недеља, 01. децембар 2013.

Instagram Oktobar i Novembar

Današnji post predstavlja sumu oktobarskih i novembarskih Instagram sličica. Posle dva meseca ponovo se družite sa mojim fotkama, pa se nadam da ćete uživati :)
Moje sveske za fax. Detinjasto, I know, ali što lepše sveske to se bolje uči :)
New in 1
New in 2
New in 3
Novi čajevi po preporuci Dijane i Marije i nova šolja sa sovicom. Hvala tetka!!!! <3
Oreo i Pina Colada čaj, savršena kombinacija!
Još noviteta čije recenzije uskoro dolaze!
A u novembru ste čitale i recenziju Nuxe ulja koja su mi uvek toliko inspirativna za fotkanje.
Sećanje na oktobar i Makarsku! More nije bilo hladno i sad mi je žao što se nisam okupala poslednji put u  2013.
Uživali smo u zalasku sunca na plaži.
Jer sam prase i on to zna :D
Pancakes, moj specijalitet!
NYX Rose bud karmin
Intergalactic diner i najbolji milkshake od čokolade na svetu!
Orijent u Metropoliten parfimeriji
Orijent, kafa, kolačići, čaj i predivni parfemi. Metropoliten parfimerija.
Poklončić koji jedva čekam da isprobam.
Hvala Mili na ovim divnim čajevima :) <3
A poslednjeg dana novembra imala sam priliku da se poigram sa Canon Eos Kiss x4 aparatom. Jedini komentar koji imam za njega je - WOW!!!

Nadam se da ste uživale u mojim Insta fotkama!
Do sledećeg posta, kisi kisi i uživajte u prvom danu decembra <3

47 коментара:

  1. Sve je divno <3
    Ti si prelepa, i drago mi je da si bila u Makarskoj :)
    Sledeći put kad si u Hr javi se za kavu :D
    Fotić mi se najviše dojmio <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :)
      Vidimo se u Osjeku ili u Makarskoj na leto, a mozda i ranije, nikad se ne zna :)
      i meni se fotic najvise dojmi ali...nije moj tako da cu samo kratko uzivati u njemu! :D

      Избриши
  2. E stvarno si me sa ovim dečjim sveskama podsetila da sam i ja bila jako probirljiva, tokom celog školovanja, kada su sveske u pitanju. To je bilo ozbiljno pitanje (kakvu svesku kupiti i sa kakvim koricama) i biralo se satima i kroz ceo grad :D Divne sličice!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe eto dobro je da nisam jedina :D mnogo volim te lepe klinačke sveske, slaba sam na to! hvala :)

      Избриши
  3. Одговори
    1. sestra se udavala i ja sta cu, jadna, otisla i na more :D ali uvek kad odem tamo pozelim da se nikad ne vratim!

      Избриши
  4. Tokom celog fakulteta, i osnovnih studija i mastera, imala sam ovakve sveske :D

    ОдговориИзбриши
  5. Sve sam ovo vec videla na Instagramu ali nije na odmet prisetiti se tvojih divnih slicica :) <3

    ОдговориИзбриши
  6. Wooow more i sunce! Divno. Zelim takav fotoaparat! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Uvijek sam koristila takve sveske, i dan danas ih za posao koristim- sta ces, nema to veze sa godinama. :-)
    Kako je lijepa soljica, a naravno da sam zapazila i cajeve kao cajopija, moram potraziti neke nove fine ukuse za zimu.
    Slika sa hamburgerom, tacnije lignjama mi je probudila apetiti, kao i uvijek kod tvojih Insta postova. :-)
    More bolje da ne komentarisem kada bacim pogled kroz prozor i ugledam maglustinu i snijeg. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala vam sto me tesite za sveske :D
      moras da potrazis neke lepe, a ako te ikad put navede u bg obavezno svrati u usce po ove :)
      a na slici hamburgera nisu lignje nego pohovani kolutici luka koji su njammm!
      i ja kad pogledam kroz prozor pozelim da sam 600 km dalje :(

      Избриши
  8. Kako su ti slatke i vesele sveščice, ali šolja sa sovicom me je najviše oduševila.

