недеља, 10. новембар 2013.

NYX Blush PB07 Natural

Napokon su na red za recenzije stigli i NYX proizvodi. 
Kada su se tek pojavili u Srbiji, konkretno u Alexandar Cosmetics prodavnici u Beogradu, dva puta sam posećivala tu radnju i oba puta iz nje nisam iznela nijedan NYX proizvod. Razlog će vam biti verovatno jako čudan - nisam mogla da odlučim šta želim da kupim!
Treći put iz Alexandar Cosmetics-a sam izašla sa čak četiri proizvoda iz njihovog asortimana. Odlučila sam se na kupovinu Matte ruža za usne u nijansi Shocking Pink (drečavo pink nijansa sa plavim podtonom), korektora sa aplikatorom u nijansi CW04 Beige, olovke za oči u nijansi Milk i rumenila pod nazivom Natural. 

Proizvod u koji sam se apsolutno zaljubila pri prvom nanošenju je bilo upravo ovo rumenilo, te je sasvim logično da njegova recenzija bude prva u nizu.
Ono što je opravdao je svakako ime. Na licu izgleda izuzetno prirodno i nežno i cenim da bi laskalo svakom tenu.
Kutijica je srednje čvrsta i ne otvara se ni prelako ni preteško, dakle optimalnog kvaliteta za cenu (450 RSD) po kojoj se prodaje.
Rumenilo sadrži 5,2 grama, a sastav možete pročitati na poleđini kutijice gde piše i rok trajanja, naziv nijanse kao i to da je NYX cruelty free brend za one kojima je to od velikog značaja.
Rumenilo se trusi malo više nego što bih ja to volela, ali obzirom na to da ga jako volim i da mi se mnogo sviđa kako izgleda na licu, na tu manu mu žmurim na jedno oko.
Izuzetno malo rumenila je potrebno da se nanese i obzirom na to da je prilično pigmentovano morale biste da pripazite pri nanošenju. Ja bukvalno samo pipnem četkicom površinu rumenila i na njoj ostane optimalna količina proizvoda za nanošenje na jedan obraz. Moram da napomenem da koristim Sigma Angled četkicu za rumenilo koja je jako nežna te da ako imate malo grublje četkice za rumenilo obavezno obratite pažnju na to koliko proizvoda kupite jer ga je lako naneti više nego što želite.
Postojanost rumenila je odlična! Ukoliko rumenilo nanesem u 8 ujutru i do 9 uveče vitlam naokolo i u 9 uveče će se ono videti i neće drastično izbledeti do mere da od njega nastanu fleke, da se sliva, itd.
Sitni shimmer u rumenilu licu daje divan svež i zdrav izgled kože, čineći vas odmornom i blistavom.

Rumenilce na mojim obrazima:
Rumenilo (450 RSD), kao i mnoge druge proizvode iz NYX asortimana možete kupiti u Alexandar Cosmetics prodavnicama, a spisak adresa i proizvoda možete pronaći na web sajtu:

Da li vam se sviđa nijansa ovog rumenila i da li ga možda imate u svojoj kolekciji?
Ukoliko ga nemate, da li biste ga kupile nakon moje recenzije?
Koje još nijanse i proizvode biste mi preporučile?

Do sledećeg kuckanja, kisi kisi :)

53 коментара:

  1. NYX rumenila sam odavno pikirala, ali imam toliko drugih, nepotrošenih da ću definitivno pričekati sa tom kupovinom. Ja baš volim extra pigmentovana rumenila, nekako njih najlakše nanesem u pravoj meri i manje mi se dešava da preteram nego sa onim slabo pigmentovanim.
    Na swatch/u izgleda divno :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) ajde ajde, jedno nyx rumenilo ti nece biti visak u kolekciji :D

      Избриши
  2. Ja ga imam u nijansi PEACH i odlicna je! Od ostalih proizvoda - imam i ja korektor 05, i matte bloody mary :) Manje-vise smo se odlucile za iste stvari ali druge nijanse, a vjeruj da mjerkam i olovku za waterline heh

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. moracu da nabavim i peach, evo vec druga preporuka :) eto vidis kako znamo sta valja :D e i meni zvuci zanimljivo ta za waterline :)

      Избриши
  3. Za sada imam samo taupe, ali definitivno cu nabaviti jos! :) Natural mi izgleda divno, kao savrseno rumenilo za svaki dan, i divno ti stoji. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Imam isto i mnogo ga volim ali mnogo bolje izgleda na tvom savrsenom tenu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da nailazi na ljubav devojaka :) a manite me mog savrsenog tena, urekle ste me pa mi sad neki ekcem iskocio po sred obraza :( :D hvala :*

      Избриши
  5. Prekrasno! Stvarno ti stoji ''kao saliveno'' :)
    Ide na WL.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) drago mi je da sam nekoga naterala na kupovinu :)

      Избриши
  6. Volim njihova rumenila. Odlicna su za onoliko koliko kostaju.

