среда, 06. новембар 2013.

VICHY Idealia Life Serum

Tačno mesec dana je prošlo od poslednjeg posta. Obaveze su počele prvim danom oktobra te me iz tog razloga nije bilo na blogu. Trudiću se da postujem što češće, ali ako to ne uspem da ispoštujem 100%, najlepše vas molim da mi ne zamerite.

A nakon mesec dana pauze, red je da prvi post bude o nečemu što je u mojoj svakodnevnoj rutini još od VICHY događaja o kojem sam pisala u OVOM POSTU. Ovom prilikom veliko hvala Mariji Trivić koja je koleginicama blogerkama i meni omogućila da među prvima probamo ovaj inovativni serum iz VICHY laboratorije.
Idealia Life Serum je idealizator kože čiji je cilj da prati korak savremene žene koja živi u zagađenim gradskim uslovima, svakodnevno se suočava sa stresom, nedovoljno spava i ne hrani se baš najzdravije. 
Svi znamo da koža pamti svako naše loše raspoloženje, da se u porama skuplja sva štroka gradskog zagađenog vazduha i da loša ishrana itekako ume da se vidi na našoj koži u vidu nepravilnosti, bubuljica itd. 
VICHY je zato odlučio da stvori serum koji će našoj koži pomoći da se izbori sa savremenim uslovima u kojima živimo.
Prelepa sjajna kutija čuva ombre roze staklenu bočicu od 30ml (cena oko 4200 RSD) sa pumpicom na vrhu koja nam pomaže da doziramo serum i ne preteramo u njemu. Za moje lice dovoljan je jedan stisak pumpice. Dobije se količina malo veća od zrna graška i nju postepeno raspoređujem po čelu, obrazima, bradi i nosu.
Primetila sam da se serum dosta lakše razmazuje kada je na kožu prethodno nanesen tonik.
Moja koža je kao što već znate izuzetno suva te sam mislila da mi serum nikako neće biti dovoljna nega već da ću nakon njega morati da nanesem i neku kremu. Na moju veliku radost-loše sam mislila. Serum je sasvim dovoljna nega za mene i nakon nanošenja koža je odlično hidrirana, baršunasta, mekana i nežna i potpuno spremna za nanošenje pudera ili BB kreme. Volim da sačekam da se serum upije 15ak minuta pre nego što krenem sa nanošenjem šminke ali i ako je nanesem odmah nakon mazanja seruma nemam nikakav loš utisak o izgledu pudera na licu. 
Na gornjoj slici proizvođač savetuje da se izbegava mazanje na područje oko očiju, ali ja iskreno ne vidim razlog zašto. Mazala sam serum i na kapke i na podočnjake i nisam primetila da se bilo šta loše dešava u tom predelu, čak naprotiv-primetila sam da je koža mekša i hidriranija što meni i treba pogotovo na jadnim i napaćenim suvim podočnjacima.
Sastav

Serum zaista ima prelepu strukturu-vrlo je nežan a ono što je jako zanimljivo je to da je obogaćen divnim sjajnim česticama koje bi trebalo licu da daju suptilan zdrav i svež sjaj od kojeg ćete poželeti da ne nosite šminku uopšte. Miris mu je blag i nežan, definitivno u skladu sa teksturom. Mislim da nikome ne bi mogao da smeta ili da se ne svidi jer ga osećate samo pri nanošenju. Ne bih znala kako drugačije da ga opišem osim rečima: nežan i blag.
Mesec dana sam serum koristila i kao dnevnu i kao noćnu negu i koža mi je bila nikad lepša. Mislim da je čak krenula i da od jako suve prelazi u blago suvu baš zahvaljujući Idealii jer sam u periodu kada sam je koristila primetila ove, za mene, pozitivne promene. 
Poslednjih mesec dana Idealiu koristim samo kao dnevnu negu jer mi je  žao da je brzo potrošim, te korišćenjem samo jednom dnevno želim bar malo da joj produžim životni vek u mojim rukama.
Moram priznati da me serumi nikad nisu preterano privlačili u parfimerijama. Pre Idealie probala sam neki drogerijskog ranga i nakon njega sam odustala od kupovine seruma. Na moju veliku radost u ruke mi je zapala baš čudesna Idealia koja mi je ne samo rodila veru u serume već me i navela da se malo više pozabavim proučavanjem seruma. 
Koga god je ova recenzija zainteresovala ima moje iskrene preporuke za VICHY Idealia Life Serum jer verujem da nikoga ne može da ostavi ravnodušnim. Svaka čast VICHY-u na ideji i inovaciji. Verna sam nekolicini njihovih proizvoda, a kako stvari stoje-nekolicina će prerasti u pravu gomilicu.

Da li ste probale Idealia Life Serum i kakvi su vaši utisci o njemu?
Do sledećeg kuckanja, kisi kisi :* 



***Iako sam ovaj proizvod dobila, to ni u jednom trenutku nije uticalo na objektivnost moje recenzije.***

15 коментара:

  1. Već sam pisala recenziju za njega i meni je dobar jedino za jutarnje nanošenje prije šminke ;) Kao noćnu njegu ga izbjegavam zbog silikona. Iako sam ga koristila svako jutro nisam vidjela nikakve dugotrajnije beneficije od njega. Po meni, previše pompe za malo efekta.
    Naravno, sve je individualno pa je nekom dobar, nekome super, nekome ne valja ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja sam zadovoljna ali kao sto kazes-sve je individualno :) dobro je cuti svako misljenje :)

      Избриши
  2. Anci i ja ga volim <3 Tako divno hidrira kozu bez masnog sjaja i izuzetno je nezna na dodir. Ja ga koristim samo kao dnevnu negu, jer kao nocnu koristim arganovo ulje. Nanosim ga pre pudera i super mi je, ne sija mi lica dodatno ;) A tek taj divan miris i svetlucave cestice...fenomenalno ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Bas mi je zanimljivo da da ti je serum hidratantan a suva ti je koza, posebno ako si ga mazala i uvece. Ja uvece volim nesto lepo masno i hranljivo da mackam. I meni je dovoljno hidratanat serum mada ja nemam suvu kozzu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. eto vidis,a ti mislila da nije dobar za suvu kozu :) i mene je jako iznenadio jer mogu samog da ga nanosim, ali nemam nista protiv :)

      Избриши
  4. odusevljena sam kako se lepo,ne napadno svetluca na kozi,prelepo :) interesuje me samo,postoji li neka starosna granica od koje se preporucuje upotreba?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. starosna granica, koliko ja znam, ne postoji. na kutiji nista nije napomenuto, niti su nam na predavanju naglasili da se sme koristiti od toliko i toliko godina. ja imam 23 i nikakvih problema nisam imala sa ovim serumom

      Избриши
  5. Ja još svoj nisam probala. Nikako da dođe na red, tako će i tebi biti kad se navučeš na serume, hahahha

    ОдговориИзбриши
  6. Jako mi e dopada po tvojoj recenziji, bilježim na WL :D

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicna recenzija. Ja pocela sa testiranjem, nema mesec dana. Tako da jos uvek gledam kako mi se koza ponasa. Do sad sam primetila da su mi pore mnogo blaze, narocito na T-zoni, dok na obrazima mi nije dovoljan i moram dodatnu hidrataciju da uradim. Videcu jos.

    ОдговориИзбриши