уторак, 03. децембар 2013.

Dr. Hauschka Rose Nurturing Bath Essence

Subotu uveče posvetila sam sebi. Napunila sam kadu vrućom vodom i kako uputstvo nalaže, sipala dva čepa Dr.Hauschka kupke. Miris ruže razlio se po kupatilu, a ja sam se zadovoljno bućnula u vodu i uživanje je moglo da počne.
Dr. Hauschka kupku sa mirisom ruže dobila sam posetom Metropoliten salona (utiske ste mogli pročitati OVDE ) i već sutradan sam prvi put uživala u njoj. Želela sam još jednom da je isprobam pre recenzije, a kako obaveze nisu dozvolile uživanje u kadi minimum pola sata, tek u subotu sam ponovo uspela da izdvojim vreme za sebe i potpuno uživanje u mirisu.
Dr. Hauschka kupke možete nabaviti u Metropoliten parfimeriji i u Metropoliten salonu, a mislim i u dosta apoteka i u nekoliko prodavnica zdrave hrane koje između ostalog prodaju i prirodnu kozmetiku. Pored kupke sa mirisom ruže (cena: 1610 dinara) postoje i kupke sa mirisom limuna, lavande, žalfije, norveške kleke i ruzmarina. O njihovim mirisima ne mogu suditi, ali opisi na sledećoj web stranici mogu biti od velike pomoći kako biste odlučili koja kupka bi vam potpuno odgovarala: http://www.metropolitensalon.rs./proizvodi.php?IDProizvodjac=61&IDPodGrupa=82
Ne razumem se u sastav, ali verujem na reč Dr. Hauschki da je potpuno prirodna kozmetika. 
Ova kupka je kao poručena za mene. Prvo što mi je jako bitno jeste to da je ona prilagođena suvoj i osetljivoj koži što moja jeste. Druga stvar je da miris kupke harmonizuje i smiruje um, a treća je nega kože gde Dr. Hauschka obećava hranjenje, smirivanje, omekšavanje i hidriranje kože nakon kupanja
Ono što mogu da potvrdim je sledeće:
- Nije iritirala moju suvu i osetljivu kožu
- Kožu nakon kupanja nisam imala potrebe da mažem kremom i nije me zatezala, bila suva i peckala
- Um je definitivno smiren! Tokom ležanja u kadi bukvalno nijedna briga mi nije padala na pamet, sve mi je bilo ravno i zaista sam mogla potpuno da se opustim i uživam u toploti vode i divnom mirisu.
Kupka miriše na ružu, ali ne na običnu ružu već na neku, meni, nesvakidašnju ružu ali izuzetno prijatnu i umirujuću. Kome god da sam dala da pomiriše kupku oduševio se, čak iako je bio skeptičan jer ne voli miris ruže.
Ukoliko želite da se osvežite, a nemate vremena za ležanje u kadi, par kapi kupke možete sipati u lavor sa toplom vodom i tom vodom se nekoliko puta umiti. Zaista osvežava lice i bistri um, a nije vam potrebno mnogo vremena za ovaj mini spa ritual.
Mala istorija Dr. Hauschke i nekoliko saveta kako ovu kupku možete koristiti.

Iako nam je rečeno da se kupka može koristiti i kao gel za tuširanje ja je tako nisam koristila jer želim da je čuvam za moj mali ritual brčkanja koji ću u narednom periodu sprovoditi u delo makar jednom nedeljno.
Jedna vrlo bitna stvar za sve vas koji volite penušave kupke, ovo nije jedna od stvari koja će vam napraviti pena party u kadi. Naprotiv, ova kupka samo blago oboji vodu u bežikasto, ali penu nikada nećete dobiti šta god radile. Meni to ne smeta, ali ako neko voli isključivo penušave kupke, ovo nije proizvod za njega. Ja sam jedna od onih osoba koje obožavaju da proizvodi za čišćenje pene, ali kod ove kupke mi to apsolutno nije smetalo jer miris toliko opije i smiri da uopšte nemate vremena da mislite ima li pene i balončića po vodi ili ne. 

Ovo je proizvod koji ću ja sa uživanjem trošiti! Kada ga imate u kući kao da vas tera da ga koristite i opustite se uz toplu kupku od svakodnevnih stresova i briga. Treba nam ovakvih stvari! Stvari koje isisavaju svu negativnu energiju, umor i loše misli iz nas i vraćaju nas prirodi i dobrim stvarima što je u suštini i cilj i filozofija ove kozmetičke kuće.

Da li možda imate ovu kupku iz Dr. Hauschka kuće? Ako nemate kupku, imate li neki drugi proizvod koji preporučujete?

Do sledećeg kuckanja, kisi kisi :)

20 коментара:

  1. Zelim! :) Ova kupka i ona sa limunom (ako ne gresim) me mame jos od kad su se pojavile :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja bih volela da njusnem lavandu :) mislim da je ona za kompletnu relaksaciju :)

      Избриши
  2. Lep post :).
    Dobile smo istu kupku i mogu da kazem da mi vrlo prija iako nisam veliki fan mirisa ruze u kozmetici, ovaj je prilicno neobican i prijatan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) drago mi je jer ti prija i jer se slazemo da je miris neobican :)

      Избриши
  3. Aaaaaaa, ne mogu da verujem da smo u razmaku od sat vremena pisale o istom proizvodu :D Malopre objavih post pa svratih da vidim preko GFC-a šta ima novo kod drugih blogerki i nasmejah se :D Drago mi je da ti se sviđa i divno što imaš kadu pa možeš da iskoristiš proizvod u najboljoj varijanti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahahaha smejem se kao luda :D telepatija, mislice ljudi da spamujemo :D
      a meni je zao jer je ti ne mozes iskoristiti u punom sjaju :(

      Избриши
  4. Zvuči mi divno ali ja nisam fan kupki :D samo se na brzinu istuširam vrelom vodom i nekim mirisnim gelom :D haah

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nisam ni ja imala obicaj da uzivam u kupkama, ali kada sam dobila ovu, morala sam da pocnem sa tim ritualom :)

      Избриши
  5. ja sam malopre čitala kod Coksi post o ovoj kupki :DDDD
    koristim je samo tokom tuširanja i zavidim vama sa kadama :DDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. telepatija sa mnom i Coksi :D
      pozajmicu ti kadu, aaajde ajde :D

      Избриши
  6. Meni bi bilo zao da nema pene ako lezim u kadi :) Joj ali volela bih da mi se ponekad stvori kada i da mogu tako da lezim u njoj. Ali ipak mi je draze da imam tus kabinu. Samo ponekad mi nedostaje takvo uzivanje :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. meni je skroz ok iako nema pene :) ali mislim da ti je trenutno kada malo veci problem od same pene :D

      Избриши
  7. Baš lijepo zvuči! Ja imam na listi njihovu kremu od ruže, a sad bih mogla dodati i ovu kupku :)

    ОдговориИзбриши
  8. Da li moze da se koristi i u jacuzzi kadama? :)

    ОдговориИзбриши
  9. Nisam nista njihovo koristila, ali ovih dana sam procitala bas dosta pozitivnih utisaka za ove kupkice. Dobar post, i jos bolji razlog da aktiviram kadu :)

    ОдговориИзбриши
  10. Nikad ništa od njih nisan probala, ali ovo djeluje tako dobro. :D Samo ja ne radim kupke sebi, nekako nisan na to navikla, iako je lipo za opustiti se nekako se ne mogu prisiliti na to. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. uz ovu kupku bi se prisilila :D mozes je koristiti i za umivanje, mnogo lepo opusta i tad :)

      Избриши