    ОдговориИзбриши
  9. Preslatkooo :)
    Nasmejala sam se na tvoj kometar za slatkise a cokolada je choko cow, pogresna zivotinja ;)
    Aparat je ludilo <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahaha krava nisam, ali prase jesam :D
      aparat je da ga samo gledas i vices-wooooow :D

      Избриши
  10. Prelepe su ti sve sličice :)
    Gde si kupila čaj Pina Coladu? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :)
      pina colada je kupljena u uscu prekoputa xyz radnje, na standu sa cajevima Small tree :)

      Избриши
  11. Predivne fotke draga! Vidi se na tebi da obožavam more, Makarsku i da uživaš u svakom trenutku :D
    Posebno me nasmijala ova fotka s 5 Balea losiona, baš si napravila zalihe :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) veruj mi da mi svi kazu kad se vratim iz Makarske da sam kao preporodjena!
      moje ime je ana i ja sam baleaholik :D

      Избриши
  12. Jedva cekam recenziju nuxe ulja. :D Dobila sam na poklon, ali ne znam bas kada bih sve mogla da ga koristim a da ne izgleda neukusno. Tako da nadam se da ces pored recenzije dati i korisne savete kada ga upotrebljavati :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. recenziju sam pisala u novembru : http://memakeupandeye.blogspot.com/2013/11/nuxe-huile-prodigieuse-i-huile.html :)

      Избриши
  13. Super fotke. Instagram i fotke sa mobitelom hvataju trenutak, pa su jako atmosfericne.

    Mnooogo divnih novih kozmetickih proizvoda. <3

    ОдговориИзбриши
  14. Divne fotke Ani <3

    Gledam more i razmisljam kako nam tek dolazi zima...brrrrr... Ali zato su tu najdivniji cajevi u najsladjoj solji na svetu :* <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala lepa moja :)
      grozna grozna zima koja nikad nece proci :( ali da, cajevi dosta pomazu da se zima prezivi! :**** <3

      Избриши
  15. Divne slike. Samo, manje slatkisa znas i sama od cega patimo :( Elem, jedva cekam utiske za Vichy Liftactiv serum. Za koje godine je on? Nesto se mislim da njega probam kad potrosim Idealia serum. I ja bih takav fotoaparat, ne brini. A sveske su zvezda posta. Ja ih jos imam i cekaju da se jednog dana mozda vratim na fax, ali samo mozda...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) trudim se da budem disciplinovana :) sto se liftactiv seruma tice na njemu nema ogranicenja za godine koliko sam ja uspela da primetim na ambalazi. a ovaj je samo za oko ociju, a mogu tetku da pitam kakav joj je onaj za celo lice jer ga ona koristi :) nadam se da ces ipak prelomiti i da ce se svescice vratiti u akciju :)

      Избриши
  16. Sveske su simpa i uvijek sam voljela da lijepo izgledaju i nikadaa nisam mogla učiti iz ružne :D I danas znam malu rodicu gnjaviti za neku svesku ako mi se dopada. Teekanne čajevi <3 moraću potražiti ovu malu kolekciju. A kada je klopa u pitanju "ti si moj čo´ek" :D :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e bas ti hvala :)
      drago mi je da sam tvoj covek, moramo se naci jednom da jedemo za sve pare :D

      Избриши
  17. jao super sličice :D uživala sam
    Čak 5 badem losiona? ahahaha :D

    ОдговориИзбриши
  18. Ajme ona fotografija tebe i zalaska sunca je preprepredivna, ima da ju izradiš i uokviriš! Divno! <3
    I hahahha, jesi se opskrbila Balea mazalicom? :D Će ti biti dosta? Hahahaha :D
    Super post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahahaha vazi, uokviricu je i poslacu je tebi :D salim se, hvala stvarno :)
      jao pravo da ti kazem strahujem, bojim se da mi nece biti dosta... moracu da kupim jos :D

      Избриши
  19. sveske su odlicne - najbolja motivacija! ja sam cijeli faks mrljala po tekama sa motivima popud crvenkapice :D

    ОдговориИзбриши
  20. Odlične fotke, gledala sam ih s guštom :D i da, i ja volim ovakve djetinjaste bilježnice, ponekad :D

    ОдговориИзбриши
  21. Divne sličice :) Ona slika na moru je wow, boje su fenomenalne! Inače imamo istu šolju, i ja obožavam Oreo i lepe sveske su uslov broj 1 za učenje ako se ja pitam :D ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) hehe znam da imamo istu solju, ako ne gresim ti si svoju dobila od Marije i Dijane? :) a za sveske mi je drago da se slazemo! :)

      Избриши
  22. Balea losioni za tijelo su mi najbolji! :D Svaka čast, nadmašila si čak i mene, a vjeruj mi da sam poznata po zalihama :D
    I naravno, sve slikice su divne :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :)
      dobro je kad znas da ima neko i gori od tebe :D meni je to uvek utesno kad mislim da sam preterala:D

      Избриши