петак, 08. новембар 2013.

Metropoliten salon - Dr. Hauschka priča

Ponedeljak popodne moje drage blogokoleginice i ja provele smo u čarobnom ambijentu Metropoliten salona u samom srcu Dorćola
Na vratima su nas dočekale ljubazne devojke koje rade u salonu i naša domaćica, predivna gospođa Ljiljana Maričić Grujić, PR Metropoliten salona i parfimerije. 
Devojke su se okupile i turneja po salonu je mogla da počne. 
Krenule smo od dve sobe u kojima se rade samo Dr. Hauschka tretmani i holističke masaže. Prostor je predivan i smirujući, lagana muzika svira u pozadini i prosto vas tera da se trenutno opustite.
Hodnici između prostorija u prizemlju ukrašeni su novogodišnjim pakovanjima parfema, ogromnim elegantnim kutijama koje u sebi kriju i po nekoliko kila sveća i divnim velikim ogledalima.
Ljubazne radnice salona poslužile su nas čajem od anisa koji je opijao i mirisom i ukusom i naše malo predavanje moglo je da počne.
Ovo je bio moj prvi susret sa Dr.Hauschka kozmetikom i moram priznati da sam zaista mnogo naučila o ovoj kući i njihovom pristupu lečenja kože sa ciljem da se sama dovede u normalu.
Filozofija Dr. Hauschka brenda je da ne kamuflira probleme koje koža ima već da svojim lekovitim prirodnim sastojcima bez konzervanasa, parabena i ostalih štetnih sastojaka, kožu natera da se sama izbori sa problemom i podstakne njene prirodne funkcije koje je koža ''zaboravila'' da koristi
Pored ovoga, Dr. Hauschka želi ne da čoveka vrati prirodi već da prirodu vrati čoveku, te će nekome možda biti neobični mirisi njihovih krema, ali to je jedino iz razloga što smo zaboravili kako priroda miriše jer smo zaslepljeni veštačkim mirisima i parfemima u kremama. Meni mirisi nekolicine proizvoda koje sam na predavanju imala prilike da njušnem mirišu izuzetno prijatno, biljkasto i sasvim prirodno.
Odakle je Dr. Hauschka brend potekao, kako je Elizabet Sigmund došla na ideju da pravi prirodnu kozmetiku koja pomaže koži i šta sve možemo pronaći u njihovom asortimanu ispričala nam je Mirjana Mišić, brend menadžer Dr. Hauschka. Mislim da smo joj sve slepo verovale kada je rekla da na svom licu nema ni trunku šminke osim rumenila i maskare, dok joj je ten bio besprekoran-kao da ga je sredila najboljim puderima koji postoje.
Dr. Hauschka nema pilinge u svojoj ponudi jer smatra da grubo ponašanje prema koži ne donosi ništa dobro. Nešto što se meni učinilo najsličnije pilingu jeste krema za čišćenje lica. Ne, to nije krema za skidanje šminke, to nije krema za umivanje, to je krema za čišćenje koja u sebi sadrži bademovo brašno i lice čisti tako što se tapka po koži, a zatim sa lica uklanja tuferom natopljenim mlakom vodom, a potom umivanjem hladnom.
Na predavanju sam se zainteresovala za mnoge proizvode, kao što su krema za lice od ruže, tonik za lice koji se prska na lice, okoloočna krema i balzam, maska za lice od dunje i naravno krema za čišćenje lica. Šta sve od Dr. Hauschka proizvoda drži Metropoliten salon možete pogledati na sledećoj web adresi, a ja sam sigurna da ćete i vi nakon posete sajtu imati ispred sebe poduži spisak na wish listi:
Izuzetno prijatno smo se iznenadile kada su nam Ljiljana i Mirjana na kraju zanimljivog predavanja rekle da su spremile iznenađenje za nas i da ko želi može da isproba holističku masažu ruku ili mini tretman lica koji će pratiti potrebe našeg tipa kože. Dok bi dve devojke bile na tretmanima, mi ostale smo se šećkale po salonu i fotkale ostale brendove koje Metropoliten salon drži.
Dr. Hauschka pored preparativne kozmetike ima u ponudi i dekorativnu kozmetiku koja deluje jako zanimljivo.
Napokon je došao red i na mene i sva ushićena ušla sam u zatamnjenu prostoriju namenjenu masažama i tretmanima. Orijentalna muzika tiho je svirala i opijala sva čula dok me je ljubazna Bojana Ramović upućivala u to kako da se namestim da mi bude najudobnije tokom tretmana lica. Počela je blagom masažom vrata i ramena i opuštanjem tog dela tela. Zatim je usledilo najnežnije skidanje šminke koje sam ikad doživela, te opuštanje lica toplom kompresom sa mirisom lavande koji zamalo da me otera u san. Nakon toga Bojana je moje lice očistila upravo kremom za čišćenje lica uz objašnjenje kako se svaki proizvod koristi i zašto. Nakon detaljnog čišćenja nanela je negu za moj suvi tip kože i predložila za moje jako suve podočnjake kremu, a ne balzam jer je dosta težak. Nakon tretmana osećala sam se preporođeno i predivno, gotovo kao da letim i da su sve brige iščilele iz glave. Mogla bih tamo da ležim satima i bez razmišljanja prepustim spretnim rukama kozmetičarke jer znam da bi krajnji rezultat bio fantastičan.

