субота, 11. јануар 2014.

Pan Projekat No. 8

Ja malo-malo pa Pan projekat. Vama sam dosadila, ali... Ja sam zadovoljna kako trošim zalihe koje su se nakupile kupovinom. Skoro svaki PP do sada je imao i New in deo, ali ovaj ga neće imati jer sam bila dobra i štedljiva pa sam samo trošila proizvode koje imam, a ne i parice :)
1. Ebelin skidač laka za nokte bez acetona sam nabavila u DM-u po ceni od nekih 200 dinara. Dosta dugo mi je trajala ova bočica, a često sam ga koristila. Mislim da ima 200ml ali nisam sigurna. Zadovoljna sam ovim skidačem, i nakon što sam ga potrošila kupila sam ga ponovo.

2. Hemel gel za tuširanje od meda sam dobila na nekoj akciji koju je Hemel imao. Nikad mi ne bi palo na pamet da ga kupim, ali mi je jako drago da sam ga isprobala. Ko je imao tečni sapun od meda oduševiće se mirisom ovog gela za tuširanje. Predivan sveži medasti miris tokom tuširanja potpuno će vas osvežiti i razbuditi.

3. AVON Super Shock maskara je moja HG maskara od koje se ne odvajam već nekoliko godina.

4. Gliss tečnost za kosu sa tečnim keratinom je proizvod koji mi je otkrila moja draga Mila i hvala joj na tome. Prskam ga nakon pranja, pre sušenja kose, a nekada ga naprskam i na suvu kosu kako bih je smirila. Nakon prskanja na mokru kosu češljanje ide kao od šale, tako da nekada kad nemam vremena za balzam tokom pranja, samo naprskam ovo čudo i kosa mi bude poslušna i laka za rasčešljavanje. Od mene sve preporuke za ovaj proizvod.

5. Golden Rose City Style maskara o kojoj sam pisala u prethodnom postu - OVDE .

6. Nivea umivalica za suvu kožu koju uskoro planiram da recenziram. Za sada vam mogu reći da je dosta dobra i blaga i da mi se sviđa, ali da planiram da isprobam i VICHY i ROC verzije koje su preteča Niveine umivalice.

7. Miss Sporty providna maskara koju ja koristim za obrve. Zadovoljna sam učinkom i kupujem ko zna koju po redu. Jeftina, a dobra za svrhu kojoj služi.

8. Yves Rocher Jardins du Monde Brazilian coffee beans gel za tuširanje na koji me je navukla Marita. Kada sam ga pomirisala ljubav se rodila! Volela bih kada bi YR imao i losion za telo sa ovim mirisom jer se na moju veliku žalost miris nakon tuširanja ne zadržava na koži onoliko koliko bih ja volela. Ali i to mu je oprošteno, ovaj gel ću voleti zauvek! Kada se njime tuširam, u stanju sam da u kadi ostanem po pola sata koliko uživam u divnom mirisu kafe koji se širi po kupatilu.

9. Mixa krema za ruke koju sam recenzirala OVDE. Bila sam jako zadovoljna dok sam je koristila, i sigurno ću kupiti ponovo ili ovu verziju ili onu sa tamno narandzastim poklopcem. Trenutno su Mixa proizvodi na akciji u DM-u, pa koga zanima kremica ili nešto drugo, neka požuri u najbliži DM.

10. Balea losion za telo sa čokoladom i smokvom je jedan od meni omiljenih mirisa losiona koji su izašli u poslednje vreme na tržište. Kao i sve dobre Balea mazalice i ova je bila LE, ali ja sam se snabdela pa i danas imam jedan primerak koji sam upravo počela da trošim. Za moju jako suvu kožu sasvim solidna nega lagane teksture losiona koja se brzo upija i na koži ostavlja miris nekoliko sati.

Da li ste možda koristile neki od proizvoda koje sam ja potrošila i kakvi su vaši utisci o njima?

Do sledećeg kuckanja, kisi kisi :****

34 коментара:

  1. Volim da gledam masakr koji umes da napravis. :) Probacu MS gel za obrve, jer mi je Essence krs.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. najvise volim kad sve do poslednje kapi potrosim, a u ambalazama sa losionima za telo uvek ostane bar za jos 3-4 mazanja :) Priobaj MS, meni je super :)

      Избриши
  2. Koristila sam Gliss tečnost sa keratinom i nije mi odgovarala, postali su mi krajevi suvlji od nje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bas cudno. prvi put cujem da je ovaj gliss nekome ucinio stetu

      Избриши
  3. Koristim Gliss sa keratinom i zadovoljna sam. Kosa mi je mekana, leprsava, odlicna. Imam i roze bocicu-ne mogu da se setim za sta je ali i od nje je kosa lepsa :)

    ОдговориИзбриши
  4. Od svi prozvoda koristila sam samo Super shock maskaru i meni uopste nije odgovarala. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. kako bre nije :( to je moja omiljena maskara koju uvek moram da imam u kuci!

