уторак, 26. новембар 2013.

Pan projekat + New in

Posle nekoliko recenzija proizvoda, došlo je vreme za onaj tip posta koji većina najviše voli. To je upravo Pan projekat i neke novosti u mojoj kozmetičkoj kolekciji.

Da počnemo sa onim što je odletelo u kantu i napravilo mesta za neke lepe novitete :)
1. Mixa micelarni šampon sam recenzirala u OVOM postu. Blagi bebi šampon koji je rame uz rame sa Kosilijem, samo što je malo gušći od njega.
2. Kosili
3. L'Oreal Elseve balzam kupim kad ne znam koji bih drugi kupila. Ovo mi je možda treća ili četvrta bočica i stvarno ga jako volim. Miriše prelepo a uz to je i najvažnije što se kosa posle njega raščešljava kao od šale. Moje iskrene preporuke za njega!
4. Batiste Blush šampon za suvo pranje kose bez kojeg ne mogu otkad se prvobitno pojavio na hrvatskom tržištu. Otkrila sam ga prošlog leta i od tada je stalno u mojoj kolekciji preparata za kosu. Kada nemam vremena da operem kosu ili kada se blago zamasti on mi donosi spas i mirisom i osveženjem. Ovaj miris mi se jako sviđa i nikako ne mogu da se nateram da probam neki drugi. Sve preporuke za Batiste od mene
5. Bourjois micelarna vodica koju sam napokon potrošila. Dosta dugo traje i solidna je ali ništa spektakularno. Obzirom na to da je kod nas nema, ne morate preterano žaliti za njom. Ne bih je preporučila jer me nije ostavila bez daha.
6. Intimea gel za intimnu negu sa mirisom jabuke. Nema ga u Srbiji, ali se može naći u BiH i u Hrvatskoj. Lepo i blago sredstvo, ja ga preporučujem.
7. Bioderma sensibio micelarna. Koristila sam je čak i za skidanje šminke sa očiju i nije me pekla. Planiram da kupim neko veće pakovanje u skorije vreme, kada potrošim sve ostale micelarne koje imam.
8. L'Oreal dvofazno sredstvo za skidanje šminke sa očiju kojem sam verna već više od godinu dana. Ne iritira oči, odlično skida šminku i ne planiram uskoro da ga menjam.
9. Yves Rocher gel za tuširanje i losion za telo sa mirisom vanile. Savršenstvo u malom! Nisam primetila da li postoje velika pakovanja ovih proizvoda ali svakako ću morati da posetim Yves Rocher i proverim to. Mirišu predivno, a i losion i gel za tuširanje kožu ostavljaju mekanom i hidriranom.
10. Cala Aloe Vera maska za lice. Jedno malo neprijatno iskustvo za mene. Sva srećna sam je odmotala i stavila na lice i kako sam je prislonila na kožu tako je krenulo nesnosno peckanje! Odmah sam je skinula da mi lice ne bi odreagovalo nekom još gorom reakcijom od peckanja te sam je dala mami. Njoj je savršeno prijala, ništa je nije peckalo, već je uživala dok ju je imala na licu. Nakon što ju je skinula koža joj je stvarno bila sveža i delovala je zdravije i lepše. Iako meni nikako nije odgovarala, drago mi je da makar mami jeste. Ne znam kakav sud da dam o ovoj maski, ali svakako nije za sve čim je meni izazvala neprijatno peckanje, te ćete morate da prosudite same da li ćete je probati ili ne.

Proizvode koji slede sam kupovala u poslednjih nekoliko meseci po malo. Nešto sam nabavila u Hrvatskoj, ali mislim da je većina kupljena u Beogradu, a nešto sam dobila i kao PR uzorke. Recenzije očekujte uskoro jer stvarno jedva čekam sve da vam prikažem, a ukoliko imate želje šta biste volele prvo da čitate pišite u komentarima :)
Uživajte :)
1. Essence nalepnice za nokte sam kupila u Hrvatskoj po nekoj smešnoj ceni
2. Catrice paleticu senki sam dobila od moje divne koleginice Tijane i mnogo joj hvala ovom prilikom <3
3. Essence Top sealer sam kupila u Hrvatskoj i tek kasno sam videla da sam kupila Top Sealer za visoki sjaj a ne za brzo sušenje. Na moju sreću ovaj TS suši lak brzinom svetlosti! 3 sloja budu suva dok trepneš. Veliko pozitivno iznenađenje za mene.
4. Essie Mamba lak koji je pre mesec dana u DM-u bio 449 din, a meni je trebao baš takav lak za jednu svadbu, tako da su se sve kockice poklopile i Mamba mi je došla u šake.
5. Prelepi Kiko ljubičanstveni lak. Hvala do beskraja i nazad mojoj divnoj Aleksandri sa bloga http://supernovakozmetika.blogspot.com/  koja je mislila na mene dok je bila u Trstu :* <3
6. Uhvatila me manija za NYX karminima, i to onim tamnim! Pa su redom na slici Bruised, Very Berry, Alabama i olovka u nijansi Prune.
7. A u Hrvatskoj me uhvatila manija za Catrice ruževima te su na slici u srebrnom pakovanju: Don't pink and drive, License to pink, Russian Violette, a u crnom pakovanju su Pink me up i Matt-erial girl.
8. I moja velika želja od letos, njegovo veličanstvo REVLON Lip Butter u nijansi Sweet Tart

