недеља, 08. децембар 2013.

NYX HD Photogenic korektor CW04

Na red za recenziranje došao je i hvaljeni NYX HD Photogenic korektor. Kupila sam ga nakon što sam videla nekoliko pohvala na njegov račun, a da li sam se pokajala, pogledajte u nastavku.
Korektor dolazi u čvrstom plastičnom pakovanju solidnog kvalitet i nanosi se aplikatorom koji izgleda isto kao aplikatori za sjaj za usne. Ovim aplikatorom na željena mesta nanesem korektor, a raspoređujem ga Sigma P88 četkicom. Korektor uvek stavljam na nos, podočnjake i bubuljice (ako ih u datom trenutku imam po licu). Lepo i ujednačeno se razmazuje i ne suši se previše brzo, te imate sasvim dovoljno vremena da ga rasporedite i izblendate po kritičnim mestima. Vrlo je izdašan te ga jako malo treba za pokrivanje kritičnih mesta i verujem da će mi ova 3 grama trajati čitavu večnost uz svakodnevno korišćenje.
Nijansu CW04 mi je preporučila prodavačica u Aleksandar Cosmetics-u, a mislim da su i devojke čije sam recenzije čitala takođe hvalile ovu nijansu kao univerzalnu.
Sastav
NYX je cruelty free brend, a rok trajanja ovog korektora je 6 meseci od dana otvaranja.

Korektor mi ne isušuje već izuzetno suve podočnjake, uklapa se sa Bourjois HM 52 i 53 nijansama pudera, sa LRP BB kremom u nijansi Light i sa Mixa BB kremom Golden Beige. Uz ove nijanse proizvoda sam ga probala a verujem da bi se uklapao sasvim dobro i uz malo tamnije pudere. Prekrivanje je veoma dobro, a u to se možete uveriti i na sledećim slikama. Moram priznati da od trenutka kada sam korektor kupila samo njega koristim i cak sam i Artdeco Camouflage Cream totalno zanemarila. 
Trajnost mu je odlična! Ukoliko ga nanesem u 8 ujutru, bez problema će na licu trajati sve do trenutka kada odlučim da ga skinem (dešavalo se da to nekada bude i oko 12 uveče). Pored trajnosti sviđa mi se i to što se ne uvlači u borice i fine linije oko očiju. Nije mi izazvao nikakve alergije, iritacije i slično!

Bez korektora:
Sa korektorom:
Ovo je proizvod kome ću sigurno dosta dugo biti verna jer za malu cenu (oko 400 dinara) radi odličan posao. Preduslov za sve proizvode mi je da ne isušuju moju jako suvu kožu, a pošto ga je ovaj korektor ispunio-automatski se rodila ljubav. Naravno da je plus i dobro prekrivanje, ali i da je za koju nijansu ta osobina slabija, opet bih mu oprostila jer me ne isušuje.

Da li ste možda koristile ovaj korektor i kakvi su vaši utisci o njemu? Koji korektor dobre prekrivne moći preporučujete a da pritom ne isušuje kožu?

Do sledećeg kuckanja, kisi kisi :)

56 коментара:

  1. Meni je jako dobar ovaj korektor, malo jace pokriva nego kod tebe na slici ili si ga ti samo lepo izblendovala, ali meni je strava!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja sam ga izblendala malo vise pa je mozda zato malo svetliji nego kod tebe :)

      Избриши
  2. Ja ga imam ali tamniju nijansu, planiram da kupim cetvorku ili onaj žutać :) Osim njega, koristim i maybelline eraser eye ali on mi je dosta svjetliji pa se previse istice na slikama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. taj maybelline me privlacio, ali mi je drugarica rekla da njoj nije nesto tako da sam ipak odustala :)

      Избриши
  3. Izgleda skoro neprimetno! Ja se dosta mucim sa korektorima, jer mrzim kada se uvlace u borice. Ne mogu to da podnesem, a ovaj izgleda odradjuje sasvim solidan posao.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ni ja ne volim kad se uvlaci, to mi jako ruzno izgleda. pored toga najbitnije mi je da mi ne isusuje taj deo

      Избриши
  4. ja sam htela da kupim yellow, ali ga nije bilo pa sam uzela cw02 , I odlican je! preporuka!

    ОдговориИзбриши
  5. Super!!! Ja bas njega planiram da probam samo da potrosim flormar koji sad imam. Odlicno izgleda na tebi :)

    ОдговориИзбриши
  6. imam istu nijansu, i meni je odlican, super prekriva!

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam ga probala,ali vec pri sljedecem odlasku u Alexandar Cosmetics kupujem!