Drugi sprat salona krije još brendova i nekoliko soba za tretmane. Jedan od najzanimljivijih mi je bio korejski Erborian čija šarena pakovanja ne mogu da ne privuku pažnju. Nadam se da ću se nekom drugom prilikom bliže upoznati i sa tim proizvođačem jer mi sve deluje interesantno.
Darphin polica je takođe bila fascinantna! Pored Dr.Hauschka, Metropoliten radi i specijalizovane tretmane Darphin-a koji sigurno ne zaostaju za Dr.H. 
Leonor Greyl je luksuzna nega kose i moram priznati da sam ja prvi put u ponedeljak čula za taj brend.
Pure altitude je još jedna polica koja je plenila. Čiste i smerne bele kutijice prosto mame poglede.
A tik uz njih Cinq Mondes bordo kutijice koje prave odličan kontrast. Meni kao nekome ko je lud za kozmetikom, kako dekorativnom tako i preparativnom bilo je teško da se skoncentrišem samo na jednu policu te kao da su me sa svake ka sebi vukle nevidljive ruke.

Na samom kraju uživanja u salonu dobile smo kesice koje su krile novi proizvod iz Dr.H laboratorije. Kupke sa različitim mirisima dobile su nove vlasnice, a meni je zapala baš ova od ruže koja božanstveno miriše i nikoga u mojoj okolini nije ostavila ravnodušnim. Pored mirisa ruže postoje i limun, lavanda i badem. Ja sam naravno morala da je isprobam i kao kupku u svojoj kadi, a i tako što sam njome obogatila vodu kojom sam se jutros umivala. Ne zna se za šta je bolja! Ali o kupki će nekom drugom prilikom biti reči, da vam ne otkrijem sada sve.
Pored mirisne kupke dobile smo i tri testera-kremu za ruke, translucentni puder i masku za lice od dunje koji su baš kao i kupka već isprobani, ali i o njima ćete čuti kada i o kupki.

Iskreno se nadam da sam uspela da vam makar malo približim naše divno iskustvo iz Metropoliten salona. Ukoliko su vas zainteresovali Dr. Hauschka proizvodi posetite sajt salona, a možete posetiti i Metropoliten parfimeriju te se posavetovati sa informisanim i vrlo ljubaznim osobljem kako salona tako i parfimerije.

Za sam kraj ostavljam vam nekoliko korisnih linkova koje možete posetiti:

I još jednom - najlepše hvala gospođi Ljiljani na pozivu i predivno provedenom vremenu sa njom, Mirjanom, Bojanom i profesionalnim osobljem Metropoliten salona!

22 коментара:

  1. Lepo si opisala tretman lica. Prosto poželeh da odem i ja.

    ОдговориИзбриши
  2. Sve sto si napisla zvuci jako opustajuce, mogu samo da zamislim kako je tek uzivo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pitaj Di, sve smo bile kao drogirane :D opustanje na nivou "bas me briga za sve, zivot je savrsen" :)

      Избриши
  3. Jako lep i detaljan opis :). Super što si opisala masažu lica. Ja sam izabrala samo ruke i baš me je zanimalo šta je sve podrazumevala masaža lica.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nadam se da se nisi previse pokajala sto nisi odabrala lice :)

      Избриши
  4. Bas si sve lepo opisala, i verujem da si uzivala u masazi :)

    ОдговориИзбриши
  5. Joj kako ja volim salone. masaže i pravi su preporod za kožu. Mislim da si svaka žena s vremena na vrijeme mora priuštiti ovakav tretman :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. slazem se sa tobom! masaza je nesto najbolje sto postoji, a jos ako je radi osoba koja zraci tu posebno opustajucu i umirujucu energiju onda je dozivljaj kompletan :)

      Избриши
  6. Divno ste se provele :) Volim ovakva druzenja, a nadam se uskoro opet nekom :)

    ОдговориИзбриши
  7. Tretman je rajski! A kupke tek... Tek sam ih otkrila a vec sam in love :)
    http://backstagemuseblog.com/

    ОдговориИзбриши
  8. joj, ovo je kraljski tretman za uživanje, ahhhhh :D

    ОдговориИзбриши
  9. mislila sam da sam komentarisala post o.O
    bilo nam je savršeno!!! :****

    ОдговориИзбриши