понедељак, 23. децембар 2013.

La Roche Posay Cicaplast krema za ruke i balzam za usne

Kalendarski, zima je stigla pre dva dana. Ali ako sudimo prema vremenskim uslovima, ona je u naš grad stigla mnogo ranije. Sa dolaskom hladnog vremena kod većine ljudi se javlja problem suvih i ispucalih ruku i usana. La Roche Posay je prepoznao taj masovni problem i na tržište izbacio dva proizvoda iz Cicaplast linije - kremu za ruke i balzam za usne. Sa Cicaplast proizvodima, tačnije sa Balzamom B5 upoznala sam se još prošle godine kada sam tragala za dobrim proizvodom koji će smiriti moje ekceme. Ovog novembra imala sam priliku da se upoznam i sa ova dva noviteta, te vam utiske donosim u nastavku posta.
Krema za ruke dolazi u praktičnoj tubici od 50ml i kada su kreme za ruke u pitanju, ovo je moj omiljeni oblik pakovanja jer je najhigijenskiji i najbolji za korišćenje van kuće. Kako su moje ruke inače suve, a zimi izuzetno suve, ovu kremu sam jedva dočekala da probam. 
Mala količina kreme je potrebna za obe ruke i u mom slučaju krema se upije u roku od minut, te nesmetano mogu da nastavim sa onim što sam do tada radila. Kod krema za ruke najviše mrzim kada ih namažem i onda pola sata nakon toga ne mogu ništa da radim jer su ruke lepljive i masne. Sa ovom kremom to nije slučaj i to joj kod mene daje ogroman plus! 
Pored toga što se brzo upija, krema izuzetno dobro i dugo hidrira kožu, te ako izlazim napolje na hladnoću nemam potrebu nekoliko sati da ponovo namažem ruke. Miris je gotovo neprimetan, pomalo medicinski ali mislim da nikome ne bi mogao da smeta jer se oseti tek kada se ruke skroz približe nosu.
Šta proizvođač obećava
Sastav
Struktura-gelasto/kremasta 

Ova kremica je za mene pun pogodak, te sam sigurna da ću je kupiti kada je potrošim jer pored svih mirišljavih krema, treba imati jednu koja ne samo da neguje već i leči problem suvih i ispucalih ruku, a pored toga je i bez štetnih parabena, te pomaže osetljivoj i koži sklonoj atopijskom dermatitisu.


Balzami za usne su moja velika opsesija, te mislim da ih trenutno imam oko 10 u zalihama. Ovaj balzam mi je došao kao poručen jer sam se baš zasitila jednog koji mi je bio pri kraju.
Moje usne u poslednje vreme nisu bile previše zahtevne, ali verujem da je za to zaslužno redovno mackanje raznoraznih balzama tokom dana i večeri, te ne mogu da tvrdim da li je ovaj balzam čudotvoran i da li leči do krvi ispucale usne.
Moji utisci o ovom balzamu su izuzetno pozitivni jer, iako mi usne nisu bile oštećene, ovaj balzam je doprineo tome da one ostanu zdrave i lepe. Nisam imala neki specijalan ritam mackanja, te sam ga nekad nanosila pred spavanje, nekad tokom dana kada sam sedela kod kuće, a svakodnevno ga mažem pre izlaska napolje i pre stavljanja karmina. Kao podloga za karmin se pokazao fantastično jer mi čak ni mat suvi karmini ne isuše usne, a boja stoji satima. Balzam ima gelasto-kremastu strukturu, baš kao i krema za ruke. Lepo i lagano se razmazuje ali se ne upija toliko brzo kao krema, već na usnama u narednih sat vremena možete primetiti blagi sjaj. Pri samom nanošenju na usnama možete osetiti slatkast ukus koji već nakon nekoliko minuta nestaje, dok mirisa uopšte nema. Ova vrsta pakovanja meni nije omiljena kada sam napolju jer mi je nezgodno da iz tubice direktno nanesem balzam na usne, već imam naviku da balzame iz ovakvim pakovanja na usne nanosim prstima, te je njegova namena isključivo za kućne uslove ili pred izlazak, makar je tako u mom slučaju.
Šta proizvođač kaže
Sastav
Struktura

Balzamom sam kao i kremom izuzetno zadovoljna, te je ovo trenutno moj omiljeni proizvod za usne i njihovu zaštitu od štetnih uticaja kako spoljašnje sredine i hladnoće, tako i suvog i toplog vazduha u zatvorenim prostorijama.

