среда, 13. новембар 2013.

NUXE Huile Prodigieuse i Huile Prodigieuse OR

Moj mali luksuz u bočici je napokon tu. U mom ormariću u kupatilu je već dobra dva i po meseca, a sada sam odlučila da ga podelim i sa vama, drage moje. 
Kada sam nakon mora objavila post sa novitetima, svi su rekli da žele da čuju upravo o NUXE uljima. Malo poređenje sa Balea losionom sam napravila OVDE , a danas vam predstavljam obe predivne bočice u svom punom sjaju.
I ptice na grani znaju koliko su NUXE ulja hvaljena, pa sam i ja na osnovu recenzija i utisaka moje drage Marite bila ''primorana'' da ih probam. Na moju veliku radost Marita mi je rekla da postoji jedan DM u Splitu koji ima i deo sa apotekom a usput drže i ovo zlato u malom, te da se i na proizvode iz apoteke primenjuje popust od 25% na proizvod po vašoj želji, kao i 15% popusta na celokupnu kupovinu (knjižica sa DM kuponima za popuste). Moja draga ujna bila je finansijer ovog divnog paketića i hvala joj do neba na tome jer da nije bilo nje, ja NUXE verovatno ne bih ni kupila <3
NUXE ulja u pakovanju od 100 ml dolaze sa pumpicom na vrhu koja je izuzetno praktična stvar za doziranje i nanošenje ulja, dok pakovanja od 50 ml dolaze sa malim otvorom na vrhu koji je savršene veličine da ne preterate sa izlivanjem istog.
Cena velikog ulja je bila 240kn-popusti=153kn (cca 32evra-popusti=20evra), dok je malo zlatno ulje bilo 200kn-popusti=127kn (cca 26evra-popusti=17evra), te ako imate priliku da ova ulja kupite u Splitu u konkretnom DM-u koji ima apoteku, go for it!
Obično ulje krenula sam da koristim pre 3-4 nedelje i neki moj subjektivni utisak jeste da je možda za nijansu manje masno od onog sa zlatnim česticama. Možda sam samo umislila i možda zlatnom šljokice u neku ruku daju na utisku masnoće jer se na koži presijavaju, ali to je neko moje mišljenje obzirom na to da sam probala oba i da ih koristim već 2,5 meseca. 
Ulje sam koristila za telo i za lice. Na kosi sam ga isprobala samo na krajevima, a u skorije vreme planiram da ga probam i kao masku pre pranja kose. U svrhe maske za kosu mi je bilo žao da ga trošim jer se bojim da bi ga za moju kosu trebalo mnogo, ali valjda ću se jednom naterati i na taj korak te ću vas detaljno obavestiti kako je taj eksperiment prošao. 
Na krajevima je predivno, smiri kosu i čini je zdravijom i lepšom, te suvi krajevi kao da nikada nisu postojali.
Proizvođač kaže da je ulje namenjeno svim tipovima kože. Mojoj suvoj koži izuzetno prija, a mislim da bi i masnoj odgovaralo jer je ovo suvo ulje i ne ostavlja masan i sjajan sloj na koži koji često od ulja zna da bude i dosta težak. Uveče nakon skidanja šminke i detaljnog čišćenja lica naprskam ga na dlanove, razmažem između njih i namažem lice. Posebnu pažnju obratim na mazanje područja oko očiju gde su već krenule da se prave prve borice upravo jer mi je koža izrazito suva. 
Lice je ujutru blistavo, sveže, gotovo kao fotošopirano. Koža je mekana i glatka i vidi se da je nahranjena. Kada se probudim nemam osećaj masnoće, već hidrirane kože koja je upila sve dobro iz ulja.

Huile Prodigieuse OR
Miris zaista ne umem da opišem, ali sve što znam jeste da je nežan i umirujući, potpuno specifičan i neponovljiv. Kada se namažete njime po vratu i dekolteu uopšte vam neće trebati parfem jer ćete želeti samo na njega da mirišete.
I zlatno ulje sam koristila na licu ali utisak o njemu, osim da je ono malo masnije, je potpuno isti te nema potrebe da se ponavljam.
Prestala sam da ga koristim i prešla na običnu verziju iz jednog jako jednostavnog razloga, a to je jer želim da mi ovo zlatno potraje do leta, kada preplanulom tenu daje divan sjaj i čini ga još lepšim.
Tolika pomama mi je zaista jasna jer je ovo ulje izuzetno blagotvorno za kožu i čini je predivnom. Veliki plus je što se pored mackanja tela može koristiti i na licu i na kosi, te ga automatski čini praktičnim 3 u 1 proizvodom. A pored toga, ulja i za lice i za telo treba jako malo, te sam čula da bočica zna da potraje i po nekoliko godina, naravno ne uz svakodnevno mazanje. 
Najveća radost mi je kada uveče mažem lice uljem jer je to moja mala dnevna doza luksuza za kožu, a na telo ga mažem u ''specijalnim'' prilikama jer mi zaista nije za svaki dan. Baš to što ga čuvam za posebne trenutke ga čini još posebnijim jer mi daje notu prefinjenosti i čini me specijalnom čak iako samo ja znam da taj dan na sebi nosim divni NUXE miris.
Ulje mi nije izazvalo nikakve iritacije i alergije, kao ni bubuljice, akne itd. Najkritičniji deo mog lica su podočnjaci i otkad koristim ulje na njima u dosta su boljem stanju nego inače.
A evo i nekoliko sličica kako zlatno ulje izgleda na koži. Obično je zaista obično, odmah se upije i ne vidi se da ga uopšte i ima na koži što je odlično jer ne ostavlja masan trag, ne lepi se za odeću i ne čini vas grozno lepljivim! Jednom rečju-suvo!
Vidite kako na slici ispod i ulje sa zlatnim česticama na koži izgleda kao da su tu samo šljokice, ne vidi se bilo kakva masnoća, sjaj itd, a tako je i u prirodi slučaj i sa običnim i sa zlatnim uljem.