      Избриши
  5. Koristim Mixa kremu za ruke i skroz sam zadovoljna :)
    Fino izgledaju potrošeni proizvodi ovako na gomilici :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ti stvarno iskoristiš i zadnje kapi. Bravo:)
    Imala sam
    Yves Rocher Jardins du Monde Brazilian coffee beans gel za tuširanje i Mixa kremu za ruke.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja se trudim za sve pare da ih potrosim :D
      nadam se da si bila zadovoljna tim proizvodima :)

      Избриши
  7. Ovaj Gliss regenerator je čudo jedno :D I sprej i maska su mi HG proizvodi :D

    ОдговориИзбриши
  8. Nisam probala ni jedan od tih proizvoda, ali planiram da posetim DM i kupim sebi neku mirisljavu mazalicuu, nadam se da cu biti zadovoljna kao i mnogi koji su ih do sad probali!

    ОдговориИзбриши
  9. Sve maskare su dobre, ebelin skidac laka provjeren i samo sto jos uvijek vijecam oko Mixe i njihovih proizvoda.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. sto jos uvek razmisljas? ja sam koristila skoro sve iz asortimana i bas mi leze :)

      Избриши
  10. Moj zivot je pan projekat. Ja ne dozvoljavam sebi da zivm drugacije. Uvek kupim i koristim nesto i ne dam sebi da kupujem dalje dok to ne potrosim. Ali to je dobro jer onda ne gomilam i jako se radujem momentu kad dam sebi pravo da kupim nesto :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahaha moj zivot je pan projekat, e stvarno si legenda :D ja ne uspevam da se iskontrolisem tako kao ti ali... trudim se :)

      Избриши
  11. Dosta toga sam i sama probala, taj aceton npr stalno kupujem, samo sam prvo uzela sa pumpicom, pa sad dosipam, meni je odlican i to pakovanje jako zgodno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. e vidis mogla bih i ja tako da probam i da uzmem taj sa pumpicom :) hvala na savetu!

      Избриши
  12. Koristila sam Ebein skidac laka za nokte,kao i kremu Balea :) jako su dobri prizvodi :) http://beautyworldbylm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Hemel tusiralicu merkam neko vreme, moracu da je probam :)

    ОдговориИзбриши
  14. Samo ti troši :D Vidim da imamo istu naviku razrezati ambalažu i iskoristiti svaku kap proizvoda :D

    ОдговориИзбриши
  15. Hello I'am Chris
    Your blog is not on the "Directory Blogspot" ?
    With little site offers free website promotion
    I invite you to join
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Represent Your Country
    World-Directory is 193 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    We follow your blog! Please follow mine
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    Last news of "Directory Blogspot" "
    Soon we will award the best Fashion blog and Makeup, nails, crafts, handmade, cooking, paintings
    The Competition is open

    ОдговориИзбриши
  16. Kako ti to sve fino iseckaš i iscediš :) Meni Gliss nije dobar, ali moja kosa je specifična.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. najvise volim do poslednje trunke sve da iskoristim :D
      Eh, steta... ali tvoja kosa je divno specificna :)

      Избриши
  17. Hello from France
    I am very happy to welcome you
    Your blog has been accepted in Europe Serbia and Montenegro N°152 a minute!

    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Invite your friends to join us in the "directory"!
    The creation of this new blog "directory" allows a rapprochement between different countries, a knowledge of different cultures and a sharing of different traditions, passions, fashion, paintings, crafts, cooking,
    photography and poetry. So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world.
    The more people will join, the more opportunities everyone will have. And yes, I confess, I need people to know this blog!
    You are in some way the Ambassador of this blog in your Country.
    This is not a personal blog, I created it for all to enjoy.
    SO, you also have to make it known to your contacts and friends in your blog domain: the success of this blog depends on all Participants.
    So, during your next comments with your friends, ask them to come in the 'Directory' by writing in your comments:
    *** I am in the directory come join me! ***
    You want this directory to become more important? Help me to make it grow up!
    Your blog is in the list Europe Serbia and Montenegro N°152 and I hope this list will grow very quickly
    Regards
    Chris
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/06/12090603083012502810288938.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/19/120319072128505749603643.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/07/12/12071211040212502810092867.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/28/120328020518505749640557.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/15/1203150723211250289584870.png
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/21/12092110155912502810343002.gif

    If you want me to know the blog of your friends, send me their urls which allows a special badge in the list of your country
    I see that you know many people in your country, you can try to get them in the directory?
    Please! Actively support the "Directory" by making known to your friends! Thank you! "Unity is strength"
    Not need an invitation to join the Directory. Any person who makes the request is entered


    New on the site
    Last news of "Directory Blogspot" "
    Soon we will award the best Fashion blog and Makeup, crafts, cooking, paintings
    The Competition is open

    Ranking of Countries
    Invite your friends know made ??
    the website to raise your ranking in the Country

    ОдговориИзбриши
  18. Jojj, meni taj skidac uzasan zbog mirisa, miris je ubica. :\

    ОдговориИзбриши