

    Dragi ljudi, meni se pojavila oko cela paperjasta, tesko ukrotiva kosica.

    Odusevila sam se kada sam shvatila da mi raste nova kosa.

    Od ovog proizvoda se ne odvajam, idemo zajedno na more.

    Iskrene preporuke svakome ko ima problem sa gustinom kose.

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  21. Evo i ja ga koristim nekih mesec dana i mislim da mi je jaca dlaka ali ne primecujem neki volumen i rast al dobro polako :) Koliko vi stavite ulja? Ja otprilike pola dlana jer ako stavim manje imam utisak da nisam ceo koren objedinila i dok stavim na krajeve :/ Ja sam neko vreme i kvasac stavljala al evo sad sam presla na ulje jer mi je malo lakse. I meni su te devojke iz zdrave hrane preporucile i kokoso ulje za suvu kozu pa cu morati i njega da uzmem za telo a onda malo i na kosu da pocnem :)

    ОдговориИзбриши
  22. Анониман13. март 2015. 18:49

    Ja sam kupila brahmi amla ulje,ali nije ovakva bocica da li je to isto ulje? ne pise sahul na njemu,kutijica je zute boje..nigde ne mogu ovo pakovanje da nadjem :(

    ОдговориИзбриши
  23. Анониман31. март 2015. 20:03

    Recite mi da li ovo ulje stvarno boji kosu? Farbam se u plavo, pa da ne bude posle jao meni... :) A upravo sam ga kupila!

    ОдговориИзбриши
  24. Gde ste našli ulje? ranije sam ga kupovala ali u poslednja 4 mes ne mogu da ga nadjem. .

    ОдговориИзбриши
  25. Imam problem sa ovim uljem. I posle pranja (2x samponiram), i posle maske, oseca se u mojoj kosi, ali ajde to, nego sto mi skroz umasti teme, ne znam u cemu je problem

    ОдговориИзбриши
  26. da li jos neko mozda ima problem da ga pecka koza glave dok ulje stoji na kosi?

    ОдговориИзбриши
  27. Анониман15. март 2016. 17:58

    Zdravo. Ja sam iz mk. Gde ste kupili ovo ulje u mk ne mogu da nagjem. Meni kosa je naglo opala pa bi htela da probam.

    ОдговориИзбриши