    Vec neko vreme hocu da ti kazem, a sve zaboravim: stavi vece slike :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jeftina a stvarno jako dobra!
      slike povecane, na zapoved :D hvala na kritici :)

      Избриши
  7. Uh, prelepa je nijansa! Nisam do sada probala njihova rumenila, ali merkam ona mozaik. :) p.s Primetila sam da su sada vece slike? :) To se trazilo! :D xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e i ja merkam mozaik ali nikako da odlucim :)
      slike su vece zahvaljujuci Jeleninom predlogu :) drago mi je da sam jos nekome ispunila zelju za vecim slikama :D

      Избриши
  8. Joj predivno je rumenilo! Sve više NYXovih rumenila dodajem na listu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma najbolje ceo stand sve da imamo u kuci! ja se ne bih bunila :D

      Избриши
  9. Jao kako dobro izgleda na tvojim obrazima! Meni nekako nezanimljivo deluje ovako u pakovanju i verovatno bih ga zaobisla ali na obrazima je predobro! Ja imam samo jedno njuhovo rumenilo i ono se ne kruni ni malo. Ali isto samo dotaknem rumenilo i vec ima sanse da sam uzela previse rumenila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) znaci imamo isti utisak bar sto se tice nanosenja :) mislim da ce mi trajati sto godina :)

      Избриши
  10. kako ti na licu lepo stoji, nemam reči!
    fenomenalno !
    lepojče <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nisam ga probala, ali mi se dopalo stvarno na osnovu tvog opisa.
      mogla bih da ga pogledam uživo :)

      Избриши
    2. hvala hvala draga moja :) <3
      pogledaj ga obavezno, mislim da ce ti biti savrseno :)

      Избриши
  11. Predivno izgleda na licu! Nemam ga, ali treba mi sada :D

    ОдговориИзбриши
  12. Ovo je nijansa rumenila kakvu najviše volim. Predivno ti stoji, odmah idem istražiti dostupnost :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) poslacemo ti autobusom ako nije lako dostupno tu :D

      Избриши
  13. Predivno rumenilo! Bas prirodno, i lepo osvezi ten.. Savrseno ti stoji! :)
    A da znas da ni ja nemam nista slicno.. :)

    ОдговориИзбриши
  14. Nemam ovo ali imam Summer peach koje je predivno. Od kako sam ga kupila samo njega koristim. Ovih dana cu svratiti do Beo cosmetics-a pa cu bas pogledati ovo tvoje rumenilce. ;) Super ti stoji! Da, naravno da bih ga kupila!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala najlepse :)
      nista onda, summer peach ide na listu za pipkanje kad odem u alexandar :)

      Избриши
  15. Izgleda tako prirodno na licu i da sam vidjela samo sliku, bez čitanje recenzije, rekla bih da je prirodno rumenilo :D Super je :)

    ОдговориИзбриши
  16. Obozavam ovo rumenilo,toliko je prirodno i lepo,samo njega i taupe imam i planiram jos da uzmem :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. okej, previse preporuka za taupe, tako da cu definitivno morati da vidim cemu tolika pomama :)

      Избриши
  17. Divno ti stoji Anci ;)

    Ja obozavam NYX rumenila i za sad imam Taupe(iako realno nije rumenilo), Pinched i Spice i ne znam koje mi je draze ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala najlepse :)
      pogledacu sva tri, za taupe je vec bilo dosta preporuka pa cu njega svakako morati da pikiram :)

      Избриши
  18. divan post. još nisam probala nyx rumenila, ali me opasno mame <3 ovo je krasno, decentno a baš nekako posebno. ja imam njihove round ruževe i jako su mi dobri, a rado bi probala i mat..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) round ruzevi su zaista odlicni, a mat su mi favoriti za sad! sve ih zelim :D
      moras probati i rumenila, super su!

      Избриши
  19. Jako lepo ti stoji. A boja je odlicna, odusevljena sam. Mogu ti reci da mi ovako nesto treba. Sreca da je pigmentovano, citala sam da se na neke druge boje zale dosta.

    ОдговориИзбриши