недеља, 17. новембар 2013.

NYX Rose Bud LSS641 lipstick

Karmin koji danas recenziram dobila sam pre dosta vremena na jednom giveaway-u i tada je NYX za Srbiju bio pojam i mogao se naručiti jedino preko interneta. Pored karmina dobila sam i sjaj za usne koji je, čini mi se, bio deo neke ograničene kolekcije, ali o njemu nekom drugom prilikom.

Jedan sloj / 3-4 sloja karmina

Moje usne bez karmina:

Usne sa karminom - sve fotografije su napravljene na dnevnom svetlu, bez blica:
Karmin je bledo roze boje i u sebi sadrži sitne zlatne šljokice za koje sam mislila da će biti previše napadne međutim moje mišljenje je da daju jako zanimljiv sjaj i šmek usnama.
Tekstura karmina je, kao i svih iz kolekcije Lip Smacking Fun Colors, vrlo kremasta i hidrantna. Ukoliko vam usne nisu problematične i ispucale nećete imati potrebu da pre nanošenja karmina nanesete i balzam, a ukoliko su vam usne jako suve i ne u baš najboljem stanju, ja bih ipak preporučila i upotrebu hranljivog balzama u cilju što lepšeg izgleda samih usana a i karmina na njima.
Sam karmin pri nanošenju lagano i nežno klizi po usnama, dok je nakon nanošenja gotovo neprimetan i izuzetno lagane teksture.
Mana svih ruževa ovog tipa je brzo skidanje. Dakle ako jedete moraćete da ga popravite odmah nakon jela, a ukoliko samo pričate može vam potrajati i oko 2 sata na usnama.
Sa ovim ružem, kao i ni sa jednim iz NYX kolekcije koje imam, nisam primetila stvaranje ružne bele crte na unutrašnjem delu usana i u uglovima.
NYX Rose Bud možete kupiti u Alexandar Cosmetics objektima i cena mu je 360 dinara što je vrlo pristupačno obzirom na visok kvalitet svih karmina iz ove kolekcije.

Da li ste probale ovu nijansu ili neku drugu iz NYX asortimana i kakvi su vaši utisci? Volela bih da čujem vaše preporuke za nijanse jer ja u moru boja ne umem da se odlučim samo za jednu :)

Do sledećeg kuckanja, kisi kisi :)

45 коментара:

  1. Lepo izgleda ali ja nikako ne volim te nevidljive i nikad mi ne bi privukao paznju da stoji pored onih divnih pigmetnovanih Nyx ruzeva :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja ga jako retko nosim, ali zato u narednim recenzijama bice tamno da tamnije ne moze, isto od nyx-a :)

      Избриши
  2. Ovo je totalno "moja" boja :) Nisam ga zapazila dok ga sad nisam videla kod tebe ali definitivno ide na wl :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nadam se da ga imaju kod nas jer sam ga ja dobila pretprosle godine, cini mi se :)

      Избриши
  3. Divan je, usnama pruza samo diskretan sjaj ;) Ja bih tu dodala i neku olovku, mislim da bi bio jos bolji ;) Ali uz tvoj divan, svetao ten i on je sasvim dovoljan <3 :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. sa olovkama sam jos nova, sada sam nasla jednu fantasticnu nyx, ali mozda i one krenu da se kote u mojoj kolekciji :) hvala :*

      Избриши
  4. Lijep je, ali nije tip karmina koje nosim i koji mi fino stoje. Eventualno kad pocrnim, u suprotnom me malo umrtve. Ako nosim nude, onda su bez shimmera.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja vise volim bez shimmera, ali ovaj mogu da podnesem :)

      Избриши
  5. Ja imam isti problem sa Nyx ruževima :). Nekako imaju tako veliki izbor nijansi, i sve su lepe, pigmentovane, sa ovim i onim efektima....pa seo obično izgubim i završim sa senkom ili nečim drugim u ruci :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma daj, ja ih gledam pola sata, pipkam, isprobavam i na kraju ne znam sta bih od sebe :D

      Избриши
  6. Skroz je drugaciji na usnama. :) Jako je lep. :)) Probala sam Tea Rose, i 2 mat karmina. Svi su mi sjajni. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nyx je stvarno bez premca sto se karmina tice! imam ih podosta na wl :)

      Избриши
  7. Ne dopaduju mi se nikako ovakvi karmini, mada tebi super stoji, imas prelepe usne. Ja sam vise za jake boje i teksture :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) bice u mnogo jacim bojama, krenula sam od najsvetlije, da bude nekog reda :)

      Избриши
  8. Meni deluje kao neki sjaj, lepo ti stoji. A moram da priznam da se i ja izgubim kad gledam NYX karmine, toliko je veliki izbor i kupila sam samo jedan, a bila sam vise puta.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) mislim da se sve pogubimo jer je stvarno nemoguce odluciti se :)

      Избриши
  9. Zbog prvih slika mislila sam da će usne biti pune shimmera :) Lijep je ali ja ipak volim jače i mislim da bih ja sa ovakvim ružem izgledala kao da sam pokupila neku bolest... ili dvije :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja isto volim jace nijanse i ovo je jedina svetla koju imam od nyx-a :) haha ne bi izgledala bolesno :D

      Избриши
  10. divan je ali ne volim taj shimmer nikako :( a inače sam fan pigmentiranijih ruzeva :D

    ОдговориИзбриши
  11. Imala sam oko 10 NYX ruževa, obožavam ih. Divna ti je ta nijansa, čini se odlična uz naglašene oči :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja mislim da bi bila super uz jako nasminkane oci :)
      savrseni su ruzevi! ja ih trenutno imam 5 :)

      Избриши
  12. so,so beautiful color! great blog & following you now,please follow back if you want..:) xoxo

    ОдговориИзбриши
  13. Znas koja je moja omiljena :)) meni ne pristaju ove nude nijanse a ne volim shimmeraste. Daj da vidim alabamu :)

    ОдговориИзбриши
  14. Draga, predivan je! Tako nježan, fantastičan i divno ti pristaje :D
    Stavljam ga na WL :D

    ОдговориИзбриши
  15. Nisam fan shimmerastih ruževa, ali ovaj je baš nježan pa može proći :) tebi super pristaje!

    ОдговориИзбриши
  16. love its shimmer. Can we follow each other on GFC, Bloglovin, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    ОдговориИзбриши
  17. I ja se pridružujem gore ekipi koja ne voli ovakve karmine, ali tebi lepo stoje, diivna usta imaš, a čekamo onaj drečavi da znaš :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala draga :) drecavi dolaze cim pozajmim aparat koji realno slika boje :) bice od sledece nedelje :)

      Избриши
  18. Koja romantična nijansa, jakooo mi se sviđa :))

    ОдговориИзбриши
  19. Prelepo ti stoji, bas je dobra nijansa za svaki dan.

    ОдговориИзбриши