    ОдговориИзбриши
  8. Cini mi se da imam bas ovu nijansu. :) Ja moj trosim vec 4 meseca i ovih dana cu morati kupiti novi jer je pri kraju. Ja isto imam samo reci hvale za njega. Ja ga necu menjati sigurno. Ovo je proizvod koji bih opet kupila cak i da bude duplo skuplji. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 4 meseca je solidno, a ja mislim da ce meni trajati jos vise :) drago mi je da ga volis :)

      Избриши
  9. znate li ima li gde da se kupi u beogradu

    ОдговориИзбриши
  10. Dobar tečni korektor još nisam otkrila ali svakako tragam za njim :)

    ОдговориИзбриши
  11. Nisam ga koristila, pri kraju sam sa trenutnim korektorom i planirala sam da kupim ArtDeco Camouflage Cream, ali bogami možda pre svratim po ovaj :D

    ОдговориИзбриши
  12. Fina recenzija. Uvek sam u potrazi za dobrim korektorima pa ću imati ovaj u vidu. Trenutno koristim Decoderm Perfect Concealer i mislim da je najbolji od svih koje sam do sada koristila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala. iskrena da budem, za taj brend nisam cula, shame on me :(

      Избриши
  13. Čini mi se da ti odlično vrši posao, ali ti imaš svetlije podočnjake od mene pa se pitam da li bi i meni bio dobar. Razmišljala sam da uzmem NYX žuti HD korektor. Imaš li možda iskustvo sa njim?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nazalost sa njim nemam iskustva ali mislim da bi ti cak i ovaj dobro radio. konsultuj se sa prodavacicama u aleksandru, uvek su rade da pomognu i posavetuju :)

      Избриши
  14. Одговори
    1. Izgleda odlicno. Imam Artdeco camouflage korektor, i prezadovoljna sam, ali ovaj merkam odavno i kupicu ga sigurno, jer mi se svidja sto izgleda lagano i prirodno.

      Избриши
    2. nadam se da ce ti odgovarati i ovaj!

      Избриши
  15. Koristim ga vec par meseci i jedino sto mi smeta jeste sto se uvlaci u borice ispod ociju :( sudeci po komentarima drugih koje ga koriste verovatno je do mene...inace odlicno prekriva tamne podocnjeke i bubuljice...

    ОдговориИзбриши
  16. U poslednja 2-3 instagram posta ne pise pod kojim imenom si na instagramu,pa ne znam kako da te nadjem. Saznala sam sad za tvoj blog preko NYX-ovog posta na fb.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nasla nasla :) usla sam preko telefona pa nisam videla ove instagram postove sa strane :)

      Избриши
    2. drago mi je da si ipak uspela da pronadjes

      Избриши
  17. Imam ovaj korektor u nijansi CW01 i to je jedan od retkih proizvoda koji su me toliko raspametili koliko su dobri. Od kad sam ga kupila, nisam koristila ni jedan drugi korektor. Ovaj ih je zamenio sve. Tačka :)
    Prvo me je oduševilo kad sam videla da imaju nijansu koja meni odgovara, a onda je počeo da se dokazuje i kvalitetom. Koristim ga za sve - i za podočnjake i za nepravilnosti. Zaista ga treba jako malo, lepo se blenda, dobro pokriva, postojan je i ne uvlači se u borice, a pakovanje traje li traje.

    ОдговориИзбриши
  18. Meni je i Bourjois Healthy mix ok jer nemam puno za pokrivanje.

    ОдговориИзбриши
  19. Čitala sam puno dobrih recenzija za ovaj korektor i moram priznati da mi se sviđa :))

    Ja sam momentalno na Bourjois :)

    ОдговориИзбриши
  20. Čini mi se da mi ne bi pomogao oko mojih ringova oko očiju, ali super recenzija.
    ja imam illuminator touche eclat YSL i jedino to mi pomogne. Ali uzela sam si NYX paleticu i prezadovoljna sam...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. taj iluminator mi je zivotna zelja da probam :) ako ga ima u tvom gradu-daj mu sansu. ne verujem da je u hrvatskoj puno skuplji nego ovde :)

      Избриши
  21. Nominovala sam te za Liebster award! :)
    http://milicaubovic.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html

    ОдговориИзбриши
  22. Pratim te redovno, ali bih volela da citam nesto o tome kako negujes lice, nesto protiv prvih bora. Lola

    ОдговориИзбриши
  23. Ja sam ga skoro uzela i za sada deluje skroz ok. :)

    ОдговориИзбриши
  24. imam ga, odličan je! malo bolji za podočnjake nego za fleke doduše

    ОдговориИзбриши
  25. Flormar full coverage conceale u nijansi 01, savrsen ne sasusuje kozu, ne ulaci se u borice!!! =)


    Od sada ti javno komentarišem, jer sam i ja napravila blog... pa dođi skupa da se družimo! :***

    ОдговориИзбриши