среда, 08. јануар 2014.

Golden Rose City Style maskara

Posle velike pauze, napokon vam donosim jedan post. Danas je na meniju jedna jeftina a odlična maskara. U pitanju je Golden Rose, firma iz Turske koja je tokom devedesetih godina prošlog veka bila izuzetno popularna na našim prostorima. Pre nekoliko godina ponovo je počela da se ''probija'' i zadobija simpatije naših devojaka. Neki je izbegavaju jer je jeftina, ali ja sam ovoj firmi ipak dala šansu i pokušala da prevaziđem predrasude. Priznajem da njihove pudere ne koristim, ali bih vrlo rado probala neko od njihovih Stardust rumenila, dok njihove karmine jako volim, a sada sam zavolela i ovu maskaru.
Maskara dolazi zapakovana u zaštitnu foliju, te ne postoji šansa da ju je neko otvarao i da se zbog toga sasušila. Cena je oko 200 RSD, a možete je kupiti u parfimeriji Kristabell i u Liliju u Knez Mihailovoj (ja sam je i tamo našla ali ne znam da li sve Lilly drogerije drže GR brend) i u obe parfimerije postoje testeri te možete videti koja vam četkica najviše odgovara. Kako ja izuzetno volim silikonske četkice kod maskara, logičan izbor je bio da uzmem baš ovu.
Četkica maskare ima dve strane, jednu sa kraćim i jednu sa dužim čekinjama. Duža strana daje volumen i dužinu, dok kraća strana uvija trepavice, razdvaja dlačice i kreira veliki volumen i izuzetno crne trepavice. Ja sam najčešće koristila duži deo četkice i on ispunjava sve što obećava-trepavice su izuzetno guste i dugačke, dok sam kraću stranu ređe koristila ali jesam primetila da dodatno uvije trepavice.
Maskara nije ni previše vlažna ni previše suva već je taman po mom ukusu. Ja je koristim i za dnevne i za večernje varijante jer mi se mnogo sviđa kako moje trepavice izgledaju sa njom. Maskara se ne kruni, ne preslikava se na kapak niti na obraze, ne topi se i ne razliva nakon dužeg nošenja i na meni bez problema izdrži celodnevno jurcanje.

Trepavice bez maskare:
Sa maskarom:
Sa maskarom / Bez maskare

Da li ste nekada koristile Golden Rose proizvode, ili konkretno ovu maskaru? Kakvi su vaši utisci i imate li neke preporuke?

Do sledećeg, skorog, kuckanja, kisi kisi :) :****

24 коментара:

  1. Koristim je kao dnevnu maskaru :) Meni se nakon nekog vremena "preseli" ispod oka ali nešto manje ako koristim samo kraću stranu. Sve u svemu, nije loša ali mislim da je neću ponovo kupiti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bas steta :( ne znam od cega bi to moglo da zavisi, ali ja evo vec drugu trosim!

      Избриши
  2. Citala sam pozitivne komentare vezane za ovu maskaru, pa posto ih ne gomilam, cekam da potrosim ove koje trenutno koristim i da je isprobam! Nadam se da se necu razocarati!

    ОдговориИзбриши
  3. Koristila sam ovu maskaru i nije loša za taj novac, a najbolje kod nje je četkica, meni jedino ovakva četkica uspe koliko-toliko da uvije trepavice. Jako slučnu četkicu ima i Oriflame Wonder Lash, samo što je formula malo ređa i drugačija, isto super maskara, probaj ako nisi :) A od Golden Rose mi je najbolja 3D u crvenoj bočici, sve preporuke za nju. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. za ovu cenu je odlicna! meni je cetkica famozna, obozavam je! videcu da probam tu crvenu 3d :) hvala na preporuci!

      Избриши
  4. Jaooo kako je dobraaaa. Bas cu da je probam uskoro. Mnogo volim ovakve maskare. Ima GR u liliju u Sarajevskoj ako je nekome blizu. Nervira me samo sto je mali izbor u Liliju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. eto nisam znala da i u tom liliju imaju GR :) hvala na info :) ja se nadam da ce ti biti dobra kad je probas!

      Избриши
  5. hehe ja sam koristila njihove lakove

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. lakovi su im i dalje fenomenalni i sto je jos bolje-prate trendove i stalno izbacuju nesto novo :)

      Избриши
  6. Ja sam koristila njihovu Maxxl maskaru ako se dobro sjecam naziva i bila mi je fantasticna! Vjerujem da je i ova odlicna jer na tvojim trepusama djeluje odlicno :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e ne znam koja je to maskara, ali kako sam ukucala golden rose maxxl u google izbacilo mi je sliku tvojih favorita sa Flormar Maxxl maskarom :D mozda si pomesala, realno vrlo su slicni brendovi :D ali mogla bi se probati i ta Flormar :)

      Избриши
  7. meni je ovo jedna od najgorih maskara, efekat na trepavicama je los, niti daje volumen niti duzinu a pritom mi se svaki put preslika na donji kapak. ni zuta ni narandzasta nisu idealne ali su bolje od ove

    ОдговориИзбриши
  8. Dobre maskare za tu cenu. Meni se nazalost krune, ako stavim na donje trepavice konstantno se razmazuje ispod i nekako mi se prebrzo osusi. :/ Ali kazem, za taj novac je super. :D

    ОдговориИзбриши
  9. Inače je izbor maskare individualan i nekome je nešto grozno, a drugome super. Ja ju nisam probala, ali tebi baš lijepo uvije trepavice i sviđa mi se efekt koji daje. Meni je najdraća Benefit They're real i vi imate sreće što ju možete kupiti u Srbiji u Sephori, a zato ja ovdje plačem:D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. apsolutno se slazem to za maskaru! meni je they're real ok, ali toliko ne mogu da predjem preko toga sto se ubijem skidajuci je tako da zaista izbegavam da je nosim, iako imam travel verziju. kad budem dolazila u Makarsku mogu da ti je kupim :D

      Избриши
  10. Probala zutu, potrosila dve tri, odlicne su maskare, samo su se meni brzo susile/trosile, tipa mesec i po max. Al za tu cenu.... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. zutu jos nisam probala ali mogla bih :) slazem se da su za tu cenu i vise nego dobre

      Избриши
    2. Imam istu ovakvu i prezadovoljna sam njome :) Najbolja je!

      Избриши
  11. Анониман23. март 2014. 19:17

    imam zutu i onako,nije losa,nosim je danju kad necu da naglasim trepavice puno.kupila sam i narandzastu al jos je nisam probala.cena im je odlicna tako da...meni se svidja.od ostalih proizvoda imam karmine,lakove...ma svasta nesto i jos me nista nije razocaralo sem mozda olovke za oci,mnogo su tvrde.

    ОдговориИзбриши
  12. Meni je ova maskara savrsena, najbolja koju sam ikada imala, trepavice su tako bogate, guste, ne lepe se... a cena tek :D

    ОдговориИзбриши