Da li imate neko NUXE ulje? Kakvi su vaši utisci o njima?
Volela bih da probam još neke NUXE proizvode, pa vi ako imate neke kojima ste oduševljene, budite dobre pa podelite utiske i predloge sa mnom u komentarima :)

Do sledećeg kuckanja, kisi kisi :***

40 коментара:

  1. Ovo je savrseno,moram imati ovaj sa zlatnim sjajem,odavno mi je na wishlisti,uzivaj u predivnim proizvodima. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam Nuxe ulja, imam ovo sa zlatnim česticama u pakiranju od 100 ml i ne ispuštam ga :D :D

    ОдговориИзбриши
  3. Ah vec znas koliko mi je lepo ovo zlatno ulje. Jednog lepog dana mozda ga i ja nabavim. :)

    ОдговориИзбриши
  4. i ja sam skoro pisala o njemu, prvi put samo ovo cisto kupila, uvek sam uzimala zlatno i mogu reci da je najbolje ipak zlatno

    ОдговориИзбриши
  5. Nemam još uvijek niti jedno, iako se ovo sa shimmerom nalazi na mojoj listi već dugo, preeedugo :) Ovo ljeto ću ga sigurno kupiti :)

    ОдговориИзбриши
  6. Imam oba. Ali prednost dajem čistom ulju. I jedva čekam neku akciju da ponovno kupim.

    ОдговориИзбриши
  7. Sve vreme dok sam gledala slike i čitala tvoje utiske jedino sam razmišljala o tome kako li ova ulja mirišu. Toliko dobro izgledaju (i zvuče) da sam poželela da ih šnjufnem.

    ОдговориИзбриши
  8. Jako sam zadovoljna svojim primjerkom cistog ulja i jos u 100ml pa mi je svo velicanstveno :D
    U svakom slucaju sam prezadovoljna a privlaci me i zlatno iako su za mene te zlatne cestice ipak ogranicenje i ne bih ga mogla koristiti na bas toliko nacina kao cisto. Ne bi mi bilo multifunkcionalno do iste mjere, to zelim reci. Svejedno, kupujem i njega haha :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahaha ne bi bilo funkcionalno ali ipak ga kupujes :D
      slazem se u jednu ruku za funkcionalnost, ovo zlatno je ipak vise za leto i neke glamuroznije prilike :)

      Избриши
  9. Stavljaš mi sol na ranu :( imam rođendan još malo i kupujem makar mi to bila zadnja stvar u životu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. casti se za rodjendan, ne budi luda! najdrazi pokloni su uvek oni koje sama sebi kupis :D

      Избриши
  10. Nixe ulje je jedna od stvari bez kojeg nisam godinama. Zlatnu verziju kupim uglavnom ljeti , ali "obična" verzija je uvijek kod mene.

    Odlična recenzija <3

    ОдговориИзбриши
  11. Tako me mamite tim NUXE uljem ;) Zelim definitivno... <3 Posebno mi se dopada to sa zlatnim cesticama :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. mamimo te kad je savrseno :) nosim i tebi da utvrdis gradivo kakvo je :)

      Избриши
  12. Deluju savršeno... Mislim da sam se zaljubila :)

    ОдговориИзбриши
  13. Jao, kako dobro deluju oba, baš pravi dašak luksuza u kupatilu. Ne znam koje bih radije probala, s jedne strane zlatno je lepše, ali ovo drugo bih mazala i na lice.

    ОдговориИзбриши
  14. I ujna će da kupi sebi ulje, mislim da sam skupila nešto bodova za popust. Di je taj dm u Splitu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. evo ujna kad si ti poklekla pred kozmetikom onda je to kraj :D DM u Primi 3 :)

      Избриши
  15. Divno je! Ja imam sličnu verziju od Yves Rochea i isto mi je super...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. gledala sam i YR i moram priznati da mi je delovao kao da ima jako velike sljokice ali prelepo mirise pa bih volela i njega da imam :)

      Избриши
  16. Jao kako je lepo ovo sa zlatnim cesticama! Sama ambalaza je bas luksuzna i prelepa. Volela bih da probam :)

    ОдговориИзбриши
  17. Obožvam Nuxe ulje!!! Ali ovo bez šljokica jer im nisam neki fan :D Odlicna recenzija!

    ОдговориИзбриши
  18. ode na listu :))))
    ja bih ovo obično, ne sa šljokicama.
    jako jako jaaaako želim da probam nuxe :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. probaces cim se sledeci put vidimo pa ces ga zeleti jos vise :D

      Избриши
  19. Htela sam da ga kupim samo zbog hajpa jer su se popularni proizvodi pokazali kao dobri i drago mi je da tvoje iskustvo potvrđuje kvalitet..jedva čekam sledeću platu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hajp je zaista sa razlogom :) nadam se dace ti odgovarati :)

      Избриши
  20. Koliko je samo prelep ovaj zlatni, bože! Moram ga imati za sledeće leto :D

    ОдговориИзбриши