Osobama koje imaju problema sa ispucalim i suvim rukama i usnama iskreno preporučujem ove proizvode jer verujem da nikoga ne ostavljaju ravnodušnim. Imam iskustva sa Balzamom B5 za ekceme, te sam sigurna u to koliko dobro i efikasno ova linija proizvoda rešava probleme oštećene kože izložene lošim uticajima.

Da li imate neki od ova dva proizvoda i kakvi su vaši utisci o njima?
Do sledećeg kuckanja, kisi kisi :*



*Proizvodi su dobijeni od PR-a za La Roche Posay, ali to ne umanjuje verodostojnost i iskrenost moje recenzije*

26 коментара:

  1. Nisi pisala o drugim mazalicama za usta? O njima bih veoma rado čitala.
    Krema za ruke je savršena za zimu. Pošto ti svakako imaš suvu kožu dobro je čuti da se i tebi pokazala dobro.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pisala sam ovde http://memakeupandeye.blogspot.com/2013/04/proizvodi-za-negu-usana.html ali bih mogla da napisem jos neki post sa aktuelnim proizvodima koji su se pokazali kao dobri :)

      meni je krema stvarno posebno dobra prica! pogotovo jer mi se ranije desavalo i poneki ekcem od hladnoce da izadje, pa je dobro znati da pomaze pri sprecavanju nastanka istih :)

      Избриши
  2. Imam oboje i jako sam zadovoljna, kao i cijelom Cicaplast linijom

    ОдговориИзбриши
  3. Super ti je recenzija. Slazem se sa svim sto si napisala! Ja svoje tek krecem da koristim po malo jer imam neke zaostatke starih proizvoda koje zelim da vise dovrsim i bacim :)

    ОдговориИзбриши
  4. imam oba i jako sam zadovoljna. Cijela ta cicaplast linija im je pun pogodak :)

    ОдговориИзбриши
  5. i ja sam ih probala sa ushićenjem i rado ih koristim sada,
    stvarno sam kao i ti zadovoljna cicaplast linijom :)
    moja mama je oduševljena kremom za ruke :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja sam zadovoljna i sa ova dva proizvoda, i sa balzamom b5 za ekceme :)

      Избриши
  6. Одговори
    1. bas mi je drago :) nadam se da ce ti odgovarati ako ga probas :)

      Избриши
  7. Balzam mi je savrsen, i meni takvo pakovanje bas odgovara. Svuda ga vucem sa sobom. Kremu jos nisam probala, koristim jednu drugu, ali je pri kraju pa se bacam na Cicu :)

    ОдговориИзбриши
  8. Одговори
    1. mnogo mi je drago da ima toliko pozitivnih utisaka o njima :)

      Избриши
  9. Nisam do sada probala ali poznavajuci brend ne mogu da omanu. :)

    http://backstagemuseblog.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. zaista ne mogu! ja samo pravim spisak sta kupiti :) i bb krema im je zaista odlicna, ali o njoj nekom drugom prilikom :)

      Избриши
  10. Izvini sto upadam ko padobranac, zanima me da li u Idei u Omladinskih brigada ima Bourjois stand? :)
    I da li je ponuda kao u Jasminu ili oskudnija? Ako ti nije problem da mi ovde odgovoris, znacilo bi mi :)
    Puno te pozdravljam i zelim sve najbolje u NG, Alekta :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Alekta, izvini sto kasnim sa odgovorom. Koliko se secam, u toj idei ima Bourjois stand i mozda je za nijansicu slabija ponuda nego u Jasminu :)

      Избриши
  11. LRP su divnice, jako kvalitetni proizvodi, imam Cicaplast baume b5 i super je! :)

    ОдговориИзбриши
  12. LRP mi je omiljeni brend kada je preparativa u pitanju i posto nemamo LRP u BiH obecala sam sebi da cu kupiti ova dva noviteta u iducoj narudzbi sa escentuala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nisam znala da ih nema tu! donesem ti ja, taman razlog vise za posetu susednoj drzavi :D

      Избриши