1. Kada sam u Makarskoj u DM-u ugledala moj omiljeni Balea losion za telo sa bademovim uljem naravno da sam kupila zalihe! Čak 6 komada se našlo u mojoj korpi ali sam jedan poklonila drugarici pa je meni ostalo ''samo'' pet. Jedva čekam da se bacim na mackanje.
2. Yves Rocher Jardins du monde gelove za tuširanje sa mirisom kafe mi je moja draga Marita kupila u Splitu jer su u Beogradu malo skuplji nego tamo. Ovaj miris me ujutru tako lepo razbudi i fenomenalan je osećaj tuširati se ovim divotama!
3. Biobaza gel za umivanje
4. Balea gel za tuširanje

1. Vichy Liftactiv okoloočna kremica
2. Palmer's piling za lice kupljen u hrvatskom DM-u za nekih 10ak evra. 
3. Napokon sam našla nerafinisano kokosovo ulje u zdravoj hrani i sa zadovoljstvom ga kupila
4. Amla Brahmi ulje za kosu čija recenzija stiže uskoro!
5. Cala maska za lice sa sličice pan projekta
6. Dr. Hauschka kupka sa mirisom ruže. Njenu recenziju možete očekivati u narednih nekoliko dana.
7. La Roche Posay Cicaplast krema za ruke, recenzija takođe za koji dan
8. LRP BB krema
9. LRP Cicaplast balzam za usne
10. Kozji sapun sa zeolitom
11. Vichy paketić koji sadrži 50ml termalne vode, 30ml micelarne vodice i tester Aqualia Thermal night spa kreme.

I poslednje ali svakako ne i najmanje važno, Nivea paketić proizvoda koji je trenutno u test fazi.

To bi bilo to drage moje za ovaj post. Ako imate nešto od proizvoda koje sam potrošila ili tek nabavila pišite mi vaše utiske u komentarima i slobodno predlažite šta biste volele da vidite u narednim postovima.

Do sledećeg kuckanja, kisi kisi :*****

41 коментар:

  1. Kokosovo ulje <3 Nadam se da ćeš i ti biti zadovoljna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. i ja se nadam! cekam da potrosim amla ulje i bacam se na kokos :)

      Избриши
  2. Zanima me kakvi su ovi NYX karmini koje si odabrala. Volim tamne karmine.

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam uzela isto to kokosovo, jos samo da ga isprobam u nezi kose, miris je fantastican, pojela bih teglu ;) bas planiram da uzmem blush batiste, do sada sam probala samo original, odlicna stvar i nemamn zelju da probam druge suve sampone. A ako te je uhvatila manija na tamnim karminima a jos i nyx moraaaas da uzmes i black cherry!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja ga jos nisam otvorila, cekam da potrosim amla ulje :) slazem se za batiste! drzim se onoga sto mi je od pocetka dobro. a za black cherry si me naterala, otisao je na spisak za sledecu posetu aleksandru :)

      Избриши
  4. Losioni su glavni! Očigledna ljubav :) Sve mi se ovo sviđa, a naravno, nestrpljivo očekujem da vidim kakvi se ruževi kriju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ljubav vec dve godine :D i ja jedva cekam da vam ih pokazem :)

      Избриши
  5. Jako lijepo, ali koliko Balea badem losiona, pa ti si nas rekorder, imas vece zalihe tog losiona i od mene. Meni spala zaliha na samo dva, a sad razmisljam da uzmem i onaj novi od pistacija, njega je dobra kao kod badema, barem mi se cini.
    A taj bih Yves Rocher gel bas voljela probati, a nikako da odem u SA pa kupim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahaha zalihe sam kupila jer se bojim da kod nas nece doci, pa da imam za celu zimu :D

      Избриши
    2. a taj od pistaca nisam videla, moracu danas da posetim dm da vidim ima li kod nas :) a YR moras da kupis, divan je miris :)

      Избриши
  6. Elseve regenerator mi je takodjer solidan a ZR tusiralica o kafe.. ahhh... :D

    ОдговориИзбриши
  7. Batiste šampon mi je must have otkada sam ga probala! Najviše me zanima LRP Cicaplast balzam jer sam u potrazi za dobrim proizvodom za usne. :) Tereza

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. slazem se za batiste! u narednih nekoliko dana bice cicaplast :)

      Избриши
  8. ja sam strašno znatiželjna i silno me zanima koja je tvoja veza s makarskom :)
    divni su ti noviteti, ne znam što bih prije izdvojila, kozji sapun, ruževi svi redom, lrp i vichy, ma divno je sve :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe, moja veza sa makarskom je moja mama koja je zivela tamo pre nego se udala i dosla u beograd. tamo sada imam svu rodbinu sa njene strane-babu, tetku, ujaka... svako leto moram da odem tamo, a ove godine sam bila cak tri puta :)
      hvala najlepse :)

      Избриши
    2. ahaaa, jer skužila sam da si bila nekoliko puta, a kao prava baba me jako zanimalo jel neki dečko u igri ili što :)

      Избриши
    3. jesam, ove godine sam bila cak tri puta a inace idem svakog leta u Ma :) hehe nema veze, slobodno pitaj sta god te zanima :D

      Избриши
  9. O pa to je čitava gomila proizvoda, i potrošenih i novih! :) Čak pet Balea losiona, vau! :D Zanimaju me utisci za Vichy okoloočnu i LRP BB kremu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. haha znam da mislite svi da sam luda zbog balee ali meni to ide ko alva :D
      utisci idu uskoro :)

      Избриши
  10. Juce sam kupila isto kokosovo ulje! I stavila ga sinoc i jutros oprala kosu! Mekoooocaaa! Divno! Kakva ti je ova liftaktiv okoloovcna, tj taj serum ili sta je vec? Ali car si st osi kupila cak 6 mleka za telo! Ja to ne bih nikad, mnogo volim da trosim i menjam proizvode koliko god da ih volim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jao ja cekam da potrosim drugo ulje koje koristim i onda jedva cekam da probam ovo! liftactiv mi je super, uskoro cu ga recenzirati! ne iritira mi kapke sto mi je najbitnije i jako lepo hidrira :) a za losione nista ne brini, imam ja kuci dve tri vrste pa ih rotiram :D ne dosade mi nikad :D

      Избриши
  11. Ajme kakvi noviteti :DDDD pola toga bih ti pokrala, divno <3

    ОдговориИзбриши
  12. Moj Batiste je takodje potrosen pre par dana i isti slucaj kao i kod tebe, samo se rozi kupuje :) A novitete necu ni da komentarisem <3 :)

    ОдговориИзбриши
  13. hahaha ma sve super, ali kad sam vidila 6 komada baleinog losiona od srca sam se nasmijala, to se zove zadovoljan potrošač ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. to se zove lud potrosac koji jednom u godinu dana vidi ovaj losion i pozeli da ima zalihe za celu godinu :D

      Избриши
  14. Uh kakav new in! :o Ruzevi, tusiralice, lakovi joj ne znam sta prije da spomenem :))
    Imam ovaj catrice pink me up i bas ga volim, dosta je trajan a uopste mi ne isusuje usne.
    Divna kupovina kod tebe :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. slazem se za pink me up! za njega i matterial girl me svi pitaju koji je to karmin :) hvala draga :)

      Избриши
  15. Zaista mnogo krasnih noviteta a okidam na Baleu i 6 pakiranja, znaj da ću sada i ja otići po jedan da probam ;).

    ОдговориИзбриши
  16. Super noviteti! :) Ovo kokosovo ulje stalno planiram da kupim i nikako, uvek imam nešto preče
    Kakvi su Batista šamponi u poređenju sa Baleom, ako si probala? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) nisam probala balea sampone,ali mislim da je batiste zaista opravdao cenu, pa ga svakako probaj i proceni koji ti vise odgovara :)

      Избриши
  17. woow, ovo ja zovem new in :D

    Baleina mazalica s bademom je super, dugo ju nisam vidjela. Obožavam i ovu YR tuširlicu a i ostatak ekipe ti je predivan <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) drago mi je da volimo YR :) a baleu moras da pronadjes, cak je i kod nas u dm stigla ponovo :) izgleda im stize sezonski, kako pocne zima jer je malo jaci losion :)

      Избриши